SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Vrouwen weer met hun onrealistische eisen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Nee ik ben nog steeds een vrouw hoorquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, moeten we nu hij/hem pronouns gaan gebruiken?
Hai ToT![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ben pro-puur natuurIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ow!quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ik ben nog steeds een vrouw hoor
Hai ToT![]()
Heej!
![]()
Heb je adblockers?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
YouTube hapert echt iedere drie minuten![]()
Alles wel?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Terughaperenquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
YouTube hapert echt iedere drie minutenDenkt YouTube wel niet.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik doe niets andersquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mobiel is liken wat lastigerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jawel, goed moe. Er wordt hier in de badkamer geklust en er komt allerlei ellende naar boven, wat gelukkig wel weer andere problemen oplost. Niet dat ik zelf fysiek druk bezig ben (ben vooral bezig die muurschilderingen te maken), maar toch kost het me allemaal wel een hoop energie.quote:![]()
Echt hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jaquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mobiel is liken wat lastiger
Die muurschilderingen maken is wel weer een goede afleidingquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, goed moe. Er wordt hier in de badkamer geklust en er komt allerlei ellende naar boven, wat gelukkig wel weer andere problemen oplost. Niet dat ik zelf fysiek druk bezig ben (ben vooral bezig die muurschilderingen te maken), maar toch kost het me allemaal wel een hoop energie.
Ik heb het ook jaren gehad, tot Mr. Youtube me vroeg om te bewijzen dat ik wel in Argentinië woondequote:Op zondag 3 augustus 2025 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Op Youtube? Sow, nooit eerder gehoord dat iemand dat heeft!
Zeker!quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die muurschilderingen maken is wel weer een goede afleiding
Ook daarmee ben ik voortdurend aanpassingen mee aan het maken, en nu ben ik op een punt waarop ik me besef dat ik het veel, maar dan ook echt VEEL eenvoudiger had kunnen pakken vanaf het begin!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Owjah, volgens mij had je dat idd wel eens verteld!quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb het ook jaren gehad, tot Mr. Youtube me vroeg om te bewijzen dat ik wel in Argentinië woonde![]()
![]()
Nu heb ik gewoon Smarttube op al mijn apparatuur, fuck youtubeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
YouTube bolkt zichzelfquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
TerughaperenDenkt YouTube wel niet.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hard en zonder genadequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Steeds meer ieder jaarquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Op Youtube? Sow, nooit eerder gehoord dat iemand dat heeft!
Grootste concurrent nu van Spotify geloof ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ken ik nie?quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:01 schreef MooieTop6 het volgende:
Nu heb ik gewoon Smarttube op al mijn apparatuur, fuck youtube![]()
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Steeds meer ieder jaar
Grootste concurrent nu van Spotify geloof ik!
![]()
En op PC werkt uBlock op firefox gewoon nog goedIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Moment dat ik op versturen drukte haperde hij weer![]()
En mobiel is al van de wifi afHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fok is ook een beetje traag nuquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Moment dat ik op versturen drukte haperde hij weer![]()
En mobiel is al van de wifi afIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
of mensen liken teveelquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Landelijk odido geneuzel misschien?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En ik ben loveisLIKEakiss dus het is mijn schuldquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
sowieso, dat wordt weer vakantiequote:Op zondag 3 augustus 2025 19:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En ik ben loveisLIKEakiss dus het is mijn schuldIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zal ik lager gaan dan 1080p of maar gewoon accepteren dat het soms een seconde stil ligt?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
KIMPIEquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
oquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie Bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
b
o
l
kWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ODo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hey Drakin
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie een cheerleader troup voor me die het zingt en danstquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mja zo goed ben ik niet met plaatjes/gifjes/whateverquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zie een cheerleader troup voor me die het zingt en danst![]()
Oh nee, dat is geen cheerleader, ook al heeft ze wel de Dallas kleuren aanWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
AMIEquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dallas meiden hebben ook los haar met krullenquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh nee, dat is geen cheerleader, ook al heeft ze wel de Dallas kleuren aanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Killem!![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Amyquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Killem!![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik vandaag ook!quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dallas meiden hebben ook los haar met krullen
Maar verder heb ik er vrij weinig mee gemeen
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik word ook blij als ik jou zie dus dat heb je gemeen met zequote:Op zondag 3 augustus 2025 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vandaag ook!
Maar verder heb ik er vrij weinig mee gemeenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
das nondeju een mooie bolk jongequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jammerquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die kan ik alleen maar in oefenvariant vindenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jeejquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik word ook blij als ik jou zie dus dat heb je gemeen met ze![]()
![]()
Dan heb jij er ook wat mee gemeen, want ik mag ook graag naar ze kijken!![]()
Ditquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oog voor detailquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Gele outfit plaatst de voet verkeerdI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Al die Amie'sIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Spreek voor uzelf.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar wil je als kerel niet onder liggen als zie ineens zo naar beneden komen!
Nog best een zachte landing hoor
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Gaaaaaaaaaayquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeej![]()
![]()
Dan heb jij er ook wat mee gemeen, want ik mag ook graag naar ze kijken!
*Lust geen koffie*![]()
You enter Valhalla with honorquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar wil je als kerel niet onder liggen als zie ineens zo naar beneden komen!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bolk!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Niet zeuren.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar wil je als kerel niet onder liggen als zie ineens zo naar beneden komen!
🐙![]()
Graag tegendraads, bedoel je?quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat die in het midden Amy heet
How can I make this topic about me?![]()
Ik krijg het verzoek ook met enige regelmaat.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jouw dijen zijn ook heerlijk geschikt
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Snap ikquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg het verzoek ook met enige regelmaat.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zit ik in KPD?quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jouw dijen zijn ook heerlijk geschiktHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
LDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:![]()
Maar we krijgen onreine gedachten omdat killem er weer isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik lees niet echt veel mee momenteel, dus weet niet wat er laatste tijd gezegd is
Het viel eerst niet op, maar toen je het zeiquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vind je?
Ik bedoelde goed in uit de maat dansen
How can I make this topic about me?![]()
Te weinig geslapen maar veel adrenaline momentjes dus wel leukquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Op zich, ben even een spelletje aan het doen.
En jij?
Vandaag rustig aan gedaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, ik denk dat dat het is!quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Maar we krijgen onreine gedachten omdat killem er weer is
Maar ja, jij hebt hem ook gezien
Echt? Haha ik klap en dans ook wel eens per ongeluk uit de maat bij optredens, dan denk ik altijd dat iedereen het zietquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het viel eerst niet op, maar toen je het zei
Nee, dat valt wel mee. En als iemand het ziet zal hij of zij dat vast niet laten merken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt? Haha ik klap en dans ook wel eens per ongeluk uit de maat bij optredens, dan denk ik altijd dat iedereen het zietHow can I make this topic about me?![]()
Vanaf woensdag 39ct voor een maiskolf bij de Dirk, wordt zeker weer leeggeroofd binnen een uurUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
I really love cornquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
Vanaf woensdag 39ct voor een maiskolf bij de Dirk, wordt zeker weer leeggeroofd binnen een uur
*Lust geen koffie*![]()
Nummer 1 gaat wel winnenpost in de nacht
Maar dat betekent niet dat we het diegene makkelijk moeten maken
Toch
Weten we iemand die er voor wil werken?quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Toch
En killem is terug, de nacht is weer pittigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja en FreshFruit post ook ik nachtquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Weten we iemand die er voor wil werken?
En killem is terug, de nacht is weer pittigIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
dan moet je nu hier niet zittenquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Toch![]()
![]()
![]()
met de nadruk op nuquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar het is nergens anders leuk
dus 's nachts, en niet nu![]()
Katten zijn wakker
Zouden ook goede nacht bolkers zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zoals het hoortquote:I'm surrounded by morons!
Oh hier is het 3 AM zoomiesquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kat en poes slapen bij mij altijd in de nacht.
Ook overdagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Er is een buur met de frituurpan aan
Altijd de meest bijzondere geuren hier op de wcHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Rotte is.... als ik zo vroeg ga slapen ben ik 6 uur wakker.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
keuzes ...quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Rotte is.... als ik zo vroeg ga slapen ben ik 6 uur wakker.![]()
Paspoort van zoon (10) verlopen: ouders laten kind achter op luchthaven van Barcelona om vlucht niet te missen
Sommigen moeten echt verboden worden om kinderen te maken
Uw ADH vitamine Worst
Dat doen die top CEO's toch, met 6 uur opstaan of zelfs vroegerquote:Uw ADH vitamine Worst
Kun je met de zon opkomst gaan wandelenquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Rotte is.... als ik zo vroeg ga slapen ben ik 6 uur wakker.
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb eerst koffie nodigquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kun je met de zon opkomst gaan wandelenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ze is niet van suiker !quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Beetje nat is goed voor der![]()
Tenzij de zon weg blijft, dan is nog wel donkerquote:
Dat was buienradar, maar dat was een storingquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
die zei ook 41 graden en windkracht 12
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. HappyCharly / 297 / +86 / +76 / 141 / 191
2. Vino_Tinto / 254 / +30 / +116 / 770 / 880
3. loveislikeakiss / 118 / +27 / +70 / 454 / 562
4. Bargehassus / 100 / +22 / +78 / 230 / 265
5. FreshFruit / 99 / +29 / +0 / 343 / 418
6. X55 / 90 / +27 / +31 / 394 / 437
7. MooieTop6 / 68 / +26 / +26 / 506 / 558
8. Koen66 / 62 / +3 / +59 / 123 / 137
9. _UserName_ / 62 / +37 / +22 / 160 / 197
10. gebrokenglas / 59 / +23 / +24 / 197 / 235
11. greysbones / 55 / +0 / +0 / 132 / 139
12. marc0871 / 53 / +35 / +17 / 176 / 212
13. devzero / 40 / +8 / +0 / 71 / 90
14. DerRabbit / 36 / +26 / +3 / 118 / 138
15. Pinnenmutske / 33 / +12 / +13 / 111 / 137
16. MizzezAmy / 32 / +1 / +9 / 138 / 155
17. Shii / 31 / +13 / +14 / 69 / 79
18. maily / 30 / +20 / +6 / 278 / 302
19. Lovely / 29 / +11 / +8 / 236 / 266
20. Masberum / 28 / +0 / +11 / 20 / 29SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: