Gewoon zelf doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik had vorig jaar een kleine cyste weg laten halen. De chirurg zei dat ze alles had weg gehaald. Maar hij is weer terug. Twijfel nu om het weer te doen?
Zou doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik had vorig jaar een kleine cyste weg laten halen. De chirurg zei dat ze alles had weg gehaald. Maar hij is weer terug. Twijfel nu om het weer te doen?
Ja kan naar het ziekenhuis op samui. Zij hebben een afdelingen voor cosmetische chirurgiequote:
Dan hoop ik dat het niet iets anders isquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan naar het ziekenhuis op samui. Zij hebben een afdelingen voor cosmetische chirurgie
Vind et raar want had gelezen dat als het ballonnetje zeg maar ook weghaald alles weg is ?
Kán natuurlijk dat er een klein beetje is achtergebleven. Dan komt het inderdaad doodleuk weer terug.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan naar het ziekenhuis op samui. Zij hebben een afdelingen voor cosmetische chirurgie
Vind et raar want had gelezen dat als het ballonnetje zeg maar ook weghaald alles weg is ?
Nou zegquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het niet iets anders is
Die leeft nu met de wolven joh of is opgegetenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.gelderlander.(...)hond-in-ede~ab70a746
Zal ik even gaan zoeken?
Hoe dan ook opgenomen door de roedel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die leeft nu met de wolven joh of is opgegeten
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens snap ik echt niets meer van spijkerbroeken![]()
Koop jaren geleden spijkerbroek maat 38 met high waist. Kneiter strak, geen ruimte ook bij de bovenbenen. Koop dit keer een broek maat 38 normal waist. Zit te ruim.
Maar let op: de kruislengte is precies even lang als de high waist![]()
Anyways. Daarom hebben vrouwen issues
gewoon omdat alles snel snel makkelijk en vooral goedkoop moet zijn er verschillen in productie, hatelijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens snap ik echt niets meer van spijkerbroeken![]()
Koop jaren geleden spijkerbroek maat 38 met high waist. Kneiter strak, geen ruimte ook bij de bovenbenen. Koop dit keer een broek maat 38 normal waist. Zit te ruim.
Maar let op: de kruislengte is precies even lang als de high waist![]()
Anyways. Daarom hebben vrouwen issues
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, daar stikken we maar in.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik vraag dit ook vooral voor mezelf: kunnen we ook weer shirts aanbieden met iets diepere halzen? Dank.
Ik snap niet dat iedereen het maar fijn vindt om shirts te dragen met van de kleine halzen.quote:
Kan hij gaan landkiten of kitebuggyenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat het dan nog jammerder is, want geschikte plaatsen vinden in Z-Limburg lijkt me een uitdaging.
Hop de heuvel af.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan hij gaan landkiten of kitebuggyen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |