SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Hier worden punten gepakt hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga niet meer over je heen zo te zienquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eventjes Ali Chemicali spelenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vanmorgen begon hier gelukkig zonnig, dus kon lekker op de fiets naar de huisarts, dan naar de winkel en vervolgens de fiets afleveren bij de fietsboer voor de jaarlijkse beurt (en nieuwe handvatten dit jaar).
Om vervolgens lekker naar huis te kuieren.
Allemaal nog steeds met blauwe lucht en witte wolkjes
Heel anders dan nu
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 05-08-2025 15:27:45 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gifmengseltje gemaakt
Koop er gewoon nog 1 bij. En deel ik de cursus in tweequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je de oude multomap weer inruilen?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
voor je WFT?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Koop er gewoon nog 1 bij. En deel ik de cursus in tweeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, voor de prijs zul je het waarschijnlijk niet hoeven laten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Koop er gewoon nog 1 bij. En deel ik de cursus in tweeHow can I make this topic about me?![]()
Deze vrouw laat het geld rollen hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Koop er gewoon nog 1 bij. En deel ik de cursus in tweeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Deze vrouw laat het geld rollen hoor
Dit soort dingen kun je wel bij de Action halen, electronica moet je vooral niet bij de Action kopen.How can I make this topic about me?![]()
Mwa, ik heb geen klachten over mijn lijmpistoolquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit soort dingen kun je wel bij de Action halen, electronica moet je vooral niet bij de Action kopen.
ligt er maar net aan wat voor een electronicaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit soort dingen kun je wel bij de Action halen, electronica moet je vooral niet bij de Action kopen.
oortjes en dergelijke zijn primaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Aliexpress verkoopt dit:
[ afbeelding ]
not good![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Aliexpress verkoopt dit:
[ afbeelding ]
not good
Mijn kattenbak slaat op hol
Kun jij welquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ga niet meer over je heen zo te zien
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is dit een hint?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:36 schreef StevenHyde het volgende:
Ik verklap niet of ik er wel of niet een pets tegenaan wil geven.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dat heb je stiekem al gedaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:36 schreef StevenHyde het volgende:
Ik verklap niet of ik er wel of niet een pets tegenaan wil geven.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zwemt ie zo weer eruitquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even extra koffie, dat hij kan zwemmen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:50 schreef maily het volgende:
@:gebrokenglas heeft de kranten weer gehaald hoor .....
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, soms gebeurt datquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:50 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
How can I make this topic about me?![]()
Oeiquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:50 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Per ongeluk in de 60 graden was gedaan?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heerlijk, om helemaal passief te liggen, compleet ontspannen en rustquote:
@greysbones noteer jij dit even in het schriftje in je hoofd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk, om helemaal passief te liggen, compleet ontspannen en rustBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar er is weinig aan de hand - scherven brengen geluk immers....quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oei
Per ongeluk in de 60 graden was gedaan?![]()
lijkt alsof ze aan zo'n andreaskruis is vastgeboeid met die houdingquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ben je te heet gewassen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oei
Per ongeluk in de 60 graden was gedaan?
Bekijk deze YouTube-video
@gebrokenglas![]()
Nee, ik had kabeljauwhaasjes.quote:
Lekkerbek is ook lekker trouwens. Lekkerder nog dan kibbeling.How can I make this topic about me?![]()
haha roosbeef was toen echt nog topquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:55 schreef maily het volgende:
[..]
Ben je te heet gewassen?
Bekijk deze YouTube-video
@:gebrokenglas
Favo nummer voor mij is: raak mij aan (versie met zo'n orkest)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ook het album Speeldoos met Torre vd Staat is leuk waar ze teksten van gehandicapten verwerken in muzieknummers.
Tot zover mijn zijsprongetje (ik werd enthousiast vh roosbeef filmpje)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ben er nu wel klaar mee
Rest van de cursus in multomap doen. En chill
Na het wandelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja wilde al aan cursus beginnen, maar dat doe ik morgen![]()
wandelen, douchen, uurtje cursus, half 12 komt vriendin, misschien lunchen, en daarna weer uurtje cursusquote:
Ow ze hadden trouwens 7.500 euro onder de vraagprijs geboden
Weten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik had kabeljauwhaasjes.
Lekkerbek is ook lekker trouwens. Lekkerder nog dan kibbeling.
Ook van kabbeljauw, trouwens.
Alhoewel ze er tegenwoordig ook wel heek, wijting of koolvis voor gebruiken.
Heek vind ik ook niet zo erg.
Oorspronkelijk was kibbeling trouwens kabeljauwwangetjes.
Tegenwoordig is het stukjes van alles wat.![]()
Bestaat er iets op internet, waar ik de maten van mijn zolderkamer op kan zetten, en dan online een indeling kan maken
Ik wil alvast de zolderkamer bij mijn ouders een beetje schetsen
Er is wel een app er voorquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
Bestaat er iets op internet, waar ik de maten van mijn zolderkamer op kan zetten, en dan online een indeling kan maken
Ik wil alvast de zolderkamer bij mijn ouders een beetje schetsen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geen grap, op de ikea website heb je zo'n kamer designer. Dat ding is best aardig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wil alvast de zolderkamer bij mijn ouders een beetje schetsen
https://www.ikea.com/addo(...)/nl/#/room/workspaceHow can I make this topic about me?![]()
.
[ Bericht 98% gewijzigd door gebrokenglas op 05-08-2025 16:14:08 ]How can I make this topic about me?![]()
Ja maar dan kan je zeker alleen ikea dingen erinzetten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen grap, op de ikea website heb je zo'n kamer designer. Dat ding is best aardig.
https://www.ikea.com/addo(...)/nl/#/room/workspaceIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Eh ja, maar je kunt wel de maten van je kamer, de hoogte en breedte van je ramen en deuren enzo erin zetten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je zeker alleen ikea dingen erinzetten?How can I make this topic about me?![]()
Ik ga even checken, volgens mij is toch veel van de ikeaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eh ja, maar je kunt wel de maten van je kamer, de hoogte en breedte van je ramen en deuren enzo erin zetten.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oefquote:
Nog beter dan citroen
Ik vind ze alleen niet meer in de supermarkt
Alles is smakenmix.
Vroeger kon je dozen per smaak kopen.![]()
De watte?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wil mijn kallax kast draaien en dat werkt nietHow can I make this topic about me?![]()
![]()
Niet bekend met IKEA!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Klikken op 'kamer aanpassen', klikken op het object en dan kiezen voor 'wijzigen'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Die kast wil ik dus al scheiding hebben tegen bed
[ afbeelding ]How can I make this topic about me?![]()
Ja dat doet hij dus nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klikken op 'kamer aanpassen', klikken op het object en dan kiezen voor 'wijzigen'.
en als je de kast eerst iets naar links schuift? Het kan zijn dat je niet kunt roteren omdat ie nu tegen dat bed aanstaat.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik ga gooien straksquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en als je de kast eerst iets naar links schuift? Het kan zijn dat je niet kunt roteren omdat ie nu tegen dat bed aanstaat.
Nee werkt ehct nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:30 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)al-met-ons~a953f580/
* gebrokenglas duikt snel weg achter de kast.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga gooien straks
Nee werkt ehct niet
[..]How can I make this topic about me?![]()
Je moet trouwens ook een account hebben op ikea om je ontwerp op te slaan.How can I make this topic about me?![]()
Dat is wel leuk. Hebben wij in een vorige woning ook met de kallax gedaan. Als scheiding in een langwerpige woonkamer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Die kast wil ik dus al scheiding hebben tegen bed
[ afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb nu maar even een wandje geplaatst, zodat ik een idee hebquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is wel leuk. Hebben wij in een vorige woning ook met de kallax gedaan. Als scheiding in een langwerpige woonkamer.
BOLK.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou inderdaad, IKEA denkt dat je kasten alleen maar tegen de muur plaatst en nergens anders... Midden in de kamer positioneren wil niet.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou inderdaad, IKEA denkt dat je kasten alleen maar tegen de muur plaatst en nergens anders... Midden in de kamer wil niet.
Dat zei ik.
En mijn bureu is ook niet meer beschikbaar bij ikea
Er zijn verschillende gratis programma’s waarmee je eenvoudig een kamerindeling kunt maken. Hier zijn een paar populaire opties:
• Floorplanner is ideaal voor snelle en intuïtieve ontwerpen, ook zonder ervaring.
• IKEA Planner is handig als je IKEA-meubels wilt gebruiken.
• Planner 5D is visueel aantrekkelijk en makkelijk te gebruiken.
• SketchUp is krachtiger, maar vereist wat meer oefening.How can I make this topic about me?![]()
Dat heb je best vaak wel bij IKEA.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat zei ik.
En mijn bureu is ook niet meer beschikbaar bij ikeaHow can I make this topic about me?![]()
Misschien toch maar schetsen op ruitjespapier en voorwerpen op maat uitiknippen?How can I make this topic about me?![]()
Ja, maar ze is blond.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij moet makkelijk te gebruiken zijn, staat er.![]()
Ze hebben geen krabpaal voor de katquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij moet makkelijk te gebruiken zijn, staat er.
Daar durf ik niks van te zeggen, het kan best zijn dat het programma moeilijk is. Ik heb nog niet gekeken.quote:How can I make this topic about me?![]()
zal ik glazen boterhammen pakken? het is immers vakantie ook al heb ik geen vakantieUw ADH vitamine Worst
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
zal ik glazen boterhammen pakken? het is immers vakantie ook al heb ik geen vakantie
glazen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
zal ik glazen boterhammen pakken? het is immers vakantie ook al heb ik geen vakantie
Het is altijd wel ergens bier uur.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
zal ik glazen boterhammen pakken? het is immers vakantie ook al heb ik geen vakantie![]()
mijn verzameling statiegeldflessen en blikken begint langzaam op de mount everest te lijkenUw ADH vitamine Worst
weet niet of het verstandig is om alcohol te nemen, ik ben nieth elemaal fit dus ik ga geheid slapen zo als ik drink en is mijn ritme naar de tyfusUw ADH vitamine Worst
Dat wordt al heel watquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
Okidoki. Die plant in de hoek is de krabpaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar, even een detail, heb je al een account aangemaakt? Anders is alle moeite voor niets, omdat je niet kunt saven?How can I make this topic about me?![]()
Ik heb alle spullen alquote:
Dus heb de printscreens bewaard. Maar dit wordt het.
Moet alleen nog de kattenbak kwijt en 1 kleine krabpaal en mijn ventilator
Een kattenbak in je slaapkamer?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb alle spullen al
Dus heb de printscreens bewaard. Maar dit wordt het.
Moet alleen nog de kattenbak kwijt en 1 kleine krabpaal en mijn ventilator![]()
Dat is de krabpaal als ik een paar post terug leesquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt een behoorlijke plant in je slaapkamer.![]()
![]()
Dan moet je het niet doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:11 schreef hemarookworst het volgende:
weet niet of het verstandig is om alcohol te nemen, ik ben nieth elemaal fit dus ik ga geheid slapen zo als ik drink en is mijn ritme naar de tyfusUh ja ik moet noodgedwongen met 2 katten bij mijn ouders op zolder gaan wonenquote:![]()
![]()
![]()
En aangezien mijn ouders een terror kat hebben. Gaat dat allemaal niet samen![]()
Dat is de krabpaalquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt een behoorlijke plant in je slaapkamer.
ikea had geen krabpaal
Even een man erbij roepen, Die snapt vast wel hoe het werktquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
dat zei ze ook vannacht bij gebrek aan beterquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt een behoorlijke plant in je slaapkamer.Uw ADH vitamine Worst
Je hebt zeker geen idee hoe lang je bij je ouders gaat wonen. Want die ruimte is erg klein voor 2 katten en misschien moet je overwegen om die "game tv" en dat meubel tijdelijk ergens anders te zetten en daar iets van een klimding voor katten te zetten zodat ze wat meer beweging hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Uh ja ik moet noodgedwongen met 2 katten bij mijn ouders op zolder gaan wonen![]()
![]()
En aangezien mijn ouders een terror kat hebben. Gaat dat allemaal niet samen![]()
![]()
![]()
Er komen nog klimdingen aan de murenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen idee hoe lang je bij je ouders gaat wonen. Want die ruimte is erg klein voor 2 katten en misschien moet je overwegen om die "game tv" en dat meubel tijdelijk ergens anders te zetten en daar iets van een klimding voor katten te zetten zodat ze wat meer beweging hebben.Maar ook die waren niet beschikbaar bij de ikea planner
We gaan met de tijd wel proberen die katten te laten wennen aan de terrorkat van mijn ouders.
Maar sowieso ligt duvel altijd op een nog kleinere zolder
En rebel komt soms naar beneden om miauw te zeggen
Die game tv is echt 5 cm diep ofzo. Moest er even een meubel onderzetten die ik niet heb, want kon niet kiezen voor een hang tv
In zo'n situatie is opslag van spul idd wel even belangrijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen idee hoe lang je bij je ouders gaat wonen. Want die ruimte is erg klein voor 2 katten en misschien moet je overwegen om die "game tv" en dat meubel tijdelijk ergens anders te zetten en daar iets van een klimding voor katten te zetten zodat ze wat meer beweging hebben.
Opslagboxen zijn niet altijd even handig als je water en lucht gevoelige dingen hebt die je voor onbepaalde tijd in opslag moet doen.
Ik heb op die manier ooit 2 schermen en een (toevallig) IKEA kast naar de tering geholpen toen ik tijdelijk spullen moest opslaan![]()
Niet om stoer te doen, maar in mijn mancave van 12m2 staan 3 pc's, 8 schermen, een race sim, een halve koelkast en een 40inch TVquote:![]()
Een 65 inch en een 55 inch.quote:
Ik wil niet opslaan in een opslagbox, want dat gaat allemaal naar de klote.
Tevens wil ik niet continue vanuit bed gamen... maar gewoon op mijn relax stoel.
Ik wil wel vanuit bed tv kijken
Wat heb je nou aan een halve koelkast?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet om stoer te doen, maar in mijn mancave van 12m2 staan 3 pc's, 8 schermen, een race sim, een halve koelkast en een 40inch TV![]()
Dan stroomt de koude lucht er alsnog zo uit!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet om stoer te doen, maar in mijn mancave van 12m2 staan 3 pc's, 8 schermen, een race sim, een halve koelkast en een 40inch TV![]()
![]()
maar aan de andere kant, het is niet een kamer waarin je slaaptUw ADH vitamine Worst
Ik bedoelde zo'n tafel hoog modelquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een halve koelkast?Dan stroomt de koude lucht er alsnog zo uit!
Ow en aan de andere kant van de wand van de zolderkamer komt een kleine koelkast en mijn biertap
Ah!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde zo'n tafel hoog model
En hee!![]()
![]()
Mijn ouders hebben maar 1 kamer overquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
maar aan de andere kant, het is niet een kamer waarin je slaapt
Dus ik moet wat. Ik kan moeilijk beneden gaan gamen en mijn ouders naar bed sturen
ik heb een kast, dat is ook een halve koelkast, alleen de helft van de letters ontbrekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een halve koelkast?Dan stroomt de koude lucht er alsnog zo uit!
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
maar aan de andere kant, het is niet een kamer waarin je slaaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Biertap?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow en aan de andere kant van de wand van de zolderkamer komt een kleine koelkast en mijn biertap
Geen wijntap?![]()
![]()
Toen ik voor de eerste keer bij mijn ouders ging wonen voor ik naar tenerife vertrok was de indeling hetzelfde. Alleen dan nog een extra stoelen toen zaten we er met zn tweetjes
Als je nu een kast had die er koel uitziet heb je zelfs een hele koelkastquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb een kast, dat is ook een halve koelkast, alleen de helft van de letters ontbreken
naja het is dat je de tv's al hebtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben maar 1 kamer over
Dus ik moet wat. Ik kan moeilijk beneden gaan gamen en mijn ouders naar bed sturenUw ADH vitamine Worst
Jij bent meteen na je geboorte op jezelf gaan wonen pas voor het eerst bij je ouders gaan wonen toen je een relatie had en ging emigreren?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
Toen ik voor de eerste keer bij mijn ouders ging wonen voor ik naar tenerife vertrok was de indeling hetzelfde. Alleen dan nog een extra stoelen toen zaten we er met zn tweetjes
![]()
Is dat zo ongebruikelijk dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent meteen na je geboorte op jezelf gaan wonen pas voor het eerst bij je ouders gaan wonen toen je een relatie had en ging emigreren?![]()
![]()
Niet bij je geboorte gelijk een huis gekocht hebben
Rode wijn drink ik niet koud, dus die leg ik gewoon in mijn kallax kastquote:
En de witte wijn gaat gewoon in de koelkastIk wil ze gewoon niet opslaan, en ach ze hangen niet in de wegquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
naja het is dat je de tv's al hebtNeeheequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent meteen na je geboorte op jezelf gaan wonen pas voor het eerst bij je ouders gaan wonen toen je een relatie had en ging emigreren?![]()
Toen we het huis verkocht hadden, hebben we nog een jaar bij mijn ouders gewoon op zolder. Toen naar tenerife vertrokken en toen we terugkwamen weer 8 maanden bij ouders
Dan doen ze maar een koptelefoon op hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben maar 1 kamer over
Dus ik moet wat. Ik kan moeilijk beneden gaan gamen en mijn ouders naar bed sturen![]()
![]()
ja maar die heb ik kapot gestamptquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:39 schreef MooieTop6 het volgende:
Niet bij je geboorte gelijk een huis gekocht hebbenUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:39 schreef maily het volgende:
[..]
Dan doen ze maar een koptelefoon op hoor
Ik doe wel headset op, ik wil niemand horen seksen
Als proper katholieke jongeman is het wel gebruikelijk om de eerste 18 jaar van je leven in een klooster te verblijven om een fatsoenlijke opleiding te krijgen.quote:
Maar ik kreeg niet echt het idee dat Vino een man was of zwaar katholiek was
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Doen ze dat beneden als jij daar ook zit?![]()
![]()
andersom zij ook nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Niet al bij je geboorte de helft van de Nederlandse huizen in bezit hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:39 schreef MooieTop6 het volgende:
Niet bij je geboorte gelijk een huis gekocht hebben
ik ben alleen zwaar en mannelijk, vandaar dat ik ook niet in een klooster verbleefquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als proper katholieke jongeman is het wel gebruikelijk om de eerste 18 jaar van je leven in een klooster te verblijven om een fatsoenlijke opleiding te krijgen.
Maar ik kreeg niet echt het idee dat Vino een man was of zwaar katholiek wasUw ADH vitamine Worst
ik ga op mijn zolderkamertje gamenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:42 schreef maily het volgende:
[..]
Doen ze dat beneden als jij daar ook zit?![]()
ik wil niet weten waar ze seks hebben
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Born to be alive...Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
One of us, one of us, one of usquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
vino gaat in zo'n zolderkamer neckbeard veranderen
Maar goed, ik hoop zo snel mogelijk een huis te hebben.
Gewoon snel die wft cursus afronden
Als ik die in the pocket heb gelijk solliciteren bij zo'n verzekeringsbedrijf
Ik lees steeds wtf ...quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Als ik die in the pocket heb gelijk solliciteren bij zo'n verzekeringsbedrijf![]()
![]()
ben je nog steeds niet verzekerd van een huis als je in je eentje koopt met deze moeilijke markt, tenzij je dubbel modaal verdient ineens of een flink bedrag eigen geldquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Als ik die in the pocket heb gelijk solliciteren bij zo'n verzekeringsbedrijfUw ADH vitamine Worst
Jezusquote:
Nee joh, voor de rest heb ik een redelijk sociaal leven
Lunchen met vriendin, sporten, wandelen.
Beetje appen met de toyboy en de vinoloogja maar dan kan ik kijken voor particulier hurenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je nog steeds niet verzekerd van een huis als je in je eentje koopt met deze moeilijke markt, tenzij je dubbel modaal verdient ineens
Ik wil op mijn switch spelen
Maar dud0r slaapt op mijn beenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
met zijn switch spelen danquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil op mijn switch spelen
Maar dud0r slaapt op mijn beenUw ADH vitamine Worst
Mijn switch ligt 10cm buiten mijn bereikquote:
Die van hem nog verderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is dat een full time of part time cursus?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Als ik die in the pocket heb gelijk solliciteren bij zo'n verzekeringsbedrijf
Als het part time is kun je ook gewoon ergens blijven werken, part time die cursus doen en ergens een cheap ass woning krijgen. Als is het maar een studio waar je huisdieren mag houden.En dit dus. Koopwoningen zijn als 2 verdieners zonder een bak eigen geld of steun van ouders al lastig genoeg. Laat staan in je eentje zonder een salaris van meer dan een halve ton netto.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je nog steeds niet verzekerd van een huis als je in je eentje koopt met deze moeilijke markt, tenzij je dubbel modaal verdient ineens of een flink bedrag eigen geldOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zo dichtbij en toch zo ver wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zit nog in de ziektewetquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat een full time of part time cursus?
Als het part time is kun je ook gewoon ergens blijven werken, part time die cursus doen en ergens een cheap ass woning krijgen. Als is het maar een studio waar je huisdieren mag houden.3 september pas afspraak met de arbo
Dus zit zeker nog tot eind oktober thuis
Die cursus is een e-learning van 2 maanden. Oktober examen![]()
Wft staat voor Wet op het financieel toezicht.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo dichtbij en toch zo ver wegWingardium Leviosa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo dichtbij en toch zo ver wegDus je hebt liever iets wat ver weg is, dan de 10cm die binnen handbereik zijn? Lees ik dat nou goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik kan net niet bij dezequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus je hebt liever iets wat ver weg is, dan de 10cm die binnen handbereik zijn? Lees ik dat nou goed?
Wat wil ik dat dichtbij is?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Toezicht op financiële instellingen (zoals banken en verzekeraars) en het financiële systeem beschermt consumenten en bedrijven. De Wet op het financieel toezicht (Wft) beschrijft dit toezicht. De Nederlandsche bank (DNB) en de Autoriteit Financiële Markten (AFM) voeren het toezicht uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh dat maakt het wel duidelijkerIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Heel random en wellicht domme en onwetende vraag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zit nog in de ziektewet3 september pas afspraak met de arbo
Dus zit zeker nog tot eind oktober thuis
Die cursus is een e-learning van 2 maanden. Oktober examen![]()
Wft staat voor Wet op het financieel toezicht.
Zou het geen mogelijkheid zijn om als je uit de ziektewet komt of word gezet of hoe het ook word genoemd tijdelijk een uitkering te krijgen om de tijd te overbruggen tot je wel betaald werk hebt en huur, eten, en andere vaste lasten te betalen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Met andere woorden, als je bij een bank of verzekeringskantoor wil werken heb je WFT basis nodig
Banken en verzekeraars, dieven en moordenaarsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Volgens mij moet werk haar betalen zo lang ze ziek is tenzij ze meer dan twee jaar ziek isquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel random en wellicht domme en onwetende vraag.
Zou het geen mogelijkheid zijn om als je uit de ziektewet komt of word gezet of hoe het ook word genoemd tijdelijk een uitkering te krijgen om de tijd te overbruggen tot je wel betaald werk hebt en huur, eten, en andere vaste lasten te betalen?
Daarna moet uwv er nog een mening over hebben
Als ze dan geschikt bevonden wordt voor werk voor % van haar huidige salaris, dan moet ze gaan solliciteren
En in die tijd gebruik je dan dat uitkering geld dat je opbouwt met werkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk dat mijn werkgever uiteindelijk met een vaststellingovereenkomst gaat komen. Dus dan heb ik daarna recht op een ww uitkering.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel random en wellicht domme en onwetende vraag.
Zou het geen mogelijkheid zijn om als je uit de ziektewet komt of word gezet of hoe het ook word genoemd tijdelijk een uitkering te krijgen om de tijd te overbruggen tot je wel betaald werk hebt en huur, eten, en andere vaste lasten te betalen?
Ik wil dat eigenlijk een beetje voorzijn, vandaar dat ik die cursus ga doen en gewoon op zoek kan gaan naar een andere baan. Liefst aansluitend.
Snap Je? Ik ben daar niet zo van.... ww of bijstandIk heb 1 jaar thuis gezeten in de ww toen ik ontslag kreeg bij de rabo. En dat vond ik verschrikkelijk. Dus op dat ene jaar altijd werk gehad vanaf mijn 18e
Ok, Bernhard!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet al bij je geboorte de helft van de Nederlandse huizen in bezit hebbenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
banken, verzekeraars, en managersquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:01 schreef MooieTop6 het volgende:
Banken en verzekeraars, dieven en moordenaars![]()
![]()
Ach ja ze betalen goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:01 schreef MooieTop6 het volgende:
Banken en verzekeraars, dieven en moordenaars
En veel thuiswerk, de vacature die ik heb gezien, is 3 dagen thuis en 1 dag kantoor. En meer betaald krijgen dan waar ik nu werk(5 dagen)
Oprotgeld is ook wel lekker hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn werkgever uiteindelijk met een vaststellingovereenkomst gaat komen. Dus dan heb ik daarna recht op een ww uitkering.
Ik wil dat eigenlijk een beetje voorzijn, vandaar dat ik die cursus ga doen en gewoon op zoek kan gaan naar een andere baan. Liefst aansluitend.
Snap Je? Ik ben daar niet zo van.... ww of bijstandIk heb 1 jaar thuis gezeten in de ww toen ik ontslag kreeg bij de rabo. En dat vond ik verschrikkelijk. Dus op dat ene jaar altijd werk gehad vanaf mijn 18e
*Lust geen koffie*![]()
Managersquote:
3+1=5?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ach ja ze betalen goed
En veel thuiswerk, de vacature die ik heb gezien, is 3 dagen thuis en 1 dag kantoor. En meer betaald krijgen dan waar ik nu werk(5 dagen)
*Lust geen koffie*![]()
sowieso heb je recht op transitievergoedingquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oprotgeld is ook wel lekker hoor
Ga je een transformer worden?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Huidige baan is 5 dagenquote:
De baan die ik gezien heb is 3 dagen thuis en 1 dag kantoor.... dus 4
Maar betaald veel beter dan mijn huidige baan, zo bedoel ik het
Dat was een beetje de gedachtengang waar ik in zat toen ik die post tikte. Maar thanks voor de uitlegquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Volgens mij moet werk haar betalen zo lang ze ziek is tenzij ze meer dan twee jaar ziek is
Daarna moet uwv er nog een mening over hebben
Als ze dan geschikt bevonden wordt voor werk voor % van haar huidige salaris, dan moet ze gaan solliciteren
En in die tijd gebruik je dan dat uitkering geld dat je opbouwt met werken
Ik snap volledig dat je een uitkering en zo niet fijn vind, maar ik droeg het aan als optie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn werkgever uiteindelijk met een vaststellingovereenkomst gaat komen. Dus dan heb ik daarna recht op een ww uitkering.
3 +1 = dikke bonus volgens bankiers en verzekeraarsquote:
Ja dat is inderdaad wel een optie en daar zal het uiteindelijk wel op uitdraaienquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was een beetje de gedachtengang waar ik in zat toen ik die post tikte. Maar thanks voor de uitleg
[..]
Ik snap volledig dat je een uitkering en zo niet fijn vind, maar ik droeg het aan als optie.(als ik nog geen andere baan heb)
Dan moeten ze mij ook nog eens 100% beter melden voor ze die vaststellingovereenkomst kunnen aanbieden
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Huidige baan is 5 dagen
De baan die ik gezien heb is 3 dagen thuis en 1 dag kantoor.... dus 4
Maar betaald veel beter dan mijn huidige baan, zo bedoel ik hetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja het liefst vertrek ik weer naar spanjequote:
maar alleen is ook zo alleen
Goedenavond, ik zit in de trein naar Limburg
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Terug naar het beloofde landquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat wens je je ergste vijand nog niet toequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedenavond, ik zit in de trein naar LimburgIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Woohoo ze is terugquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedenavond, ik zit in de trein naar LimburgHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedenavond, ik zit in de trein naar Limburg![]()
![]()
![]()
Ze gaat vrijwillig....quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat wens je je ergste vijand nog niet toeHow can I make this topic about me?![]()
Limburg
Amy
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ikquote:Ik wil veel geloven, maar dit..quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Misschien maar frieten en zuurvlees eten vanavondquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien maar frieten en zuurvlees eten vanavond
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat wens je je ergste vijand nog niet toe![]()
Ja nee, echt......quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik
[..]
Ik wil veel geloven, maar dit..
Wij hebben wrapsquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien maar frieten en zuurvlees eten vanavondHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En inge goa pot beer wah auwehoer niet wah keal neetquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien maar frieten en zuurvlees eten vanavond
Misschien gaat ze de inboorlingen daar opvoedenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@bondage op bezoek?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of op het station even langs de BK voor een whopper cheese?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien maar frieten en zuurvlees eten vanavondHow can I make this topic about me?![]()
Tr gezetquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En inge goa pot beer wah auwehoer niet wah keal neetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
450 miljoen miljard positieve notes incommingquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Gheghe het zou mooi zijn als station Venlo een BK zou hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of op het station even langs de BK voor een whopper cheese?
Net in Eindhoven had het wel gekund natuurlijk, maar ga liever gelijk naar huis met mn koffer. Desnoods laat ik de chinees wat bezorgenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja natuurlijk! Ik zag dat meerdere mensen dat op vakantie doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh Amy heeft nog Pokemon gespeeld op vakantie
Al moet ik eens kijken wat voor cadeautjes @devzero geeftIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja godnondeju nog aan toenquote:![]()
![]()
Dat dit kan in een beschaafd lang![]()
![]()
Hier moeten kamervragen over komen en die Chinees moet voor het strafhof worden gesleept. Dit kan echt niet!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ahw, ja was leuk, maar intensief wel. Ik twijfel of ik morgen nog naar Zeeland ga voor een paar dagen strandquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Amy, ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad.
Ik moet zeggen, de laatste keer dat ik bij de Chinees eten heb gehaald was in 2001.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja godnondeju nog aan toen![]()
![]()
Dat dit kan in een beschaafd lang![]()
![]()
Hier moeten kamervragen over komen en die Chinees moet voor het strafhof worden gesleept. Dit kan echt niet!
Ik kom er echt nooit.How can I make this topic about me?![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, de laatste keer dat ik bij de Chinees eten heb gehaald was in 2001.
Ik kom er echt nooit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze deden er toen geen lekkala sambal bijquote:
Tjsja nee ik weet niet. De Chinees hier in de wijk is nou niet echt heel geweldig, en de eerstvolgende is 4 km verderop.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik ben trouw aan mijn Chinees in Oisterwijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer Chinese restaurants in jouw stad?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh, ik had verwacht dat jij als mede ping liefhebber ook wel vaker chinees zou etenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tjsja nee ik weet niet. De Chinees hier in de wijk is nou niet echt heel geweldig, en de eerstvolgende is 4 km verderop.
Ik vind sambal vrijwel nooit echt lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze deden er toen geen lekkala sambal bij
It could have been much worse, but it should have been better 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: