SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Vrouwen weer met hun onrealistische eisen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Nee ik ben nog steeds een vrouw hoorquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, moeten we nu hij/hem pronouns gaan gebruiken?
Hai ToT![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ben pro-puur natuurIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ow!quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ik ben nog steeds een vrouw hoor
Hai ToT![]()
Heej!
![]()
Heb je adblockers?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
YouTube hapert echt iedere drie minuten![]()
Alles wel?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Terughaperenquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
YouTube hapert echt iedere drie minutenDenkt YouTube wel niet.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik doe niets andersquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mobiel is liken wat lastigerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jawel, goed moe. Er wordt hier in de badkamer geklust en er komt allerlei ellende naar boven, wat gelukkig wel weer andere problemen oplost. Niet dat ik zelf fysiek druk bezig ben (ben vooral bezig die muurschilderingen te maken), maar toch kost het me allemaal wel een hoop energie.quote:![]()
Echt hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jaquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mobiel is liken wat lastiger
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Die muurschilderingen maken is wel weer een goede afleidingquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, goed moe. Er wordt hier in de badkamer geklust en er komt allerlei ellende naar boven, wat gelukkig wel weer andere problemen oplost. Niet dat ik zelf fysiek druk bezig ben (ben vooral bezig die muurschilderingen te maken), maar toch kost het me allemaal wel een hoop energie.
Ik heb het ook jaren gehad, tot Mr. Youtube me vroeg om te bewijzen dat ik wel in Argentinië woondequote:Op zondag 3 augustus 2025 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Op Youtube? Sow, nooit eerder gehoord dat iemand dat heeft!
Zeker!quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die muurschilderingen maken is wel weer een goede afleiding
Ook daarmee ben ik voortdurend aanpassingen mee aan het maken, en nu ben ik op een punt waarop ik me besef dat ik het veel, maar dan ook echt VEEL eenvoudiger had kunnen pakken vanaf het begin!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Owjah, volgens mij had je dat idd wel eens verteld!quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb het ook jaren gehad, tot Mr. Youtube me vroeg om te bewijzen dat ik wel in Argentinië woonde![]()
![]()
Nu heb ik gewoon Smarttube op al mijn apparatuur, fuck youtubeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
YouTube bolkt zichzelfquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
TerughaperenDenkt YouTube wel niet.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hard en zonder genadequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Steeds meer ieder jaarquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Op Youtube? Sow, nooit eerder gehoord dat iemand dat heeft!
Grootste concurrent nu van Spotify geloof ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ken ik nie?quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:01 schreef MooieTop6 het volgende:
Nu heb ik gewoon Smarttube op al mijn apparatuur, fuck youtube![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: