Valt reuze mee tochquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
heee, daar hebben we een blauwe..
jullie lijken bijna uitgestorven nu joh
Gievquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor het eerst Millionares shortbread gebakken
Ja je wordt bedankt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ohjee.. nu komen alle blauwen hier natuurlijk naartoe
weekend, dus ja!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
Soort van commando.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar kantoor doe ik er ook nooit een aan.
ja gewoon vluchtenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
alsjeblieft..
ik ga zo pleite naar werk en daarna door naar vrienden
Ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
Blijft het nou de hele dag van dat zeikweer?
Het is hier erg wisselend, nu weer zon, maar wel regelmatig een bui tussendoor.quote:
Bij het zien van het woord onesie, krijg ik atlijd gelijk deze assocatiequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nou ik ben lui vandaag, ik heb mijn onesie aangetrokken
Allemaal van die willoze kuddeschapenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:14 schreef STING het volgende:
[..]
Bij het zien van het woord onesie, krijg ik atlijd gelijk deze assocatie
[ afbeelding ]
Zegquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
Gaat over een uur richting F1 subforum om te werken.quote:
En de rest van de week ook nog, toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
Blijft het nou de hele dag van dat zeikweer?
Het wordt hem te blauw onder de voetenquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:14 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo is haar tweede teen langer dan de eerste?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:14 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe is het nu met je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat over een uur richting F1 subforum om te werken.
zweet en zweepquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt hem te blauw onder de voeten
Hoi George Russellquote:
Ik vind het vreselijk dingen. Steeds als je naar de pot moet moet je het hele gevaarte uittrekkenquote:
Daarom koop en draag ik nooit een jumpsuit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk dingen. Steeds als je naar de pot moet moet je het hele gevaarte uittrekken
Genaamd "pissies".quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:20 schreef mschol het volgende:
[..]
daar hebben ze vast speciale onesies voor..
Ik heb er ooit een met de kerst gehad, wat vervloekte ik dat ding als je op een koude plee zit zeg bbbrrrrquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom koop en draag ik nooit een jumpsuit.
Hoezo viel het je überhaupt opquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo is haar tweede teen langer dan de eerste?
Nou jullie weten de vreugde er wel in te brengen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En de rest van de week ook nog, toch?
En daarna de komende maanden ook nog.
Nee de inhoud zonder bh. Duh.quote:
Ik had soundwave nooitquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was wel nostalgie hoor, daar hadden we vroeger een speelgoed ding van
quote:
Je hebt ze ook met plas/poep lapjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk dingen. Steeds als je naar de pot moet moet je het hele gevaarte uittrekken
Dat kan echt alleen maar fout gaan bij mij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ze ook met plas/poep lapjes
Ik trek 'm liever gewoon uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ze ook met plas/poep lapjes
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kan echt alleen maar fout gaan bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |