Of in een Spaanse tortillaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:23 schreef marc0871 het volgende:
Bomvol vezels en vitamines.
Lekker in stamppotten, hutspot, traybake, koude schotels, bij je agv'tje, in schijfjes gebakken, of in reepjes gefrituurd als patat, danwel friet. Zie maar wat je weigert te lezen.
Is ook goed voer. Vincent wist dat ook al.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kocht Agria oogst 2025, lang lang geleden dat ze zo groot waren. Is een uitstekend jaar voor aardappelen. Aardappels worden onderschat vind ik, goed voer!
Volgens mij las ik ook ergens dat er een gigantisch overschot is dit jaar en dat de prijs daardoor voor de boeren in ieder geval belachelijk laag is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kocht Agria oogst 2025, lang lang geleden dat ze zo groot waren. Is een uitstekend jaar voor aardappelen. Aardappels worden onderschat vind ik, goed voer!
Valt nog mee. Dat gaat vooral om de restmarkt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:42 schreef 111210 het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ook ergens dat er een gigantisch overschot is dit jaar en dat de prijs daardoor voor de boeren in ieder geval belachelijk laag is.
Het aandeel van de aardappel voor de prijs van een bakje patat, zou iets van 10 cent zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:04 schreef YoopY het volgende:
Ik hoop niet dat je verwacht dat de prijs van een frietje met nu omlaag gaat ..
Ook nooit wat aan gevonden en toch vreet ik het al bijna 40 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:12 schreef Isdatzo het volgende:
Aardappels![]()
![]()
Smerige zetmeelknollen. Bah.
Ik lees dit met deze mensen ah woord.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:16 schreef Farenji het volgende:
Ik heb vanavond patatten gebakken. Lekker dun en krokant, maar smeuig van binnen. Met goede mayo vind ik dat toch een van de lekkerste dingen. Overigens geen agria maar frieslander. Wel ook mooi groot.
Heerlijk!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:12 schreef Isdatzo het volgende:
Aardappels![]()
![]()
Smerige zetmeelknollen. Bah.
frietjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik lees dit met deze mensen ah woord.
Bekijk deze YouTube-video
Gratinquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heerlijk!!!
Gekookt
Gebakken.
Puree.
Frietjes.
Net terug van vakantie, maar dank voor de tip.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Aardappel pannekoekenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gepoft
Geroosterd
Rosti
Hasselback
Onderdeel van een traybake
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |