Je haat neemt je mee in fantasieland. Deze partij veroordeelt gemaskerd universiteiten bezetten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:40 schreef Mathijsco het volgende:
gemaskerd universiteiten bezetten voor GL/PvdA.
Wilders haalt PvdA/GL op veel standpunten links in. Daar neigt hij zelfs meer naar de SP.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, dat de Wilders achterban nog steeds niet doorheeft dat ze op een man stemmen die pas vanaf 76 zetels iets kan bereiken. Dat wat hij dan wil bereiken compleet averechts werkt. In de tussentijd houden ze de moed erin door elkaar spookverhalen over links te vertellen.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:40 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
We weten allemaal hoe het Ad Melkert is vergaan. De geschiedenis rijmt.
Welk links voorstel heeft Wilders dan doorgevoerd of met hand en tand verdedigd?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:00 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Wilders haalt PvdA/GL op veel standpunten links in. Daar neigt hij zelfs meer naar de SP.
Links/rechts vind ik sowieso een nogal achterhaald concept. Ik denk dat 'conservatief' en 'links-liberaal' de hedendaagse lading veel beter dekken.
Ben wel benieuwd wat die linkse standpunten van de PVV dan zouden zijn. En hoeveel die waard bleken als het er om gaat. Ze zijn niet voor niets met partijen als de VVD in zee gegaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:00 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Wilders haalt PvdA/GL op veel standpunten links in. Daar neigt hij zelfs meer naar de SP.
Links/rechts vind ik sowieso een nogal achterhaald concept. Ik denk dat 'conservatief' en 'links-liberaal' de hedendaagse lading veel beter dekken.
quote:
Waar neigt de PVV naar de SP?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Welk links voorstel heeft Wilders dan doorgevoerd of met hand en tand verdedigd?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:07 schreef Hexagon het volgende:
Als ze gemaskerd zijn bij hun acties. Hoe weet je dan dat het PvdA/Groenlinks leden zijn?
Huurbevriezing werd onderdeel van een breder onderhandelingspakket, waarin meerdere partijen hun eigen stokpaardjes wilden binnenhalen. Denk aan:quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ah ja de linkse standpunten van de PVV. Zoals het AOW breekpunt wat één dag stand hield.
Of meer recent het eigen risico naar 0 nu, huurbevriezing, de ziekenhuizen die toch moesten sluiten.
Ik denk dat de gemiddelde PVV kiezer niet vanwege deze standpunten op die partij stem.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ah ja de linkse standpunten van de PVV. Zoals het AOW breekpunt wat één dag stand hield.
Of meer recent het eigen risico naar 0 nu, huurbevriezing, de ziekenhuizen die toch moesten sluiten.
Ik denk dat ze dat wel gaat opbreken aangezien de beelden uit Gaza ook PVV stemmers niet per se onberoerd laten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:27 schreef capricia het volgende:
En binnenkort wellicht omdat ze als enige partij nog echt pro Israël zijn.
Ik denk dat het een combinatie van beide is. Het pro-Israëlstandpunt is denk ik meer een stokpaardje van Wilders zelf. Electoraal zal het niet gek veel uitmaken. Conservatieven kunnen daarvoor ook terecht bij de SGP of de ChristenUnie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde PVV kiezer niet vanwege deze standpunten op die partij stem.![]()
Maar meer om immigratie, en dan specifiek die van moslims, te beperken.
En binnenkort wellicht omdat ze als enige partij nog echt pro Israël zijn.
Ze zijn na alle ellende als regeringspartij nog steeds de grootste. Bij iedere peiling.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat wel gaat opbreken aangezien de beelden uit Gaza ook PVV stemmers niet per se onberoerd laten.
Welk lampje zou er moeten branden dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:01 schreef capricia het volgende:
Dan moet er bij alle andere partijen toch ook een lampje gaan branden?
Het was de meest 'strenge' foto die ik kon vinden, van officiële bron. En de beste man heeft het al zwaar genoeg, als partijloze premier die gewoon gepoogd bespeeld werd. Vond dat ie wel een staatsman-foto verdiende.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:03 schreef Mathijsco het volgende:
Trouwens: prachtig portret van Dick Schoof in de openingspost.
Niet altijd met hem eens, maar ik vind 'onze' AIVDick wel een staatsman. Compatible met Nederland.
Dat na ze val van dit kabinet de PVV nog steeds als grootste peilt, dat zegt jou niets?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welk lampje zou er moeten branden dan?
Wat zou het me moeten zeggen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat na ze val van dit kabinet de PVV nog steeds als grootste peilt, dat zegt jou niets?
Eens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was de meest 'strenge' foto die ik kon vinden, van officiële bron. En de beste man heeft het al zwaar genoeg, als partijloze premier die gewoon gepoogd bespeeld werd. Vond dat ie wel een staatsman-foto verdiende.
Dank je.
Het is hoe dan ook geschiedenis in onze parlementaire democratie. Schoof.
Geen idee joh.quote:
Nouja je verwacht blijkbaar iets van andere partijen wat. Dan moet je het ook omschrijven wat dan precies.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee joh.
Vreemd toch.
Kan het echt niet bedenken. Gewoon random.
Na de val van het kabinet peilt de PVV nog steeds als grootste, en jij begrijpt compleet niet waarom?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja je verwacht blijkbaar iets van andere partijen wat. Dan moet je het ook omschrijven wat dan precies.
Ik heb er wat ideeen over maar jij schijnt het te weten. Dus vertel maar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Na de val van het kabinet peilt de PVV nog steeds als grootste, en jij begrijpt compleet niet waarom?
Ik ben gewoon compleet blank.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb er wat ideeen over maar jij schijnt het te weten. Dus vertel maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |