Als wij de uitslag ingevoerd hebben. Meestal op zondagavond.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:18 schreef mitt het volgende:
Als manager newbie, wanneer zie je je punten en/of de tussenstand?
Duidelijk!quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als wij de uitslag ingevoerd hebben. Meestal op zondagavond.
58, helemaal nie verkeerd niequote:Mühren 3
Blake 5
Parrott 10
Oughcha -
Bouziane -
Mau-Asam -
Jensen 9
Van der Hoorn 9
Viergever 9
De Wit 3
Barkas 10
Mwah, was wel duur. Maar uiteindelijk heb ik hem, Chery, Crettaz en Gasiorowski voor de puntjes. Daarnaast nog wat kruimelsquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Parrottstart weer lekker met 2 doelpuntjes. Helaas zal iedereen met enig verstand van voetbal hem in zijn team hebben.
ik ben het vergeten en ben op vakantie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:53 schreef Pino112 het volgende:
@:Benny @:Sherlock_Holmes @:WillemsJ @:shinji_utd @:manfred1966 @:LuieSurinamer @:Wazaa (het zijn wel bijna allemaal bekenden) hebben nog 9 miljoen budget. Of ze wachten tot het laatst, of ze vergeten het.
Nog een uur.
Er is niks gewijzigd qua puntentelling nee.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:pino112
Klopt het dat de spelregels ten opzichte van vorig seizoen zijn veranderd en dat spelers nu ook al punten voor winst, gelijkspel of de nul houden scoren als invaller of moet je daar een basisplaats of minimaal 45 speelminuten voor hebben gehad? Kan daar namelijk niets meer over lezen in de spelregels en puntentelling.
Dus voor al die opgenoemde punten moet je in de basis starten of minimaal 45 min. gespeeld hebben?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er is niks gewijzigd qua puntentelling nee.
https://managers.fok.nl/voetbal/2025-2026/puntentellingquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dus voor al die opgenoemde punten moet je in de basis starten of minimaal 45 min. gespeeld hebben?
Ik kan me herinneren dat er andere jaargangen naast de punten voor winst, gelijk en de nul houden tussen haakjes stond min. 45 min. Nu zie ik daar niets van bijstaan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://managers.fok.nl/voetbal/2025-2026/puntentelling
Je krijgt punten voor een basisplaats (2pt) óf invalbeurt (1pt, ongeacht het aantal minuten). Daarnaast 'gewoon' de punten voor winst/gelijk/nulhouden etc.
Zo is het altijd al, of heb je een vermoeden dat het niet klopt?
Ah, oke. Misschien haal ik de regels wel door de war met een ander spel.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang de speler op het veld heeft gestaan, of het nou 1 minuut of de hele wedstrijd is. Het enige verschil is dat ene puntje voor basis/inval.
Sommige andere spellen hebben dat als je de nul houdt in jouw periode op het veld, dat dat punten oplevert. Daar doen wij ook niet aan.
Direct rood is -5.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |