SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.51 favorieten over.
Favoriete nummers uit het blokje 1200-1176:
1181 Michel Fugain - Une belle histoire: Oh, nee, deze had ik niet onmiddellijk verwacht als eerstvolgende die sneuvelt. Al hebben we andere Franstalige klassiekers als Connemara al een tijdje geleden gehad, dus heel verwonderlijk is het ook weer niet. Voor mij is dit wel hét ultieme romantische, zomerse Franse plaatje, te associëren met Frankrijk als vakantieland en met de Tour de France, en gewoon met vrijheid en zomervakantie in algemene zin.
1191 Sia – Unstoppable: Een van de beste zangeressen die de Top 2000 verrijken, als je het mij vraagt. Haar beste nummers ontbreken helaas nog, maar heel langzaam maar zeker begint ze wel aan bekendheid te winnen, heb ik het idee. Dat het dan ten dele door een Chinees propagandakanaal komt, ach ja, daar kan zij ook niks aan doen.
1178 Bachman-Turner Overdrive - You ain't seen nothin yet: Inderdaad een heel vreemde omissie in recente jaren. Ik zag afgelopen winter dat deze heel hoog stond in die vage AI-gegenereerde lijst van nummers die ontbreken in de Top 2000, en prompt heb ik hem zelf in dusdanige mate herontdekt dat-ie (nipt) mijn eigen top 1000 haalde dit jaar. Het gestotter in de zang zou je een gimmick kunnen noemen, maar mijns inziens werkt het verrassend goed.
Minst favoriete nummers uit het blokje 1200-1176:
1199 James Morrison & Nelly Furtado - Broken Strings: Net als Sia vind ik Nelly Furtado echt een uitstekende zangeres, en net als Sia staat Nelly Furtado er niet met haar beste nummers in. Nou ja, tegenwoordig staat ze er zelfs helemaal niet in, dat is al helemaal schandalig. Maar ik moet toegeven dat ik dit specifieke nummer dan weer niet mis, al ligt dat meer aan die zeurstem van James Morrison.
1193 David Bowie - Blue Jean: Deze kwam me niet meteen bekend voor, maar ik vind hem niet bijzonder indrukwekkend. Hier is volgens mij echt alleen maar op gestemd in het kader van de dodenbonus.
1180 Level 42 - Love Games: Het synth(?)-stukje vind ik nog wel geinig, maar het nummer leunt daar wel erg sterk op wat mij betreft. Voor de rest vind ik hem... niet slecht, maar wel een van de mindere dus van dit toch behoorlijk solide blokje.
SPOILER: 1172-1151Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Eens, maar zoute cola, met of zonder prik lijkt me ook niet lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 02:36 schreef Fred_B het volgende:
Waterloo Sunset hoort natuurlijk stukken hoger. Ook voor The Temptations en Sniff n the Tears vind ik het vrij vroeg.
Andersom ook wel wat zouteloze cola-zonder-prik dingen voor deze hoge regionen, als de Corrs, Coldplay, Gabriel Rios en Toto.
Is er eigenlijk ooit wel eens een Taylor via vrije keuze in de lijst gekomen? Volgens mij is alles via de keuzelijst ingekopt. Maar ja, de sluizen staan nu open, dus waarschijnlijk kan je het potlood wel inruilen voor een vulpen. Als er dan ook nog wat bij komt op de keuzelijst, dan komt onze vriendin in het lijstje van de hofleveranciers te staan.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zullen we wat singles van t nieuwe Taylor Swift-album ook alvast met potlood noteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Ja op zich staat Talk natuurlijk ook verrassend hoog, het lag in de lijn der verwachting dat ik daar de enige fan van zou zijn. Trouble hebben we dus ook nog niet gehad maar is ook nog iets ouder, dat blieft men hier toch vaak net iets meerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 02:36 schreef Fred_B het volgende:
Waterloo Sunset hoort natuurlijk stukken hoger. Ook voor The Temptations en Sniff n the Tears vind ik het vrij vroeg.
Andersom ook wel wat zouteloze cola-zonder-prik dingen voor deze hoge regionen, als de Corrs, Coldplay, Gabriel Rios en Toto.
Dat is eerder Evergreen-territorium. Gerard staat ook niet meer op de keuzelijst van 2 en zo. Maar in de Evergreen is er wel een kansje, lijkt me.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 05:04 schreef Eightyone het volgende:
Ligt een bonusje voor Gerard Cox in het verschiet, of kan dat echt niet meer op Radio 2?
https://www.ad.nl/show/ge(...)ar-maanden~a356f5eb/
Vier jaar geleden stond 'ie daar iig nog in: https://www.hitsallertijd(...)0_radio5_nov2021.htmquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is eerder Evergreen-territorium. Gerard staat ook niet meer op de keuzelijst van 2 en zo. Maar in de Evergreen is er wel een kansje, lijkt me.
Oh, dan is er zeker een bonus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vier jaar geleden stond 'ie daar iig nog in: https://www.hitsallertijd(...)0_radio5_nov2021.htm
Edit: vorig jaar ook nog gewoon: https://www.nporadio5.nl/evergreen-top1000
Jij schat het binnenkomen van Lekkere strakke blonde meid op een racefiets wel érg hoog inquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:41 schreef Tussle266 het volgende:
Bestaat er een kans dat Queen voor het eerst buiten de top 2 eindigt?
Kunnen Chris Martin en Danny Vera allebei op 1 december 2025 sterven?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:41 schreef Tussle266 het volgende:
Bestaat er een kans dat Queen voor het eerst buiten de top 2 eindigt?
Ik vind dat die Vedder ook wel belachelijk lang doorgaat voor een grunge-zangertquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen Chris Martin en Danny Vera allebei op 1 december 2025 sterven?
Lekker man.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij schat het binnenkomen van Lekkere strakke blonde meid op een racefiets wel érg hoog in
SPOILER: 1147-1126Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |