SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dat is niet zo fijn dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik val meteen met m'n neus in de boter.
Ik dacht toch ook dat dit PSB waren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:46 schreef livelink het volgende:
De instinker is dan vast dat dit niet PSB is maar Erasure of zo.
De eerste helft klopt helemaal en is ook de instinkerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:46 schreef livelink het volgende:
De instinker is dan vast dat dit niet PSB is maar Erasure of zo.
Tja, ik ook. Maar er was een instinker. De instinker had ik dan weer fout (natuurlijk)quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht toch ook dat dit PSB waren.
Gemaakt van amandelmelk??quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik val meteen met m'n neus in de boter.
Gedeeltelijk is dat waarquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht toch ook dat dit PSB waren.
Klopt helemaal. Een zelfvervuller heet zoiets. Ik heb ook een kloontje gehad dat isogram heette. Dat is ook een zelfvervuller. Elke letter komt maar één keer voor in het woord.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:50 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon vroeg waarom jij DJ11 heet. Ik heb hem uitgelegd dat jij eerst Elfletterig heette en dat het mooie van dat woord is dat dat ook elf letters heeft.
Omdat hij stiekem van de 11 van de 11e houdt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:50 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon vroeg waarom jij DJ11 heet.
Told you so!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Extra bonuspunten voor het zingen van "11:11"...Duncan Laurence - Electric Life
Ah, dat wist ik dan weer niet. Leuk!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Een zelfvervuller heet zoiets. Ik heb ook een kloontje gehad dat isogram heette. Dat is ook een zelfvervuller. Elke letter komt maar één keer voor in het woord.
Wilde ik ook net typen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik hoor hier Terence Trent d'Arby in
Mooi nummer. Ik snap de Stevie Wonder-associatie ook wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Deze sympathieke zanger heeft zo'n nare tijd achter de rug. Ik zou wensen dat het hem in de muziek voor de wind gaat. Ik hoor Stevie Wonder-vibes in deze nieuwe single:James Morrison - Little Wings
Inderdaad ook wel wat ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:54 schreef livelink het volgende:
Die is op de beste dag van het jaar jarigquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:54 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die is op de beste dag van het jaar jarig![]()
Goed nummer!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:57 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 weerstaat de verleiding om de "new music on Radio 49"-jingle te gebruikenNew Musik - This World Of Water
Lekker nummer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:57 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 weerstaat de verleiding om de "new music on Radio 49"-jingle te gebruikenNew Musik - This World Of Water
Goed om te horen. Ik moet wel aangeven dat het komende uur niet uitblinkt in bekendheidquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet vaker naar radio 49 luisteren, lekkere muziek (om de keuken bij schoon te maken)
Ik snap die associatie wel. Joe Goddard is overigens ook lid / mede-oprichter van Hot Chip, een leuke synthpop-band. Ik zal ze binnenkort weer eens draaien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:07 schreef Shii het volgende:
Lekker nummer, kende het niet echt volgens mij. Ik dacht eerst zelfs aan Bronski Beat zanger.
Het is ook de bedoeling dat je het nummer niet kent.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:07 schreef Shii het volgende:
Lekker nummer, kende het niet echt volgens mij. Ik dacht eerst zelfs aan Bronski Beat zanger.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je het nummer niet kent.
Ik wil ooit nog eens een uitzending doen met alleen Songs. Er zijn er best veel...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je het nummer niet kent.
Er zijn inderdaad best veel liedjes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog eens een uitzending doen met alleen Songs. Er zijn er best veel...
Typische Everly Brothers sound.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Everly Brothers - Crying In The Rain
De versie van A-ha is natuurlijk ook mooi. A-ha is dinsdag van de partij.
Ik moest denken aan beertje Colargol (maar ik ben dan ook oud)quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Radio Veronica heeft sinds een aantal weken z'n eigen schijf (zoals de Topsong, Megahit, Alarmschijf, etc.). Die heet het Clublied. Vorige week viel de keuze - zeer terecht - op dit nummer:Jonathan Jeremiah - Kolkata Bear
Ik ken dat zo niet, sorryquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest denken aan beertje Colargol (maar ik ben dan ook oud)
De Film van Ome Willem liep heel lang......quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken dat zo niet, sorry(Ik ben van de Film van Ome Willem-generatie)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Beertje_Colargolquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken dat zo niet, sorry(Ik ben van de Film van Ome Willem-generatie)
Ik ken beertje Colargol ook, zelfde generatie denk ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Beertje_Colargol
Ik ben beertje Colargol, beertje dat wil zingen (is het enige wat ik me er ook van kan herinneren trouwens)
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Lusten jullie wel een broodje...ahh... poep?
Pol...... klinkt Vlaams.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel dit klinkt als vroege 80s, komt het uit 2022. En het is nog Nederlands ook:Pol - Modern Strange Love
![]()
Je doet het er gewoon omquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel dit klinkt als vroege 80s, komt het uit 2022. En het is nog Nederlands ook:Pol - Modern Strange Love
![]()
Heet die ene met zijn voornaam misschien Inter?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan hadden ze wel Polleke gehetenNee, het zijn twee broers met de achternaam Pol.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Je doet het er gewoon om![]()
[ afbeelding ]
Ja, en die andere Mariuquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Heet die ene met zijn voornaam misschien Inter?
Weet je zeker dat het niet Sevasto was?quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal voor Shii dan maar even écht buurten in de jaren 80:Visage - Fade To Grey
Dan gaan we zo weer naar retro klinkende synthpop van recentere datum
Ik ga voor optie 2, eerst nieuw, dan oud.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Tegen het eind van de uitzending mogen jullie een zeer enerverende keuze maken voor de laatste twee nummers.![]()
1) eerst 1970, dan 2024
2) eerst 2024, dan 1970
Het kan allebei, het is om het even. Ik hoor het wel
Welkomquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:36 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned
Over een week of twee ga ik Metteson weer zien.
Goedenavond Fogelquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:36 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned
Ik kies optie 2.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Tegen het eind van de uitzending mogen jullie een zeer enerverende keuze maken voor de laatste twee nummers.![]()
1) eerst 1970, dan 2024
2) eerst 2024, dan 1970
Welkom Fogel.... ik las eerst dat je mij over 2 weken weer ging zien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:36 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned
Het grappige is: ze hebben dezelfde toonsoort en ongeveer hetzelfde tempo; ze passen verrassend goed bij elkaar.quote:
Ja, ik zag de mentionquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
WelkomVanavond heb ik hem nog even gedraaid
quote:
Optie 2quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
1) eerst 1970, dan 2024
2) eerst 2024, dan 1970
Whehe, kom hierheen en maak het waar!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Fogel.... ik las eerst dat je mij over 2 weken weer ging zien.
Vond het al vreemd dat ik daar nog niets vanaf wist.
Nope. Huis is nog niet op de markt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:38 schreef livelink het volgende:
Ben je al verhuisd trouwens @:Fogel?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, kom hierheen en maak het waar!
Heyquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nope. Huis is nog niet op de markt.
Hey Symph
Leuk programma. Stuzzi is ook leuk. Ook al eens hier voorbijgekomen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:37 schreef Fogel het volgende:
... en The Smasing Pumpkins, en Faithless en enen... dit https://pstereo.no/program/
Nou.... dan niet!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me
Wat is het?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk nou wat ik vandaag bij de kringloop kocht
[ link | afbeelding ]
De versie van Guys and Dolls was ik vroeger helemaal weg van.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me
Die ken ik eerlijk gezegd niet. Ik kan me ook niet indenken dat er een mooiere is dan deze. Staat in mijn Top 10 allertijden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:46 schreef Shii het volgende:
[..]
De versie van Guys and Dolls was ik vroeger helemaal weg van.
Ik zat ook al te kijken, maar gok op sloffenquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
You don't have to stay forever, I will understand [ afbeelding ]
Dat is ook een manier om te zeggen dat je klaar met iemand bent.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
You don't have to stay forever, I will understand [ afbeelding ]
Zijn het sokken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft iemand dus ooit als souvenir uit Noorwegen meegenomen cq gekregen en nu heb ik de komende winter warme voeten
Ik denk dat ik een jaar of 8 was toen en de versie van Dusty Springfield kende ik eerlijk gezegd toen niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die ken ik eerlijk gezegd niet. Ik kan me ook niet indenken dat er een mooiere is dan deze. Staat in mijn Top 10 allertijden.
De stem van Dominicquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een jaar of 8 was toen en de versie van Dusty Springfield kende ik eerlijk gezegd toen niet.
Nope, maar kom bij het opruimen soms leuke dingen tegen. Vandaag een LP van The White Stripes, de Stijl, limited edition Red & White met wat info over het Rietveldjaar erbij. Nooit afgespeeld want ik heb geen platenspeler.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hey
Je verveelt je in ieder geval niet de komende tijd.
Dat is niet te doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
De (niet zo verrassende) #3 in mijn jaarlijst van afgelopen jaar. Eindelijk weer eens aan een draaibeurt toe:Pet Shop Boys - A New Bohemia
Huiskamervraag: raad de slotsong uit 1970
N rhapsodyquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
De (niet zo verrassende) #3 in mijn jaarlijst van afgelopen jaar. Eindelijk weer eens aan een draaibeurt toe:Pet Shop Boys - A New Bohemia
Let it be van The Beatles. Is het enige wat in mij opkomt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Denk aan een nummer met veel orkest, ongeveer dit tempo, zelfde toonsoort, zelfde melancholie...quote:
Of gewoon een platenspeler op de kop tikkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nope, maar kom bij het opruimen soms leuke dingen tegen. Vandaag een LP van The White Stripes, de Stijl, limited edition Red & White met wat info over het Rietveldjaar erbij. Nooit afgespeeld want ik heb geen platenspeler.
Denk dat ik em maar ga verkopen.
Mja maar dan kan ik beter een LP draaien met een oplage van meer dan 500quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Of gewoon een platenspeler op de kop tikken
Dat soort dingen gewoon lekker verpatsenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nope, maar kom bij het opruimen soms leuke dingen tegen. Vandaag een LP van The White Stripes, de Stijl, limited edition Red & White met wat info over het Rietveldjaar erbij. Nooit afgespeeld want ik heb geen platenspeler.
Denk dat ik em maar ga verkopen.
Daar zit ook wat in.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja maar dan kan ik beter een LP draaien met een oplage van meer dan 500
Dankjewel weer voor de fijne muziek. Ik luister nog mee, maar ga even wat koken. Tot later vanavond nog misschien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Mijn favoriete Beatles-nummer. En ja, heel graag mét orkest. Vandaag als slotsong:The Beatles - The Long And Winding Road
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:57 schreef livelink het volgende:
Ik word altijd melancholiek blij van dit nummer.
Dank voor de fijn muziek, DJ11.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Party (Like It's 499)
01 Pet Shop Boys - DJ Culture
02 Prince - 1999
03 Sean Bradford - Colorblind
04 Jigsaw - Sky High (soundtrack version)
05 Sylvester - You Make Me Feel (Mighty Real) (edit)
06 Het Goede Doel - België (Is Er Leven Op Pluto...)
07 Jake Wesley Rogers - Pluto (DJ11 edit)
08 257ers - Holland
09 La Roux - Bulletproof
10 Lenny Monsou - Nightshift
11 Villagers - Mountain Out Of A Molehill
12 Robbie Williams - Millennium
13 JOWST - Grab The Moment
14 Icehouse - Crazy
15 Miles - Perfect World
16 Charlie Winston - Exile (Juveniles rework)
17 The Age Of Love - The Age Of Love (Watch Out For Stella club mix)
18 Metteson - Under Your Shirt
19 Marc Almond - The Days Of Pearly Spencer
20 Electronic - Disappointed (7-inch mix)
21 Duncan Laurence - Electric Life
22 James Morrison - Little Wings
23 New Musik - This World Of Water
24 Prozzäk - Sucks To Be You
25 Joe Goddard & Hayden Thorpe - Unknown Song
26 Seal - Love's Divine
27 Everly Brothers - Crying In The Rain
28 Rhys Lewis - Hold On To Happiness
29 Malky - Lampedusa
30 Jonathan Jeremiah - Kolkata Bear
31 Daft Punk - Harder Better Faster Stronger
32 Pol - Modern Strange Love
33 Visage - Fade To Grey
34 Get Well Soon - My Home Is My Heart
35 Holly Johnson & Richard E. Grant - This Was Me
36 Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me
37 The Lathums - Turmoil
38 Pet Shop Boys - A New Bohemia
39 The Beatles - The Long And Winding Road
Niks mis mee. Zeker die Leffe Blond 0,0 is prima.quote:
Soms zijn er erg creatieve ontwerpers.quote:
Bij deze vast een stuk minder.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij deze moet ik ook altijd heel erg nadenken over de band
Omdat ik over een paar uur mijn zoon ga ophalen op het vliegveldquote:
Voor alcoholvrij is ie goed te drinkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Zeker die Leffe Blond 0,0 is prima.
Ik heb er hier nog een paar mét alcohol liggen. Misschien vanavond maar eens eentje van drinken.
Proost!quote:
Gelukkig draai je geen Britney Spears. Daar wil hij wel eens Gifjes van postenquote:
En dan niet Andre van Duin - File draaienquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:15 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna is vanwege zwarte zaterdag.
Deze komt op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En dan niet Andre van Duin - File draaien
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken dit, maar ik weet het niet te labelen
quote:
Have you ever seen Lorraine?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
CCR - Have you ever seen rain
Dat is niet leuk meer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Woensdag is in de regio waar ik was 93 mm regen gevallen in 24 uur
‘‘s avonds spookte het echt.quote:
Nee, ik weet ook niet waarom ik daar net pas op reageerde...quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook niet waarom ik daar net pas op reageerde...![]()
Wel fijn dat ze dat eerlijk even kwamen melden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook een beetje van slag lijkt wel.. Net klopte er een medebewoner op de deur. Mijn sleutels zaten nog aan de buitenkant. van de deur...![]()
Ja, dat wel. Zo zijn ze hier gelukkig wel, Deze persoon ken ik toevallig ook nog van de vorige woonplek...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze dat eerlijk even kwamen melden.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kim Carnes - Bette Davies Eyes
Vind ik ook. Al weet ik niet wie Bette Davis is.quote:
Actrice van vroegerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind ik ook. Al weet ik niet wie Bette Davis is.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind ik ook. Al weet ik niet wie Bette Davis is.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Joni MItchell - Big Yellow Taxi
Ik dacht eerst dat dit The Gambler was, daarom kwam ik op Kenny uit...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent echt op dreef vanavond.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:38 schreef livelink het volgende:
Lucille laat gewoon haar vier hongerige kinderen achter. Naar mens.
Nog steeds weinigquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:38 schreef Symphonic het volgende:
Dit blijft![]()
Wilde net zeggen: hoe je met 3 akkoorden een mooi liedje kunt maken, toen kwam de modulatie.
6 akkoorden dus.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Geweldig nummer dit, maar mijn Spaans is niet toereikend
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:54 schreef livelink het volgende:
American Generation - The Ritchie family
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hebben het hoesje van de dag nu wel te pakken
ELOquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Het hoesje hierna was geen reclame voor scheerapparaten in ieder geval.
Whehehequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als hierna John Lennon komt heeft Symph paranormale gaves
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Supertrampgoden - GIve a Little bit
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Dana winner all kinds of everything
Wel Dana, geen Winner.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:04 schreef livelink het volgende:
Eurovision - All kinds of anythings - Ierland
Ierland en winner was wel een matchquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Ierland en Dana Winner lijkt me geen match
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ierland en winner was wel een match
Ja maar de woorden ervoor komen niet zo makkelijk naar mequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit is meer een wel te rusten liedje
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar de woorden ervoor komen niet zo makkelijk naar me
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar de woorden ervoor komen niet zo makkelijk naar me
* Fogel gaat verder met zijn spijkerpistoolquote:
Niet te dichtbij komen hè?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel gaat verder met zijn spijkerpistool
Ze begon er daar al mager uit te zien jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel gaat verder met zijn spijkerpistool
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Geweldig nummer dit, maar mijn Frans is niet toereikend
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:19 schreef livelink het volgende:
Ze wilde Venetië genoemd worden. Dat was wel woke avant la lettre
quote:
Nee, ik rijd geen schaats.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
u2 - Pride (inthename oflove
quote:
Je had aan The Connection mee moeten doen.quote:
Je had aan The Connection mee moeten doenquote:
Martin Luther King (jr). Dit nummer gaat over (de moord op ) hemquote:
Toepasselijk liedje vandaagquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik rijd geen schaats.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had aan The Connection mee moeten doen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:28 schreef zorro28 het volgende:
Gordon Lightfoot na zonsondergang is Gordon Darkfoot
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:28 schreef zorro28 het volgende:
Gordon Lightfoot na zonsondergang is Gordon Darkfoot
Ach… ik was even niet scherp…..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Martin Luther King (jr). Dit nummer gaat over (de moord op ) hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |