Dat kanquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan.
Dat heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd Yoon bankje, die zou basis staan volgens mijn intel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:43 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb geen PSV'erDie wilde ik niet aanmaken vanwege dat het mensen voor de voetbalmanager zou kosten dus nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Als wij de uitslag ingevoerd hebben. Meestal op zondagavond.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:18 schreef mitt het volgende:
Als manager newbie, wanneer zie je je punten en/of de tussenstand?
Duidelijk!quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als wij de uitslag ingevoerd hebben. Meestal op zondagavond.
58, helemaal nie verkeerd niequote:Mühren 3
Blake 5
Parrott 10
Oughcha -
Bouziane -
Mau-Asam -
Jensen 9
Van der Hoorn 9
Viergever 9
De Wit 3
Barkas 10
Mwah, was wel duur. Maar uiteindelijk heb ik hem, Chery, Crettaz en Gasiorowski voor de puntjes. Daarnaast nog wat kruimelsquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Parrottstart weer lekker met 2 doelpuntjes. Helaas zal iedereen met enig verstand van voetbal hem in zijn team hebben.
ik ben het vergeten en ben op vakantie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:53 schreef Pino112 het volgende:
@:Benny @:Sherlock_Holmes @:WillemsJ @:shinji_utd @:manfred1966 @:LuieSurinamer @:Wazaa (het zijn wel bijna allemaal bekenden) hebben nog 9 miljoen budget. Of ze wachten tot het laatst, of ze vergeten het.
Nog een uur.
Er is niks gewijzigd qua puntentelling nee.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:pino112
Klopt het dat de spelregels ten opzichte van vorig seizoen zijn veranderd en dat spelers nu ook al punten voor winst, gelijkspel of de nul houden scoren als invaller of moet je daar een basisplaats of minimaal 45 speelminuten voor hebben gehad? Kan daar namelijk niets meer over lezen in de spelregels en puntentelling.
Dus voor al die opgenoemde punten moet je in de basis starten of minimaal 45 min. gespeeld hebben?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er is niks gewijzigd qua puntentelling nee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |