SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
heb jij een partytent in de tuinquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:44 schreef gebrokenglas het volgende:
En een partytent in de verwaarloosde tuin.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ingezakte trampoline en een goor zwembadje.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:44 schreef gebrokenglas het volgende:
En een partytent in de verwaarloosde tuin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
verwaarloosde tuinquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:44 schreef gebrokenglas het volgende:
En een partytent in de verwaarloosde tuin.
Smile, it's free therapy.![]()
Nee, jij?quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb jij een partytent in de tuin![]()
How can I make this topic about me?![]()
In wat voor tokkie buurt woont GGquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nette TT, boven verwachting.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ergens daarboven inquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In wat voor tokkie buurt woont GG![]()
kan niet veel goeds wezen daarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Buiten Limburg in ieder gevalquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In wat voor tokkie buurt woont GG![]()
😳quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ergens daarboven in
kan niet veel goeds wezen daarHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ergens daarboven in
kan niet veel goeds wezen daarDat blijkt maar weer. Enkel in Limburg wonen fatsoenlijke en goed opgevoede mensen met goede en degelijke smaak en bijbehorend inkomenquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Dat blijkt maar weer. Enkel in Limburg wonen fatsoenlijke en goed opgevoede mensen met goede en degelijke smaak en bijbehorend inkomen![]()
zo is het maar net
![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Dat blijkt maar weer. Enkel in Limburg wonen fatsoenlijke en goed opgevoede mensen met goede en degelijke smaak en bijbehorend inkomen
Jou is het vergeven, jij weet immers niet beterquote:
ik vind freshfruit beetje eng
Soms lief, soms niet, praat als marcmarie huibregtsWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jou is het vergeven, jij weet immers niet beter![]()
Kibi en ik hebben al geconcludeerd dat ze in achtergesteld gebied woont
geen eens glasvezel
Wel jammer van die 'Hollander plaag' ieder zomer.quote:
En dat terwijl Geertje toch vrij duidelijk was![]()
![]()
We willen MINDER MINDER MINDER buitenlanders
Dat is een mooie OP hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Is KiBi naast jou komen wonen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Kibi en ik hebben al geconcludeerd dat ze in achtergesteld gebied woont
geen eens glasvezel![]()
![]()
Dat had ze mij niet verteld![]()
en het mijnverleden is ook helemaal opgelost zekerquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Dat blijkt maar weer. Enkel in Limburg wonen fatsoenlijke en goed opgevoede mensen met goede en degelijke smaak en bijbehorend inkomenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: