SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Efteling en openluchtmuseum hebben lekkere poffertjes (in het restaurant)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niet van mij hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:59 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop niet dat ik nu een poffert op mijn neus krijg
Poffertjes![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koetjes repen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er is een remix die is nog 10x vetterquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Okee.
Bekijk deze YouTube-videoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Post dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Er is een remix die is nog 10x vetter
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:07 schreef StevenHyde het volgende:
There you go @:FreshFruit:
Bekijk deze YouTube-video
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn![]()
Die beat is gelijk goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:07 schreef StevenHyde het volgende:
There you go @:FreshFruit:
Bekijk deze YouTube-video
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn
Ben net wakker had een half uurtje geslapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat was leuk om te krijgen en lekker om te eten, totdat je 8 was en begon te beseffen dat dat reepje van Verkade toch lekkerder was.quote:
Mag ook geen chocolade heten, omdat er te weinig cacao in zit.
Er staat ook cacaofantasie op.![]()
Hey dottiequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben net wakker had een half uurtje geslapen![]()
![]()
Hier kon ik vanochtend uitslapen maar ging iemand in de buurt vanaf half 8 zagenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Usura.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha ja en daarna had ik het 20 jaar niet op. Tot ik het weer een keer nam en was toen weer ff verkocht. Nam toen ook een pak mee met voetbalteam weekendje weg en toen ik dit trakteerde toen was iedereen erg enthousiastquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat was leuk om te krijgen en lekker om te eten, totdat je 8 was en begon te beseffen dat dat reepje van Verkade toch lekkerder was.
Er staat ook cacaofantasie op.
koetjesrepen zijn af en toe nog bestquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat was leuk om te krijgen en lekker om te eten, totdat je 8 was en begon te beseffen dat dat reepje van Verkade toch lekkerder was.
Er staat ook cacaofantasie op.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Dame Shii.quote:
Hello Stevenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey dottie![]()
![]()
Hier kon ik vanochtend uitslapen maar ging iemand in de buurt vanaf half 8 zagen![]()
O dat is goed kudt, waarom doen mensen dat toch in het weekendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sommige mensen werken door de week.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kreeg ze vooral bij oma.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja en daarna had ik het 20 jaar niet op. Tot ik het weer een keer nam en was toen weer ff verkocht. Nam toen ook een pak mee met voetbalteam weekendje weg en toen ik dit trakteerde toen was iedereen erg enthousiast
Wat je krijgt is altijd lekker.![]()
Nou half 8 op zaterdag ochtend zagen is wel vroeg hoor"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goeie bite?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
koetjesrepen zijn af en toe nog best![]()
Koetjesrepen waren vroeger wel lekker, nu smaakt het nergens meer na
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kees bladblazer vibes nu.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:16 schreef Lovely het volgende:
Nou half 8 op zaterdag ochtend zagen is wel vroeg hoor
Vind dat niet echt lekker meer, maar dat komt denk ik omdat normaal pure chocolade eetquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
koetjesrepen zijn af en toe nog bestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovelyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus dat, vind ik ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:16 schreef Lovely het volgende:
Koetjesrepen waren vroeger wel lekker, nu smaakt het nergens meer naWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja of ze vegen alles op de weg..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Mensen die uren gaan bladblazen en dan komt er een windvlaag en ligt alles weer vol.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ga daar dus heel goed op.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Mensen die uren gaan bladblazen en dan komt er een windvlaag en ligt alles weer vol.
Raarquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
Sommige mensen werken door de week.Well, life can be a riot
Ik heb weleens dagen met zo'n ding op mijn rug gelopen, als we de kas aan het uitruimen waren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Mensen die uren gaan bladblazen en dan komt er een windvlaag en ligt alles weer vol.![]()
Ook op zaterdag?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb weleens dagen met zo'n ding op mijn rug gelopen, als we de kas aan het uitruimen waren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is zwaar denk ik?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb weleens dagen met zo'n ding op mijn rug gelopen, als we de kas aan het uitruimen waren.![]()
Dat is wel echt een pro blazer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Je loopt feitelijk met een 2-takt bromfietsmotortje op je rug.
Zo nu en dan even bijtanken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mja. Je moet niet ook nog 50 meter verlengsnoer achter je aan moeten slepen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel echt een pro blazer.![]()
Westland rules.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mick Jaggerquote:
Well, life can be a riot
Sja als je 's middags andere verplichtingen hebt. Met de kinderen iets moet doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:16 schreef Lovely het volgende:
Nou half 8 op zaterdag ochtend zagen is wel vroeg hoor
Als het 's middags gaat regenen.
Redenen genoeg dus.![]()
Lieve dud0r poes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Twee grote aandacht poesen vandaag
Poezen moet je alle aandacht geven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Twee grote aandacht poesen vandaag![]()
Prrrrrrr prrrrrrrr.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo van, ik wil daar eigenlijk gaan krabben, maar toch eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
Achter dat ene oortje. Totdat ze met hun achterpoot ook dat gebaar gaan maken in de lucht![]()
![]()
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
In beide gevallen hebben ze het dan naar het zin
Het beste geluid ter wereld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
NIets doen bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en koffiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JIj drinkt ook zwartquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:55 schreef marc0871 het volgende:
Zo. Kort werk
[..]
Ook nog
[ afbeelding ]
Waarom dan een afspraak maken hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ook. ALtijd makkelijk als iemand geen suiker en melk wil in zijn koffiequote:
Lekker goedkoop.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook. ALtijd makkelijk als iemand geen suiker en melk wil in zijn koffie
En dan tegen iemand die melk en suiker wil zegge, oh, jij bent zo'n dure![]()
![]()
Altijd fijn na een ruzie die oploskoffie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
Altijd fijn na een ruzie die oploskoffie.![]()
![]()
Ja dat zal wel een standaard grapje zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Lekker goedkoop.
En dan tegen iemand die melk en suiker wil zegge, oh, jij bent zo'n dure
Ik heb wel eens geen koffiemelk, of die kuipjes liggen er al zo lang dat ze zuur zijn
Zijn niet echt veel mensen die hier komen die melk in de koffie willenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nopequote:quote:Niet afgemeld ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Zonder af te melden? Lekker aso ...Yesquote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Liever 2 glazen bierquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
Altijd fijn na een ruzie die oploskoffie.
De wereldproblemen die zijn tussen twee glazen bier opgelost voor altijd![]()
Balen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nope
[..]
[..]
Niet afgemeld ook
[..]
Yes
Nou, dan lekker je bikini/onesie aan en gamen![]()
![]()
Ik ben niet zo van de lattequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:02 schreef maily het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Dronk dat vroeger ook. Beker melk in de ping en dan oploskoffie.
Ik klop het ook weleens door de slagroom![]()
![]()
Gelukkig heb je genoeg kijkers gehad toch? Komen er nog meer?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nope
[..]
[..]
Niet afgemeld ook
[..]
YesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heb ik ook gedronken. Maar zo alleen met water vind ik het niet lekkerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:02 schreef maily het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Dronk dat vroeger ook. Beker melk in de ping en dan oploskoffie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedronken. Maar zo alleen met water vind ik het niet lekker![]()
derde kijkers ook niet geweest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:03 schreef maily het volgende:
[..]
Balen.
Nou, dan lekker je bikini/onesie aan en gamen
En om 14 uur komen de laatsteer zou er nu eentje moeten zijn, maar die is ook niet geweest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig heb je genoeg kijkers gehad toch? Komen er nog meer?
om 14 uur de laatste
Oké bank gehangen
Moet echt boodschappen gaan doen
Inc statiegeld dus allemaal even meebidden dat de machine werktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat zou dat zijn, ze hadden meer huizen om te kijken en ze zijn de ware al tegengekomen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
derde kijkers ook niet geweest.
En om 14 uur komen de laatste
[..]
er zou er nu eentje moeten zijn, maar die is ook niet geweest.
om 14 uur de laatsteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kan, maar af bellen is netjes toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zou dat zijn, ze hadden meer huizen om te kijken en ze zijn de ware al tegengekomen?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik zou snel een appeltaart gaan bakken. Maar ja.Wie ben ik?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik kan dat niet johquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou snel een appeltaart gaan bakken. Maar ja.Wie ben ik?
Gemiste kansquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou snel een appeltaart gaan bakken. Maar ja.Wie ben ik?![]()
![]()
Ik deed vroeger het beste deel van een jaar met een pot.
Het was het voor mij niet waard om een apparaat, koffie en filters te kopen. Alles vies en vergaan voordat het op was.
Nu heb ik dit jaar al 2 potten leeg en de derde bijna.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:10 schreef marc0871 het volgende:
Ik deed vroeger het beste deel van een jaar met een pot.
Het was het voor mij niet waard om een apparaat, koffie en filters te kopen. Alles vies en vergaan voordat het op was.
Nu heb ik dit jaar al 2 potten leeg en de derde bijna.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:10 schreef maily het volgende:
[..]
Kopen dan en 5 minuten in de oven zetten.
Dat zeer zekerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
kan, maar af bellen is netjes toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
'Tuurlijk wel. De makkelijkste taart die er is.
Je hebt er gewoon geen zin in.Wat moet ik met al die appeltaaart?
Lekkerrrrrrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uitdelen aan de kijkers.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ookWat moet ik met al die appeltaaart?
![]()
Wie lust er nou geen appeltaartquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
misschien lusten ze geen appeltaart![]()
![]()
ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wie lust er nou geen appeltaart
[ afbeelding ]
Volgende keer even met eigeel bestrijken voor het bakkenquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zitten vaak krenten in dus vind het mehquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wie lust er nou geen appeltaart
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Deed ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgende keer even met eigeel bestrijken voor het bakken![]()
![]()
Die grote stukken appel
Mijn moeder deed altijd appel rapsenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
@DeZwabber, je moet nog even likenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zitten vaak krenten in dus vind het mehYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Mijn hoofd denkt nu appelmoestaartquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
Die grote stukken appel
Mijn moeder deed altijd appel rapsenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou nou nouquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
@:dezwabber, je moet nog even likkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Rapsen ook.
Zelfs geen rozijnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zitten vaak krenten in dus vind het meh
Die krengen moet je wellen en daar dacht ik altijd pas aan als ik de appels al stond te schillen.
Ik heb het maar zo gelaten en gezegd dat het een APPELtaart was en geen appel/krenten/rozijnentaart.
Is nog een running gag geworden ook![]()
![]()
![]()
Zinloos geweld voor mijquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:32 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zelfs geen rozijnen.
Die krengen moet je wellen en daar dacht ik altijd pas aan als ik de appels al stond te schillen.
Ik heb het maar zo gelaten en gezegd dat het een APPELtaart was en geen appel/krenten/rozijnentaart.
Is nog een running gag geworden ook![]()
![]()
Maar dan ga ik even verse slagroom kloppen voor bij jou appeltaart
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit valt nog mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
Die grote stukken appel
Mijn moeder deed altijd appel rapsen
Dan moet je die taarten zien met appelschijfjes.![]()
![]()
Hij vergat het, @Vino_Tinto ookquote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Maar voor een taart zijn zijn ze zinvol geweld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zinloos geweld voor mij![]()
Maar dan ga ik even verse slagroom kloppen voor bij jou appeltaart
Iedere gewelde is er één te veel!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar voor een taart zijn zijn ze zinvol geweld.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Freek de Jonge.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Iedere gewelde is er één te veel!
Hou ik ook niet van.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zitten vaak krenten in dus vind het meh
Wel van rozijnen![]()
![]()
Meh.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar voor een taart zijn zijn ze zinvol geweld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh oh oh
Wat vinden er van ananas in taart?![]()
![]()
Dan kun je net zo goed appelmoes gebruikenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
Die grote stukken appel
Mijn moeder deed altijd appel rapsen![]()
![]()
Bijna goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
Was dat niet een nummer van Snipvips? Wepsen in de Rapseltaart?![]()
![]()
nee niet de kleine gaatjes, maar de wat groterequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed appelmoes gebruikenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja kijk ik heb dus laatst voor het eerst in mijn leven poffertjes opOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Net als die geweldige noten erin.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar voor een taart zijn zijn ze zinvol geweld.
Sommigen doen er nog walnoten in.![]()
Ik ben allergisch voor notenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik snap het verschil niet eensquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:38 schreef maily het volgende:
[..]
Hou ik ook niet van.
Wel van rozijnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Appelcompote gebruiken ze weleens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed appelmoes gebruiken![]()
En sojaquote:
En koeien
En hun eiwitten
En zure regenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een dame op de Huishoudbeurs ken ik het van.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Let op:quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee niet de kleine gaatjes, maar de wat grotere
verkopers van tweedehands auto's vragen vaak waar je vandaan komt en dat doen ze niet voor niets![]()
Het ene is een vrucht op zich (krentenboom). Het andere zijn gedroogde druivenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik snap het verschil niet eens![]()
Verkopetsquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
Let op:
verkopers van tweedehands auto's vragen vaak waar je vandaan komt en dat doen ze niet voor niets
*Lust geen koffie*![]()
misschien dat ik die van mijn ex schoonmoeder ga kopenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
Let op:
verkopers van tweedehands auto's vragen vaak waar je vandaan komt en dat doen ze niet voor niets
En hoe vond je ze?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja kijk ik heb dus laatst voor het eerst in mijn leven poffertjes op![]()
Wtfquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het ene is een vrucht op zich (krentenboom). Het andere zijn gedroogde druiven
Ik dacht dat krenten gewoon een term is
Want veel fruit moet gekrent wordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Okequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
misschien dat ik die van mijn ex schoonmoeder ga kopen![]()
Wat heeft die?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
misschien dat ik die van mijn ex schoonmoeder ga kopen
Ignis? Wagon r+?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nissan Micra, dezelfde als die blauwe alleen iets luxer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wat heeft die?
Ignis? Wagon r+?
Wel nieuwe apk, en kleine beurt. Alleen meer km's.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:45 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Van walnoten krijg ik een raar gevoel in mijn mond
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Kan de moeite zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nissan Micra, dezelfde als die blauwe alleen iets luxer.
Wel nieuwe apk, en kleine beurt. Alleen meer km's.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zijn ze en hun schoondochter en hun auto kwijtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
misschien dat ik die van mijn ex schoonmoeder ga kopen
Allergie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:45 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Van walnoten krijg ik een raar gevoel in mijn mond
Ik heb het weleens gehad met pijnboompitten. Dagenlang zo'n metaalsmaak in m'n mond. Niets smaakte meer. Maar dat schijnt van bepaalde pijnboompitten te komen.![]()
Dat zijn Chinese pijnboompittenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Allergie?
Ik heb het weleens gehad met pijnboompitten. Dagenlang zo'n metaalsmaak in m'n mond. Niets smaakte meer. Maar dat schijnt van bepaalde pijnboompitten te komen.
Daar zit soms een ander ras tussen
Ze willen die eruit filteren maar gaat wel eens fout
Kun je een week je smaak van verliezen
Italiaans ras heeft dit niet
Maar die zijn 2x zo duurHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja en 3400 euro minder. Want ik blijf hun favoriete ex schoondochterquote:
Je scheid niet perse van je schoonouders héquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en 3400 euro minder. Want ik blijf hun favoriete ex schoondochter
*Lust geen koffie*![]()
Gauw doen dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en 3400 euro minder. Want ik blijf hun favoriete ex schoondochter![]()
Oh echtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja kijk ik heb dus laatst voor het eerst in mijn leven poffertjes op
Ik kan me de laatste keer al niet meer heugen
Wel een paar jaar geleden de plaat van mijn moeder weggegooid.
Zat roest aan, vettig en aangekoekte stof.
Nu spijt van. Schijnt goed schoon te maken te zijn.
Nu zit ik erover te denken om een nieuwe te kopen. Maar dat zal ook maar voor een paar keer per jaar zijn.
Vind ik ook weer zonde.![]()
Dit wist ik niet, maar wat een Russische roulette dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat zijn Chinese pijnboompitten
Maar die zijn 2x zo duur
Misschien wel een leuke voor Duyvis, net als die borrelnootjes met een paar verstopte extra hete er tussen. Wie verliest proeft niets meer.🐙![]()
Pijnboompitquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Allergie?
Ik heb het weleens gehad met pijnboompitten. Dagenlang zo'n metaalsmaak in m'n mond. Niets smaakte meer. Maar dat schijnt van bepaalde pijnboompitten te komen.
pijnboompit.
Liggend kan je schijten
maar beter als je
zit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik pak een handdoek uit de droger
Horloge be like
![]()
![]()
10.000 stappen
![]()
![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Ja daaromquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je scheid niet perse van je schoonouders hé
Toen mijn jongste zusje nog een baby was heeft ze wel eens liggend twee meter ver gescheten nadat de thermometer uit de bips gingquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pijnboompit
pijnboompit.
Liggend kan je schijten
maar beter als je
zit.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Of gevoeligheid. Kweenie. Niet prettig. Laat maar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Allergie?
Ik heb het weleens gehad met pijnboompitten. Dagenlang zo'n metaalsmaak in m'n mond. Niets smaakte meer. Maar dat schijnt van bepaalde pijnboompitten te komen.![]()
Oh no, zat stiefhanddoek vast in de droger?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
Horloge be like
![]()
![]()
10.000 stappen
![]()
![]()
🐙![]()
Had je hem mee laten draaien danquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
Horloge be like
![]()
![]()
10.000 stappen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wist ik niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat zijn Chinese pijnboompitten
Maar die zijn 2x zo duur
Klinkt alsof ik wat Chinese pijnboompitten kan gebruiken in mn dieet (zonder smaak vast ook geen zin in calorierijke lekkernijen)
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wat slecht dit.
Die kink zat verder op de schaal dan ik had verwacht trouwensquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh no, zat stiefhanddoek vast in de droger?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik eet vooral te veel vanwege eenzame mond gevoelquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit wist ik niet.
Klinkt alsof ik wat Chinese pijnboompitten kan gebruiken in mn dieet (zonder smaak vast ook geen zin in calorierijke lekkernijen)
*Lust geen koffie*![]()
Geloof ik niks van.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
En ik moet een ongelooflijke scheet laten![]()
En dit is de badkamer met toilet PRRRRRRRRRRRRT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NOu hopelijk doen ze een giga bodquote:
Poah laatste kijkers komen ik een vino scheet terechtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat zal ze lang heugen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Poah laatste kijkers komen ik een vino scheet terecht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeggen dat je Fropskottel hebt gedronken en dat je aan het flitspoppen,bent, omdat de koolzuurbelletjes daarvan naar benedennzakken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
En ik moet een ongelooflijke scheet laten![]()
NahThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sluit deuren en ramen ....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, wel wat bijzondere resultaten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die kink zat verder op de schaal dan ik had verwacht trouwens🐙![]()
Speciaal om te vieren als je een boete hebt geredenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:08 schreef marc0871 het volgende:
Over flitspoppen gesproken
[ afbeelding ]
Nog niet eens slecht ook.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heeft je ex toch iets goeds gedaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ook deze 2 geilen weer op de gameroom“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De referentie met de GVR missenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Speciaal om te vieren als je een boete hebt gereden![]()
![]()
Ze snappen wel dat ook die leeg opgeleverd gaat worden?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ook deze 2 geilen weer op de gameroom![]()
Wel slim om dat even te vertellen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ze snappen wel dat ook die leeg opgeleverd gaat worden?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niemand die dat ontkent marc.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ze snappen wel dat ook die leeg opgeleverd gaat worden?
O dacht dat je oplos zetten/quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:16 schreef marc0871 het volgende:
Koffie is doorgelopen.
Ik moet weer ffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tegen meerprijs is er toch wel iets te regelen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
Hetzelfde geldt vor de bbq en buitenkeuken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie prijs voor maken, je kan er op zolder toch niets mee?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat verteld hij er wel bijquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tegen meerprijs is er toch wel iets te regelen?
Maar die gameroom niet natuurlijk
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Het gevalletje heeft me geen goed gedaan![]()
Succesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:16 schreef marc0871 het volgende:
Koffie is doorgelopen.
Ik moet weer ff![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. HappyCharly / 221 / +135 / +86 / 97 / 133
2. Vino_Tinto / 124 / +108 / +16 / 539 / 587
3. FreshFruit / 97 / +70 / +27 / 328 / 403
4. greysbones / 55 / +55 / +0 / 132 / 139
5. X55 / 48 / +32 / +16 / 230 / 247
6. loveislikeakiss / 37 / +21 / +16 / 195 / 229
7. devzero / 35 / +32 / +3 / 44 / 54
8. DerRabbit / 30 / +7 / +23 / 95 / 113
9. marc0871 / 27 / +1 / +26 / 62 / 79
10. _UserName_ / 25 / +3 / +22 / 94 / 115
11. MizzezAmy / 23 / +22 / +1 / 111 / 121
12. Pinnenmutske / 20 / +8 / +12 / 79 / 95
13. gebrokenglas / 20 / +12 / +8 / 100 / 117
14. Masberum / 17 / +17 / +0 / 10 / 16
15. MooieTop6 / 16 / +16 / +0 / 255 / 271
16. StevenHyde / 13 / +4 / +9 / 79 / 89
17. Lovely / 13 / +10 / +3 / 148 / 163
18. maily / 12 / +4 / +8 / 157 / 168
19. Shii / 11 / +4 / +7 / 34 / 39
20. Fogel / 9 / +7 / +2 / 80 / 96SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Die zin heeft in een lapje spekquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Maar zij gijt een gehakbal jonguh![]()
![]()
Gemengd gehaktquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Maar zij gijt een gehakbal jonguh![]()
![]()
Meer bolkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga goed deze ronde. Solide 0 punten![]()
![]()
Slavink?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:35 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Die zin heeft in een lapje spek
Forum Opties Forumhop: Hop naar: