SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
heb jij een partytent in de tuinquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:44 schreef gebrokenglas het volgende:
En een partytent in de verwaarloosde tuin.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ingezakte trampoline en een goor zwembadje.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:44 schreef gebrokenglas het volgende:
En een partytent in de verwaarloosde tuin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
verwaarloosde tuinquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:44 schreef gebrokenglas het volgende:
En een partytent in de verwaarloosde tuin.
Smile, it's free therapy.![]()
Nee, jij?quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb jij een partytent in de tuin![]()
How can I make this topic about me?![]()
In wat voor tokkie buurt woont GGquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nette TT, boven verwachting.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ergens daarboven inquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In wat voor tokkie buurt woont GG![]()
kan niet veel goeds wezen daarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Buiten Limburg in ieder gevalquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In wat voor tokkie buurt woont GG![]()
😳quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ergens daarboven in
kan niet veel goeds wezen daarHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ergens daarboven in
kan niet veel goeds wezen daarDat blijkt maar weer. Enkel in Limburg wonen fatsoenlijke en goed opgevoede mensen met goede en degelijke smaak en bijbehorend inkomenquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Dat blijkt maar weer. Enkel in Limburg wonen fatsoenlijke en goed opgevoede mensen met goede en degelijke smaak en bijbehorend inkomen![]()
zo is het maar net
![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Dat blijkt maar weer. Enkel in Limburg wonen fatsoenlijke en goed opgevoede mensen met goede en degelijke smaak en bijbehorend inkomen
Jou is het vergeven, jij weet immers niet beterquote:
ik vind freshfruit beetje eng
Soms lief, soms niet, praat als marcmarie huibregtsWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jou is het vergeven, jij weet immers niet beter![]()
Kibi en ik hebben al geconcludeerd dat ze in achtergesteld gebied woont
geen eens glasvezel
Wel jammer van die 'Hollander plaag' ieder zomer.quote:
En dat terwijl Geertje toch vrij duidelijk was![]()
![]()
We willen MINDER MINDER MINDER buitenlanders
Dat is een mooie OP hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Is KiBi naast jou komen wonen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
geen eens glasvezel![]()
![]()
Dat had ze mij niet verteld![]()
en het mijnverleden is ook helemaal opgelost zekerquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Dat blijkt maar weer. Enkel in Limburg wonen fatsoenlijke en goed opgevoede mensen met goede en degelijke smaak en bijbehorend inkomenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
we hebben hier al 10 jaar glasvezelquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is KiBi naast jou komen wonen?![]()
![]()
of moet ik je uitleggen wat dat is
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
geen eens glasvezelyou weet waardoor dat kwam
![]()
nog even en ik betaal minder dan de helft
Ongedierte moet erbuiten blijven JUPquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel jammer van die 'Hollander plaag' ieder zomer.
En dat terwijl Geertje toch vrij duidelijk was![]()
![]()
We willen MINDER MINDER MINDER buitenlanders![]()
Pruikie gelijk inSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is KiBi naast jou komen wonen?![]()
![]()
![]()
![]()
:
![]()
heb ik wel voorgesteld. Voor een weekje of zo![]()
Je weet dat een van de grootste chemibedrijven van NL DSM was wat letterlijk stond voor De Staats Mijnen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en het mijnverleden is ook helemaal opgelost zekerOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
jaquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet dat een van de grootste chemibedrijven van NL DSM was wat letterlijk stond voor De Staats Mijnen?Uw ADH vitamine Worst
Pffffff 10 jaar geleden pasquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben hier al 10 jaar glasvezel
of moet ik je uitleggen wat dat is![]()
Zeker een jaar na de smartphone gekregen
zegt de man die niet eens meer in Limburg woontquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pffffff 10 jaar geleden pas![]()
Zeker een jaar na de smartphone gekregen
Maar hier wel nog vaker isquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegt de man die niet eens meer in Limburg woont![]()
Beter doneren we Limburg aan België, sinds het sluiten van de mijnen hebben we niks aan die uitvreters.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben uitgezonden om de heidenen en ongelovigen te bekeren tot het enige juiste pad der geluk en blijdschapquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegt de man die niet eens meer in Limburg woont![]()
Ow wacht, nu klink ik wel heel erg als een of andere geloof gekkie die eigenlijk in een psychiatrische instelling thuis hoort![]()
Kom eens naar Dokkum.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben uitgezonden om de heidenen en ongelovigen te bekeren tot het enige juiste pad der geluk en blijdschap![]()
Ow wacht, nu klink ik wel heel erg als een of andere geloof gekkie die eigenlijk in een psychiatrische instelling thuis hoort
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dit is een inkoppertje hequote:Op donderdag 31 juli 2025 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben uitgezonden om de heidenen en ongelovigen te bekeren tot het enige juiste pad der geluk en blijdschap![]()
Ow wacht, nu klink ik wel heel erg als een of andere geloof gekkie die eigenlijk in een psychiatrische instelling thuis hoort![]()
nu klink je als een eckte limburger
(sorry @SwJ)
whuut? 😲quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Denk dat jij Limburg niet meer inkomt meneer koekepeer
* gebrokenglas verslikt zich in de koffieHow can I make this topic about me?![]()
Had me al ingehouden door niet te reageren op zijn post met : zoals alle mensen buiten Limburgquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is een inkopertje he
(sorry @:SwJ)![]()
![]()
too slowwwwquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Had me al ingehouden door niet te reageren op zijn post met : zoals alle mensen buiten Limburg![]()
![]()
Dat klopt, wij Limburgers weten wanneer we debiel klinken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is een inkopertje he
(sorry @:SwJ)
Kan jij nog iets van leren
NOOIT drinken bij het lezen op FOK!quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
whuut? 😲
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
[ Bericht 17% gewijzigd door SwJ op 31-07-2025 17:55:39 ]Smile, it's free therapy.![]()
altijdquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, wij Limburgers weten wanneer we debiel klinken.
Kan jij nog iets van leren![]()
(stop met die inkoppers )
Iets met hand in eigen boezem steken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* gebrokenglas vraagt zich af waarom hij Limburg niet meer in zou komen... nu komt hij er ook niet snel, het is zo'n eind weg....How can I make this topic about me?![]()
wie heeft jouw een chocolade reep gegeven vandaagquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neuh wilde aardig blijven maar je vraagt er zelluf om
En jouw favoriete F1 coureur was toch die Brit die voor Ferrari rijd en altijd gelijk heeft in alles wat hij zegt of haal ik nu dingen door elkaarquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
altijd![]()
(stop met die inkoppers )
tss weer een editquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas vraagt zich af waarom hij Limburg niet meer in zou komen... nu komt hij er ook niet snel, het is zo'n eind weg....![]()
indeed vanuit boven is het een stukkie rijdenSmile, it's free therapy.![]()
en die van jou die Canadees met die hele rijke vader en die Aston Martinquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En jouw favoriete F1 coureur was toch die Brit die voor Ferrari rijd en altijd gelijk heeft in alles wat hij zegt of haal ik nu dingen door elkaar
Hoe is het met je nieuwe harige maat @FreshFruit?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Immer vrolijk en goed gemutstquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie heeft jouw een chocolade reep gegeven vandaag![]()
![]()
![]()
Al lang geen chokowlaat meer gehad bedenk ik me nuSmile, it's free therapy.![]()
3 uur geleden?quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Immer vrolijk en goed gemutst![]()
![]()
![]()
Al lang geen chokowlaat meer gehad bedenk ik me nu![]()
en
uhu
Milka witte melkchocoladequote:Op donderdag 31 juli 2025 16:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Immer vrolijk en goed gemutst![]()
![]()
![]()
Al lang geen chokowlaat meer gehad bedenk ik me nu
Die rijke vader heeft wel Honda die het met RBR eindelijk voor elkaar hebben binnen gehaald en Newey en als die Nando daardoor naar een 3e titel kan brengen wil ik wel even een jaartje of 2 Stroll fan zijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
en die van jou die Canadees met die hele rijke vader en die Aston Martin
heb je deze gezien?quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die rijke vader heeft wel Honda die het met RBR eindelijk voor elkaar hebben binnen gehaald en Newey en als die Nando daardoor naar een 3e titel kan brengen wil ik wel even een jaartje of 2 Stroll fan zijn
Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
oeh kan wel een twix ijsje pakken zit ook shoko opquote:
blehhhh witte chocolade vind ik echt niet lekkerquote:![]()
En van Milka eet ik niks
Jij bent pas persoon 450 miljoen miljard en 1 die me die laat zienquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je deze gezien?
Bekijk deze YouTube-video![]()
Dat natuurlijk nooitquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die rijke vader heeft wel Honda die het met RBR eindelijk voor elkaar hebben binnen gehaald en Newey en als die Nando daardoor naar een 3e titel kan brengen wil ik wel even een jaartje of 2 Stroll fan zijnIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Prima, dan blijft er meer lekkere chocolade voor mij over.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oeh kan wel een twix ijsje pakken zit ook shoko op
[..]
blehhhh witte chocolade vind ik echt niet lekker![]()
En van Milka eet ik niks
Mijn zelfbolk was net op tijd
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Prima, dan blijft er meer lekkere chocolade voor mij over.Mag jij allemaal hebbuhhh
Wat een abracadabra uit Herr Konijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die rijke vader heeft wel Honda die het met RBR eindelijk voor elkaar hebben binnen gehaald en Newey en als die Nando daardoor naar een 3e titel kan brengen wil ik wel even een jaartje of 2 Stroll fan zijn![]()
Das nog niet vaak genoegquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent pas persoon 450 miljoen miljard en 1 die me die laat zien![]()
En zegt nog steeds niks over of je het hebt gekekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Iets met lijntje tussen gek en geniaal is vrij dun ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat een abracadabra uit Herr Konijn
Lekker weer, nog wilde plannen?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat weet ik, maar ik blijf keurig aan de genie kant van de lijn.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets met lijntje tussen gek en geniaal is vrij dun ofzo
Jazekerquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das nog niet vaak genoeg
En zegt nog steeds niks over of je het hebt gekeken
Vakantie adres ?quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nice
2 vakantieadressen erbij voor moi![]()
![]()
Helaas we zijn reeds volgeboekt
Jij bent toch het grootste geniale meesterbrein hier?quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets met lijntje tussen gek en geniaal is vrij dun ofzo![]()
Als waar Greys nu is JUPquote:![]()
![]()
![]()
En waar ze daaro gaat wonen ook
NOPEquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vakantie adres ?
Helaas we zijn reeds volgeboekt
Op dat enorme landgoed kan ik nog wel ergens slapen![]()
![]()
Ik wil mezelf niet teveel credits geven, maar om Einstein te qoutenquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent toch het grootste geniale meesterbrein hier?
"Had ik maar een kwart van het IQ van DerRabbit, dan had ik zoveel meer kunnen betekenen"![]()
Tuinesia met zwembad, lekkere koele drankjes erbij , eten geserveerd krijgenquote:![]()
![]()
HEERL IJK genietonSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil mezelf niet teveel credits geven, maar om Einstein te qouten
"Had ik maar een kwart van het IQ van DerRabbit, dan had ik zoveel meer kunnen betekenen"![]()
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Jup maar niet 'mijn' vijverquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze viert haar vakantie bij de vijver.
Zo bescheiden altijd.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil mezelf niet teveel credits geven, maar om Einstein te qouten
siert je weer
Ow, je blijft gewoon thuis en laat je personeel doorwerken tijdens de zomer terwijl jij aan het zwembad ligt te chillenquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tuinesia met zwembad, lekkere koele drankjes erbij , eten geserveerd krijgen![]()
![]()
HEERL IJK genieton
quote:
Well, life can be a riot
Hey Steven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt goed.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tuinesia met zwembad, lekkere koele drankjes erbij , eten geserveerd krijgen![]()
![]()
HEERL IJK genieton
quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, je blijft gewoon thuis en laat je personeel doorwerken tijdens de zomer terwijl jij aan het zwembad ligt te chillen![]()
![]()
jij weet![]()
Het was dat of je was een weekje naar een van je kleinere landgoeden gegaan zoals een kasteeltje met zwembadquote:
ik kreeg bastognekoeken bij de koffie bij mijn moederquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
dan heb je misschien wel paranormale gave
waar ging t over?
psssst dat hoeft niet heel FOK! te weten maar jup.. beetje zuidelijker geweestquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was dat of je was een weekje naar een van je kleinere landgoeden gegaan zoals een kasteeltje met zwembad
haha owwwwww, happy feelings dus mooiquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kreeg bastognekoeken bij de koffie bij mijn moeder
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Stevenquote:
Iedereen hier op FOK! weet allang dat Limburgers eigenlijk al het halve Europees continent in handen hebben. Die regeringen en staatshoofden zijn enkel publieke figuren die tegen een pauper salaris alle schuld op zich mogen nemen bij onze gratiequote:Op donderdag 31 juli 2025 16:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
psssst dat hoeft niet heel FOK! te weten maar jup.. beetje zuidelijker geweest
@_UserName_ moet komen bolken
maar jij niet zo happy?quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
haha owwwwww, happy feelings dus mooi
of trek ik een verkeerde conclusie?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een keer trek je de conclusie..quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar jij niet zo happy?
of trek ik een verkeerde conclusie?![]()
Gezelligquote:Well, life can be a riot
quote:dankjewel sgats, Utrecht staat al 3-1 voor dus zou goed moeten gaanquote:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Laat die Sheriffs een poepie ruiken hequote:Op donderdag 31 juli 2025 16:27 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
dankjewel sgats, Utrecht staat al 3-1 voor dus zou goed moeten gaan![]()
Ja minder happy maar het is wat t is. Hoort bij het levenquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar jij niet zo happy?
of trek ik een verkeerde conclusie?Het is vrolijk hier, dus ik geniet van de luchtige sfeer
Eventjes afleidingquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja minder happy maar het is wat t is. Hoort bij het levenHet is vrolijk hier, dus ik geniet van de luchtige sfeer
![]()
![]()
![]()
Alle sterkte .quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja minder happy maar het is wat t is. Hoort bij het levenHet is vrolijk hier, dus ik geniet van de luchtige sfeer
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
moet aan bros denken bij het woord luchtigquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
haha zou er wel in gaan nu. Lang niet meer opquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
moet aan bros denken bij het woord luchtig
Zo gaat hetquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
je ligt even op bed en bam een topic verder
Ja, chocola gaat er wel in niet?quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
moet aan bros denken bij het woord luchtig
In je bed?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee heb ik ook al lang niet meer gegeten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
haha zou er wel in gaan nu. Lang niet meer op
Net wel een Bounty ijsje op
quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, chocola gaat er wel in niet?![]()
![]()
![]()
Ja maar niet die smerige die jij lekker vindt
nee johquote:
als ik chocolade op brood wil hak ik pure chocolade in stukjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij wil Lindt?quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja maar niet die smerige die jij lekker vindt
De bounty grap kan denk ik ook niet meer in 2025quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee heb ik ook al lang niet meer gegeten.
Net wel een Bounty ijsje op
Bounty lust ik echt niet geef mij maar marsijs nomnomnomBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dankjewel sgatquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Laat die Sheriffs een poepie ruiken he
Misschien wil @loveislikeakiss ook eens mee, toch vlakbij haar heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:34 schreef Paul het volgende:
[..]
dankjewel sgat
Misschien wil @:loveislikeakiss ook eens mee, toch vlakbij haar heeouwe hosselaar
![]()
vooral als het hoorntje een dikke laag chocolade heeft in de puntquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
FTFYquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is meer iets van @greysbones en @justink. Vind ik ook wel lekker.quote:
Maar de lekkerste chocolade is natuuuurlijk die van Rousseau. Limburgse ambachtelijke chocolade
Die hebben we hier nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is meer iets van @:greysbones en @:justink. Vind ik ook wel lekker.
Maar de lekkerste chocolade is natuuuurlijk die van Rousseau. Limburgse ambachtelijke chocolade
mehhh daar vind ik het alleen het choco karamel dakje lekker vanquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
De bounty grap kan denk ik ook niet meer in 2025
Bounty lust ik echt niet geef mij maar marsijs nomnomnom![]()
Twix is wel de favo van die ijsjesSmile, it's free therapy.![]()
Hij is er.quote:
Ohhh dat puntje is echt zo'n perfecte afsluiter voor zo'n ijsjequote:Op donderdag 31 juli 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vooral als het hoorntje een dikke laag chocolade heeft in de punt
Nog net die laatste hap die geweldig is![]()
Twix kan ik zeker mee akkoord gaan!quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mehhh daar vind ik het alleen het choco karamel dakje lekker van![]()
Twix is wel de favo van die ijsjesBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hier liggen Snickers ice.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
toch niet genoeg mensen vertrokken na de sluiting van de mijnenquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Twix is lekker, voor als je toch in de file in Limburg rijdt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
![]()
![]()
The legend.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Milka bubblyquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
haha zou er wel in gaan nu. Lang niet meer op![]()
![]()
Eigenlijk is die van de Aldi lekkerder maar die hebben ze niet meerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* greysbones kijkt op de klokquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Werklaptop afgesloten.
Tijd voor koffie.
[ afbeelding ]
weekend?quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Werklaptop afgesloten.
Tijd voor koffie.
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik neem ook nog een bakkiequote:Op donderdag 31 juli 2025 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Werklaptop afgesloten.
Tijd voor koffie.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Laatst een paar doosjes van gekocht in Duitsland a 2.22 euries maar per stukquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Twix kan ik zeker mee akkoord gaan!
Ik heb het hier 16:43. Het is mooi geweest.quote:
Gister was ik ook meer dan 10 uur van huis.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het hier 16:43. Het is mooi geweest.
Gister was ik ook meer dan 10 uur van huis.lange dag
Gemaakt in Irnsum.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja best wel.quote:
Dest te blijer dat het na morgen alweer weekend is
Vorig jaar zo'n horeca verpakking bij de sligro gekocht voor op het werkquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Laatst een paar doosjes van gekocht in Duitsland a 2.22 euries maar per stuk
Ik ben juist weer begonnen, helpt wel heel erg met de stoelgangquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:45 schreef X55 het volgende:
Toen ik stopte met roken, kocht ik van die kilo zakken drop![]()
De koffie GGquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het hier 16:43. Het is mooi geweest.
Gister was ik ook meer dan 10 uur van huis.
De koffieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
[ Bericht 51% gewijzigd door gebrokenglas op 31-07-2025 16:53:07 ]How can I make this topic about me?![]()
Begonnen te roken?quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben juist weer begonnen, helpt wel heel erg met de stoelgang
Ben al meer dan 15 jaar gestopt.![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vorig jaar zo'n horeca verpakking bij de sligro gekocht voor op het werkVoor jou of jou en je collega's
goeiequote:Op donderdag 31 juli 2025 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Spareribs
Komkommersalade
Stokbroodjegewoon zo?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Toen ik begon met mijn act kreeg ik veel fans en moest ik veel handtekeningen uitdelenquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:45 schreef X55 het volgende:
Toen ik stopte met roken, kocht ik van die kilo zakken drop
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik was 6 jaar gestopt, nu van die Moodsquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:47 schreef X55 het volgende:
[..]
Begonnen te roken?
Ben al meer dan 15 jaar gestopt.![]()
aaaahquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:49 schreef X55 het volgende:
[..]
Met aardappelen, sausje en een varkenshaas...
maar bloemkool is de ster van de show?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik snap je nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Toen ik begon met mijn act kreeg ik veel fans en moest ik veel handtekeningen uitdelen![]()
![]()
Wist je dat niet? Ik heb daar een tijdje gewerkt. Wat een kutbedrijf. Maar heel veel drop komt daar vandaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rrrrriggghtttttttttquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Voor jou of jou en je collega's
Moods?quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik was 6 jaar gestopt, nu van die Moods![]()
Trek.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bijzondere mensen die boos kunnen worden op een machineHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vond hem altijd een heel goede duider wat over Rusland ging.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laatst iemand in een space die vroeg wie Chad Geppity was.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
bijzondere mensen die boos kunnen worden op een machine“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou gewoon zo graag FreshFruit mijn voicemail laten inspreken als iemand mij beltWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
een keertje op school tijdens maatschappijleer viel het woord generaal pardon, vroeg iemand wie dat wasquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst iemand in een space die vroeg wie Chad Geppity was.
Uw ADH vitamine Worst
ik zou een 0906 lijn beginnen @FreshFruit dit wordt een goudmijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:59 schreef Paul het volgende:
Ik zou gewoon zo graag FreshFruit mijn voicemail laten inspreken als iemand mij beltUw ADH vitamine Worst
Hoe kan ik deze overtreffen? Iemand bij mij op een cursus wist oprecht niet wat opa en oma was.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een keertje op school tijdens maatschappijleer viel het woord generaal pardon, vroeg iemand wie dat was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pake en Beppe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
3kg drop gekochtquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mijn zusje kwam ooit binnen en vroeg: "Hoi ,hoe is het met mij?" Blijft ook geniaal.
Het Nederlandse niet. Ik ben daar ook zo snel mogelijk weggegaan want er was zoveel domheid daar.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die wist het Friese woord niet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik wil echt 8 vakanties boeken
ik denk disney in oktober
griekenland in de winter
eind voorjaar denemarkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat zijn er 3quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil echt 8 vakanties boeken
ik denk disney in oktober
griekenland in de winter
eind voorjaar denemarken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik wil ook nog naar monaco, een plek in frankrijk, een pretpark in of 2 in aziequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb 2 mini vakanties gehad en dan nog twee op de planning. Zo ga je ruim 10 jaar niet op vakantie, zo ga je vier keer in een jaar
Uw ADH vitamine Worst
heerlijk tochquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb 2 mini vakanties gehad en dan nog twee op de planning. Zo ga je ruim 10 jaar niet op vakantie, zo ga je vier keer in een jaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat zijn er 7quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wil ook nog naar monaco, een plek in frankrijk, een pretpark in of 2 in azie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze manquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb 2 mini vakanties gehad en dan nog twee op de planning. Zo ga je ruim 10 jaar niet op vakantie, zo ga je vier keer in een jaar
Doet YT bij jou ook raar?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom ook een baan vinden waarbij je baas je betaald om de wereld rond te reizen op zijn kosten en aan het einde van de maand ook nog salaris krijgen ervoorquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:18 schreef X55 het volgende:
Het mag wat kosten.
Vakantie is niet goedkoop tegenwoordig.
je moeder is niet goedkoopquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:18 schreef X55 het volgende:
Het mag wat kosten.
Vakantie is niet goedkoop tegenwoordig.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zou eerst naar Monaco, Frankrijk en Azië gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ga morgen naar limburg dus dat is 8
Na Limburg wil je nooit meer ergens andersOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ja hoi waar kan ik zo'n baan krijgen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook een baan vinden waarbij je baas je betaald om de wereld rond te reizen op zijn kosten en aan het einde van de maand ook nog salaris krijgen ervoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Valt mee, De eerstkomende jaren zijn de grafrechten betaald.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
goeiequote:Op donderdag 31 juli 2025 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt mee, De eerstkomende jaren zijn de grafrechten betaald.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je dat moet vragen ben je duidelijk nog niet klaar voor zo'n baanquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja hoi waar kan ik zo'n baan krijgen?
quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen ben je duidelijk nog niet klaar voor zo'n baan
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Floortje Dessing was hier goed in,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Chris Zegers dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu moet ik aan die koefnoen persiflage denken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel waar.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
Reizen voor je werk is toch anders dan zelf
Ik ben tegenwoordig de helft van het jaar in het buitenland voor werk en vind het in mijn vrije tijd het lekkerst om gewoon thuis te zijn
Ook lekker rustig voor Muis.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Ik ben tegenwoordig de helft van het jaar in het buitenland voor werk en vind het in mijn vrije tijd het lekkerst om gewoon thuis te zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier ook voor beide ouders nu.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt mee, De eerstkomende jaren zijn de grafrechten betaald.![]()
Hallo even
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ik vrees wel dat @DerRabbit gelijk heeftquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:grrrrrrrr wil je samen met mij wijn drinken?![]()
Hooguit een glaasje, dan weer snel over op bier.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hallo XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXXTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vrees wel dat @:Derrabbit gelijk heeft![]()
Hooguit een glaasje, dan weer snel over op bier.
Zo wat een vieze woordenquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:49 schreef _UserName_ het volgende:
Hallo XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX
Uw ADH vitamine Worst
ik heb nog wat dubbels liggenquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vrees wel dat @:Derrabbit gelijk heeft![]()
Hooguit een glaasje, dan weer snel over op bier.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar goed dat ik een halte met de tram ben gegaan ipv lopend naar station. Opeens een wolkbreukUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: