The Lathums - Turmoil
Dat is ook een manier om te zeggen dat je klaar met iemand bent.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
You don't have to stay forever, I will understand [ afbeelding ]
Zijn het sokken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft iemand dus ooit als souvenir uit Noorwegen meegenomen cq gekregen en nu heb ik de komende winter warme voeten
Ik denk dat ik een jaar of 8 was toen en de versie van Dusty Springfield kende ik eerlijk gezegd toen niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die ken ik eerlijk gezegd niet. Ik kan me ook niet indenken dat er een mooiere is dan deze. Staat in mijn Top 10 allertijden.
Pet Shop Boys - A New Bohemia
De stem van Dominicquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een jaar of 8 was toen en de versie van Dusty Springfield kende ik eerlijk gezegd toen niet.
Nope, maar kom bij het opruimen soms leuke dingen tegen. Vandaag een LP van The White Stripes, de Stijl, limited edition Red & White met wat info over het Rietveldjaar erbij. Nooit afgespeeld want ik heb geen platenspeler.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hey
Je verveelt je in ieder geval niet de komende tijd.
Dat is niet te doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
De (niet zo verrassende) #3 in mijn jaarlijst van afgelopen jaar. Eindelijk weer eens aan een draaibeurt toe:Pet Shop Boys - A New Bohemia
Huiskamervraag: raad de slotsong uit 1970
N rhapsodyquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
De (niet zo verrassende) #3 in mijn jaarlijst van afgelopen jaar. Eindelijk weer eens aan een draaibeurt toe:Pet Shop Boys - A New Bohemia
Let it be van The Beatles. Is het enige wat in mij opkomt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Denk aan een nummer met veel orkest, ongeveer dit tempo, zelfde toonsoort, zelfde melancholie...quote:
Of gewoon een platenspeler op de kop tikkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nope, maar kom bij het opruimen soms leuke dingen tegen. Vandaag een LP van The White Stripes, de Stijl, limited edition Red & White met wat info over het Rietveldjaar erbij. Nooit afgespeeld want ik heb geen platenspeler.
Denk dat ik em maar ga verkopen.
Mja maar dan kan ik beter een LP draaien met een oplage van meer dan 500quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Of gewoon een platenspeler op de kop tikken
Dat soort dingen gewoon lekker verpatsenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nope, maar kom bij het opruimen soms leuke dingen tegen. Vandaag een LP van The White Stripes, de Stijl, limited edition Red & White met wat info over het Rietveldjaar erbij. Nooit afgespeeld want ik heb geen platenspeler.
Denk dat ik em maar ga verkopen.
The Beatles - The Long And Winding Road
Daar zit ook wat in.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja maar dan kan ik beter een LP draaien met een oplage van meer dan 500
Dankjewel weer voor de fijne muziek. Ik luister nog mee, maar ga even wat koken. Tot later vanavond nog misschien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Mijn favoriete Beatles-nummer. En ja, heel graag mét orkest. Vandaag als slotsong:The Beatles - The Long And Winding Road
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |