SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Welkom.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Einde van de maand altijd zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo, dat duurde lang voor die vol zat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb het stomme gevoel dat het donderdag is vandaag
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Irritant is datquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:48 schreef DJMO het volgende:
Ik heb het stomme gevoel dat het donderdag is vandaag![]()
![]()
nee het is die andere D dagquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:48 schreef DJMO het volgende:
Ik heb het stomme gevoel dat het donderdag is vandaagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik weet, maar normaal is woensdag bezoekdag aan m'n zoons. Omdat pleeggezin vandaag op vakantie is vertrokken, ben ik gisteren geweest.quote:
Dus gevoelsmatig is het de dag na woensdag.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ah ja dan raak je van de wapquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar normaal is woensdag bezoekdag aan m'n zoons. Omdat pleeggezin vandaag op vakantie is vertrokken, ben ik gisteren geweest.
Dus gevoelsmatig is het de dag na woensdag.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jump around
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Jump up and get down.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:22 schreef HappyCharly het volgende:
Oh
[..]
Ja maar das al even terug
Was je fan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
28 minuten overstap. Maar even een colaatje halen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ben je een liefhebber van mannenliefde?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
bingoquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ben je een liefhebber van mannenliefde?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Begint wel met een D vandaag jaquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:48 schreef DJMO het volgende:
Ik heb het stomme gevoel dat het donderdag is vandaag
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik heb ook een spuitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Maar dan vleeskleurigIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb Cole.
En chips.
Nibbits.
Bolk.Ik heb er één en ik ben er trots op
zoquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan vleeskleurig
die mag mij wel volspuitenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ohw.quote:
Mijn garp, wat doe je.
Ik was te laat
ja denk ga vol sjonnie en pak de voorletter van mijn username als uiquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een L in de vorm van octopustentakels?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vanavond achterop de motor bij vinotinto en dan fifa spelen en bellen met freshfruitWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ff poepen hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Echt hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Cola. Ging iets mis denk ikquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb er 1 tijdens deze dumpingIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
die extra tquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:25 schreef Paul het volgende:
@:vinto_tinto wil je dan haxball een x spelen met mijn
ben je mario?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu komt de mouw de aap uitquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vergeet de extra n ook nie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee kom maar codquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:25 schreef Paul het volgende:
@:vinto_tinto wil je dan haxball een x spelen met mijnIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Gewoon Fortnite jongens.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Mijn interesses ontstijgen die van een 12-jarige niet.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Valt niet meer in te komen nu.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Echt zo dom dat ze zoveel verhaal gewoon in een archiefbak geplempt hebben.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
fair enoughquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn interesses ontstijgen die van een 12-jarige niet.
ik heb de nieuwe pokemon friends
spelletje spelen en er pokemon knuffels van maken om vrienden te makenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vrienden zuipen je bier op en neuken je vriendinquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
fair enough
spelletje spelen en er pokemon knuffels van maken om vrienden te makenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jawel. Ik had ook 2 jaar niet gespeeldquote:je begint weer op.0
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
wij gaan zo geen vrienden wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Vrienden zuipen je bier op en neuken je vriendinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Soms tegelijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb wel bierquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wij gaan zo geen vrienden wordenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat doen ze daarnaquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik dacht dat vrienden elkaar chocolade gavenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit is flauw.
Broodbezorger is een goed woord,
Roggebrood ook.
Maar roggebroodbezorger dan weer niet
roggebroodbezorgervacatureplannerquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:35 schreef DJMO het volgende:
Dit is flauw.
Broodbezorger is een goed woord,
Roggebrood ook.
Maar roggebroodbezorger dan weer nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij had tenminste nog gespeeld daarvoor, de recentere verhaalmissies kan je nog bij. Maar daar valt echt geen kaas van te maken als je echt net begint.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jawel. Ik had ook 2 jaar niet gespeeldje begint weer op.0
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik "moet" weer verder met m'n Hello Kitty Island Adventure.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
fair enough
spelletje spelen en er pokemon knuffels van maken om vrienden te makenJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
En ik heb het écht geprobeerd hoor, met Destiny, maar het is zo enorm veel en alles kan door elkaar.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
![]()
is voor mij ook altijd weer zoeken als er een nieuwe dlc uit is
quote:
Dit is de opgave van vandaag. Ik hoef nog maar 5 woorden van de 41.Ik heb er één en ik ben er trots op
pffffquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit geen b in. Moet de letter b bevatten.
https://www.parool.nl/games/apps/spelwijze~g25303347
bozerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Da's waarschijnlijk wat me de das om heeft gedaan, ik had heel lief alle DLC (tot dat punt) gekregen, wat een chaos.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
is voor mij ook altijd weer zoeken als er een nieuwe dlc uit is
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Helaas. Niet opgenomen door de puzzelredactiequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar 8k geef het even op voor nu. Eerst boodschappen doen en eten voorbereiden.Ik heb er één en ik ben er trots op
BergbezorgerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik moet eigenlijk ook gaan wandlen maar mijn sims is net verhuisd naar de grote stadHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
MEER MEERquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
rustig rustig niet zoveel posten in een minuutJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Willen we meer of minder posts per minuut?quote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Komt hier ineens een stortbui over![]()
Eerste bod binnen. 10.000 boven vraagprijs.... ik wacht de andere kijkers af
Zat wel onderhandelingsruimte inIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Stortbuiquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de opgave van vandaag. Ik hoef nog maar 5 woorden van de 41.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
beter dan mijn bodquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zat wel onderhandelingsruimte inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Na een bolk van mij wil ik géén postsquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Willen we meer of minder posts per minuut?![]()
How can I make this topic about me?![]()
Ik bied zonder te kijken 3 keer een kwart van de vraagprijs, echt fantastisch bod!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 kijkers.
Nee 5vanavond 1 en zaterdag 4.
Fixedquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na een bolk van mij DerRabbit wil ik géén posts
Heb je de lucht van versgebakken appeltaart in huis? Dat scheelt gelijk al duizenden euro’squote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 kijkers.
Nee 5vanavond 1 en zaterdag 4.
Oké oké omdat je zo doortastend bent ga ik wel omhoog naar 3 keer 1/6e van de vraagprijs maar dat is echt mijn limietquote:
Nee want ik lust geen appelsquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je de lucht van versgebakken appeltaart in huis? Dat scheelt gelijk al duizenden euro’s
Dan iets anders bakken dat lekker ruikt?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kun je je daar overheen zetten? alles voor de potentiële kopers?quote:How can I make this topic about me?![]()
Deze man denkt in oplossingenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan iets anders bakken dat lekker ruikt?
Je hebt ook geurkaarsen die naar gebakken appeltaart ruikenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:56 schreef MooieTop6 het volgende:
Je hebt ook geurkaarsen die naar gebakken appeltaart ruikenHow can I make this topic about me?![]()
Tsja, je bent een man en kan logisch nadenken of je bent geen manquote:
yankeeeeeeeee candlesquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:56 schreef MooieTop6 het volgende:
Je hebt ook geurkaarsen die naar gebakken appeltaart ruikenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik heb een dadbod voor jequote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zat wel onderhandelingsruimte inUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Of niet gaan kleien net voordat er een bezichtiging isIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Scherpquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij zegt het, aan dit soort uitspraken durf ik mijn vingers niet meer te brandenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, je bent een man en kan logisch nadenken of je bent geen manHow can I make this topic about me?![]()
Ze kan ook al slecht tegen de geur van appels kunnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:56 schreef MooieTop6 het volgende:
Je hebt ook geurkaarsen die naar gebakken appeltaart ruiken
Maar naast dingen met appels zijn er nog legio andere dingen die gebakken kunnen worden en het huis lekker laten ruikenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vrouwen zijn weer veel beter in andere dingenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij zegt het, aan dit soort uitspraken durf ik mijn vingers niet meer te branden
Beter geen bruine vlaaiquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze kan ook al slecht tegen de geur van appels kunnen.
Maar naast dingen met appels zijn er nog legio andere dingen die gebakken kunnen worden en het huis lekker laten ruikenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Komende week kan Vino en haar ex dan maar beter bij de buren bruine vlaaien gaan producerenquote:
IK KOMquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
Auto klaar. Weer 25 minuten wandelen
@:paulWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dan denken potentiele kopers "die rijke tata's hebben geld genoeg, die hebben het geld niet nodig dus we kunnen flink onder de vraagprijs gaan zitten"quote:
ik hoop dat je niet met de auto hoef te wandelenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
Auto klaar. Weer 25 minuten wandelen
@:paulUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee ik wandel nu naar de apk meneerquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik hoop dat je niet met de auto hoef te wandelenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ze is de straat nog niet uit of er beginnen ineens allemaal lampjes te branden op het dashboardquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik hoop dat je niet met de auto hoef te wandelenHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik hoop dat je niet met de auto hoef te wandelen
Ach ja morgen is hij verkochtquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze is de straat nog niet uit of er beginnen ineens allemaal lampjes te branden op het dashboardIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze is de straat nog niet uit of er beginnen ineens allemaal lampjes te branden op het dashboard
Nee dat niet. Maar deze verkoopkans krijg ik nooit meer denk ikquote:
Maar heb nog motor en elektrische fiets. Dus kom er wel
Broeder en Zorgbroeder ook al?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de opgave van vandaag. Ik hoef nog maar 5 woorden van de 41.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja daarom.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is ook prima te doen de komende maanden
Anders lopen
Rijd jij ook motor?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is ook prima te doen de komende maandenHow can I make this topic about me?![]()
niet meer, plezier auto EN een motor is een iets te dure grapquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gisteren verkeerde sneakersquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet zo heel raar, met die lange wandelingenquote:
Nee nieuwequote:
Nee nu heb ik mijn oude aan. Dat loopt fijner
Broeder wel, zorgbroeder is niet door de puzzelredactie opgenomen als antwoordquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En de rest?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Broeder wel, zorgbroeder is niet door de puzzelredactie opgenomen als antwoordIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
En het is gvd ook de goden verzoeken he vanmorgen bij de huisarts geweest ivm overgangsklachten, waaronder een onregelmatige menstruatie. En vanmorgen was ik dus nog niet ongesteld geworden. En ja hoor nu dus wel
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:22 schreef DJMO het volgende:
En het is gvd ook de goden verzoeken he vanmorgen bij de huisarts geweest ivm overgangsklachten, waaronder een onregelmatige menstruatie. En vanmorgen was ik dus nog niet ongesteld geworden. En ja hoor nu dus wel
Knuffel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:22 schreef DJMO het volgende:
Ik hobbel richting 50 en voel me al wat pre-overgangachtig.Werewolf![]()
Dit zijn de woorden die ik tot nu toe heb gevonden.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
WaarschijnlijkZou wat weghalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-07-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2585 / +56 / +35 / 8090 / 9200
2. FreshFruit / 1838 / +56 / +82 / 2983 / 3896
3. KillemWieft / 1052 / +0 / +0 / 785 / 1133
4. gebrokenglas / 965 / +20 / +7 / 3458 / 4158
5. MooieTop6 / 684 / +34 / +14 / 3505 / 3962
6. _UserName_ / 674 / +52 / +16 / 574 / 788
7. loveislikeakiss / 611 / +65 / +33 / 3170 / 3556
8. Lovely / 531 / +0 / +0 / 2457 / 2850
9. DJMO / 464 / +0 / +2 / 926 / 1228
10. mario390 / 452 / +11 / +3 / 938 / 1224
11. Helenattenek / 433 / +5 / +3 / 567 / 709
12. HappyCharly / 430 / +32 / +12 / 448 / 609
13. marc0871 / 420 / +15 / +27 / 847 / 1110
14. KoningWouter / 360 / +2 / +59 / 1195 / 1395
15. Dr.Mikey / 359 / +5 / +1 / 430 / 580
16. hemarookworst / 355 / +2 / +0 / 1188 / 1449
17. MizzezAmy / 351 / +8 / +3 / 2106 / 2407
18. kree / 342 / +0 / +0 / 1329 / 1581
19. Fogel / 338 / +0 / +1 / 1085 / 1345
20. Grotetijd / 316 / +47 / +38 / 673 / 828SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Denk dat het misschien beter is dat je professionele hulp opzoekt als je dat echt denkt (en dat bedoel ik met zo positief mogelijke intenties)quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:28 schreef X55 het volgende:
Van mij hoeft het soms niet meer.
Ga lekker een pilletje slikken zegt men dan...Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Broederzorg?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Broeder wel, zorgbroeder is niet door de puzzelredactie opgenomen als antwoord
Professionele hulp is echt top
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Aha, maar daar kan je over praten en het laten aanpassen right?Well, life can be a riot
Ja we zien wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:43 schreef Grotetijd het volgende:
Aha, maar daar kan je over praten en het laten aanpassen right?
Ik krijg binnenkort EMDR therapie. Kijken of dat zoden aan de dijk zet.![]()
Volgens mijn moeder is EMDR echt een eye-opener en werkt 't fantastisch. Maar kan zijn dat het voor iedereen anders isWell, life can be a riot
quote:
Wat ik ervan begrijp is het een soort van hypnose.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:46 schreef Grotetijd het volgende:
Volgens mijn moeder is EMDR echt een eye-opener en werkt 't fantastisch. Maar kan zijn dat het voor iedereen anders is![]()
Ja, je moet in elk geval je oude trauma's opnieuw "herbeleven" van wat ik er van begrijpquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:47 schreef X55 het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrijp is het een soort van hypnose.
Heftig welWell, life can be a riot
Aad Klaris overledenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt...quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, je moet in elk geval je oude trauma's opnieuw "herbeleven" van wat ik er van begrijp
Heftig wel![]()
Die is wel klaarquote:Well, life can be a riot
Componist voor de bassie en Adriaan reeks vroegerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar komt de FIOD aanquote:Well, life can be a riot
Ik denk dat Bas het nog even volhoudt tot een mooie commerciëler moment.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja zo is Bas ook wel weer.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat Bas het nog even volhoudt tot een mooie commerciëler moment.
Zo vlak voor Sinterklaas
Well, life can be a riot
Ja oktober november zo vlak voor de feestdagen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja zo is Bas ook wel weer.
Zo vlak voor SinterklaasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, dan gaan de streams en fysieke aankopen weer omhoog.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja oktober november zo vlak voor de feestdagen.Well, life can be a riot
Denk dat Sinterklaas nooit leuk was in dat huishouden. Alles is toch voor Bassie.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja zo is Bas ook wel weer.
Zo vlak voor Sinterklaas🐙![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk dat Sinterklaas nooit leuk was in dat huishouden. Alles is toch voor Bassie.
Well, life can be a riot
moooeeenn
Well, life can be a riot
Moontje bolken
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: