Denk jequote:Op zondag 3 augustus 2025 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geef juist vaak bronnen. Lees maar eens terug. Zeker als er om gevraagd wordt.
Jouw bron ondersteunt niet de claim dat er een massale exodus is van hogeropgeleiden.
Dat hoorde ik destijds ook dat dat in Rusland gaande zou zijn. We zien dat het land nog steeds goed functioneert. Dat zou niet kunnen als al je talent de benen neemt.
Het zal liggen aan de definitie van "goed functioneren".quote:
Deze kleuterschool reageer ik niet op hoorquote:
want? Hij kan niets, enkel blaffen. Hij was nooit meer dan een puppet van putin, hij heeft zelf geen machtquote:
Dat doe je wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Deze kleuterschool reageer ik niet op hoor
Fluit Poetin hem terug? Nee?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
want? Hij kan niets, enkel blaffen. Hij was nooit meer dan een puppet van putin, hij heeft zelf geen macht
Hij is geen oud-politicus.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:38 schreef phpmystyle het volgende:
Het is voor medvedev ook makkelijk schoppen vanaf de zijlijn. Je ziet wel vaker dat oud politici zich blijven bemoeien met politiek.
quote:A gas distribution station is on fire in Kurgan, Russia. According to local reports, flames reached the height of a ten-story building. Evacuation is underway on a nearby street.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lviyykml222z
waarom zou putin hem terugfluiten? Voor hem is het een useful idiot, iemand die lekker kan stoken in zijn plaats. . Putin zelf heeft er verder geen last van als dat gebeurt, hij is immers degene die daadwerkelijk bepaald wat er gebeurt, of medvedev dat nu leuk vind of niet. En zijn geschreeuw heeft het effect dat het een bepaald deel van de EU en US bevolking angstig maakt, en mensen met angst maken foutenquote:
Waarom zou ik moeite voor je doen terwijl je bijv ondanks 100 bronnen nog steeds niet gelooft dat Rusland Oekraïense kinderen ontvoerd (heeft)? Loop zelf maar de emigratie statistieken na en dan zie je dan het emigratiesaldo exponentieel stijgt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geef juist vaak bronnen. Lees maar eens terug. Zeker als er om gevraagd wordt.
Jouw bron ondersteunt niet de claim dat er een massale exodus is van hogeropgeleiden.
Dat hoorde ik destijds ook dat dat in Rusland gaande zou zijn. We zien dat het land nog steeds goed functioneert. Dat zou niet kunnen als al je talent de benen neemt.
Vergeefse moeite voor een trol.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:02 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeite voor je doen terwijl je bijv ondanks 100 bronnen nog steeds niet gelooft dat Rusland Oekraïense kinderen ontvoerd (heeft)? Loop zelf maar de emigratie statistieken na en dan zie je dan het emigratiesaldo exponentieel stijgt.
Omdat hij mer zijn uitspraken het Westen een prima excuus geeft zich tot de tanden te bewapenen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:43 schreef Bensel het volgende:
[..]
waarom zou putin hem terugfluiten? Voor hem is het een useful idiot, iemand die lekker kan stoken in zijn plaats. . Putin zelf heeft er verder geen last van als dat gebeurt, hij is immers degene die daadwerkelijk bepaald wat er gebeurt, of medvedev dat nu leuk vind of niet. En zijn geschreeuw heeft het effect dat het een bepaald deel van de EU en US bevolking angstig maakt, en mensen met angst maken fouten
Hij onderdeel van de propaganda machine.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Omdat hij mer zijn uitspraken het Westen een prima excuus geeft zich tot de tanden te bewapenen.
Dat hoop je. Het zou een stuk veiliger zijn in dat geval.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:54 schreef oheng het volgende:
[..]
Hij onderdeel van de propaganda machine.
Medvedev heeft geen eigen mening. Hij volgt blindelings orders op. Zie ook de presidents switcheroo.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat hoop je. Het zou een stuk veiliger zijn in dat geval.
Maar wat als het niet zo is? Je moet ook met het slechtste scenario rekening houden.
Gewoon niet op reageren misschien?quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:02 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeite voor je doen terwijl je bijv ondanks 100 bronnen nog steeds niet gelooft dat Rusland Oekraïense kinderen ontvoerd (heeft)? Loop zelf maar de emigratie statistieken na en dan zie je dan het emigratiesaldo exponentieel stijgt.
Beetje laat, maar special operating forces.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:56 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet wat minder afkortingen gebruiken.. Ik kom uit 81 en ben de dienstplicht nét misgelopen
En zijn orders zijn: "dreig met een atoomoorlog". En het is dus Poetin die hem dat influistert.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:06 schreef oheng het volgende:
[..]
Medvedev heeft geen eigen mening. Hij volgt blindelings orders op. Zie ook de presidents switcheroo.
Daarom is hij ook nog nooit teruggefloten.
Als we schuimbekkende Medvedev serieus moeten nemen, dan is er maar 1 logisch eindresultaat: een kernoorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |