quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt hem te blauw onder de voeten
Hoi George Russellquote:
Ik vind het vreselijk dingen. Steeds als je naar de pot moet moet je het hele gevaarte uittrekkenquote:
Daarom koop en draag ik nooit een jumpsuit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk dingen. Steeds als je naar de pot moet moet je het hele gevaarte uittrekken
Genaamd "pissies".quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:20 schreef mschol het volgende:
[..]
daar hebben ze vast speciale onesies voor..
Ik heb er ooit een met de kerst gehad, wat vervloekte ik dat ding als je op een koude plee zit zeg bbbrrrrquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom koop en draag ik nooit een jumpsuit.
Hoezo viel het je überhaupt opquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo is haar tweede teen langer dan de eerste?
Nou jullie weten de vreugde er wel in te brengen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En de rest van de week ook nog, toch?
En daarna de komende maanden ook nog.
Nee de inhoud zonder bh. Duh.quote:
Ik had soundwave nooitquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was wel nostalgie hoor, daar hadden we vroeger een speelgoed ding van
quote:
Je hebt ze ook met plas/poep lapjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk dingen. Steeds als je naar de pot moet moet je het hele gevaarte uittrekken
Dat kan echt alleen maar fout gaan bij mij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ze ook met plas/poep lapjes
Ik trek 'm liever gewoon uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kan echt alleen maar fout gaan bij mij.
Dat wou ik ook doen. Ik keek naar buiten en dacht laat maar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:22 schreef STING het volgende:
Me: oeh, even lekker een lunch ommetje in het bos gaan doen.
Stortregen: yeah, fuck no.
Ah gelukkig maarquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Waar ik ook zitquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Storing mobiel netwerk van Odido grotendeels voorbij, wel nog problemen in Noord-Holland en Rotterdam
Drie keer raden waar ik zit
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |