Ik deel je mening, als er wat speelt zou ik het ook eerst binnenskamers bespreken, wat te doen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:32 schreef mignonne het volgende:
Wellicht is die ring te groot geworden. En wellicht is het allemaal waar, is het huwelijk (of de twee relaties) stuk gelopen, is ze daarom zoveel afgevallen, draagt ze daarom geen ring meer en zit ze nu bij haar ouders uit te huilen.
Maar heel eerlijk gezegd vind ik het juist wel chic dat ze er alledrie niets over zeggen. Het gaat uiteraard niemand wat aan behalve hun drie en hun naasten. En ik vind het prijzenswaardig, juist met het oog op de kinderen, dat ze niet volop de vuile was buiten hangen.
Verder denk ik dat ze voor een deel van de inkomsten ook afhankelijk zijn van de socials en dan snap ik wel dat je door gaat met posten alsof er niets is, t is op een bepaalde manier ook werk.
1 van haar oma en opa dacht ik dat zenooit gezegd heeft, maar weet ik niet zeketquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik volg geen juice kanalen, maar ik las hier over de ringen, vandaar dat ik.me afvroeg wat het niet dragen van 1 ring nou iets betekende of niet.
Is ze dan een dochter van de broer van AM?quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:41 schreef Jannetje91 het volgende:
Als dat meisje inderdaad Jill heet (ik kijk 9 vd 10 keer zonder geluid) dan is zij een nichtje.
Ik vind het zo ongemakkelijk eigenlijk dat ik dit weet...
Misschien zijn ze verdeeld over de appartementen van broer en opa en oma? M sliep in elk geval met Lau aan het voeteneind van haar bed. Zal wel wat passen en meten zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Iemand vraagt hoe het kan dat ze dat hotel zo last minute heeft kunnen boeken met 5 personen. Daar komt vast geen antwoord op.
Wouter viert op dit moment vakantie in het huis van zijn ouders in Frankrijk. Ik denk wel met zijn kinderen eigenlijkquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:46 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Is ze dan een dochter van de broer van AM?
Dat weet ik niet zeker, ze heeft ook een zus toch?quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:46 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Is ze dan een dochter van de broer van AM?
Wouter heeft wel een dochter die Jill heet. En volgens mij waren zij vorig jaar in de buurt van of misschien wel op dezelfde camping als AM.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:59 schreef Earring het volgende:
[..]
Wouter viert op dit moment vakantie in het huis van zijn ouders in Frankrijk. Ik denk wel met zijn kinderen eigenlijk
Ja met jou eens, vind ik ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:12 schreef Johanna38 het volgende:
Ik vind dat meisje wel lijken op die ene foto op de (openbare) insta van Wouter… Inspector Gadget vibes🥸🥸🥸
Afwachten maar of er nog iets over gemeld wordt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:15 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Wouter heeft wel een dochter die Jill heet. En volgens mij waren zij vorig jaar in de buurt van of misschien wel op dezelfde camping als AM.
Sorry maar als je in een stad als Londen helemaal niks leuks kunt vinden om te doen dan ligt het echt aan jezelf hoor. Daar is echt voor iedereen wat wils te vinden, maar dan moet je natuurlijk wel willen. Wat een negatieve en arrogante instelling heeft zij.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:40 schreef LeSage het volgende:
Minibelle klaagt dat er in Londen alleen maar ongezond eten is, want ze aten de hele tijd friet omdat haar dochter niets anders lust![]()
Waarom wil ze perse doen alsof ze een wereldreiziger is en daarom Londen te min is voor haar? Kinderachtig.
Zou het ook ene "Vivian" kunnen zijn? deze staat op het tweede account (?) van Arte als volger.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:23 schreef Earring het volgende:
[..]
Afwachten maar of er nog iets over gemeld wordt.
Dit wordt nog spannender dan of er een tafel zou zijn haha
Heel belangrijke info, dat wij niet denken, dat ze zonder kan he.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:13 schreef Truusdemier36 het volgende:
Mevr L.had haar mooie rolstoel mee op vak. Het is maar dat je het weet op tt.Antwoord op een reactie.
In Rusland is alles beter;)quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:33 schreef Farfallefalle het volgende:
[..]
Sorry maar als je in een stad als Londen helemaal niks leuks kunt vinden om te doen dan ligt het echt aan jezelf hoor. Daar is echt voor iedereen wat wils te vinden, maar dan moet je natuurlijk wel willen. Wat een negatieve en arrogante instelling heeft zij.
Nee het is Jillquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 05:58 schreef Zana het volgende:
[..]
Zou het ook ene "Vivian" kunnen zijn? deze staat op het tweede account (?) van Arte als volger.
Meenemen betekent nog niet ‘gebruiken’ he? Stel je voor dat daar iemand had gezegd ‘jij bent Debby’, dan had hij wel tevoorschijn moeten komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:18 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Heel belangrijke info, dat wij niet denken, dat ze zonder kan he.
Het lijkt me wel de dochter van Annemaries broer. Ik vind dat een positieve wending in het verder nare familieverhaal 🙂quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:23 schreef Earring het volgende:
[..]
Afwachten maar of er nog iets over gemeld wordt.
Dit wordt nog spannender dan of er een tafel zou zijn haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |