Moller Wolfe - verdediger - AZ = verkochtquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Robin Pröpper - verdediger - FC Twente
Ramiz Zerrouki - middenvelder - FC Twente
Maak ook een rondje in de clubtopics!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:02 schreef stpn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal morgen de oude spelers die zich dan nog niet hebben aangemeld een bericht sturen![]()
Hulde en bedankt weer!![]()
Transfers van deze week zijn nog niet verwerkt neequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Robin Pröpper mist nog. @:pino112
Ik doe ook meequote:Op maandag 4 augustus 2025 09:18 schreef Pino112 het volgende:
@:heedree
@:het_synergy_effect
@:hjansen2016
@:Hooly
@:hugenholtz
@:ijs_beer
@:IkeDubaku99
@:IlDuce1981
@:incr
@:inspectHER
@:Irritatie100
@:IW2B
@:James84
@:Jethro04
@:jglucena
@:JhonnyEnglish
@:Job115
@:joffie78
@:JR-Style-93
@:Karina
@:kasper
@:KBMaster
@:kepez
@:Klapvolk
@:koemleit
@:KoenKampioen
@:Krogzar
@:Lange_Lans
@:LangeTabbetje
@:Liek1908
Same here.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik doe ook mee.
Al tientallen jaren
Vorig jaar ja, dat was ook iets te goedkoop achterafquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:14 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Same here.
Al-tijd het leukste managerspel
Jammer dat er steeds minder mensen meedoen.
Vorig jaar was Valente nog 300k (of was dat het jaar ervoor?)
Die moeten nog in het systeem gezet worden ja, ze staan wel al klaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:53 schreef SnuggLe het volgende:
Glouhk mist nog bij Ajax. Maar nog wel meer spelers
Herkenbaarquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook maar weer ingeschreven. Ik zal op een gegeven moment wel weer vergeten spelers te wisselen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Herkenbaar
Toch doe ik ook weer mee
Bouw je nog een toppers League?quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:14 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Same here.
Al-tijd het leukste managerspel
Jammer dat er steeds minder mensen meedoen.
Vorig jaar was Valente nog 300k (of was dat het jaar ervoor?)
Ja net gedaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Bouw je nog een toppers League?
Ik ben lidquote:
Welkomquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:27 schreef mitt het volgende:
Eerste keer meedoen in 23 jaar FOK!
Geen idee welke tactiek te volgen, we gaan het zien.
Als eerste je verdediging op orde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:27 schreef mitt het volgende:
Eerste keer meedoen in 23 jaar FOK!
Geen idee welke tactiek te volgen, we gaan het zien.
Wat betekent je verdediging op orde? 3 verdedigers, 4? Toppers of middenmoot?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:33 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Als eerste je verdediging op orde.
En dan pas de rest. Die tactiek werkt al jaren goed.
Dat is aan jezelf.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:39 schreef mitt het volgende:
[..]
Wat betekent je verdediging op orde? 3 verdedigers, 4? Toppers of middenmoot?
Je middenveld is ideaal voor goedkope rechterrij spelers. Ja aanval kan ook, maar daar wil je eigenlijk al met 1 topper starten (Parrott uiteraardquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:39 schreef mitt het volgende:
[..]
Wat betekent je verdediging op orde? 3 verdedigers, 4? Toppers of middenmoot?
Zal ik gewoon mijn 11 namen delen? Dan hebben jullie de beste opstelling alvast.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:05 schreef hhh38 het volgende:
Ja leuk, nu gaat iedereen hetzelfde doen
Doe eens gek joh!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ik gewoon mijn 11 namen delen? Dan hebben jullie de beste opstelling alvast.
Waarom je team achter een slotje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ik gewoon mijn 11 namen delen? Dan hebben jullie de beste opstelling alvast.
Vanavond gaat ie open!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Waarom je team achter een slotje.
Interessantdoenerij tegenwoordig
Dit maar dan voor Branderhorstquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg vervelend dat hiphop Pinto weigert de nul te houden. En die middenvelder die scoorde heb ik ook overwogen maar niet gekozen
Dat heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Shiogai meteen ziek.
We beginnen weer ouderwets.
Dat kanquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan.
Dat heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd Yoon bankje, die zou basis staan volgens mijn intel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:43 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb geen PSV'erDie wilde ik niet aanmaken vanwege dat het mensen voor de voetbalmanager zou kosten dus nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Als wij de uitslag ingevoerd hebben. Meestal op zondagavond.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:18 schreef mitt het volgende:
Als manager newbie, wanneer zie je je punten en/of de tussenstand?
Duidelijk!quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als wij de uitslag ingevoerd hebben. Meestal op zondagavond.
58, helemaal nie verkeerd niequote:Mühren 3
Blake 5
Parrott 10
Oughcha -
Bouziane -
Mau-Asam -
Jensen 9
Van der Hoorn 9
Viergever 9
De Wit 3
Barkas 10
Mwah, was wel duur. Maar uiteindelijk heb ik hem, Chery, Crettaz en Gasiorowski voor de puntjes. Daarnaast nog wat kruimelsquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Parrottstart weer lekker met 2 doelpuntjes. Helaas zal iedereen met enig verstand van voetbal hem in zijn team hebben.
ik ben het vergeten en ben op vakantie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:53 schreef Pino112 het volgende:
@:Benny @:Sherlock_Holmes @:WillemsJ @:shinji_utd @:manfred1966 @:LuieSurinamer @:Wazaa (het zijn wel bijna allemaal bekenden) hebben nog 9 miljoen budget. Of ze wachten tot het laatst, of ze vergeten het.
Nog een uur.
Er is niks gewijzigd qua puntentelling nee.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:pino112
Klopt het dat de spelregels ten opzichte van vorig seizoen zijn veranderd en dat spelers nu ook al punten voor winst, gelijkspel of de nul houden scoren als invaller of moet je daar een basisplaats of minimaal 45 speelminuten voor hebben gehad? Kan daar namelijk niets meer over lezen in de spelregels en puntentelling.
Dus voor al die opgenoemde punten moet je in de basis starten of minimaal 45 min. gespeeld hebben?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er is niks gewijzigd qua puntentelling nee.
https://managers.fok.nl/voetbal/2025-2026/puntentellingquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dus voor al die opgenoemde punten moet je in de basis starten of minimaal 45 min. gespeeld hebben?
Ik kan me herinneren dat er andere jaargangen naast de punten voor winst, gelijk en de nul houden tussen haakjes stond min. 45 min. Nu zie ik daar niets van bijstaan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://managers.fok.nl/voetbal/2025-2026/puntentelling
Je krijgt punten voor een basisplaats (2pt) ķf invalbeurt (1pt, ongeacht het aantal minuten). Daarnaast 'gewoon' de punten voor winst/gelijk/nulhouden etc.
Zo is het altijd al, of heb je een vermoeden dat het niet klopt?
Ah, oke. Misschien haal ik de regels wel door de war met een ander spel.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang de speler op het veld heeft gestaan, of het nou 1 minuut of de hele wedstrijd is. Het enige verschil is dat ene puntje voor basis/inval.
Sommige andere spellen hebben dat als je de nul houdt in jouw periode op het veld, dat dat punten oplevert. Daar doen wij ook niet aan.
Direct rood is -5.quote:
Ja, scherp. Is aangepast, blijft handwerk hequote:Op maandag 18 augustus 2025 10:40 schreef Wazaa het volgende:
@:Pino112:
Voor de berekening van de punten van ronde 1 is er voor Mees de Wit van AZ 1x een gele kaart toegekend en 1x een rode kaart toegekend. Zie:
https://managers.fok.nl/v(...)lag/ronde/1/team/813
Echter, als ik mij niet vergis, heeft Mees de Wit 2x een gele kaart gehad, en dus geen rode kaart. Zie:
https://www.flashscore.co(...)ummary/match-summary
https://www.flashscore.co(...)ummary/match-summary
Kan gechecked worden of dit klopt en zo ja, de punten nog aangepast worden?
Super! Dankjewel voor de aanpassingquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:56 schreef Pino112 het volgende:
Ja, scherp. Is aangepast, blijft handwerk he
HUHquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:34 schreef RudyL het volgende:
Hoe duur maken jullie Ringo Meerveld? Die gaat natuurlijk scoren tegen Twente dus die moet je hebben.
Neem aan van wel, is altijd zo geweest als wedstrijden op een toekomstige dag gespeeld worden, die horen gewoon bij de ronde waarin ze normaliter gezien gespeeld zouden worden. Vorig jaar was wel absurd en uniek met die wedstrijden die naar voren werden gehaald, even kiekn of Pino daar iets over in de OP heeft gezet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:46 schreef SnuggLe het volgende:
Toch even de vraag aangezien er vorig jaar gedoe over was: de wedstrijden van AZ en Feyenoord die uitgesteld zijn tellen neem ik aan mee wel met deze ronde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |