Dit was mijn fout jongens, ik heb het gejinxtquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een van de weinige voordelen van de show: Tina Nijkamp zit er niet elke dag. Dus daar kunnen we helaas niks over zeggen
https://www.mediacourant.(...)der-valt-zegt-niets/quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hélène Hendriks loog over vakantie Jack van Gelder: 'Ik ben niet welkom in De Oranjewinter'
(knip)
Haar karakter komt steeds meer te voorschijn en is om te.
Los van dat het uiteraard prima is dat deze verbitterde volgevreten man zijn onderbuik niet meer de vrije loop kan laten op de tv is het natuurlijk ontzettend dom om dit te roepen. Zoiets komt altijd uit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hélène Hendriks loog over vakantie Jack van Gelder: 'Ik ben niet welkom in De Oranjewinter'
Jack van Gelder weerspreekt dat hij deze weken vanwege een vakantie ontbreekt in De Oranjewinter, zoals presentatrice Hélène Hendriks recent liet weten. De 75-jarige journalist laat aan MediaCourant weten dat hij te horen heeft gekregen dat hij 'gewoon niet welkom is' in de goed bekeken talkshow.
Hendriks vertelde recent in een interview met De Telegraaf waarom Van Gelder, maar ook Rutger Castricum en Noa Vahle deze winter niet als vaste gasten te zien zullen zijn in De Oranjewinter. "Dit heeft met vakanties te maken", aldus de presentatrice.
https://www.fcupdate.nl/v(...)m-in-de-oranjewinter
Nou meid je bent goed bezig met je pr![]()
Eerst heilige vuur eruit en dom lachen
Vanavond weer klein maken dan het is en dom lachen?
Haar karakter komt steeds meer te voorschijn en is om te.
Het is ook niet zo verstandig dat ze er niet ff wat duidelijks over zegt en die ruimte voor speculatie laat. Lekker opportunistisch voor de kijkcijfers dit, maar dan straks ook niet janken als het weer over haar voormalige 'samenwerking' met orakel Joep van NAC inside gaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:06 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)der-valt-zegt-niets/
Misschien moet een (roddel)journalist eens aan haar oude hockeyteamgenoten vragen hoe ze daar in de groep lag.
Ik zou blij zijn als Djek van Gelder van tv verdwijnt. Hij is een Johan Derksen zonder humor. Bitter inderdaad. Maar handel het wat professioneler af. Meestal zegt men dan iets over onderling overleg, wederzijdse beslissing, andere bezigheden of zo. Dan leest iedereen wel tussen de regels.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Los van dat het uiteraard prima is dat deze verbitterde volgevreten man zijn onderbuik niet meer de vrije loop kan laten op de tv is het natuurlijk ontzettend dom om dit te roepen. Zoiets komt altijd uit.
Ja echt vreselijk. Woont in Scheveningen en heeft toch al een imago van een kakker (door jarenlang 2,5 ton per jaar te pakken bij de NPO) en zijn vrouw is arts. Dus lekker deuggezinnetje en imago uitbuiten ala Jort Kelder.quote:
Ik heb niet bepaald het idee dat ik er mee zou kunnen klikken, maar snap best wat anderen erin zien (ook als je voorbij aspecten als lang blond haar en cupmaat kijkt).quote:Op maandag 12 januari 2026 23:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Helene is echt heel erg als je haar eenmaal door hebt
Je blijft bij haar toch voortdurend het idee dat die ‘harde mindset’ vooral een act is waar ze jaren geleden mee begonnen is om goed in het pulletje te vallen bij de mannen van VI en dat ze helemaal niet echt zo is.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 06:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb niet bepaald het idee dat ik er mee zou kunnen klikken, maar snap best wat anderen erin zien (ook als je voorbij aspecten als lang blond haar en cupmaat kijkt).
Voor redelijk wat conservatievelingen lijkt het een soort van gedroomde buurvrouw. Ze heeft een opgeruimde maar ook wat harde mindset, en dat laatste doet het anno nu goed.
Meh. In hele oude sportgerelateerde interviews zag ik diezelfde Hélène ook al.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je blijft bij haar toch voortdurend het idee dat die 'harde mindset' vooral een act is waar ze jaren geleden mee begonnen is om goed in het pulletje te vallen bij de mannen van VI en dat ze helemaal niet echt zo is.
‘De grootste partijen moeten gewoon samen een coalitie vormen. Dus met JA21’.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Multimiljonaire zanger geeft af op mensen uit Timboektoe in een AZC 😐
Gerard is een tokkie.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Multimiljonaire zanger geeft af op mensen uit Timboektoe in een AZC 😐
Wij mogen haar een scholletje vinden, maar de kijkcijfers zijn goed, dus de kijkers vinden haar leuk en John de Mol vangt zijn reclame-inkomsten.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
(...)
https://www.veronicasuper(...)kers-de-oranjewinter?
En hierover ff gniffelen vanavond
En maar denken dat de kijkers gek zijn en haar niet door hebben.
Inderdaad, lekker veilig en vertrouwd en laag risicoquote:Op woensdag 14 januari 2026 22:17 schreef Poefbank het volgende:
Begint een behoorlijk inteeltclubje te worden.
Als Djèk bij dom-rechts populairder is dan Rutger Castricum, verbaast het me dat John de Mol toestaat dat ze hem eruit knikkeren. Als dat wat kijkcijfers kost, kan het ook wat geld kosten en daar krijgt De Mol maar niet genoeg van.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van Gelder niet meer welkom bij Oranjewinter: redactie helemaal klaar met hem’
De redactie van de Oranjezomer zou helemaal klaar zijn met Jack van Gelder. Dat grote gerucht brengt Instagram-pagina RealityFBI woensdagochtend de wereld in. Daarmee lijkt een terugkeer in het programma van aankomende zomer definitief van de baan.
Van Gelder is een van de opvallende afwezigen in de huidige uitzendingen van De Oranjewinter. Afgelopen zomer was hij bij De Oranjezomer juist nog veelvuldig te zien in de talkshow van SBS6. In eerste instantie liet Hélène Hendriks weten dat Van Gelder ontbrak vanwege vakantie, maar die lezing werd later tegengesproken door Van Gelder zelf. De kwestie heeft woensdag een nieuw hoofdstuk gekregen.
Op basis van bronnen stelt RealityFBI namelijk dat een terugkeer van Van Gelder niet aanstaande is. “Het lijkt er toch echt op dat Jack definitief niet terugkeert Ook niet in de zomereditie van De Oranjezomer”, opent het Instagram-account. Het medium noemt dit besluit ‘extra wrang’ met het oog op het aanstaande WK voetbal. “Met voetbal is Jack natuurlijk de aangewezen persoon.”
Het besluit om Van Gelder te cancellen komt voort uit de redactie. “Die schijnt hem helemaal zat te zijn, met zijn maniertjes en het doen en laten achter de schermen als belangrijkste reden”, weet het juicechannel. “Het publiek kan wel genieten van zijn uitgesproken mening, maar zijn gedrag achter de schermen schijnt haaks te staan op wat we op tv zien”, aldus RealityFBI.
https://www.fcupdate.nl/v(...)itief-geen-terugkeer
Helene gaat stom lachen vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |