Met Mykonos en Fade Into You in ieder geval twee uit de alternatieve-lijstjes-analyse!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ook 25 gekozen voor de Rob3000. Toch leuk om ook wat pareltjes uit de keuzelijst te selecteren die je bij de grote broer niet kunt kiezen. Ik noem een Alone Again Or, een The Headmaster Ritual, een Mykonos, een Abbey Road Medley, een Living On Video (de niet-Pakito dan) en een Fade Into You
Mocht dat de onderste 30% worden is het wel de moeite waard om de radio aan te zetten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ook 25 gekozen voor de Rob3000. Toch leuk om ook wat pareltjes uit de keuzelijst te selecteren die je bij de grote broer niet kunt kiezen. Ik noem een Alone Again Or, een The Headmaster Ritual, een Mykonos, een Abbey Road Medley, een Living On Video (de niet-Pakito dan) en een Fade Into You
SPOILER: 1072-1051Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Je had graag een stap terug gedaan?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
London Calling, God Save The Queen en Badlands hadden wat hoger gemogen. Voor de rest doet dit blok me eigenlijk niets/niet veel. Geloof niet dat ik die Miss Montreal eerder had gehoord. Had zo mogen blijven
Doe dan maar One Step Beyondquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je had graag een stap terug gedaan?
Na het ongeveer 4846847659843 x gehoord te hebben in m'n leven doet het me nog steeds niks.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Geen enkel commentaar op Shape Of You iig, dat is een meer dan prima plaatje.
Deze zag ik nou net van jou niet aankomen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dio was vroeger idd wat schreeuwerig, ttv Tijdmachine was zijn stem goed op niveau
Het is in ieder geval wel fijn dat er af en toe iets voorbijkomt wat anders dan de norm is. Ik moest even diep nadenken wat er in de huidige lijst als ‘anders’ bestempeld kan worden? Misschien de pianolessen?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 00:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Het verbaast me trouwens dat James Blake in de Top 2000 heeft gestaan. Ik weet nooit zo goed wat ik van die artiest moet vinden. Het is in ieder geval geen saaie dertien-in-een-dozijn popmuziek, maar of ik het mooi vind durf ik niet te zeggen.
Ik voeg daar the Doors nog bij, verder volledig mee eensquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
London Calling, God Save The Queen en Badlands hadden wat hoger gemogen. Voor de rest doet dit blok me eigenlijk niets/niet veel. Geloof niet dat ik die Miss Montreal eerder had gehoord. Had zo mogen blijven
quote:Als ik denk aan al die dagen dat ik grappen heb gemaakt over die zanger.. nou, dan zijn we lang bezig.
Een aantal stemactieplaten vallen natuurlijk wel in dat lijstje: De boer dat is de keerl, Arriving Somewhere But Not Here, Chump Change, Angel of Death wil ik wel betitelen als zodanig anders dat geen nummer in de Top 2000 er op lijkt.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:01 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel fijn dat er af en toe iets voorbijkomt wat anders dan de norm is. Ik moest even diep nadenken wat er in de huidige lijst als ‘anders’ bestempeld kan worden? Misschien de pianolessen?
Vooruit, Tubular Bells is ook wel uniek. Ik overwoog ook In a gadda da vida en Close to the Edge nog te noemen, maar zeker die laatste heeft natuurlijk de rotonde om mee te vechten.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er staan ook niet bepaald veel Themes from Clown & Acrobat in de lijst
2014 zal wel zijn eerste keuzelijstjaar zijn geweest met dank aan Rob S.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:19 schreef Tussle266 het volgende:
Eigenlijk is James Blake gewoon een hele normale vent dus. Ik dacht trouwens dat hij direct in het jaar van release werd ingekopt destijds, maar dat was dus niet zo. Dat maakt het wel wat wonderlijker dat die ooit de lijst heeft gehaald. Hij leeft toch gewoon nog?
Rob ging pas in 2015 naar Radio 2. Maar misschien had-ie eisen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2014 zal wel zijn eerste keuzelijstjaar zijn geweest met dank aan Rob S.
Nouja, tis geen toeval dat die muzikale koers iets daarvoor al wat wijzigde.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Rob ging pas in 2015 naar Radio 2. Maar misschien had-ie eisen.
Idd, het tijdperk van verplicht een ruitjesoverhemd en bril was al wel afgelopen toen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, tis geen toeval dat die muzikale koers iets daarvoor al wat wijzigde.
We hebben ook Amalia en Astrud gehad. En er staan nog een paar andere liederen van de sigarenrollers op woensdagmiddag op de keuzelijst (al tellen die natuurlijk niet mee).quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Qua Chan Chan heb je ook nog die inferieure wereldmuziekversie van Clocks
Edit: ohnee die is er uit gevallen vorig jaar
Ohja die SpongeBob tune was ik al bijna vergeten. Leuker dan Jason's cartoonrock wel diequote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:37 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
We hebben ook Amalia en Astrud gehad. En er staan nog een paar andere liederen van de sigarenrollers op woensdagmiddag op de keuzelijst (al tellen die natuurlijk niet mee).
Zelfs van de tekenfilmtune hebben we wel eens een tweede gehad.
Misschien is Freestyler wel echt de enige die uniek in zijn soort is geweest?
Het is allebei veel te licht natuurlijk, met het verschil dat Jason ook nog eens veel te hoog staat.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja die SpongeBob tune was ik al bijna vergeten. Leuker dan Jason's cartoonrock wel die
Ze hebben in ieder geval met elkaar gemeen dat ze nooit gedraaid worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Sweet Victory vind ik echt heel vet, beetje een belediging om dat te vergelijken met die onzin van Jason Paige.
Dat is zo. Maar dat geldt voor veel van deze nummers wel. Een Angel of Death komt ook 1 keer per jaar voorbij toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval met elkaar gemeen dat ze nooit gedraaid worden.
Er was pas een keer een reden om Angel of Death te draaien op een willekeurige dag in de vroege avond. Dat was inderdaad wel een unicum. Overigens kan je daar een behoorlijk lang lijstje van maken. de Benchwarmers staan daar ook op, Roxy, Kendrick, Arriving, en zo verder. Maar er zijn daarentegen ook talloze bands en artiesten die gemakkelijk al zo'n 40 tot 50 keer gedraaid zijn dit jaar, die we zelfs in de KKD met een schijnwerper niet konden vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar dat geldt voor veel van deze nummers wel. Een Angel of Death komt ook 1 keer per jaar voorbij toch?
Hoewel, als ze Johnny Reggae ineens op een random dag draaien kijk ik nergens meer van op...
SPOILER: 1047-1026Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mexicanobakker op 22-08-2025 09:17:35 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |