quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die is op de beste dag van het jaar jarig![]()
Goed nummer!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:57 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 weerstaat de verleiding om de "new music on Radio 49"-jingle te gebruikenNew Musik - This World Of Water
Lekker nummer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:57 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 weerstaat de verleiding om de "new music on Radio 49"-jingle te gebruikenNew Musik - This World Of Water
Goed om te horen. Ik moet wel aangeven dat het komende uur niet uitblinkt in bekendheidquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet vaker naar radio 49 luisteren, lekkere muziek (om de keuken bij schoon te maken)
Ik snap die associatie wel. Joe Goddard is overigens ook lid / mede-oprichter van Hot Chip, een leuke synthpop-band. Ik zal ze binnenkort weer eens draaien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:07 schreef Shii het volgende:
Lekker nummer, kende het niet echt volgens mij. Ik dacht eerst zelfs aan Bronski Beat zanger.
Het is ook de bedoeling dat je het nummer niet kent.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:07 schreef Shii het volgende:
Lekker nummer, kende het niet echt volgens mij. Ik dacht eerst zelfs aan Bronski Beat zanger.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je het nummer niet kent.
Ik wil ooit nog eens een uitzending doen met alleen Songs. Er zijn er best veel...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je het nummer niet kent.
Er zijn inderdaad best veel liedjes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog eens een uitzending doen met alleen Songs. Er zijn er best veel...
Everly Brothers - Crying In The Rain
Typische Everly Brothers sound.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Everly Brothers - Crying In The Rain
De versie van A-ha is natuurlijk ook mooi. A-ha is dinsdag van de partij.
Rhys Lewis - Hold On To Happiness
Malky - Lampedusa
Jonathan Jeremiah - Kolkata Bear
Ik moest denken aan beertje Colargol (maar ik ben dan ook oud)quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Radio Veronica heeft sinds een aantal weken z'n eigen schijf (zoals de Topsong, Megahit, Alarmschijf, etc.). Die heet het Clublied. Vorige week viel de keuze - zeer terecht - op dit nummer:Jonathan Jeremiah - Kolkata Bear
Ik ken dat zo niet, sorryquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest denken aan beertje Colargol (maar ik ben dan ook oud)
De Film van Ome Willem liep heel lang......quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken dat zo niet, sorry(Ik ben van de Film van Ome Willem-generatie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |