SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaan we echt missen. Heeft echt veel wedstrijden beslist vorig seizoen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:09 schreef Divje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Die man heeft me toch een paar beauties gemaakt
Moussa gaat zich melden dit seizoenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die gaan we echt missen. Heeft echt veel wedstrijden beslist vorig seizoen.
Ik zie weinig spelers die zo makkelijk scoren en vanuit alle posities zoveel dreiging met zich meebrengen in de huidige selectie.
Ja, dan is het toch duidelijk. Hij kan daar meer verdienen en speelt sowieso CL.quote:
Hij kan ook wel een miljoen of drie bij Feyenoord verdienen neem ik aan. Denk niet dat Ajax veel meer dan dat betaald. Los daarvan gok ik dat Ajax wat meer de aansprekende naam is voor de gemiddelde buitenlander.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dan is het toch duidelijk. Hij kan daar meer verdienen en speelt sowieso CL.
Onze pluspunten zijn 2 medelanders.
Nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij kan ook wel een miljoen of drie bij Feyenoord verdienen neem ik aan. Denk niet dat Ajax veel meer dan dat betaald. Los daarvan gok ik dat Ajax wat meer de aansprekende naam is voor de gemiddelde buitenlander.
Zou mooi zijn als we na dit jaar klaar zijn met Bijlow - en óóit ook nog van stens afkomen.quote:Salarissen selectie Feyenoord 2024-2025 (bruto per jaar)
Justin Bijlow – ¤2.940.000
Calvin Stengs – ¤2.450.000
Dávid Hancko – ¤2.350.000
Ramiz Zerrouki – ¤1.760.000
Igor Paixão – ¤1.760.000
Ibrahim Osman – ¤1.570.000
In-beom Hwang – ¤1.470.000
Facundo González – ¤1.180.000
Jakub Moder – ¤1.180.000
Dat zal ze lekker boeien. Als het maar goed betaalt en je er zo hoog mogelijk kan spelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij kan ook wel een miljoen of drie bij Feyenoord verdienen neem ik aan. Denk niet dat Ajax veel meer dan dat betaald. Los daarvan gok ik dat Ajax wat meer de aansprekende naam is voor de gemiddelde buitenlander.
De nieuwe rugnummersquote:1. Justin Bijlow
2. Bart Nieuwkoop
3. Thomas Beelen
4. Tsuyoshi Watanabe
5. Gijs Smal
6. Inbeom Hwnang
7. Jakub Moder
8. Quinten Timber
9. Ayase Ueda
10. Calvin Stengs
11. Gonςalo Borges
14. Sem Steijn
15. Jordan Bos
16. Leo Sauer
17. Casper Tengstedt
18. Gernot Trauner
19. Julián Carranza
20. Jeyland Mitchell
22. Timon Wellenreuther
23. Anis Hadj Moussa
25. Shiloh ’t Zand
26. Givairo Read
27. Gaoussou Diarra
28. Oussama Targhalline
29. Ezequiel Bullaude
30. Jordan Lotomba
31. Stéphano Carrillo
32. Aymen Sliti
34. Chris-Kévin Nadje
35. Neraysho Kasanwirjo
36. Jaden Slory
37. Manou Berger
39. Liam Bossin
40. Luciano Valente
Kan mij niet voorstellen dat Twente het hele salaris heeft overgenomen, denk dat je zomaar nog 50% daarvan moet betalenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 01:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we na dit jaar klaar zijn met Bijlow - en óóit ook nog van stens afkomen.
Kan me niet voorstellen dat 1 van de nieuwe spelers boven de 1,5 miljoen zit.
Plus nog het stukje restwaarde. 28 vs. 21quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 05:46 schreef H.FR het volgende:
Ik had geen idee, maar blijkbaar is die Itakura rechts en zou Watanabe dus links komen te spelen. Mij een raadsel waarom we dan niet gewoon die vd Berg hebben genomen in dat geval.
Dat denk ik ook niet gezien de kwaliteiten van die jongens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 01:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we na dit jaar klaar zijn met Bijlow - en óóit ook nog van stens afkomen.
Kan me niet voorstellen dat 1 van de nieuwe spelers boven de 1,5 miljoen zit.
Jij gelooft dit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |