SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaan we echt missen. Heeft echt veel wedstrijden beslist vorig seizoen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:09 schreef Divje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Die man heeft me toch een paar beauties gemaakt
Moussa gaat zich melden dit seizoenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die gaan we echt missen. Heeft echt veel wedstrijden beslist vorig seizoen.
Ik zie weinig spelers die zo makkelijk scoren en vanuit alle posities zoveel dreiging met zich meebrengen in de huidige selectie.
Ja, dan is het toch duidelijk. Hij kan daar meer verdienen en speelt sowieso CL.quote:
Hij kan ook wel een miljoen of drie bij Feyenoord verdienen neem ik aan. Denk niet dat Ajax veel meer dan dat betaald. Los daarvan gok ik dat Ajax wat meer de aansprekende naam is voor de gemiddelde buitenlander.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dan is het toch duidelijk. Hij kan daar meer verdienen en speelt sowieso CL.
Onze pluspunten zijn 2 medelanders.
Nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij kan ook wel een miljoen of drie bij Feyenoord verdienen neem ik aan. Denk niet dat Ajax veel meer dan dat betaald. Los daarvan gok ik dat Ajax wat meer de aansprekende naam is voor de gemiddelde buitenlander.
Zou mooi zijn als we na dit jaar klaar zijn met Bijlow - en óóit ook nog van stens afkomen.quote:Salarissen selectie Feyenoord 2024-2025 (bruto per jaar)
Justin Bijlow – ¤2.940.000
Calvin Stengs – ¤2.450.000
Dávid Hancko – ¤2.350.000
Ramiz Zerrouki – ¤1.760.000
Igor Paixão – ¤1.760.000
Ibrahim Osman – ¤1.570.000
In-beom Hwang – ¤1.470.000
Facundo González – ¤1.180.000
Jakub Moder – ¤1.180.000
Dat zal ze lekker boeien. Als het maar goed betaalt en je er zo hoog mogelijk kan spelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij kan ook wel een miljoen of drie bij Feyenoord verdienen neem ik aan. Denk niet dat Ajax veel meer dan dat betaald. Los daarvan gok ik dat Ajax wat meer de aansprekende naam is voor de gemiddelde buitenlander.
De nieuwe rugnummersquote:1. Justin Bijlow
2. Bart Nieuwkoop
3. Thomas Beelen
4. Tsuyoshi Watanabe
5. Gijs Smal
6. Inbeom Hwnang
7. Jakub Moder
8. Quinten Timber
9. Ayase Ueda
10. Calvin Stengs
11. Gonςalo Borges
14. Sem Steijn
15. Jordan Bos
16. Leo Sauer
17. Casper Tengstedt
18. Gernot Trauner
19. Julián Carranza
20. Jeyland Mitchell
22. Timon Wellenreuther
23. Anis Hadj Moussa
25. Shiloh ’t Zand
26. Givairo Read
27. Gaoussou Diarra
28. Oussama Targhalline
29. Ezequiel Bullaude
30. Jordan Lotomba
31. Stéphano Carrillo
32. Aymen Sliti
34. Chris-Kévin Nadje
35. Neraysho Kasanwirjo
36. Jaden Slory
37. Manou Berger
39. Liam Bossin
40. Luciano Valente
Kan mij niet voorstellen dat Twente het hele salaris heeft overgenomen, denk dat je zomaar nog 50% daarvan moet betalenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 01:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we na dit jaar klaar zijn met Bijlow - en óóit ook nog van stens afkomen.
Kan me niet voorstellen dat 1 van de nieuwe spelers boven de 1,5 miljoen zit.
Plus nog het stukje restwaarde. 28 vs. 21quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 05:46 schreef H.FR het volgende:
Ik had geen idee, maar blijkbaar is die Itakura rechts en zou Watanabe dus links komen te spelen. Mij een raadsel waarom we dan niet gewoon die vd Berg hebben genomen in dat geval.
Dat denk ik ook niet gezien de kwaliteiten van die jongens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 01:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we na dit jaar klaar zijn met Bijlow - en óóit ook nog van stens afkomen.
Jij gelooft dit?quote:
Als het al waar is lijkt het mij een prima actie om bij een speler die bij jou ook op de lijst staat, maar niet als eerste keus, toch even een lijntje uit te gooien als een directe concurrent ook interesse toont.quote:
Bijlow krijgt nooit 3 miljoen per jaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 01:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
https://www.capology.com/player/justin-bijlow-35817/quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bijlow krijgt nooit 3 miljoen per jaar
Je had die vdBerg al binnen kunnen hebben. Itakura is een rechtspoot. Dat is met name het vreemde.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als het al waar is lijkt het mij een prima actie om bij een speler die bij jou ook op de lijst staat, maar niet als eerste keus, toch even een lijntje uit te gooien als een directe concurrent ook interesse toont.
Feyenoord is nooit dicht bij een deal met vd Berg of Middlesbrough geweest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Je had die vdBerg al binnen kunnen hebben. Itakura is een rechtspoot. Dat is met name het vreemde.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord is nooit dicht bij een deal met vd Berg of Middlesbrough geweest.
Jij plaatst het met dezelfde stelligheid. Ik geloof gewoon beide wat minder als je het niet erg vind.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Geloof vooral de eindeloze stroom aan bullshit van alle transferwatcher-aids.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord is nooit dicht bij een deal met vd Berg of Middlesbrough geweest.
Exact. Als je nu nog komt aankakken met een rechtspoot zou het vrij gênant zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Je had die vdBerg al binnen kunnen hebben. Itakura is een rechtspoot. Dat is met name het vreemde.
Een lcv heeft sowieso prioriteit natuurlijk, maar eigenlijk ben ik daarnaast het minste overtuigd van de spitspositie. Dus ik hoop dat ze hier vol voor gaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:46 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.fr12.nl/trans(...)komst-el-bilal-toure
Geen slecht nieuws, al mag ik hopen dat dit geen prioriteit heeft
Zou erg mooi zijn. Spitspositie is echt te mager bezet nog.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:46 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.fr12.nl/trans(...)komst-el-bilal-toure
Geen slecht nieuws, al mag ik hopen dat dit geen prioriteit heeft
Weet je nooit. De hoop tegen Fener wel een beetje opgegeven, maar er moet wel echt heel snel achterin wat bij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact. Als je nu nog komt aankakken met een rechtspoot zou het vrij gênant zijn.
Het narratief van Rutger zal zoals gebruikelijk sowieso dus niet kloppen. Óf vdBerg was veel minder ver gevorderd dan gemeld, óf het lijkt mij dat er geen lijntje is uitgegooid naar Ikatura.
Het zou fijn zijn als we iets van een lijn zien in het spel. Maar zolang je in Jan Plug season zit gaat het lastig worden. Ik hoop op Moder centraal achterin vandaag. Hwang, Timber en Steijn het middenveld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet je nooit. De hoop tegen Fener wel een beetje opgegeven, maar er moet wel echt heel snel achterin wat bij.
Ben benieuwd naar vanmiddag. Hopelijk zit er iéts van lijn in. De oefenwedstrijden tot nu toe waren allemaal niet hoopgevend.
Volgens mij is Timber ook nog niet dusdanig fit dat hij al een volledige wedstrijd kan spelen, of 2 wedstrijden per week.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als we iets van een lijn zien in het spel. Maar zolang je in Jan Plug season zit gaat het lastig worden. Ik hoop op Moder centraal achterin vandaag. Hwang, Timber en Steijn het middenveld.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet je nooit. De hoop tegen Fener wel een beetje opgegeven, maar er moet wel echt heel snel achterin wat bij.
Ben benieuwd naar vanmiddag. Hopelijk zit er iéts van lijn in. De oefenwedstrijden tot nu toe waren allemaal niet hoopgevend.
De enige centrumverdediger heeft nog geen minuut voor Feyenoord gespeeldquote:Doelmannen
1. Justin Bijlow
22. Timon Wellenreuther
39. Liam Bossin
Verdedigers
2. Bart Nieuwkoop
4. Tsuyoshi Watanabe
5. Gijs Smal
15. Jordan Bos
30. Jordan Lotomba
Middenvelders
6. Inbeom Hwang
7. Jakub Moder
8. Quinten Timber
14. Sem Steijn
28. Oussama Targhalline
29. Ezequiel Bullaude
40. Luciano Valente
Aanvallers
9. Ayase Ueda
10. Calvin Stengs
11. Gonçalo Borges
16. Leo Sauer
17. Casper Tengstedt
19. Julián Carranza
23. Anis Hadj Moussa
27. Gaoussou Diarra
Is ook zo, het is meer dat je die al binnen had kunnen hebben voordat hij geblesseerd raakte maar toen werd er getwijfeld omdat ze toch een linksbenige wilden. Nu is er ineens vermeende interesse in Itakura die ook rechts is. Dat is gewoon lastig met elkaar te rijmen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:50 schreef Scrummie het volgende:
Maar die vd Berg heeft al een paar weken een blessure nu toch? Laten we die naam gewoon vergeten.
Ik vind dat zo ongelofelijk simpel he. Hij nam het over midden in het seizoen, en je zou zelfs kunnen stellen dat hij er juist wel lijn in kreeg door wat compacter te gaan staan, en meer voor zekerheid koos. En nu zit je aan het eind van een voorbereiding waar je halve elftal van vorig seizoen vertrekt op vrij belangrijke posities ook nog, en dus meerdere keren zo goed als opnieuw kan beginnen, als je überhaupt al kan beginnen omdat je as (achterin) en belangrijke spelers om de beurt vertrekken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Robin van Persie krijgt er al 5 maanden geen lijn in, dus zou er niet op rekenen.
Ja, dat gaat nu al 3/4 dagen duren, veel te lang natuurlijk.quote:Ik hoop wel dat die transfer van Niakate inmiddels zo goed als afgerond is. Dat heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Vorige week nog een helft.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
De enige centrumverdediger heeft nog geen minuut voor Feyenoord gespeeld
Bestuur tegen de betaalmuurquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Weer een wedstrijd achter een betaalmuur #ONEBELEID
Ik vraag me af hoeveel mensen een One abbonement hebben waarmee je die wedstrijden kan bekijken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Weer een wedstrijd achter een betaalmuur #ONEBELEID
Oh, Toure heeft al getekend jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
De voorlopige opties op de posities
Guidetti en Pelle ook niet (op het hoogste niveau).quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit meer dan 7 goals gemaakt. Nou...
waar uedaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
De voorlopige opties op de posities
terug naar shang haiquote:
2x bij Southampton.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Guidetti en Pelle ook niet (op het hoogste niveau).
Nee, klopt. Die waren goed gescout voor wat er nodig was in het systeem.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:16 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Voor Feyenoord. Maar goed, die waren ook geen 15 miljoen waard. Wel gehuurd hmm.
Gelukkig hebben we de topscorer van de Eredivisie als basisspeler.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit meer dan 7 goals gemaakt. Nou...
Ik denk wel dat Timber gewoon basis staat als hij blijft makkerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Het jammerlijke aan het plaatje is dat we geen Varkenoord speler in de Basis meer zullen hebben mogelijk.
Ik kan me niet meer herinneren hoe lang dat geleden is.....Of Slory, Sliti en Sauer moeten potten gaan breken dit seizoen.
Die rekende ik niet maar inderdaad 6 jaar bij Feyenoord in de jeugd gespeeldquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Timber gewoon basis staat als hij blijft makker
Eens makker, eens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo ongelofelijk simpel he. Hij nam het over midden in het seizoen, en je zou zelfs kunnen stellen dat hij er juist wel lijn in kreeg door wat compacter te gaan staan, en meer voor zekerheid koos. En nu zit je aan het eind van een voorbereiding waar je halve elftal van vorig seizoen vertrekt op vrij belangrijke posities ook nog, en dus meerdere keren zo goed als opnieuw kan beginnen, als je überhaupt al kan beginnen omdat je as (achterin) en belangrijke spelers om de beurt vertrekken.
[..]
Ja, dat gaat nu al 3/4 dagen duren, veel te lang natuurlijk.
Tja, een blessure verandert de zaak. Niks is zo veranderend als de transferperiode.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, want er is niet echt een systeem.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, klopt. Die waren goed gescout voor wat er nodig was in het systeem.
Misschien deze gozer ook wel, ken hem totaal niet.
Gelukkig kunnen we meer betalen dan Ajax…quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:16 schreef Caland het volgende:
Het zou echt belachelijk zijn als je nu weer een eind twintiger gaat proberen te halen voor de hoofdprijs
Ja, dat kwam ik net tegen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Wolfsburg youtube
Even je VPN op Mofrika zetten allen.
Je hebt gelijk, Jan Plug is 20. Bizar dat hij niet speelt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Kraaijveld? 18, ik weet het niet hoor als je volgende week zo een belangrijke wedstirjd moet spelen dat je die nu gaat opstellen...
Je kan ook gewoon een ervaren back op die positie zetten....quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Jan Plug is 20. Bizar dat hij niet speelt.
Dan heb ik nog liever Jan Plug.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een ervaren back op die positie zetten....
Je kan bijvoorbeeld nieuwkoop in het centrum gaan zetten, of een andere fysiek wat sterkere verdedigende speler
Nieuwkoop heb weles in het centrum gespeeld
Ik weet het niet hoor of dit soort spelers er al klaar voor zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever Jan Plug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |