Keek je niet naar een oude pagina?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raar, mijn team is ineens gewisseld naar een oud team toen ik de link opende op mijn telefoon. 3 ton door het putje. Geen idee hoeveel zin het nog heeft om door te gaan dan
Had niet zelf bedacht om Til er weer in te zetten enzo
Was waarschijnlijk een oude pagina in mijn cache ja, maar die deed meteen een wijziging naar een oud team. Dus 3 ton extra kwijt omdat ik Til, Willumsson en Mauro ineens weer in mijn team hadquote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Keek je niet naar een oude pagina?
Nog anderhalf uurquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:09 schreef mitt het volgende:
Gvd weer te laat.
Meer dan 4 miljoen op de bank.
Genaaidquote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk een oude pagina in mijn cache ja, maar die deed meteen een wijziging naar een oud team. Dus 3 ton extra kwijt omdat ik Til, Willumsson en Mauro ineens weer in mijn team had
Toch nog wel iets fatsoenlijks kunnen bouwen, maar Lammers of Godts zal best een verschil kunnen maken.
Anmaak'n!quote:
Ik zie Dest niet spelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mauro en Bounida eruit en Dest en Hlynsson erin
Au. Heb ik voor niets Mauro ingewisseld voor Destquote:
Ach ach weer te laat!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Komop @:mitt nog een half uur.
Met dat geld kan je een heel elftal van Sterlings kopen.
Ik kan natuurlijk maandag over 10 dagen direct wanneer de manager weer open gaat je berichten om direct je team aan te passen. Dan heb je bijna een week de tijd.quote:
quote:
In Chery? Volg je het voetbalnieuws welquote:Op woensdag 1 april 2026 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uit: Lammers, Obispo
In: Chery, Mauro Junior
Het beperkt zich bij Drizzt meestal op Twente.quote:Op woensdag 1 april 2026 15:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
In Chery? Volg je het voetbalnieuws wel
Godsamme, helemaal vergetenquote:Op woensdag 1 april 2026 15:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kom je goed weg omdat hij toch al een goed salaris had waarschijnlijk.quote:Op woensdag 1 april 2026 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsamme, helemaal vergetenDoei geld...
Inmiddels weer speelgerechtigdquote:Op woensdag 1 april 2026 15:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Natuurlijk nadat ik hem net gewisseld heb...quote:
Mentions deden het nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |