welke De Wit? Je hebt er meerdere namelijkquote:Op zondag 8 februari 2026 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wát een miskoop is die De Wit gebleken zeg, man man man.
De enige speler nog die er bij mij vanaf het begin af aan instaat.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeie zet van me hoor om Mees de Wit op te stellen
Mees van AZquote:Op maandag 9 februari 2026 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
welke De Wit? Je hebt er meerdere namelijk
Wellicht maken ze Sterling wel 4 miljoen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:09 schreef mitt het volgende:
Gvd weer te laat.
Meer dan 4 miljoen op de bank.
Breng me nu niet op ideeënquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wellicht maken ze Sterling wel 4 miljoen.
Ook over gedacht, maar PSV is niet geweldig in het houden van de nul.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Niek Schiks uiteraard gekocht. Ik had nog steeds de keeper van NEC en zo'n buitenkansje kan je niet laten gaan
Die heb ik er juist net in gezetquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:59 schreef Montagui het volgende:
Cruijssen eruit, PSV'er erin. Nou, lekker dan.
Nog 25 min.!!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:09 schreef mitt het volgende:
Gvd weer te laat.
Meer dan 4 miljoen op de bank.
Weer te laatquote:
Over 2 weken waarschuw ik je minstens een uur van tevoren. Je moet al die miljoenen toch een keer kunnen uitgeven.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |