abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218419313
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218419328
Die ringen zeggen wel degelijk wat. Ze heeft wel eens verteld waar elke ring voor stond. 1 was haar verlovingsring, de andere haar trouwring en de 3e heb ik niet onthouden. Die ringen draagt ze áltijd.
pi_218419342
Geen idee hoe ik een post uit het vorige kan quoten maar ik heb eerder het idee dat J en K nog wel een relatie met M hebben maar M niet meer met K maar óók niet met J. Helemaal nergens op gebaseerd hoor maar dat denk ik gewoon.
pi_218419371
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze is aan niemand verantwoording schuldig .
Ze zegt ook nergens dat het allemaal geweldig gaat.
Ik denk dat het hier vooral de nieuwsgierigheid is, de sensatie waar mensen op zitten te wachten.
Wat maakt het voor ons als buitenstaander nou uit als ze ons idd voor de gek zou houden? Worden we hier toch niet door benadeeld?
Het is niet mijn familie of mijn vriendin dan zou ik het idd niet kunnen waarderen.
dus ze doen maar wat ze goed dunkt.
Dan vind ik het bij bijv Debbie die iedereen voor de gek houd een heel ander verhaal, zij krijgt allerlei dingen voor elkaar van het geld van mede Nederlanders.
En zij zorgt ervoor dat mensen die in hetzelfde schuitje zitten gefrustreerd en verdrietig raken omdat zij het niet voor elkaar krijgen.
Als het zo is van de poly vind ik het vooral heel sneu voor de 7 kinderen.
MB waant zich een halve BN'er. Met haar: "we hebben meerdere boekendeals en programma's afgewezen over de poly". Ze mag van mij lekker op haar influencer en semi BN'er blaren zitten. Moet ze maar niet haar hele leven tentoonstellen al jarenlang voor de pegels. Al sinds M een baby is, dus minstens 9 jaar lang verdient ze hieraan.
Zeker zielig voor de kids, maar met MB en polygenoten heb ik geen medelijden.
pi_218419372
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:28 schreef proud_mami het volgende:
Geen idee hoe ik een post uit het vorige kan quoten maar ik heb eerder het idee dat J en K nog wel een relatie met M hebben maar M niet meer met K maar óók niet met J. Helemaal nergens op gebaseerd hoor maar dat denk ik gewoon.
Hoe kunnen J en K een relatie hebben met M maar M niet met J en K? Een eenzijdige relatie?
pi_218419379
Wellicht is die ring te groot geworden. En wellicht is het allemaal waar, is het huwelijk (of de twee relaties) stuk gelopen, is ze daarom zoveel afgevallen, draagt ze daarom geen ring meer en zit ze nu bij haar ouders uit te huilen.

Maar heel eerlijk gezegd vind ik het juist wel chic dat ze er alledrie niets over zeggen. Het gaat uiteraard niemand wat aan behalve hun drie en hun naasten. En ik vind het prijzenswaardig, juist met het oog op de kinderen, dat ze niet volop de vuile was buiten hangen.

Verder denk ik dat ze voor een deel van de inkomsten ook afhankelijk zijn van de socials en dan snap ik wel dat je door gaat met posten alsof er niets is, t is op een bepaalde manier ook werk.
:)
pi_218419415
Wat zien Jet en Lot er rood (verbrand) uit. Heb je een uv pakje aan maar dat betekent niet dat je je gezicht en benen niet moet insmeren. Vooral zoals hun zo veel in het water zijn.
pi_218419451
Denk dat de boodschap pas naar buiten wordt gebracht als er een oplossing is gevonden voor het bedrijf en woonsituatie
pi_218419468
Over haren gesproken bij de fam Geerts. Is dat nou Guus die de hele dag met ingevlochten haren rondloopt?
Of ik kijk echt niet goed?
pi_218419491
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:32 schreef mignonne het volgende:
Wellicht is die ring te groot geworden. En wellicht is het allemaal waar, is het huwelijk (of de twee relaties) stuk gelopen, is ze daarom zoveel afgevallen, draagt ze daarom geen ring meer en zit ze nu bij haar ouders uit te huilen.

Maar heel eerlijk gezegd vind ik het juist wel chic dat ze er alledrie niets over zeggen. Het gaat uiteraard niemand wat aan behalve hun drie en hun naasten. En ik vind het prijzenswaardig, juist met het oog op de kinderen, dat ze niet volop de vuile was buiten hangen.

Verder denk ik dat ze voor een deel van de inkomsten ook afhankelijk zijn van de socials en dan snap ik wel dat je door gaat met posten alsof er niets is, t is op een bepaalde manier ook werk.
Hartstikke goed dat ze de roddels niet voeden met het oog op de kinderen. Tot zover snap ik het.
Maar niet dat ze doorgaan met posten dan. Ze kunnen toch gewoon "werken" via de socials van het bedrijf? Daar hoeft het hele prive leven niet bij.
Als er al iets aan de hand is hè? Ik zit er niet zo diep in🤣
pi_218419497
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:40 schreef Ballerina888 het volgende:
Over haren gesproken bij de fam Geerts. Is dat nou Guus die de hele dag met ingevlochten haren rondloopt?
klopt
pi_218419503
Iemand vraagt hoe het kan dat ze dat hotel zo last minute heeft kunnen boeken met 5 personen. Daar komt vast geen antwoord op.
pi_218419556
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Iemand vraagt hoe het kan dat ze dat hotel zo last minute heeft kunnen boeken met 5 personen. Daar komt vast geen antwoord op.
In één van haar stories schrijft ze: 'niet zoals we het bedacht hadden ...' Daar kun je natuurlijk van alles van maken maar die last minute lijkt me dan niet zo last minute te zijn.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218419588
Pff wat maakt Sarahrebecca weer een zweverig verhaal van een oorontsteking
pi_218419609
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:40 schreef Ballerina888 het volgende:
Ja das Guus, je herkent hem zowat niet he met de haren zo uit het gezicht
pi_218419679
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hoe kunnen J en K een relatie hebben met M maar M niet met J en K? Een eenzijdige relatie?
🤦🏼♀ ik heb het verkeerd geschreven 🤦🏼♀ ik bedoel natuurlijk dat alleen K en J alleen nog een relatie met elkaar hebben
pi_218419696
quote:
0s.gif [b]Op maandag 4 augustus 2025 21:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Die ringen zeggen wel degelijk wat. Ze heeft wel eens verteld waar elke ring voor stond. 1 was haar verlovingsring, de andere haar trouwring en de 3e heb ik niet onthouden. Die ringen draagt ze áltijd.
Ik volg geen juice kanalen, maar ik las hier over de ringen, vandaar dat ik.me afvroeg wat het niet dragen van 1 ring nou iets betekende of niet.
pi_218419747
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:42 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Hartstikke goed dat ze de roddels niet voeden met het oog op de kinderen. Tot zover snap ik het.
Maar niet dat ze doorgaan met posten dan. Ze kunnen toch gewoon "werken" via de socials van het bedrijf? Daar hoeft het hele prive leven niet bij.
Als er al iets aan de hand is hè? Ik zit er niet zo diep in🤣
De poly is/ was hun privéleven en is tegelijkertijd van zakelijk belang, aangezien de samenwerkingen waren vanwege de poly en hun vele volgers.
Ik denk inderdaad dat het in het zakelijk belang nog niet handig is om het nieuws over een gestrande poly naar buiten te brengen.
Vraag me alleen af hoe lang dat nog vol te houden is. Er komen steeds meer vragen.
pi_218419755
quote:
Reacties met waar ze zitten worden ook vakkundig verwijderd. Ze is vast bang dat ze volgend jaar met allemaal volgers op vakantie zijn.
Helaas voor hen weet een groot gedeelte nu wel dat het Hotel Zhero is.
pi_218419890
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 22:12 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Reacties met waar ze zitten worden ook vakkundig verwijderd. Ze is vast bang dat ze volgend jaar met allemaal volgers op vakantie zijn.
Is dat hetzelfde hotel als vorig jaar? Want dat hotel had men ook zo gevonden, die had toen slechte reviews door de bollen clan. (Als die echt waren tenminste en geen trollen).
pi_218419907
Hotel Zhero ziet er niet perse leuk uit voor een gezin met kinderen.

Iemand stelde hier dat het waarschijnlijker klinkt dat MB en K uit elkaar zijn. Dat zou ook verklaren waarom hij niet meer aansluit bij zijn schoon familie.

Maar als er echt iets aan de hand zou zijn dan zou iemand van haar direct omgeving dit toch allang aan zo’n juice channel hebben vertelt. Met dat hele grote netwerk van hun, al die bff’s. Zo’n verhaal had echt wel uitgelekt. Nu is het al wekenlang gissen.
pi_218419917
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 22:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Hotel Zhero ziet er niet perse leuk uit voor een gezin met kinderen.

Iemand stelde hier dat het waarschijnlijker klinkt dat MB en K uit elkaar zijn. Dat zou ook verklaren waarom hij niet meer aansluit bij zijn schoon familie.

Maar als er echt iets aan de hand zou zijn dan zou iemand van haar direct omgeving dit toch allang aan zo’n juice channel hebben vertelt. Met dat hele grote netwerk van hun, al die bff’s. Zo’n verhaal had echt wel uitgelekt. Nu is het al wekenlang gissen.
Jij hebt duidelijk niet gelezen op reality fbi 🫣. De info schijnt vanuit de kenniskring te komen.
pi_218419921
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 22:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Is dat hetzelfde hotel als vorig jaar? Want dat hotel had men ook zo gevonden, die had toen slechte reviews door de bollen clan. (Als die echt waren tenminste en geen trollen).
Ja zelfde hotel als altijd.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218419942
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 22:12 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Dat hotel is zo makkelijk te vinden dat is geen hogere wiskunde.
Nu ook van die kwijl reacties van haar nieuwe Mallorca bff onder die foto, ze missen elkaar nu al.
pi_218419965
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 22:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja daar gaan ze al jaren heen. Dus ik snap ook niet waarom die reacties verwijderd worden.
pi_218419974
Minibelle klaagt dat er in Londen alleen maar ongezond eten is, want ze aten de hele tijd friet omdat haar dochter niets anders lust _O-

Waarom wil ze perse doen alsof ze een wereldreiziger is en daarom Londen te min is voor haar? Kinderachtig.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218419976
Dat ingevlochten haar bij Rens en nu ook bij Guus, vind ik geen gezicht bij Hollandse knullen. Wel grappig trouwens dat alle kinderen Geerts (behalve Jim volgens mij) dezelfde wilde blonde krullen hebben.

Sam en Jim komen op mijn over als lieve en nette jongens. Ik snap wel dat AM trots op haar grote zoons. Zeker als je dan iedere keer zo’n ongeleid projectiel in beeld zit, wat dan door moet voor schoonzoon.
pi_218419981
Dat was ook het eerste wat ik mij afvroeg, hoe heeft ze het voor elkaar gekregen om last minute in haar geliefde hotel een kamer te krijgen voor 5 personen.

In het hoogseizoen zit toch alles vol?
pi_218419983
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:32 schreef mignonne het volgende:

Ik deel je mening, als er wat speelt zou ik het ook eerst binnenskamers bespreken, wat te doen.
Als de tijd rijp is dan pas delen.
pi_218419997
Het ging hier over losse haren in het zwembad, maar zag het nu bij hvk ook in de speeltuin.
Ik vind lange losse haren bij spelende/zwemmende kinderen gewoon altijd akelig.

Vind het er vaak ook heel onverzorgd uit zien. In een mooie vlecht is zoveel veiliger en verzorgder.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218420015
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 22:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik volg geen juice kanalen, maar ik las hier over de ringen, vandaar dat ik.me afvroeg wat het niet dragen van 1 ring nou iets betekende of niet.
1 van haar oma en opa dacht ik dat zenooit gezegd heeft, maar weet ik niet zeket
pi_218420206
Dus bij AM bestaat het avondeten uit bruschetta?
Of komt het hoofdgerecht daarna?
pi_218420363
Als dat meisje inderdaad Jill heet (ik kijk 9 vd 10 keer zonder geluid) dan is zij een nichtje.

Ik vind het zo ongemakkelijk eigenlijk dat ik dit weet...
pi_218420375
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 23:41 schreef Jannetje91 het volgende:
Als dat meisje inderdaad Jill heet (ik kijk 9 vd 10 keer zonder geluid) dan is zij een nichtje.

Ik vind het zo ongemakkelijk eigenlijk dat ik dit weet...
Is ze dan een dochter van de broer van AM?
pi_218420416
quote:
Misschien zijn ze verdeeld over de appartementen van broer en opa en oma? M sliep in elk geval met Lau aan het voeteneind van haar bed. Zal wel wat passen en meten zijn.
pi_218420434
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 23:46 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Wouter viert op dit moment vakantie in het huis van zijn ouders in Frankrijk. Ik denk wel met zijn kinderen eigenlijk
pi_218420449
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 23:46 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Dat weet ik niet zeker, ze heeft ook een zus toch?
pi_218420482
Ik vind dat meisje wel lijken op die ene foto op de (openbare) insta van Wouter… Inspector Gadget vibes🥸🥸🥸
pi_218420495
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 23:59 schreef Earring het volgende:

[..]
Wouter viert op dit moment vakantie in het huis van zijn ouders in Frankrijk. Ik denk wel met zijn kinderen eigenlijk
Wouter heeft wel een dochter die Jill heet. En volgens mij waren zij vorig jaar in de buurt van of misschien wel op dezelfde camping als AM.
pi_218420550
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 00:12 schreef Johanna38 het volgende:
Ik vind dat meisje wel lijken op die ene foto op de (openbare) insta van Wouter… Inspector Gadget vibes🥸🥸🥸
Ja met jou eens, vind ik ook
pi_218420581
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 00:15 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Wouter heeft wel een dochter die Jill heet. En volgens mij waren zij vorig jaar in de buurt van of misschien wel op dezelfde camping als AM.
Afwachten maar of er nog iets over gemeld wordt.
Dit wordt nog spannender dan of er een tafel zou zijn haha
pi_218420650
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 22:40 schreef LeSage het volgende:
Minibelle klaagt dat er in Londen alleen maar ongezond eten is, want ze aten de hele tijd friet omdat haar dochter niets anders lust _O-

Waarom wil ze perse doen alsof ze een wereldreiziger is en daarom Londen te min is voor haar? Kinderachtig.
Sorry maar als je in een stad als Londen helemaal niks leuks kunt vinden om te doen dan ligt het echt aan jezelf hoor. Daar is echt voor iedereen wat wils te vinden, maar dan moet je natuurlijk wel willen. Wat een negatieve en arrogante instelling heeft zij.
pi_218420722
Mevr L.had haar mooie rolstoel mee op vak. Het is maar dat je het weet op tt.Antwoord op een reactie.
pi_218421156
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 00:23 schreef Earring het volgende:

[..]
Zou het ook ene "Vivian" kunnen zijn? deze staat op het tweede account (?) van Arte als volger.
pi_218421177
Debbie die op haar tiktok een foto deelt met haar in een rolstoel!
pi_218421308
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 01:13 schreef Truusdemier36 het volgende:
Mevr L.had haar mooie rolstoel mee op vak. Het is maar dat je het weet op tt.Antwoord op een reactie.
Heel belangrijke info, dat wij niet denken, dat ze zonder kan he.
pi_218421309
I
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 00:33 schreef Farfallefalle het volgende:

[..]
Sorry maar als je in een stad als Londen helemaal niks leuks kunt vinden om te doen dan ligt het echt aan jezelf hoor. Daar is echt voor iedereen wat wils te vinden, maar dan moet je natuurlijk wel willen. Wat een negatieve en arrogante instelling heeft zij.
In Rusland is alles beter;)
pi_218421315
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 05:58 schreef Zana het volgende:

[..]
Zou het ook ene "Vivian" kunnen zijn? deze staat op het tweede account (?) van Arte als volger.
Nee het is Jill
pi_218421385
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 07:18 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Heel belangrijke info, dat wij niet denken, dat ze zonder kan he.
Meenemen betekent nog niet ‘gebruiken’ he? Stel je voor dat daar iemand had gezegd ‘jij bent Debby’, dan had hij wel tevoorschijn moeten komen.
pi_218421466
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 00:23 schreef Earring het volgende:

[..]
Het lijkt me wel de dochter van Annemaries broer. Ik vind dat een positieve wending in het verder nare familieverhaal 🙂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')