SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, RobLeh-kùr
maar hij was degene die het de vorige keer deedquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je weet nooit wanneer iemand je de rug toekeert en je een ultieme kans biedt
Stabbers gonna stabstab
Op zich mag je best even je mond houden over mijn oma hahaquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat. Laat die nep-volgers lekker stikken. Beetje niet elke dag de pijn doorstaan en dan wel lekker finale smullen
Je oma!? Die heeft tijd genoeg om gewoon elke avond door te worstelen.quote:
Ze moeten niks he?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje terecht, die kabouter heeft bij iedereen gevraagd op Julia te stemmen.
Alsof iemand het boeit wat van jou mag en niet hehe. Bovendien, jij denkt dat elke oma enkel achter geraniums zit te wachten? 😅quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je oma!? Die heeft tijd genoeg om gewoon elke avond door te worstelen.
Geef je oma een tablet, maar een FoK account voor haar aan laat haar lekker elke avond meebabbelen. Dan mag ze van mij de finale kijken.
Roma is een schaap. Die doet alles wat El che zegt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Roma heeft alleen verrassend weinig eigen meningen
gewoon een beinvloedbaar dom wichtquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
SlooMaa werd gevraagd om op Julia te stemmen.. tsja dan doe je dat als je geen eigen verstand hebt
Wow man, met jou op stap gaan moet echt superleuk zijnquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Alsof iemand het boeit wat van jou mag en niet hehe. Bovendien, jij denkt dat elke oma enkel achter geraniums zit te wachten? 😅
Dat echt/nep-gedoe van bepaalde mensen is te kinderachtig. Waarom moeten bepaalde mensen altijd een mening hebben over de meest nietszeggende dingen lol.
En nu vast weer zeggen/vinden dat ík moeilijk doe, terwijl ik gewoon een vraagje stelde waar zo nodig weer wat van gevonden moet worden
Ze is wel erg vilein hoor, doet zich dommer dan ze is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
gewoon een beinvloedbaar dom wicht
Boehoehoe ik voel me helemaal niet goed, en heb buikpijnquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo ook die Alexander, liever lui dan moe.
Hehe er zitten in deze thread echt een paar kleine kindjes in een volwassen lichaam. Haal de clichés maar weer uit de kast. Avond stappen met mij is zeker erg leuk garandeer ik je, maar als je dan ook allemaal kinderachtige shit uit gaat halen dan wordt het idd niet zo’n leuke avond vrind.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wow man, met jou op stap gaan moet echt superleuk zijn![]()
Ik heb je oma net gesproken en die zei dat ze mijn mening waardeert, dat ze voortaan elke avond zal kijken, maar dat ze niet in dit topic wil, omdat jij er al zit. Waar ze precies op doelt mag je fijn zelf met haar bespreken, ik hoef jouw familievetes niet op te lossen.
Moet ik je oma bellen, zodat je straf krijgt? Dat moeten we niet willen hè?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hehe er zitten in deze thread echt een paar kleine kindjes in een volwassen lichaam. Haal de clichés maar weer uit de kast. Avond stappen met mij is zeker erg leuk garandeer ik je, maar als je dan ook allemaal kinderachtige shit uit gaat halen dan wordt het idd niet zo’n leuke avond vrind.
Maar ik weet wel, het was weer zo’n voorspelbaar clichématig antwoordje als iemand niet meegaat maar wat zegt van je kinderachtige gedrag. Ik ken de riedelMaar goed I’m out
een half programma gevuld met gelulquote:
Kim wil even melden dat Marco nog beschikbaar isquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:44 schreef Chanel5 het volgende:
Dom mens die Roma
"ik stem nooit meer op iemand omdat dat aan me gevraagd wordt"
stomme koe ben je, je bent bang dat je straks niks meer te wippen hebt, dat is het.
En dan nog, als je de kans krijgt de finale te spelen dan pak je het. Julia heeft zich zelf in de vingers gesneden met haar gedrag. Ik zou het haar ook niet gunnen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:45 schreef schetterklep het volgende:
Hé, waar haalt ze nou vandaan dat Maudy gezegd heeft tegen Julia te stemmen? Niets van gezien of gehoord. Die blijft ook spoken zien hoor
Ja dat verdeelgezeik van die codes slaat nergens op.. let wel op de heen en weer code die is meestal de goeie.... vanwege de spanning opbouwen enzoquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:46 schreef Whuzz het volgende:
Heel ritueel over het uitzoeken van de codes... tijdvulling. Verdeel die shit gewoon random
Julia: ZIE JE!? Het wordt mij EXTRA EXTRA niet gegund!!!111quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan nog, als je de kans krijgt de finale te spelen dan pak je het. Julia heeft zich zelf in de vingers gesneden met haar gedrag. Ik zou het haar ook niet gunnen.
je hebt een oude zielquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:47 schreef Whuzz het volgende:
Waarom zijn het steeds dezelfde spellen? Ik kijk dit spel nu 1,5 jaar maand en ik heb dit spel al 4 keer gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt een oude zielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat ze gewoon nieuwe spellen verzinnen. Elkaar slaan met een natte theedoek tot knock-out. Stierenvechten op de slaapkamer met een echte stier. Wedstrijd snelst een slaapkamer herstellen van schade door een groot dier. Enz.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]Ja of 1½ uur aan die balk hangen .. wat eenLongCovid patient in EJVJL met glans won.. ( De diehards weten vast wel het vriendinnetje van Bern..) Maar dat is OffTopic natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat ze gewoon nieuwe spellen verzinnen. Elkaar slaan met een natte theedoek tot knock-out. Stierenvechten op de slaapkamer met een echte stier. Wedstrijd snelst een slaapkamer herstellen van schade door een groot dier. Enz.
Die weet El_Maps wel.. die had net de kaart van Europa in zijn handenquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:56 schreef Cirilico het volgende:
De topografievraag a.k.a. Where is Kazachstan? vind ik wel altijd leuk.
Iedereen die een beetje films kijkt weet dat toch gewoon? Werd duidelijk uitgelegd in Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:56 schreef Cirilico het volgende:
El Che weet alleen waar Nigtevegt ligt of Schubbekutteveen als je daarom vraagtquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:56 schreef Cirilico het volgende:
En Romasloot. Kent hij ookquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
El Che weet alleen waar Nigtevegt ligt of Schubbekutteveen als je daarom vraagt
Finale is Woensdag als ze zo door gaanquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
is de speluitleg extra uitgebreid of wat?
Ik las "in de kluis hebben".quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:01 schreef Chanel5 het volgende:
Leuk, vroeger vaak gespeeld, moet hem nog ergens in huis hebben, de reis uitvoering.
Leuk spelquote:
ja ik had toch erik gekozenquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:02 schreef Whuzz het volgende:
Roma en Justin? wtf?
De twee die bij gym steevast als laatsten werden gekozen
We speelde het ook wel met dezelfde kleuren.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:01 schreef Chanel5 het volgende:
Leuk, vroeger vaak gespeeld, moet hem nog ergens in huis hebben, de reis uitvoering.
ja iddquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
We speelde het ook wel met dezelfde kleuren.
Justin heeft een enorme inbrengquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
Agguttegut... Justin mag helpen![]()
[ afbeelding ]
en dat beste Stephan zien we morgenquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:08 schreef StephanL het volgende:
Dit is wel duidelijk. Maudy kan dit niet meer winnen, alleen met veel geluk
Ja raar, en Roma snapt het goed iig. Het domme blondjequote:
Lolquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat beste Stephan zien we morgen
Het maakt geen geen zak uit... Juul gunt El_Manipulator de winst.. daar kun je gewoon niet tegen strijdenquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Justin heeft een enorme inbreng![]()
![]()
ik hoop dan toch Justin en Elviraquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:09 schreef Chanel5 het volgende:
Morgen wie blijft en wie gaat tussen de schapen.
Die 2 nieuwe mogen van mij blijvenquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:09 schreef Chanel5 het volgende:
Morgen wie blijft en wie gaat tussen de schapen.
Onderschat hem niet hoor. Hangt wel een beetje af wat voor spel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:11 schreef schetterklep het volgende:
Leuk, elkaar wegspelen morgen. Justin speelt geen enkel spel goed zoals hij net weer liet zien dus wegwezen maar
Dat zegt "Jantje" toch? En volgde cyclus is alles weer vanouds dus snap jij het ook weerquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert ... Morgen.. de Ik Snap Geen Zak Van Jantje's Uitleg . er gaat wat naar huis enzo![]()
( Dat die We Gaan Het Deze Cyclus Helemaal Anders Doen mag snel oprotten.. vage zooi)
[ afbeelding ]
Mooi, dan wacht ik wel tot de volgende cyclusquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zegt "Jantje" toch? En volgde cyclus is alles weer vanouds dus snap jij het ook weer
Toevallig waren de zuurste na deze ... eh .. Julia & Juliaquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
ik heb nog nooit zulke zure verliezende finalisten gezien
Dat heeft haar de kop gekost, ze dramt al 3 maanden. Mensen zijn dat ook wel zat dat ze denkt recht te hebben op een finale plek. Dan is de gunfactor snel weg.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
Snap dat ze baalt, maar goeie genade wat een dramkonijn is Julia zeg.
t' is alsof je met een vrouw in huis woont he?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, dan wacht ik wel tot de volgende cyclus
Zelfs na het GeMenoPauzeer geen rust.. maar ik vohard in eindeloos geduldquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
t' is alsof je met een vrouw in huis woont he?
Is niks nieuws, meestal is het gerekt tot woensdag dus we mogen niet klagen. De knock-outs werden zowaar in één uitzending getoond dat was denk ik ook éénmalig.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:56 schreef MacDeMarco het volgende:
De finale opdelen in twee uitzendingen..
Febo
Nogmaals ik denk dat El che er met 9 nummers wel komt en Maudy ééntje. Al ga ik die klootzak ook wel weer een beetje missen. Maar als het zo is gaat het wel grappig worden tussen Maudy en Julia die krampachtig blijft om te winnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Hoop dat El Che wint. Maudy vind ik wel leuk en mondig om er bij te houden. Vergelijk haar altijd met Utopia Billy.
Normaal gesproken zie je eerst wie er weg moet, nu eerst de finale plus de winnaar van een ton? Of wachten ze nog even met die ton tot na de ontruimingen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Is niks nieuws, meestal is het gerekt tot woensdag dus we mogen niet klagen. De knock-outs werden zowaar in één uitzending getoond dat was denk ik ook éénmalig.
Denkt Julia echt dat ze gekozen zou worden door de groep als het een normale stemming was geweest? Echt niet! Sowieso al niet omdat ze al een finale heeft gespeeld, dus nu wel een van de andere twee mag.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heeft haar de kop gekost, ze dramt al 3 maanden. Mensen zijn dat ook wel zat dat ze denkt recht te hebben op een finale plek. Dan is de gunfactor snel weg.
SPOILER: 1e bekend gemaakte terugkomerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:20 schreef KinKiJan het volgende:
Tja, ton al weer op dus....Herken die kopSPOILER: 1e bekend gemaakte terugkomerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was zijn naam?
(Ja van de bg geloof ik. Ben hem alleen vergeten)
Het begin van het eindequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:32 schreef freaky40 het volgende:
Nou begint al goed, pff. De eerste nietszeggende passant terug.
Tja, ton al weer op dus....If so, echt achterlijk.SPOILER: 1e bekend gemaakte terugkomerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft al een ton gewonnen, en dan weer een kans geven??
Het zal wel een andere twist zijn, of fake.“To destroy a people you must first sever their roots.”
Tja, ton al weer op dus....Jorim. Geloof er niks van dat deze oud-bondgenoten echt terugkomen in het spel. Misschien hooguit voor een jureerbare opdracht, als jury.SPOILER: 1e bekend gemaakte terugkomerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand die al een ton gewonnen heeft, gewoon terug mag komen en nog een keer een ton kan winnen, dan stop ik echt met kijken.
Het is ook wel armoede dit! Geert had dus gewoon naar huis gekund voor Nika en dan weer opnieuw meedoen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:47 schreef freaky40 het volgende:
Ex winnaars dienen uitgesloten te worden van herdeelname.
Dat denk ik ook iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is ook wel armoede dit! Geert had dus gewoon naar huis gekund voor Nika en dan weer opnieuw meedoen.
Kan ook zijn dat ze het programma af gaan bouwen en geen nieuwe bondgenoten meer uitnodigen, dus dat er alleen nog ex-bondgenoten mee gaan doen, zodat ze na, bijvoorbeeld de 25ste per direct kunnen stoppen zonder contractbreuk te plegen.
Cijfers zijn goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:13 schreef freaky40 het volgende:
Nee je kunt je gewoon blijven aanmelden. Het scoort behoorlijk goed dus geen enkele reden om te stoppen.
Daarom gaat het juist niet naar NET5 omdat het een belangrijke peiler is in de vooravond van 6. Je wil niet zo’n zelfde scenario als nu met LLDL. Dat is zelfmoord en dat krijgt zelfs een nieuw seizoen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Cijfers zijn goed.
Maar zoals we weten, ontwikkelt Talpa formats om in het buitenland te verkopen.
Het is dus goed mogelijk dat er iets nieuws ontstaat en dat DBG naar Net5 verhuist, zoals LLDL, dat ook redelijk goede kijkcijfers haalde maar nu aan het wegkwijnen is.
Nee dat kan ik me ook niet voorstellen zeker die een ton hebben gewonnen die verdienen niet terug te komenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Jorim. Geloof er niks van dat deze oud-bondgenoten echt terugkomen in het spel. Misschien hooguit voor een jureerbare opdracht, als jury.
Als iemand die al een ton gewonnen heeft, gewoon terug mag komen en nog een keer een ton kan winnen, dan stop ik echt met kijken.
John de Mol verdient het grootste deel van zijn inkomsten met de verkoop van nieuwe formats.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom gaat het juist niet naar NET5 omdat het een belangrijke peiler is in de vooravond van 6. Je wil niet zo’n zelfde scenario als nu met LLDL. Dat is zelfmoord en dat krijgt zelfs een nieuw seizoen.
SPOILER: 2e bekend gemaakte terugkomerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
Als dat geen rellen wordt...Jup.. de RelKutjes , Fatima skreewkut en Jorim Jankmuiltje .. het was voorspelbaar dat er wat moest gebeuren tussen die lamlendelingenSPOILER: 2e bekend gemaakte terugkomerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als dat geen rellen wordt...Die was er waarschijnlijk net in de periode dat ik niet keek, of verdrongen. Is het wat?SPOILER: 2e bekend gemaakte terugkomerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat geen rellen wordt...Nietszeggende deelnemer.SPOILER: 2e bekend gemaakte terugkomerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoiets jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:45 schreef King_Merc het volgende:
Misschien weer een soort van speciale maand , met een extra “all star” team
Als dat geen rellen wordt...SPOILER: 2e bekend gemaakte terugkomerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Als dat geen rellen wordt...Pfff, ik had dus gelijk.SPOILER: 2e bekend gemaakte terugkomerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die andere vrouw moet haast wel Serena zijn.![]()
Ik ben alleen nog niet zeker over de laatste man.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Radek?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Pfff, ik had dus gelijk.![]()
En die andere vrouw moet haast wel Serena zijn.![]()
Ik ben alleen nog niet zeker over de laatste man.
SPOILER: 3e bekend gemaakte terugkomerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik vond Robert nog wel leuk, maar Floris terug! Denk echt niet dat ik dat ga kijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
En weer maanden blijven willen, dat gaan geen kijkcijferkanonnetjes worden, een beetje zielig Robert-Effect
Ik kan het me ook niet voorstellen. Misschien 1 cyclus als een soort All-stars bondje wat iemand hierboven ook al opperde, maar kan me niet voorstellen dat ze i.p.v. nieuwe deelnemers er 4 oud bondgenoten in gaan gooien. Denk trouwens dat nummer 4 Serena is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:24 schreef freaky40 het volgende:
Het klopt gewoon niet. Die gaan echt niet blijven.
Dan heb echt niets beters te doen dat zo’n Fleuris nu al weer terug wil.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vond Robert nog wel leuk, maar Floris terug! Denk echt niet dat ik dat ga kijken.
En Jorim en Malloot Serena .. beschamende beslissingquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vond Robert nog wel leuk, maar Floris terug! Denk echt niet dat ik dat ga kijken.
Nou, Faat is anders ook niet prettig om naar te kijken. Schreeuwk*t.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En Jorim en Malloot Serena .. beschamende beslissing
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:02 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer! Toch die alpaca nu alweer terug!![]()
[ afbeelding ]SPOILER: 3e bekend gemaakte terugkomerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
4 bijna identieke filmpjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel een beetje de doodsteek van het programma dit. Gun het Floris best wel om toch een ton te winnen, maar om na een maand alweer terug te gaan....... Dat is wel een beetje kansloos.
Net als een oud-winnaar, ook vrij kansloos.
En vanuit henzelf begrijp ik het wel, als je gevraagd wordt zeg je geen nee, het kansloze zit hem vooral in de keuze die Talpa hierin maakt.
Ik vond/vind Robert vreselijk en ook hij heeft er weer maaaanden in gezetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:59 schreef KinKiJan het volgende:
Als er geen twist is ben ik er wel klaar mee. Normaal maken nieuwe mensen het interessant, maar van de laatste zagen we er een paar weer nauwelijks; het was en bleef de fucking Romashow. Deze 4 en met name Floris, die eindelijk net weg was, gaan het er niet beter op maken. Tijd voor een pauze van deze bagger.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:20 schreef Giggio het volgende:
om te Gieren dit![]()
![]()
![]()
![]()
benieuwd wat de bedoeling hier van is en of we weer met 20 de cyclus ingaan
All-Star-Black-Sheep bondgenootje
(voor mij had het niet gehoeven, maar verkneukel me nu al op de zure gezichten in de loods en van wat Fok'kers: Floris in da house![]()
![]()
![]()
![]()
)
ik geloof niet dat ze meedoen voor de tonquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:21 schreef Giggio het volgende:
[..]
let Cyclus #21 begin (hier en in de loods)
idee heb ik ook - hier zit nog een plotwending achterquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ze meedoen voor de ton
tis allemaal net iets te gelikt
en teveel hetzelfde verhaaltje
Fatima en Jorimquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:23 schreef Giggio het volgende:
[..]
idee heb ik ook - hier zit nog een plotwending achter
we gaan het zien
hep er sin an!
ieder zijn ergenissen denk ik dan maar - maakt het wel zo leukquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fatima en Jorim
nee dank je
maar ook daar zijn 'fans' van te vinden
Ik wacht het even af, deze week of zo. Als er geen twist is, als het niet tijdelijk is, dan denk ik dat ik er ook effe mee kap.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:59 schreef KinKiJan het volgende:
Als er geen twist is ben ik er wel klaar mee. Normaal maken nieuwe mensen het interessant, maar van de laatste zagen we er een paar weer nauwelijks; het was en bleef de fucking Romashow. Deze 4 en met name Floris, die eindelijk net weg was, gaan het er niet beter op maken. Tijd voor een pauze van deze bagger.
[ afbeelding ]
Ja Joh. Ze veranderen keer op keer de stemming. Heen en weer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Denkt Julia echt dat ze gekozen zou worden door de groep als het een normale stemming was geweest? Echt niet! Sowieso al niet omdat ze al een finale heeft gespeeld, dus nu wel een van de andere twee mag.
Maar Maudy was ook niet gekozen. Ze had wat mensen tegen zich en daarbij de gele kaart.
Ik vermoed dat bij een normale stemming Demi in de finale had gezeten. Door op deze manier te stemmen kon dat sowieso niet gebeuren. Dus lijkt er op dat ze hiervoor gekozen hebben, om het verhaallijntje Demi-Geert wat langer te kunnen behouden.
Ik hoop dat El Che wint, ook vanwege die gele kaart van Maudy. Gooi er wat drank in en ze pakt er nog wel een. Hoppa rode kaart, doei.
Als dat geen rellen wordt...Kijk, dat is iig een leuke.SPOILER: 2e bekend gemaakte terugkomerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:02 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer! Toch die alpaca nu alweer terug!![]()
[ afbeelding ]Als ze oprecht terugkomen zonder één of andere 1-april twist, dan stop ik per direct met kijken.SPOILER: 3e bekend gemaakte terugkomerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optyfe met die idioot die geheel volgens de regels verschrikkelijk heeft verloren. Als hij kans maakt op die ton ben ik echt pleite. Jammer want ik vond afgelopen cyclus eindelijk weer eens leuk.Hotapnyc
Oud-bondgenoten hoeven sowieso niet terug van mij, en zeker niet zo snel al weer nadat ze eindelijk vertrokken zijn. Deze keuze is gewoon de druppel na verschillende teleurstellende keuzes van de programma-makers. Maar prima, als het geen twist is, dan wordt het gewoon extra tijd in de avondquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vond/vind Robert vreselijk en ook hij heeft er weer maaaanden in gezeten
Ik kan ze mij niet eens meer herinneren die onder dequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fatima en Jorim
nee dank je
maar ook daar zijn 'fans' van te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan wel weer
Ik snap niet waarom er allemaal oudkandidaten terug komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ze lijken alle 4 een soortgelijke tekst te hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oud-bondgenoten hoeven sowieso niet terug van mij, en zeker niet zo snel al weer nadat ze eindelijk vertrokken zijn. Deze keuze is gewoon de druppel na verschillende teleurstellende keuzes van de programma-makers. Maar prima, als het geen twist is, dan wordt het gewoon extra tijd in de avond
is het maar netquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Wordt wel lekker rustig hier straks.
Hup Floris.
Heb zijn naam niet gelezen bij de drie die terug zouden komen? Komen er meer terug dan?quote:
Robert 3 maal is scheepsrechtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:11 schreef Gia het volgende:
En dan volgende maand Senna weer? Of, ja waarom niet, Robert! gewoon nog een keer. Sam kan ook terugkomen.
Heet dat zo tegenwoordig? Ik ben echter een andere mening toegedaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is niet trollen ,dat is gewoon haar mening.
Dat is jouw probleem dan ook, greys heeft altijd haar mening over hem gegeven, jij hebt ook altijd je mening over hem gegeven , maar dat van haar is volgens jou trollen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heet dat zo tegenwoordig? Ik ben echter een andere mening toegedaan.
Jan heeft het in de promo ook over 18 overblijvers na de finale (winnaar en kennelijk dus 1 vrijwilliger). Daarom, zo zegt ie, moeten er 2 schapen weg om weer op 16 te komen volgende cyclus. Maar met deze 4 erbij worden het er alsnog 20.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze lijken alle 4 een soortgelijke tekst te hebben
Gebeld
Fans
Ik ga voor de ton
Relletjes
4 is precies genoeg voor een ExBondjequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jan heeft het in de promo ook over 18 overblijvers na de finale (winnaar en kennelijk dus 1 vrijwilliger). Daarom, zo zegt ie, moeten er 2 schapen weg om weer op 16 te komen volgende cyclus. Maar met deze 4 erbij worden het er alsnog 20.
Hoop niet dat 'de twist' is dat ze die lui daar zo lang mogelijk laten geloven dat het er weer 16 zullen zijn en dan ineens 'haha, toch 20!'....
Doe eens niet pseudomoddenquote:
Dat zou ook leuk zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
4 is precies genoeg voor een ExBondje
Ze maken ons anders wel 'bang' in die promo's.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:09 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik kom terug zeggen ze,maar je weet niet wanneer en voor hoelang🤪
Die mag terugkomen, al kost dat vele dure pakjes zware shag voor de productie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Robert 3 maal is scheepsrecht [ link | afbeelding ]
quote eens, geen idee op wie je reageert.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:24 schreef freaky40 het volgende:
Zou wel het faillissement voor deze show betekenen..
1 posting boven de één na laatste.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote eens, geen idee op wie je reageert.
Je maakt er een vrolijke puzzeltocht van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
1 posting boven de één na laatste.
ondertussen zijn ze zelfs trending op Xquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:24 schreef freaky40 het volgende:
Zou wel het faillissement voor deze show betekenen..
2quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:46 schreef spapaars het volgende:
zo meteen.
Er gaan er een boel gedwongen vertrekken.
in ieder geval 2 schapenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwacht er meer.
Vooral omdat ze weer terug gaan naar 16.
Mompelt iets over alleen in eigen bubbel, niet heel nederland...quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ondertussen zijn ze zelfs trending op X
jep
knetter failliet
vanmiddag heel evenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mompelt iets over alleen in eigen bubbel, niet heel nederland...
ja om op 16 te komen moet er nog 1 gaanquote:
Het is maar wat ze brengen, want we hebben geen streams (kom er maar in Freaky)quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja om op 16 te komen moet er nog 1 gaan
zal het 1 van de schapen zijn?(lijkt me niet)
maar kan zo niemand bedenken die leek te willen vertrekken
Roy?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja om op 16 te komen moet er nog 1 gaan
zal het 1 van de schapen zijn?(lijkt me niet)
maar kan zo niemand bedenken die leek te willen vertrekken
Zou met die zomerstorm te maken kunnen hebben, die heet ook Floris en is nog actiefquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
vanmiddag heel even
Floris en ik dacht Jorim
De winnaar is meestal met de minste sleutels.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
De finale is zo saaaaaai. Ik wil alleen de laatste sleutel zien.
Ik dacht precies zo.. straks eerst 5 rooie codes van El en één groene voor Mauwtjequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
De winnaar is meestal met de minste sleutels.
Die hebben wel zelden meer dan 150k inwoners.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
Ow, gemeentes? Da's nog best lastig. Daar zitten van die samengestelde gemeentes tussen die moderne woke-approved namen hebben gekozen...
leeuwarden is dat een gemeentequote:
Hmm ja. Ik dacht echt dat dat er meer zouden zijn. Schubbekutte-loon-op-zaanstadveld enzo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die hebben wel zelden meer dan 150k inwoners.
Denk dat ze "geinstalleerd door de gebruiker" bedoelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Leugens... App store / play store staat op elke foon.
blijkbaar worden ze niet gebruiktquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Leugens... App store / play store staat op elke foon.
schijnt elke cyclus te gebeuren met degene die uit het bondje wordt gekozenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
Flikker op.
2 finalisten, en kleuter Che mag elke keer als eerste kiezen.
Nog maar 20 cyclussen inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
schijnt elke cyclus te gebeuren met degene die uit het bondje wordt gekozen
Je moet wat over hebben voor de ballen van Che!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
op camping op oude laptop
totaal niet gewend maar ben er
Hey Chanel,quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
op camping op oude laptop
totaal niet gewend maar ben er
Duurt altijd zo lang en dan nog reclame er tussenquote:
preciesquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duurt altijd zo lang en dan nog reclame er tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Voor de reclame valt hij nooit volgens mijquote:
heeeeel somsquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de reclame valt hij nooit volgens mij
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
De code is.......GewonnuhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hoe doen ze dat he?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de reclame valt hij nooit volgens mij
Je zou BIJNA denken dat het niet live is en dat ze de reklame gewoon er in plakken waar het ze uitkomtquote:
Hoe kienen ze het uitquote:
heb je gesolliciyteerd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:19 schreef Whuzz het volgende:
MIJN GOD WAT SPANNEND!
Gaat Che met zijn nieuwe rijkdom Roma gebroken achter laten? Trekt Julia de haren uit d'r hoofd als Maudy er met HAAR ton vandoor gaat!?
Als die tarot reading van hoe heet ze ook alweer klopte dan verliest el chequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:19 schreef Whuzz het volgende:
MIJN GOD WAT SPANNEND!
Gaat Che met zijn nieuwe rijkdom Roma gebroken achter laten? Trekt Julia de haren uit d'r hoofd als Maudy er met HAAR ton vandoor gaat!?
Wat is een gewone muis?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:19 schreef Chanel5 het volgende:
Heb er in ieder geval een gewone muis aanhangen nu.
je bent er in ieder geval en je kunt meekijkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:19 schreef Chanel5 het volgende:
Heb er in ieder geval een gewone muis aanhangen nu.
Blijf kijken allemaal, na de reclame zal u het weten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:19 schreef Whuzz het volgende:
MIJN GOD WAT SPANNEND!
Hey Borrelquote:
Ja precies. Niet voor de hand liggende finale spelers deze 2quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als altijd.
Vaak gun je er 1, en juist niet de ander.
Hoe verzint u hetquote:
Kijken deed ik wel op de camping had alleen geen pc. Maar zo saai zonder Fok!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent er in ieder geval en je kunt meekijken
Ja echt he, ik dacht kom jullie eens verrassenquote:
Regie houd daar niet van. Voor je het weet komen er allemaal woorden die wij niet mogen zien en kunnen ze haar niet wegbliepenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |