quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Herkenbaar
Toch doe ik ook weer mee
Bouw je nog een toppers League?quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:14 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Same here.
Al-tijd het leukste managerspel
Jammer dat er steeds minder mensen meedoen.
Vorig jaar was Valente nog 300k (of was dat het jaar ervoor?)
Ja net gedaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Bouw je nog een toppers League?
Ik ben lidquote:
Welkomquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:27 schreef mitt het volgende:
Eerste keer meedoen in 23 jaar FOK!
Geen idee welke tactiek te volgen, we gaan het zien.
Als eerste je verdediging op orde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:27 schreef mitt het volgende:
Eerste keer meedoen in 23 jaar FOK!
Geen idee welke tactiek te volgen, we gaan het zien.
Wat betekent je verdediging op orde? 3 verdedigers, 4? Toppers of middenmoot?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:33 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Als eerste je verdediging op orde.
En dan pas de rest. Die tactiek werkt al jaren goed.
Dat is aan jezelf.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:39 schreef mitt het volgende:
[..]
Wat betekent je verdediging op orde? 3 verdedigers, 4? Toppers of middenmoot?
Je middenveld is ideaal voor goedkope rechterrij spelers. Ja aanval kan ook, maar daar wil je eigenlijk al met 1 topper starten (Parrott uiteraardquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:39 schreef mitt het volgende:
[..]
Wat betekent je verdediging op orde? 3 verdedigers, 4? Toppers of middenmoot?
Zal ik gewoon mijn 11 namen delen? Dan hebben jullie de beste opstelling alvast.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:05 schreef hhh38 het volgende:
Ja leuk, nu gaat iedereen hetzelfde doen
Doe eens gek joh!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ik gewoon mijn 11 namen delen? Dan hebben jullie de beste opstelling alvast.
Waarom je team achter een slotje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ik gewoon mijn 11 namen delen? Dan hebben jullie de beste opstelling alvast.
Vanavond gaat ie open!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Waarom je team achter een slotje.
Interessantdoenerij tegenwoordig
Dit maar dan voor Branderhorstquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg vervelend dat hiphop Pinto weigert de nul te houden. En die middenvelder die scoorde heb ik ook overwogen maar niet gekozen
Dat heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Shiogai meteen ziek.
We beginnen weer ouderwets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |