SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja, maar daar zouden ze toch ook wel een droge methode voor hebben, misschien in een zwembad met een kabel die je dan omhoog trekt alsof de wind je kite pakt. Dan kun je dat opstaan in ieder geval oefenen zonder dat je afhankelijk bent van de windquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee werkt toch niet zo![]()
Je weet wat kitesufen is toch?
[ afbeelding ]
Denk dat dat wat duur isquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar daar zouden ze toch ook wel een droge methode voor hebben, misschien in een zwembad met een kabel die je dan omhoog trekt alsof de wind je kite pakt. Dan kun je dat opstaan in ieder geval oefenen zonder dat je afhankelijk bent van de wind
Ja weet ook niet of het bestaat hoor, maar bij veel sporten heb je wel een indoor trainingsoptiequote:
Bij kitesurfen niet denk ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ook niet of het bestaat hoor, maar bij veel sporten heb je wel een indoor trainingsoptie
jouw kont staat op google?quote:
Kon je geen praktischere sport uitzoeken die niet zo weersafhankelijk isquote:
In NL heb je wel van die wakeboard-trainingsbanen. Wordt je ook voortgesleept aan een touw. Voor het blijven staan ed mssn wel handig. Maar geen idee of het verder vergelijkbaar is met kitesurfen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ook niet of het bestaat hoor, maar bij veel sporten heb je wel een indoor trainingsoptie
Ze doet toch ook Muay Thaiquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kon je geen praktischere sport uitzoeken die niet zo weersafhankelijk is
Nu al te laat:Pquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kon je geen praktischere sport uitzoeken die niet zo weersafhankelijk is
Hebben we hier ook. Das opzich wel goed voor de balans maar erg duurquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In NL heb je wel van die wakeboard-trainingsbanen. Wordt je ook voortgesleept aan een touw. Voor het blijven staan ed mssn wel handig. Maar geen idee of het verder vergelijkbaar is met kitesurfen.
En heeft Ballie verder niets aan
Neuh, niet echt. Misschien qua balans oefenen, maar zo'n kite is een mal iets.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In NL heb je wel van die wakeboard-trainingsbanen. Wordt je ook voortgesleept aan een touw. Voor het blijven staan ed mssn wel handig. Maar geen idee of het verder vergelijkbaar is met kitesurfen.
En heeft Ballie verder niets aan
Geloof ik direct. Weet ook niet wat het hier kost.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben we hier ook. Das opzich wel goed voor de balans maar erg duur
Ik moet er ook niet aan denkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Misschien qua balans oefenen, maar zo'n kite is een mal iets.
met mijn gewicht ben ik daar niet bang voorquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geloof ik direct. Weet ook niet wat het hier kost.
[..]
Ik moet er ook niet aan denkenzou veel te bang zijn weg te vliegen
Nou.... je weet niet wat de windstoten doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met mijn gewicht ben ik daar niet bang voor
Ook jij vliegt weg met een grote kite :pquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met mijn gewicht ben ik daar niet bang voor
nee hoor, want ik zal zo'n ding nooit aan mijn lichaam bindenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook jij vliegt weg met een grote kite :p
Misschien vindt je het wel wel super tofquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, want ik zal zo'n ding nooit aan mijn lichaam binden
we zullen het nooit wetenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien vindt je het wel wel super tof
Denk dat het dan nog jammerder is, want geschikte plaatsen vinden in Z-Limburg lijkt me een uitdaging.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien vindt je het wel wel super tof
Hoewel Limburg geen kustlijn heeft en dus niet direct bekend staat om kitesurfen, zijn er wel mogelijkheden om deze sport te beoefenen in de regio. Er zijn kitesurfscholen en verenigingen die lessen aanbieden op de Maasplassen, een groot watergebied in zowel Nederlands als Belgisch Limburgquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat het dan nog jammerder is, want geschikte plaatsen vinden in Z-Limburg lijkt me een uitdaging.
Niet alleen voor het kitenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat het dan nog jammerder is, want geschikte plaatsen vinden in Z-Limburg lijkt me een uitdaging.
wij staan hier toch bekend om onze parelwitte stranden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon zelf doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik had vorig jaar een kleine cyste weg laten halen. De chirurg zei dat ze alles had weg gehaald. Maar hij is weer terug. Twijfel nu om het weer te doen?
Zou doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik had vorig jaar een kleine cyste weg laten halen. De chirurg zei dat ze alles had weg gehaald. Maar hij is weer terug. Twijfel nu om het weer te doen?
Ja kan naar het ziekenhuis op samui. Zij hebben een afdelingen voor cosmetische chirurgiequote:
Dan hoop ik dat het niet iets anders isquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan naar het ziekenhuis op samui. Zij hebben een afdelingen voor cosmetische chirurgie
Vind et raar want had gelezen dat als het ballonnetje zeg maar ook weghaald alles weg is ?
Kán natuurlijk dat er een klein beetje is achtergebleven. Dan komt het inderdaad doodleuk weer terug.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan naar het ziekenhuis op samui. Zij hebben een afdelingen voor cosmetische chirurgie
Vind et raar want had gelezen dat als het ballonnetje zeg maar ook weghaald alles weg is ?
Nou zegquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het niet iets anders is
Die leeft nu met de wolven joh of is opgegetenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.gelderlander.(...)hond-in-ede~ab70a746
Zal ik even gaan zoeken?
Hoe dan ook opgenomen door de roedel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die leeft nu met de wolven joh of is opgegeten
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens snap ik echt niets meer van spijkerbroeken![]()
Koop jaren geleden spijkerbroek maat 38 met high waist. Kneiter strak, geen ruimte ook bij de bovenbenen. Koop dit keer een broek maat 38 normal waist. Zit te ruim.
Maar let op: de kruislengte is precies even lang als de high waist![]()
Anyways. Daarom hebben vrouwen issues
gewoon omdat alles snel snel makkelijk en vooral goedkoop moet zijn er verschillen in productie, hatelijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens snap ik echt niets meer van spijkerbroeken![]()
Koop jaren geleden spijkerbroek maat 38 met high waist. Kneiter strak, geen ruimte ook bij de bovenbenen. Koop dit keer een broek maat 38 normal waist. Zit te ruim.
Maar let op: de kruislengte is precies even lang als de high waist![]()
Anyways. Daarom hebben vrouwen issues
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, daar stikken we maar in.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik vraag dit ook vooral voor mezelf: kunnen we ook weer shirts aanbieden met iets diepere halzen? Dank.
Ik snap niet dat iedereen het maar fijn vindt om shirts te dragen met van de kleine halzen.quote:
Kan hij gaan landkiten of kitebuggyenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hop de heuvel af.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan hij gaan landkiten of kitebuggyen
Ja. er was heel weinig post vandaag. De ochtendpost was erg laat waardoor deze nog niet verwerkt was, toen wij mochten beginnen. Misschien maandag wat drukker, maar ja omdat iedereen zo vroeg klaar is, mag iedereen naar eigen inzicht post meenemen voor andere wijken en door naar huis..quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
schoenen voor de collectie van @:bitterbal:Tering wat lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
schoenen voor de collectie van @:bitterbal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schoenen voor de collectie van @:bitterbal:Beetje kanarie-vibes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Yeetquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Gaan we weer met @:dud0r rollen?
je onderschat hoe graag ik dingen gratis hebquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja jezus die dingen wil je gratis toch nog niet hebben.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je onderschat hoe graag ik dingen gratis heb
wel officieel LEGO brandedquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja jezus die dingen wil je gratis toch nog niet hebben.
Topdrop?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kan ik wel mooi aansluiten bij de middagmaaltijd om 12.00 uur en hoeven ze geen bord voor me te bewaren...
De apotheek had mijn medicatie hier geleverd... Okee, lekker vroeg, want de nieuwe rol die ik al had liggen (voor 2 weken) is pas vandaag ingegaan..
Is het gewoon de rol vanaf vandaag..
Jij Hollander.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je onderschat hoe graag ik dingen gratis heb
Oh, vandaar dat je ze zag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
wel officieel LEGO brandedhttps://www.lego.com/en-n(...)o-collection-5009869
een lipje van een kwart cent eraan en het is 200 euro duurder heujjjjquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Gaan we weer met @:dud0r rollen?
Dus ze hebben gewoon gedaan wat er is gevraagd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kan ik wel mooi aansluiten bij de middagmaaltijd om 12.00 uur en hoeven ze geen bord voor me te bewaren...
De apotheek had mijn medicatie hier geleverd... Okee, lekker vroeg, want de nieuwe rol die ik al had liggen (voor 2 weken) is pas vandaag ingegaan..
Is het gewoon de rol vanaf vandaag..
Komt natuurlijk door de verhuizing. Mijn vorige begeleiding had gevraagd of ze 2 weken geleden een dubbele rol konden leveren, vanwege de verhuizing en misschien door alles het dan vergeten. Dat ging goed,maar ze hebben dus ook aangegeven om de meds hier te leveren totdat ik definitief naar die andere woonruimte ga. Dan ga ik me inschrijven bij een andere HA en Apotheek..
Overbodige rol doet de begeleiding van hier retour...
Jij maakt van je vrienden allemaal smurfen?quote:
Hoop niet dat je dan zo nog een spannende date hebt voor degene. Voelt het straks voor hem of hij chlamydia heeftquote:
Mijne zijn rozequote:
Het is mijn voornaamste kink.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij maakt van je vrienden allemaal smurfen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij maakt van je vrienden allemaal smurfen?
Nee ik date nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoop niet dat je dan zo nog een spannende date hebt voor degene. Voelt het straks voor hem of hij chlamydia heeft
Daten is met pijpen ja?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoop niet dat je dan zo nog een spannende date hebt voor degene. Voelt het straks voor hem of hij chlamydia heeft
Oh ja dat is waar. Wel jammer. Wilde je al op date vragenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Nee ik date niet
Ik ga zo lekker de ps5 of xbox aanslingeren
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Als je een goede date hebt welquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar. Wel jammer. Wilde je al op date vragen
Hmm oke. Opzich ook wel de vreemdste die ik weetquote:
Ja en ook weer niet. Ze hebben dus 1 baxterrol dubbel geleverd..quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus ze hebben gewoon gedaan wat er is gevraagd?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]Waar gebruik je die functie eigenlijk voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Note to self: Niet met dud0r daten.
quote:
quote:
Ja geen ideequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar gebruik je die functie eigenlijk voor?
Fair enoughquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja geen idee
Maar de kleurtjes staan zo leuk
Ik heb ook de nieuwe layout geprobeerd, maar dat geef bij mij error in mijn hoofdquote:
Makkelijk te zien welke posts meer aandacht verdienen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar gebruik je die functie eigenlijk voor?
Oh dan doe ik het dus goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Makkelijk te zien welke posts meer aandacht verdienen.
Hier is zonquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat wordt niet even lekker naar Bakker Bart lopen voor een heerlijk broodje.
Dit bewijst maar weer dat ik niet alles van LEGO hoef te hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
Wel even wennen om ineens alleen maar zwarte namen (en mijn eigen) te zien.quote:
Ik had even een "lolwat", maar het is een transformer.quote:
Ik heb het wel koudquote:
Ja die chirurg had toen al gezegd dat het een cyste isquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het niet iets anders is
Eigenlijk raar om dud0r hier überhaupt weer te zienquote:
Oke dan ga ik het nog wel een keer proberen denk ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kán natuurlijk dat er een klein beetje is achtergebleven. Dan komt het inderdaad doodleuk weer terug.
Moet je niet werken en zo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb het wel koud
Dus zo bh uit, jogging broek aan, en chill modus
Ik heb vakantie dus ben niet de hele dag druk met werk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk raar om dud0r hier überhaupt weer te zien
Picsquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb het wel koud
Dus zo bh uit, jogging broek aan, en chill modus
Ook dat jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:03 schreef STING het volgende:
[..]
Thuiswerken kan zonder een bh, schijnt.
quote:
Gezellig tochquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk raar om dud0r hier überhaupt weer te zien
quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
heee, daar hebben we een blauwe..
jullie lijken bijna uitgestorven nu joh
Nog nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kinkshame niet.quote:
ik snap dat wel, BH dragen is ook prettig voor je natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap dat wel, BH dragen is ook prettig voor je natuurlijk
quote:
Naar kantoor doe ik er ook nooit een aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:03 schreef STING het volgende:
[..]
Valt reuze mee tochquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
heee, daar hebben we een blauwe..
jullie lijken bijna uitgestorven nu joh
Gievquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor het eerst Millionares shortbread gebakken
Ja je wordt bedankt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ohjee.. nu komen alle blauwen hier natuurlijk naartoe
weekend, dus ja!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
Soort van commando.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar kantoor doe ik er ook nooit een aan.
ja gewoon vluchtenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
alsjeblieft..
ik ga zo pleite naar werk en daarna door naar vrienden
Ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
Blijft het nou de hele dag van dat zeikweer?
Het is hier erg wisselend, nu weer zon, maar wel regelmatig een bui tussendoor.quote:
Bij het zien van het woord onesie, krijg ik atlijd gelijk deze assocatiequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nou ik ben lui vandaag, ik heb mijn onesie aangetrokken
Allemaal van die willoze kuddeschapenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:14 schreef STING het volgende:
[..]
Bij het zien van het woord onesie, krijg ik atlijd gelijk deze assocatie
[ afbeelding ]
Zegquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
Gaat over een uur richting F1 subforum om te werken.quote:
En de rest van de week ook nog, toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
Blijft het nou de hele dag van dat zeikweer?
Het wordt hem te blauw onder de voetenquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:14 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo is haar tweede teen langer dan de eerste?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:14 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe is het nu met je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat over een uur richting F1 subforum om te werken.
zweet en zweepquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt hem te blauw onder de voeten
Hoi George Russellquote:
Ik vind het vreselijk dingen. Steeds als je naar de pot moet moet je het hele gevaarte uittrekkenquote:
Daarom koop en draag ik nooit een jumpsuit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk dingen. Steeds als je naar de pot moet moet je het hele gevaarte uittrekken
Genaamd "pissies".quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:20 schreef mschol het volgende:
[..]
daar hebben ze vast speciale onesies voor..
Ik heb er ooit een met de kerst gehad, wat vervloekte ik dat ding als je op een koude plee zit zeg bbbrrrrquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom koop en draag ik nooit een jumpsuit.
Hoezo viel het je überhaupt opquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo is haar tweede teen langer dan de eerste?
Nou jullie weten de vreugde er wel in te brengen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En de rest van de week ook nog, toch?
En daarna de komende maanden ook nog.
Nee de inhoud zonder bh. Duh.quote:
Ik had soundwave nooitquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was wel nostalgie hoor, daar hadden we vroeger een speelgoed ding van
quote:
Je hebt ze ook met plas/poep lapjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk dingen. Steeds als je naar de pot moet moet je het hele gevaarte uittrekken
Dat kan echt alleen maar fout gaan bij mij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ze ook met plas/poep lapjes
Ik trek 'm liever gewoon uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kan echt alleen maar fout gaan bij mij.
Dat wou ik ook doen. Ik keek naar buiten en dacht laat maar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:22 schreef STING het volgende:
Me: oeh, even lekker een lunch ommetje in het bos gaan doen.
Stortregen: yeah, fuck no.
Ja zit toch nog een shirtje onder, helemaal koud is het nietquote:
Ah gelukkig maarquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Waar ik ook zitquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Storing mobiel netwerk van Odido grotendeels voorbij, wel nog problemen in Noord-Holland en Rotterdam
Drie keer raden waar ik zit
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
Niet waar ik ben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Storing mobiel netwerk van Odido grotendeels voorbij, wel nog problemen in Noord-Holland en Rotterdam
Apartquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
@:fetx
bijzonder om een tostiapparaat met mayo en ketchup te etenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Tosti hartaanvalquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Check, ik heb nog steeds een "Emergency calls only"quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:38 schreef Wereldgozer het volgende:
ik ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check, ik heb nog steeds een "Emergency calls only"
Shit ik wou je net gaan bellen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik regelmatig bellers heb hoor, privé. Mensen weten wel beter.
Een Dotquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja maar whatsapp doet het ook niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
HALLO HALLO DIT IS DE BRANDWEERquote:
Ik zit op het netwerk van de zaak, dus m'n WA doet het wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar whatsapp doet het ook niet.
En nu is mijn vriendin nar de hubo om veel geld uit te geven aan een dakraam iets.... terwijl het bij raamdecoratie goedkoper kan
Maar nu kan ze mijn berichtjes niet afluisteren
Ik heb tegenwoordig alleen maar robot vrouwen die me bellen voor een gesprek op WhatsAppquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit op het netwerk van de zaak, dus m'n WA doet het wel.
Ja ik zit thuis, maar vriendin is dus nu naar de hubo aan het rijdenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:49 schreef Ama het volgende:
Oh WhatsApp doet het hier de hele tijd al gewoon.
Oooh, zij zit op hetzelfde netwerk?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Ja ik zit thuis, maar vriendin is dus nu naar de hubo aan het rijden
heb je geen postduif ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Ja ik zit thuis, maar vriendin is dus nu naar de hubo aan het rijden
Zij heeft ook odidoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooh, zij zit op hetzelfde netwerk?
Nee heb jij er 1 te leen?quote:
Ja, ok, dat maakt het wel lastiger. Die had ik er niet direct uitgehaald.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zij heeft ook odido
Maar geen internetverbinding
Alleen bij de AH had ze wifi
[..]
Nee heb jij er 1 te leen?
nee, en ook geen vriendin onderweg naar de bouwmarktquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zij heeft ook odido
Maar geen internetverbinding
Alleen bij de AH had ze wifi
[..]
Nee heb jij er 1 te leen?
E-meeuwquote:
Kom maar halen, m'n dak zit er vol mee.quote:
Ik bekeek het hele plaatje en vond haar al apart staan en toen keek ik verder.quote:
ouwe vogelzoekerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HALLO HALLO DIT IS DE BRANDWEER
Ja, dit. Maar ze zijn alweer even stil. Ik hebben nu mijn moeders telefoon ontdekt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig alleen maar robot vrouwen die me bellen voor een gesprek op WhatsApp
ik dacht even: Onesie zal wel een voetballer zijn ofzoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Onesie en plassen ging vandaag niet samen
Kan de wasmachine in?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Voetballer en plassen gaat niet samenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht even: Onesie zal wel een voetballer zijn ofzo
jaquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
eentje uit donker afrika ofzo. spelend bij PSGquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Voetballer en plassen gaat niet samen
En had er ook nog over heen geplast, want ik had niet door dat hij in de pot hingquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Kijk ik ga gewoon niet aan die dingen beginnen. Dit is alweer een teken.
Kijk nu zeg je eigenlijk gewoon tegen mij koop nooit zo'n ding.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En had er ook nog over heen geplast, want ik had niet door dat hij in de pot hing
tijdens mijn regelmatig opspelende galstenen was de onesie ook een dramaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk nu zeg je eigenlijk gewoon tegen mij koop nooit zo'n ding.
Jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk nu zeg je eigenlijk gewoon tegen mij koop nooit zo'n ding.
"easy access" noemen we datquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
Kan je tenminste ook snel uitdoen als het even in de weg zit.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
Ik hou het wel bij fijne comfi badjassen. Daar leef ik in als ik thuis ben (als het niet te warm is).
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
Ik hou het wel bij fijne comfi badjassen. Daar leef ik in als ik thuis ben (als het niet te warm is).
beetje kort voor een slaapzakquote:
ik moet straks op een koude zolder slapen zonder verwarming.... ik wil zo'n dingquote:
dan heb je nog wel een paar maanden tijd voordat je die nodig hebt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik moet straks op een koude zolder slapen zonder verwarming.... ik wil zo'n ding
OODIEquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik moet straks op een koude zolder slapen zonder verwarming.... ik wil zo'n ding
Nou als die pakistanen nou effe een bod doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan heb je nog wel een paar maanden tijd voordat je die nodig hebt.
Op zich ziet dat er ook wel chill uit maar ik leef wel gewoon in pyjama broeken als ik iets comfi aan wil doen thuis.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze leef ik in de zomer in. heerlijke flodderbroeken,
heb er twee die zo wijd zijn dat je tot onder de oksels op te trekken zijn
ik heb nog maar 2144 stapjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel anti-stapjes weer vandaag hedaarom maar weer lekker met tegels plakken, vandaag gaan we verticaal
Ik nog maar 651quote:
Detailsquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja maar jij loopt in een pretpark
En dan binnenkort krijgen we ineens weer een periode van 30° of meer. Wedden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel anti-stapjes weer vandaag hedaarom maar weer lekker met tegels plakken, vandaag gaan we verticaal
quote:Weggebruikers opgelet: Europese flitsmarathon weer van start
In de eerste anderhalve week van augustus is het weer extra oppassen op de weg. Voor de tweede keer dit jaar wordt dan een flitsmarathon gehouden. De actieweek loopt in meerdere Europese landen.
Alweer?quote:
Zegquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
En dan binnenkort krijgen we ineens weer een periode van 30° of meer. Wedden.
Oke als het niet zo is weten we bij wie we moeten klagen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n app wordt het vanaf volgende week woensdag beter weer.
Volgens WeerOnline wordt het eind volgende week 26/27 graden. In het midden van NL in elk geval.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke als het niet zo is weten we bij wie we moeten klagen.
Zoiets ja, hier in het zuiden maximaal 26.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens WeerOnline wordt het eind volgende week 26/27 graden. In het midden van NL in elk geval.
Wij krijgen hier nu allemaal stoplichten op het eilandquote:
Dan is het een twosiequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een tweepersoonsonesie, van een Fokster gehad.
ik 1973. Mijn geboortejaar en tevens priemgetal. Dat dan weer wel.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik 1973. Mijn geboortejaar en tevens priemgetal. Dat dan weer wel.
quote:
3078quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik 1973. Mijn geboortejaar en tevens priemgetal. Dat dan weer wel.
Geestelijk wel natuurlijk. Veeeel jongerquote:
Ja ik ook hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geestelijk wel natuurlijk. Veeeel jonger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |