Die laatste is niet zo heel erg vreemd, zijn jaren '90 werk hoorde in het vroege vorige leven van die zender ook wel tot het repertoire.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:26 schreef Tussle266 het volgende:
Lijstjesseizoen is wel vol begonnen ineens. Bij Kink kan je deze week op Dire Straits, Drumphil en Sananda Maitreya stemmen, mocht je daar behoefte aan hebben.
Dat wist ik niet. TTD voelt wel een beetje als de Amy Winehouse van zijn tijd. Die kon/kan overal een potje breken, van NPO 5 tot Kink.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die laatste is niet zo heel erg vreemd, zijn jaren '90 werk hoorde in het vroege vorige leven van die zender ook wel tot het repertoire.
Die andere hebben natuurlijk geen KINK DNA, maarja
Geen enkele. Dat nummer is veroordeeld tot persoonlijke lijstjes. In de mijne van 1993 staat 'ie wel ergens.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:08 schreef Tussle266 het volgende:
Over nagedacht welke TTD ik pistool tegen het hoofd zou kunnen stemmen. Ik denk Delicate. Maar weet niet voor welk lijstje dat zou kunnen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 24 augustus 2025 10:08 schreef Tussle266 het volgende:
Over nagedacht welke TTD ik pistool tegen het hoofd zou kunnen stemmen. Ik denk Delicate. Maar weet niet voor welk lijstje dat zou kunnen.
Ik zou vooral vrezen voor nog meer Springsteen met de biopic die op 24 oktober uitkomt en outtakes van Born to Run die rond die tijd worden uitgebracht. Afgelopen vrijdag ook al een nieuwe single uit die sessies gepresenteerdquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:04 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje uitmelkgenot: https://nos.nl/artikel/25(...)euw-compilatie-album
Gaan we hier veel van merken dit jaar (en de jaren erna)?
Edit: even teruggekeken wat dat Get Back effect was 3 jaar geleden. Riemen vast.
Ze beginnen bij Orinoco ook alweer over de V500. Tis augustus..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:26 schreef Tussle266 het volgende:
Lijstjesseizoen is wel vol begonnen ineens. Bij Kink kan je deze week op Dire Straits, Drumphil en Sananda Maitreya stemmen, mocht je daar behoefte aan hebben.
Overdaad schaadt, denk ik.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:48 schreef Eightyone het volgende:
Er zijn er tegenwoordig zo veel, dat de meeste (buiten de Top 2000 om) amper nog status hebben.
Ik kan me nog herinneren hoe veel drukte er twintig jaar geleden was als er ergens een speciale 90's-week (inclusief lijst) was. Dat is helemaal vervlakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
SPOILER: 997-976Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mexicanobakker op 24-08-2025 23:39:26 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wel bij allebei een uitzwaaimomentje.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:39 schreef Tussle266 het volgende:
Wordt er gerapt over hoog niveau, krijg je Bryan Adams en Jon Bon. Het was nog wel zulk mooi weer vandaag.
Under My Thumb stond op 2578.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.44 favorieten over.
Favoriete nummers uit dit blokje (1000-976):
982 Swedish House Mafia & The Weeknd - Moth to a Flame: Pluspunt van dit bloedbad: niet moeilijk om een top-3 te kiezen. Ander pluspunt: dit nummer is zoals gezegd een slordige 3500 plekken hoger geëindigd dan ik verwachtte. Al toen Faded werd besproken helemaal in de kelder - volgens mij was dat zo'n beetje de tweede van de 100 die ik kon schrappen na The Road Ahead - vreesde ik dat deze ook al bijna aan de beurt zou zijn, maar niets is minder waar. Een prachtige prestatie voor deze plaat, al haalt-ie bij mij natuurlijk nog een veel hogere notering, hij komt zelfs tot nummer 9. Ik herinner me nog waar ik was toen ik deze voor het eerst hoorde, namelijk in de auto ergens in Leidsche Rijn, wachtend voor een stoplicht met Radio 2 aan. Zelden ben ik zó door een nummer van de sokken geblazen dat ik ouderwets via de radio leerde kennen, en de rest van de avond stond hij op de repeat. Wat zeg ik, de weken daarna ook. Genot.
979 Foo Fighters - The Pretender: Een specifieke festivalherinnering hier bij dit nummer, namelijk Lowlands 2012. Mijn hemel wat was het toen heet. Ze speelden desondanks de sterren van de hemel, en destijds was dit mijn favoriete nummer van ze. Inderdaad ook hier de eerste die ik leerde kennen, maar inderdaad heeft ook hier Everlong hem inmiddels wel voorbij gestreefd.
986 Evanescence - Bring me to life: Ik kan niet zeggen dat ik een probleem heb met de mannelijke vocalen op dit nummer, nee. Ik vind het eigenlijk best prima werken. Within Temptation heeft zich ook eens gewaagd aan eenzelfde type nummer, namelijk What Have You Done, waarbij ik het altijd wel ironisch vind dat de zware, rauwe mannenstem die daar ingezet wordt toebehoort aan iemand die zich thans identificeert als vrouw (Keith/Mina Caputo). Voor Paul McCoy geldt dat dan weer niet.
Minst favoriete nummers uit dit blokje (1000-976):
983 The Cats - The End of the Show: Hoempa hoempa hoempa. Hier kun je toch wel erg duidelijk horen waar ze vandaan komen, dat is zeker niet op elke The Cats-plaat het geval. Niet een sound waar ik bijzonder enthousiast van word.
999 The Cure - Friday I'm in love: Net als telwoorden vind ik de dagen van de week niet per se inspirerende lyrics vormen. Eigenlijk vind ik dat de Black Eyed Peas het dan nog wat subtieler deden, bij The Cure draait eigenlijk het hele nummer erom, dientengevolge is de Rebecca Black-impressie mijn minst favoriete van ze. Geen zorgen, verder vind ik je favoriete band prima muziek maken hoor!
989 Jonathan Jeremiah - Lost: Ik vind dit toch wel iets te veel zo'n kabbelplaatje om echt heel hoge ogen te gooien. Prima luisterbaar maar dit is me wel wat te hoog.
Ja ik zag dit blokje en ik dacht wel meteen aan jouquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel HYPE dat we bij de bovenste 1000 zijn maar wat een bloedbad meteen.
Dat heb ik ook altijd met mijn bankrekening na de vakantie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voelt toch gek om na maanden niet meer in die vierdubbele nummertjes te zitten
Ook een beetje een gimmick ja, ook daar wordt de matige tekst gered door goede muzikale omlijsting en (in dit geval) een geweldige zanger.quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:52 schreef Fred_B het volgende:
Het opsommen van schoolvakken vind ik niet echt hoogstaander dan dagen van de week trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |