Warwick.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
NO FURTHER ACTION
https://www.fia.com/syste(...)off_of_the_track.pdf
Die zit met zijn hoofd ergens anders, dit boeit hem niet op dit momentquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis![]()
Dit is wel een echte GOAT actie, hier niet om boeien
Logisch wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:51 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Die zit met zijn hoofd ergens anders, dit boeit hem niet op dit moment
Eens, had ik ook wel verwacht eerlijk gezegd. Die twee gaan beter samen dan veel mensen denken. Zeker als het toch nergens om gaat ga je elkaar niks aannaaien.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis![]()
Dit is wel een echte GOAT actie, hier niet om boeien
Ach, toch zijn er weer legio mensen die hier een moordpoging in zagen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eens, had ik ook wel verwacht eerlijk gezegd. Die twee gaan beter samen dan veel mensen denken. Zeker als het toch nergens om gaat ga je elkaar niks aannaaien.
Dat wel, maar de giftige achterban van LH44 is niet hetzelfde als Hamilton zelf. Die heb ik wel vaker horen zeggen dat wat hem betreft er bij een incident niet zoveel aan de hand is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, toch zijn er weer legio mensen die hier een moordpoging in zagen.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, toch zijn er weer legio mensen die hier een moordpoging in zagen.
Die giftige achterban heeft al jaren geen leven meerquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat wel, maar de giftige achterban van LH44 is niet hetzelfde als Hamilton zelf. Die heb ik wel vaker horen zeggen dat wat hem betreft er bij een incident niet zoveel aan de hand is.
Heb ik iets gemist?!quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:23 schreef Nattekat het volgende:
België hebben we ook niet meer na volgend jaar![]()
![]()
Klopt. Hij en Lewis hebben een prima band.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eens, had ik ook wel verwacht eerlijk gezegd. Die twee gaan beter samen dan veel mensen denken. Zeker als het toch nergens om gaat ga je elkaar niks aannaaien.
Ze vonden de race van België zo slecht, het is meteen uit de kalender gegooidquote:
Net als Hongarije, ook altijd een kutrace.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws, altijd een gigantische kutrace.
Zeker waar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws, altijd een gigantische kutrace.
Mekies gaat een zware zomerstop tegemoet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:24 schreef RealistAtheist het volgende:
Het begint nu wel heel beschamend te worden. Vreemde pitstopstrategie. En vervolgens met veel nieuwere banden niet eens de Racing Bull voorbij kunnen. RBR is hard op weg om het 5e of 6e team op de grid te worden.
Dit kan toch niet meer joh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |