Ja ik ben maar eens begonnen aan een Twente defensie, dat lijkt nu de meest stabiele ploeg. Samen met PSV maar daar wil ik alleen de scorende spelers vanquote:Op zondag 18 januari 2026 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vele speelrondes geleden eens mijn Twentse defensie ingeruild voor Feyenoord.
Ik hoef jullie niet uit te leggen hoe dit uitgepakt heeft. Twente heeft vele malen de nul gehouden.
Hoe dat danquote:Op zondag 18 januari 2026 18:24 schreef mitt het volgende:
Ik ga deze week al mn miljoenen over de balk smijten dus pas maar op iedereen
welke De Wit? Je hebt er meerdere namelijkquote:Op zondag 8 februari 2026 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wát een miskoop is die De Wit gebleken zeg, man man man.
De enige speler nog die er bij mij vanaf het begin af aan instaat.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeie zet van me hoor om Mees de Wit op te stellen
Mees van AZquote:Op maandag 9 februari 2026 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
welke De Wit? Je hebt er meerdere namelijk
Wellicht maken ze Sterling wel 4 miljoen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:09 schreef mitt het volgende:
Gvd weer te laat.
Meer dan 4 miljoen op de bank.
Breng me nu niet op ideeënquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wellicht maken ze Sterling wel 4 miljoen.
Ook over gedacht, maar PSV is niet geweldig in het houden van de nul.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Niek Schiks uiteraard gekocht. Ik had nog steeds de keeper van NEC en zo'n buitenkansje kan je niet laten gaan
Die heb ik er juist net in gezetquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:59 schreef Montagui het volgende:
Cruijssen eruit, PSV'er erin. Nou, lekker dan.
Nog 25 min.!!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:09 schreef mitt het volgende:
Gvd weer te laat.
Meer dan 4 miljoen op de bank.
Weer te laatquote:
Over 2 weken waarschuw ik je minstens een uur van tevoren. Je moet al die miljoenen toch een keer kunnen uitgeven.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |