2014 zal wel zijn eerste keuzelijstjaar zijn geweest met dank aan Rob S.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:19 schreef Tussle266 het volgende:
Eigenlijk is James Blake gewoon een hele normale vent dus. Ik dacht trouwens dat hij direct in het jaar van release werd ingekopt destijds, maar dat was dus niet zo. Dat maakt het wel wat wonderlijker dat die ooit de lijst heeft gehaald. Hij leeft toch gewoon nog?
Rob ging pas in 2015 naar Radio 2. Maar misschien had-ie eisen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2014 zal wel zijn eerste keuzelijstjaar zijn geweest met dank aan Rob S.
Nouja, tis geen toeval dat die muzikale koers iets daarvoor al wat wijzigde.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Rob ging pas in 2015 naar Radio 2. Maar misschien had-ie eisen.
Idd, het tijdperk van verplicht een ruitjesoverhemd en bril was al wel afgelopen toen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, tis geen toeval dat die muzikale koers iets daarvoor al wat wijzigde.
We hebben ook Amalia en Astrud gehad. En er staan nog een paar andere liederen van de sigarenrollers op woensdagmiddag op de keuzelijst (al tellen die natuurlijk niet mee).quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Qua Chan Chan heb je ook nog die inferieure wereldmuziekversie van Clocks
Edit: ohnee die is er uit gevallen vorig jaar
Ohja die SpongeBob tune was ik al bijna vergeten. Leuker dan Jason's cartoonrock wel diequote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:37 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
We hebben ook Amalia en Astrud gehad. En er staan nog een paar andere liederen van de sigarenrollers op woensdagmiddag op de keuzelijst (al tellen die natuurlijk niet mee).
Zelfs van de tekenfilmtune hebben we wel eens een tweede gehad.
Misschien is Freestyler wel echt de enige die uniek in zijn soort is geweest?
Het is allebei veel te licht natuurlijk, met het verschil dat Jason ook nog eens veel te hoog staat.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja die SpongeBob tune was ik al bijna vergeten. Leuker dan Jason's cartoonrock wel die
Ze hebben in ieder geval met elkaar gemeen dat ze nooit gedraaid worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Sweet Victory vind ik echt heel vet, beetje een belediging om dat te vergelijken met die onzin van Jason Paige.
Dat is zo. Maar dat geldt voor veel van deze nummers wel. Een Angel of Death komt ook 1 keer per jaar voorbij toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval met elkaar gemeen dat ze nooit gedraaid worden.
Er was pas een keer een reden om Angel of Death te draaien op een willekeurige dag in de vroege avond. Dat was inderdaad wel een unicum. Overigens kan je daar een behoorlijk lang lijstje van maken. de Benchwarmers staan daar ook op, Roxy, Kendrick, Arriving, en zo verder. Maar er zijn daarentegen ook talloze bands en artiesten die gemakkelijk al zo'n 40 tot 50 keer gedraaid zijn dit jaar, die we zelfs in de KKD met een schijnwerper niet konden vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar dat geldt voor veel van deze nummers wel. Een Angel of Death komt ook 1 keer per jaar voorbij toch?
Hoewel, als ze Johnny Reggae ineens op een random dag draaien kijk ik nergens meer van op...
SPOILER: 1047-1026Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mexicanobakker op 22-08-2025 09:17:35 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Opgenomen, nog niet gekeken. Is een BBC productie, daar was ie een maandje geleden te zien.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:59 schreef peaceman het volgende:
Even tussendoor: iemand die docu over live aid/live 8 gezien op NPO start? En zo ja wat vond je ervan?
Oké. Ik heb er wel dingen geleerd die ik niet wist.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opgenomen, nog niet gekeken. Is een BBC productie, daar was ie een maandje geleden te zien.
Idem!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opgenomen, nog niet gekeken. Is een BBC productie, daar was ie een maandje geleden te zien.
Alleen in 2000 genoteerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
PG&A was de tune van de Popquiz a gogo.
Ik moest even checken of ik niet teveel hersencellen begin te verliezen, maar I'm your man stond niet in de laatste editie, dus dat bedoelde je vast anders..
Alleen in 2000 in de lijst. Ik wilde zeggen dat het gek genoeg een van die Whams was die niet recent teruggekeerd was, maar daarbij sloeg de vermoeidheid toequote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
PG&A was de tune van de Popquiz a gogo.
Ik moest even checken of ik niet teveel hersencellen begin te verliezen, maar I'm your man stond niet in de laatste editie, dus dat bedoelde je vast anders..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |