MB waant zich een halve BN'er. Met haar: "we hebben meerdere boekendeals en programma's afgewezen over de poly". Ze mag van mij lekker op haar influencer en semi BN'er blaren zitten. Moet ze maar niet haar hele leven tentoonstellen al jarenlang voor de pegels. Al sinds M een baby is, dus minstens 9 jaar lang verdient ze hieraan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:12 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze is aan niemand verantwoording schuldig .
Ze zegt ook nergens dat het allemaal geweldig gaat.
Ik denk dat het hier vooral de nieuwsgierigheid is, de sensatie waar mensen op zitten te wachten.
Wat maakt het voor ons als buitenstaander nou uit als ze ons idd voor de gek zou houden? Worden we hier toch niet door benadeeld?
Het is niet mijn familie of mijn vriendin dan zou ik het idd niet kunnen waarderen.
dus ze doen maar wat ze goed dunkt.
Dan vind ik het bij bijv Debbie die iedereen voor de gek houd een heel ander verhaal, zij krijgt allerlei dingen voor elkaar van het geld van mede Nederlanders.
En zij zorgt ervoor dat mensen die in hetzelfde schuitje zitten gefrustreerd en verdrietig raken omdat zij het niet voor elkaar krijgen.
Als het zo is van de poly vind ik het vooral heel sneu voor de 7 kinderen.
Hoe kunnen J en K een relatie hebben met M maar M niet met J en K? Een eenzijdige relatie?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:28 schreef proud_mami het volgende:
Geen idee hoe ik een post uit het vorige kan quoten maar ik heb eerder het idee dat J en K nog wel een relatie met M hebben maar M niet meer met K maar óók niet met J. Helemaal nergens op gebaseerd hoor maar dat denk ik gewoon.
Hartstikke goed dat ze de roddels niet voeden met het oog op de kinderen. Tot zover snap ik het.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:32 schreef mignonne het volgende:
Wellicht is die ring te groot geworden. En wellicht is het allemaal waar, is het huwelijk (of de twee relaties) stuk gelopen, is ze daarom zoveel afgevallen, draagt ze daarom geen ring meer en zit ze nu bij haar ouders uit te huilen.
Maar heel eerlijk gezegd vind ik het juist wel chic dat ze er alledrie niets over zeggen. Het gaat uiteraard niemand wat aan behalve hun drie en hun naasten. En ik vind het prijzenswaardig, juist met het oog op de kinderen, dat ze niet volop de vuile was buiten hangen.
Verder denk ik dat ze voor een deel van de inkomsten ook afhankelijk zijn van de socials en dan snap ik wel dat je door gaat met posten alsof er niets is, t is op een bepaalde manier ook werk.
kloptquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:40 schreef Ballerina888 het volgende:
Over haren gesproken bij de fam Geerts. Is dat nou Guus die de hele dag met ingevlochten haren rondloopt?
Of ik kijk echt niet goed?
In één van haar stories schrijft ze: 'niet zoals we het bedacht hadden ...' Daar kun je natuurlijk van alles van maken maar die last minute lijkt me dan niet zo last minute te zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Iemand vraagt hoe het kan dat ze dat hotel zo last minute heeft kunnen boeken met 5 personen. Daar komt vast geen antwoord op.
Ja das Guus, je herkent hem zowat niet he met de haren zo uit het gezichtquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:40 schreef Ballerina888 het volgende:
Over haren gesproken bij de fam Geerts. Is dat nou Guus die de hele dag met ingevlochten haren rondloopt?
Of ik kijk echt niet goed?
🤦🏼♀ ik heb het verkeerd geschreven 🤦🏼♀ ik bedoel natuurlijk dat alleen K en J alleen nog een relatie met elkaar hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hoe kunnen J en K een relatie hebben met M maar M niet met J en K? Een eenzijdige relatie?
Ik volg geen juice kanalen, maar ik las hier over de ringen, vandaar dat ik.me afvroeg wat het niet dragen van 1 ring nou iets betekende of niet.quote:[b]Op maandag 4 augustus 2025 21:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Die ringen zeggen wel degelijk wat. Ze heeft wel eens verteld waar elke ring voor stond. 1 was haar verlovingsring, de andere haar trouwring en de 3e heb ik niet onthouden. Die ringen draagt ze áltijd.
De poly is/ was hun privéleven en is tegelijkertijd van zakelijk belang, aangezien de samenwerkingen waren vanwege de poly en hun vele volgers.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:42 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Hartstikke goed dat ze de roddels niet voeden met het oog op de kinderen. Tot zover snap ik het.
Maar niet dat ze doorgaan met posten dan. Ze kunnen toch gewoon "werken" via de socials van het bedrijf? Daar hoeft het hele prive leven niet bij.
Als er al iets aan de hand is hè? Ik zit er niet zo diep in🤣
Reacties met waar ze zitten worden ook vakkundig verwijderd. Ze is vast bang dat ze volgend jaar met allemaal volgers op vakantie zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Iemand vraagt hoe het kan dat ze dat hotel zo last minute heeft kunnen boeken met 5 personen. Daar komt vast geen antwoord op.
Is dat hetzelfde hotel als vorig jaar? Want dat hotel had men ook zo gevonden, die had toen slechte reviews door de bollen clan. (Als die echt waren tenminste en geen trollen).quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:12 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Reacties met waar ze zitten worden ook vakkundig verwijderd. Ze is vast bang dat ze volgend jaar met allemaal volgers op vakantie zijn.
Helaas voor hen weet een groot gedeelte nu wel dat het Hotel Zhero is.
Jij hebt duidelijk niet gelezen op reality fbi 🫣. De info schijnt vanuit de kenniskring te komen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Hotel Zhero ziet er niet perse leuk uit voor een gezin met kinderen.
Iemand stelde hier dat het waarschijnlijker klinkt dat MB en K uit elkaar zijn. Dat zou ook verklaren waarom hij niet meer aansluit bij zijn schoon familie.
Maar als er echt iets aan de hand zou zijn dan zou iemand van haar direct omgeving dit toch allang aan zo’n juice channel hebben vertelt. Met dat hele grote netwerk van hun, al die bff’s. Zo’n verhaal had echt wel uitgelekt. Nu is het al wekenlang gissen.
Ja zelfde hotel als altijd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde hotel als vorig jaar? Want dat hotel had men ook zo gevonden, die had toen slechte reviews door de bollen clan. (Als die echt waren tenminste en geen trollen).
Dat hotel is zo makkelijk te vinden dat is geen hogere wiskunde.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:12 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Reacties met waar ze zitten worden ook vakkundig verwijderd. Ze is vast bang dat ze volgend jaar met allemaal volgers op vakantie zijn.
Helaas voor hen weet een groot gedeelte nu wel dat het Hotel Zhero is.
Ja daar gaan ze al jaren heen. Dus ik snap ook niet waarom die reacties verwijderd worden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde hotel als vorig jaar? Want dat hotel had men ook zo gevonden, die had toen slechte reviews door de bollen clan. (Als die echt waren tenminste en geen trollen).
Ik deel je mening, als er wat speelt zou ik het ook eerst binnenskamers bespreken, wat te doen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:32 schreef mignonne het volgende:
Wellicht is die ring te groot geworden. En wellicht is het allemaal waar, is het huwelijk (of de twee relaties) stuk gelopen, is ze daarom zoveel afgevallen, draagt ze daarom geen ring meer en zit ze nu bij haar ouders uit te huilen.
Maar heel eerlijk gezegd vind ik het juist wel chic dat ze er alledrie niets over zeggen. Het gaat uiteraard niemand wat aan behalve hun drie en hun naasten. En ik vind het prijzenswaardig, juist met het oog op de kinderen, dat ze niet volop de vuile was buiten hangen.
Verder denk ik dat ze voor een deel van de inkomsten ook afhankelijk zijn van de socials en dan snap ik wel dat je door gaat met posten alsof er niets is, t is op een bepaalde manier ook werk.
1 van haar oma en opa dacht ik dat zenooit gezegd heeft, maar weet ik niet zeketquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik volg geen juice kanalen, maar ik las hier over de ringen, vandaar dat ik.me afvroeg wat het niet dragen van 1 ring nou iets betekende of niet.
Is ze dan een dochter van de broer van AM?quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:41 schreef Jannetje91 het volgende:
Als dat meisje inderdaad Jill heet (ik kijk 9 vd 10 keer zonder geluid) dan is zij een nichtje.
Ik vind het zo ongemakkelijk eigenlijk dat ik dit weet...
Misschien zijn ze verdeeld over de appartementen van broer en opa en oma? M sliep in elk geval met Lau aan het voeteneind van haar bed. Zal wel wat passen en meten zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Wouter viert op dit moment vakantie in het huis van zijn ouders in Frankrijk. Ik denk wel met zijn kinderen eigenlijkquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:46 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Is ze dan een dochter van de broer van AM?
Dat weet ik niet zeker, ze heeft ook een zus toch?quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:46 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Is ze dan een dochter van de broer van AM?
Wouter heeft wel een dochter die Jill heet. En volgens mij waren zij vorig jaar in de buurt van of misschien wel op dezelfde camping als AM.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:59 schreef Earring het volgende:
[..]
Wouter viert op dit moment vakantie in het huis van zijn ouders in Frankrijk. Ik denk wel met zijn kinderen eigenlijk
Ja met jou eens, vind ik ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:12 schreef Johanna38 het volgende:
Ik vind dat meisje wel lijken op die ene foto op de (openbare) insta van Wouter… Inspector Gadget vibes🥸🥸🥸
Afwachten maar of er nog iets over gemeld wordt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:15 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Wouter heeft wel een dochter die Jill heet. En volgens mij waren zij vorig jaar in de buurt van of misschien wel op dezelfde camping als AM.
Sorry maar als je in een stad als Londen helemaal niks leuks kunt vinden om te doen dan ligt het echt aan jezelf hoor. Daar is echt voor iedereen wat wils te vinden, maar dan moet je natuurlijk wel willen. Wat een negatieve en arrogante instelling heeft zij.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:40 schreef LeSage het volgende:
Minibelle klaagt dat er in Londen alleen maar ongezond eten is, want ze aten de hele tijd friet omdat haar dochter niets anders lust![]()
Waarom wil ze perse doen alsof ze een wereldreiziger is en daarom Londen te min is voor haar? Kinderachtig.
Zou het ook ene "Vivian" kunnen zijn? deze staat op het tweede account (?) van Arte als volger.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:23 schreef Earring het volgende:
[..]
Afwachten maar of er nog iets over gemeld wordt.
Dit wordt nog spannender dan of er een tafel zou zijn haha
Heel belangrijke info, dat wij niet denken, dat ze zonder kan he.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:13 schreef Truusdemier36 het volgende:
Mevr L.had haar mooie rolstoel mee op vak. Het is maar dat je het weet op tt.Antwoord op een reactie.
In Rusland is alles beter;)quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:33 schreef Farfallefalle het volgende:
[..]
Sorry maar als je in een stad als Londen helemaal niks leuks kunt vinden om te doen dan ligt het echt aan jezelf hoor. Daar is echt voor iedereen wat wils te vinden, maar dan moet je natuurlijk wel willen. Wat een negatieve en arrogante instelling heeft zij.
Nee het is Jillquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 05:58 schreef Zana het volgende:
[..]
Zou het ook ene "Vivian" kunnen zijn? deze staat op het tweede account (?) van Arte als volger.
Meenemen betekent nog niet ‘gebruiken’ he? Stel je voor dat daar iemand had gezegd ‘jij bent Debby’, dan had hij wel tevoorschijn moeten komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:18 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Heel belangrijke info, dat wij niet denken, dat ze zonder kan he.
Het lijkt me wel de dochter van Annemaries broer. Ik vind dat een positieve wending in het verder nare familieverhaal 🙂quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:23 schreef Earring het volgende:
[..]
Afwachten maar of er nog iets over gemeld wordt.
Dit wordt nog spannender dan of er een tafel zou zijn haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |