Nahquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bespeur ik wat ruzie tussen de mods?
Nee die mag wel blijvenquote:
quote:
Voor iedereen toch?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
NahLiefde tussen de F1 mods hoor
Hij stuurde zelf naar buitenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb dat niet goed gezien, maar het leek of Hamilton schrok.
Max had niet het recht op ruimte en het zou een forcing off track kunnen worden.quote:
Maar het is toch geen incident als het geen incident is, de enige fout is van Hamilton want die gaat buiten de baan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max had niet het recht op ruimte en het zou een forcing off track kunnen worden.
Maar degene die analyseert houdt zich redelijk op de vlakte qua oordeel.
Niet helemaal zonder reden. Maar ja of dit een straf wordt betwijfel ik.quote:
Daarom is het bijzonder dat het in onderzoek is. Dat komt waarschijnlijk door Ferrari die dit heeft gemeld.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het is toch geen incident als het geen incident is, de enige fout is van Hamilton want die gaat buiten de baan.
Dit gaat waarschijnlijk met een sisser aflopenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet helemaal zonder reden. Maar ja of dit een straf wordt betwijfel ik.
Sky prijst Hamilton voor het zien van Verstappen en het vermijden van een botsing. Davidson haalt er weer bij dat Verstappen niet met zijn voorwiel ter hoogte van de spiegel zat, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat Hamilton buiten de baan moest sturen.quote:
Hamilton zei er zelf ook niks over toen het gebeurde.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom is het bijzonder dat het in onderzoek is. Dat komt waarschijnlijk door Ferrari die dit heeft gemeld.
Daarom, als hij niet klaagt is het vreemd dat het under investigation is. Dan is dat waarschijnlijk op initiatief van Ferrari. Of gewoon door de wedstrijdleiding/stewards zelf.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hamilton zei er zelf ook niks over toen het gebeurde.
Dit is gewoon klikbeet troep.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Red Bull-topadviseur Helmut Marko: ’Ik denk dat we de oorzaak voor de problemen van dit weekend hebben gevonden’
DAT IS WEL EEN BEETJE TE LAAT SENIELE OUDE GEK
Markoquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Red Bull-topadviseur Helmut Marko: ’Ik denk dat we de oorzaak voor de problemen van dit weekend hebben gevonden’
Het probleem zat tussen de stoel en het stuur?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Johnny Herbert zat in de bosjes en belde even in.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom, als hij niet klaagt is het vreemd dat het under investigation is. Dan is dat waarschijnlijk op initiatief van Ferrari. Of gewoon door de wedstrijdleiding/stewards zelf.
Beter laat dan nooit!quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik geloof dat die überhaupt al terzijde was geschoven en er enkel nog zit omdat Max dat wil, maar zonder enige vorm van macht of inspraak ook niet meer over de stoeltjes.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Marko
Hoog tijd dat die ook een keer weg gaat daar.
Volgend jaar de laatste keer.quote:
Speciaal voor jou Sprintgenotquote:
Ook tijdens de sprintquote:
Weet je, ik heb een week nagedacht en zelfs dat heb ik ervoor over.quote:
Ben je ziek?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je, ik heb een week nagedacht en zelfs dat heb ik ervoor over.
Niet eens. Ik wil er gewoon zo graag bij zijn.quote:
Strafpunt incomingquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:28 schreef Peterselieman het volgende:
#44 heeft niet eens de moeite genomen om naar de stewards te gaan
Doet nog steeds pijn.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:28 schreef Peterselieman het volgende:
LOL.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:28 schreef Peterselieman het volgende:
En we gaan het de rest van ons leven nooit meer meemakenquote:
Zeg nooit nooit. Dat dachten ze vast ook toen de baan in 2001 werd afgebroken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En we gaan het de rest van ons leven nooit meer meemaken
Dat dacht ik 40 jaar geleden ook.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En we gaan het de rest van ons leven nooit meer meemaken
Warwick.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
NO FURTHER ACTION
https://www.fia.com/syste(...)off_of_the_track.pdf
Die zit met zijn hoofd ergens anders, dit boeit hem niet op dit momentquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis![]()
Dit is wel een echte GOAT actie, hier niet om boeien
Logisch wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:51 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Die zit met zijn hoofd ergens anders, dit boeit hem niet op dit moment
Eens, had ik ook wel verwacht eerlijk gezegd. Die twee gaan beter samen dan veel mensen denken. Zeker als het toch nergens om gaat ga je elkaar niks aannaaien.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis![]()
Ach, toch zijn er weer legio mensen die hier een moordpoging in zagen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eens, had ik ook wel verwacht eerlijk gezegd. Die twee gaan beter samen dan veel mensen denken. Zeker als het toch nergens om gaat ga je elkaar niks aannaaien.
Dat wel, maar de giftige achterban van LH44 is niet hetzelfde als Hamilton zelf. Die heb ik wel vaker horen zeggen dat wat hem betreft er bij een incident niet zoveel aan de hand is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, toch zijn er weer legio mensen die hier een moordpoging in zagen.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die giftige achterban heeft al jaren geen leven meerquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat wel, maar de giftige achterban van LH44 is niet hetzelfde als Hamilton zelf. Die heb ik wel vaker horen zeggen dat wat hem betreft er bij een incident niet zoveel aan de hand is.
Heb ik iets gemist?!quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:23 schreef Nattekat het volgende:
België hebben we ook niet meer na volgend jaar![]()
![]()
Klopt. Hij en Lewis hebben een prima band.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eens, had ik ook wel verwacht eerlijk gezegd. Die twee gaan beter samen dan veel mensen denken. Zeker als het toch nergens om gaat ga je elkaar niks aannaaien.
Ze vonden de race van België zo slecht, het is meteen uit de kalender gegooidquote:
Net als Hongarije, ook altijd een kutrace.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws, altijd een gigantische kutrace.
Zeker waar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws, altijd een gigantische kutrace.
Mekies gaat een zware zomerstop tegemoet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:24 schreef RealistAtheist het volgende:
Het begint nu wel heel beschamend te worden. Vreemde pitstopstrategie. En vervolgens met veel nieuwere banden niet eens de Racing Bull voorbij kunnen. RBR is hard op weg om het 5e of 6e team op de grid te worden.
Dit kan toch niet meer joh?
Die richt zich inderdaad meer op dingen als het proberen te behalen van Q3 in een polepositionwaardige auto.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis![]()
Oh ja we gaan weer afgeven terwijl die zoveel niet tekort komt op een van de gruwelijkste kwalificatie beesten in moderne F1.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die richt zich inderdaad meer op dingen als het proberen te behalen van Q3 in een polepositionwaardige auto.
Als je als 1 van de besten ooit gezien wil worden: is het überhaupt niet verstandig om tekort te komen op je teamgenootquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja we gaan weer afgeven terwijl die zoveel niet tekort komt op een van de gruwelijkste kwalificatie beesten in moderne F1.
Ooit gehoord van verschillende fasen in je carrière? Of gaan we Federer ook beoordelen op zijn laatste vijf jaar of Djokovic op wat hij nu presteert?quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je als 1 van de besten ooit gezien wil worden: is het überhaupt niet verstandig om tekort te komen op je teamgenoot
Zonder Verstappen waren die al lang structureel rond plek 14/15 aan het rijden met twee auto's.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:24 schreef RealistAtheist het volgende:
Het begint nu wel heel beschamend te worden. Vreemde pitstopstrategie. En vervolgens met veel nieuwere banden niet eens de Racing Bull voorbij kunnen. RBR is hard op weg om het 5e of 6e team op de grid te worden.
Dit kan toch niet meer joh?
Beter bekend als Britten, ben benieuwd of Sky al een hele analyse heeft klaarliggen voor de NFAquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als RB nu consistent boven RBR zou eindigen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zonder Verstappen waren die al lang structureel rond plek 14/15 aan het rijden met twee auto's.
Federer was gewoon nog de beste van de wereld in z'n laatste 5 jaar en Djoko won vorig jaar de olympische titelquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van verschillende fasen in je carrière? Of gaan we Federer ook beoordelen op zijn laatste vijf jaar of Djokovic op wat hij nu presteert?
Leclerc heeft al zeeën van ervaring in die auto en Lewis een half jaartje.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Federer was gewoon nog de beste van de wereld in z'n laatste 5 jaar en Djoko won vorig jaar de olympische titel
Lewis heeft al 7WK's onder z'n kont, Leclerc 0.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leclerc heeft al zeeën van ervaring in die auto en Lewis een half jaartje.
Als dit was gebeurd in 2021 had Lewis wel bij de stewards zitten janken, Max de straf gekregen, de britse media een fieldday gekregen en het internet ontploft met Max gewijs.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat wel, maar de giftige achterban van LH44 is niet hetzelfde als Hamilton zelf. Die heb ik wel vaker horen zeggen dat wat hem betreft er bij een incident niet zoveel aan de hand is.
Het is een andere auto dan vorig seizoen dus dat is onzin, Russell had in 2022 ook geen half jaar nodig om te laten zien dat hij sneller was dan Hamilton.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leclerc heeft al zeeën van ervaring in die auto en Lewis een half jaartje.
Tuurlijk niet. In een WK strijd iemand een wedstrijd langs de kant zetten, ik hoop toch niet dat je echt denkt dat dat serieus een optie is bij McLaren.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:47 schreef SiGNe het volgende:
Er gaan geruchten over wat "Papaya rules" nou eigenlijk betekent.
Het zou betekenen dat degene die de ander van de baan rijdt een wedstrijd langs de kant mag zitten en dat de testrijder een race mag rijden.
Lijken me prima regels, zeker nu beide rijders een kans hebben om WK te worden.
Voor het constructeurskkampioenschap heeft het verder ook geen nadelen.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:47 schreef SiGNe het volgende:
Er gaan geruchten over wat "Papaya rules" nou eigenlijk betekent.
Het zou betekenen dat degene die de ander van de baan rijdt een wedstrijd langs de kant mag zitten en dat de testrijder een race mag rijden.
Lijken me prima regels, zeker nu beide rijders een kans hebben om WK te worden.
Voor het constructeurskkampioenschap heeft het verder ook geen nadelen.
En waarom zouden de twee partijen daar akkoord mee gaan in de contractonderhandelingen met McLaren? No fucking way.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. In een WK strijd iemand een wedstrijd langs de kant zetten, ik hoop toch niet dat je echt denkt dat dat serieus een optie is bij McLaren.![]()
Echt waar? Ik vond het echt een geniaal gevecht met een afloop die eigenlijk gewoon de kers op de taart was.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Neem Dani Ric en Verstappen in Baku 2018, zeven jaar later is enkel het aanhalen ervan nog altijd voldoende om weer een hele nieuwe discussie te ontlokken. En dat kwam nog niet eens in de buurt van een strijd om het WDC.
Nieuwe auto maar wie zegt dat de auto geen karakteristieken heeft van de afgelopen jaren?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is een andere auto dan vorig seizoen dus dat is onzin, Russell had in 2022 ook geen half jaar nodig om te laten zien dat hij sneller was dan Hamilton.
Hamilton wordt gewoon afgedroogd door Leclerc, een van de grootste verschillen tussen teamgenoten van de hele grid en behoorlijk zeldzaam voor een topteam.
Ja dat is echt waar want zij streden niet voor een WDC. Dat is namelijk wat die zegt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt waar? Ik vond het echt een geniaal gevecht met een afloop die eigenlijk gewoon de kers op de taart was.
Maar vorig seizoen al niet meer.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En tegen Russell heeft Hamilton in 3 jaar tijd meer punten gepakt.
Ze hebben een erg ruime marge naar P3 toe dus dit soort regels kan prima.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. In een WK strijd iemand een wedstrijd langs de kant zetten, ik hoop toch niet dat je echt denkt dat dat serieus een optie is bij McLaren.![]()
Maar dat weten ze niet op het moment dat dat soort regels worden opgelegd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ze hebben een erg ruime marge naar P3 toe dus dit soort regels kan prima.
Gisteren al besproken Hans.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Over memes gesproken…
https://www.facebook.com/share/r/1CTGEWpw6n/?mibextid=wwXIfr
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat McLaren echt niet eigenhandig de drivers championship gaat bepalen door iemand een wedstrijd niet mee te laten doen. Ik zou wat kritischer zijn met wat je leest op het internet als je echt denkt dat dat iets is dat waar zou kunnen zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ze hebben een erg ruime marge naar P3 toe dus dit soort regels kan prima.
SPOILER: Norris zijn startOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel weer geluiden dat de eenstop van Norris een resultaat was van zijn "mislukte start". Het leuke is: zo mislukt was de start ook weer niet. De launch was perfect (zoals we sowieso al zagen op tv natuurlijk)
Maar dan zijn keuze om aan de binnenkant van Piastri te gaan rijden. Niet heel gek op zich, de binnenkant biedt zeker kansen bij deze bocht 1. Vervolgens blijft die committen aan de binnenkant (terwijl Piastri de binnenkant dicht houdt) en remt Norris veel te vroeg.
Achteraf gezien zou je moeten concluderen: was in de slipstream van Leclerc gebleven, dan zit je aan de buitenkant met veel meer grip. Dan had je misschien niet Piastri gepakt want die beukt je gewoon wijd (zoals in 2024) maar had je in ieder geval de P3 gehad. (even los van strategische gevolgen daarvan)
Als je dan toch voor die binnenkant kiest rem dan ook later, want hij ging wel heel vroeg in de ankers wat de deur openzette voor Alonso.
Oftewel: toch weer een voorbeeld waaruit blijkt dat het racegogme op één of andere manier toch een beetje verdwenen lijkt te zijn bij Norris, sinds hij voor een plek 1 op de ranglijst aan het strijden is.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |