Per ongeluk verkeerde smiley gekliktquote:
Ik schrok alquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Per ongeluk verkeerde smiley geklikt
Moet je bij mijn oma zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan moeten ze het anders noemen
Zou zomaar kunnen, het is tenslotte nog geen vrijdag na 12:00quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit moest je van Yv typen he?
* TheStigsDutchCousin gaat naar de oma van LTVDKquote:
Truequote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, het is tenslotte nog geen vrijdag na 12:00
Hier wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, het is tenslotte nog geen vrijdag na 12:00
Jij bent al zowat met pensioenquote:
Daar zou ik nog even mee wachten tenzij je graag een paar meter onder de grond wilt liggenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
* TheStigsDutchCousin gaat naar de oma van LTVDK
Hmmm...quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zou ik nog even mee wachten tenzij je graag een paar meter onder de grond wilt liggen
Pensioen ga ik nooit halen manquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent al zowat met pensioen
It's tempting, innit?quote:
Hebbie al een man gekocht?quote:
Nee. Dat schijnt nog best moeilijk te zijnquote:
Ik krijg ook al pensioenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent al zowat met pensioen
Some say...quote:
Kosten ze ook nog een beetje wat?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Dat schijnt nog best moeilijk te zijn
Ik heb anders nog wel wat muntdrop?quote:
Ja teveel. Maar dan vooral emotioneel en mentaal.quote:
Ze zou geld toe moeten krijgenquote:
Hoeveel?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel wat muntdrop?
Ik denk niet dat er genoeg geld in de wereld isquote:
6 ofzoquote:
Ik zoek iemand om het huishouden te doenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb trouwens geen idee waar het over gaat, maar das default mode.
Musk is single dacht ik. If you're into that kind of kink.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er genoeg geld in de wereld is
Jij leeft gewoon het pensionado leven (als je niet werktquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pensioen ga ik nooit halen man
Ook zit ik op een terrasje met een Porto tonic en ossestaart kroketjes
Is de leeftijd.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:45 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel wat muntdrop?
Moet je wel je kinderen gaan vernoemen naar scheikundige elementen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Musk is single dacht ik. If you're into that kind of kink.
Muskquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Musk is single dacht ik. If you're into that kind of kink.
Zoals het hoort, vind ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij leeft gewoon het pensionado leven (als je niet werkt)
Ienimuisje haat mannen maar opeens wil ze er eentje hebben voor de huishoudelijke takenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:45 schreef Barbusse het volgende:
Mag ze wel een hele domme uitzoeken. EN heel rijk zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ienimuisje haat mannen maar opeens wil ze er eentje hebben voor de huishoudelijke taken
So you're not into that kind of kink. Ik mag jou welquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Musk
Ik denk dat ik nog liever mezelf van een klif afgooi dan dat ik met dat samen willen zijn
Wat voor kink is daten met Musk? Zelfvernedering?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
So you're not into that kind of kink. Ik mag jou wel
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Musk
Ik denk dat ik nog liever mezelf van een klif afgooi dan dat ik met dat samen willen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oh nee, dat had ik op m'n 10e al hoor. Ik begrijp gewoon niks van de motivaties van mensen die zichzelf volwassen noemen.quote:
Handmaid's Tale erotische fantasietjes.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat voor kink is daten met Musk? Zelfvernedering?
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik ken bijna al zijn muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
50 Smells of Musk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Handmaid's Tale erotische fantasietjes.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Kleinzoon van Keith denk ik onniedan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar wacht met uw geld! U krijgt nog veel meer!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het afwasbare gladde hondbestendige tapijt2000™?
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
You guys had this dubbed into Dutch, right?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wacht met uw geld! U krijgt nog veel meer!
Je ne parlais pas Français.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
You guys had this dubbed into Dutch, right?
Wasbaar: checkquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Putain de la merde, salope.quote:
Excusez moi, mais non.quote:
Je ne sais pas.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:23 schreef STING het volgende:
Ik hoorde zojuist Amelie op het station en nu is het hele topic opeens Franstalig, wat is deze
mon doux petit oursquote:
C'est faux. C'est omelette au fromage.quote:
Isto está bom para mimquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:32 schreef Barbusse het volgende:
Mas vou continuar a fazer coisas inúteis em Português
Eu sabia que havia aqui pelo menos uma pessoa civilizadaquote:
Cazzo voi?quote:
Nee kom terugquote:
Hebban olla uogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu uuat unbidan uue nu.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar fica a resmungar no sofá, esperando a hora de dar um passeio
Ik heb het sinds vandaag.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb al twee dagen koppijn en het gaat gewoon niet weg.
maar ik kan dit allemaal niet lezenquote:
KÄSESPÄTZLE!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:46 schreef kwiwi het volgende:
Grüezi mitenand! Ich gseh, mir rede da nümme HolländischDenn gang i jetzt gemütlich i d Gärtli hocke. Ade!
Maar ik sprak gewoon Nederlands hoor. Wel een beetje oud.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:46 schreef kwiwi het volgende:
Grüezi mitenand! Ich gseh, mir rede da nümme HolländischDenn gang i jetzt gemütlich i d Gärtli hocke. Ade!
heb je ook een beetje afgezakte mondhoek?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
I näme liäbers es Gipfeli uus mis Chüchichästli.
Ik vind het Nederlands dat mijn oma en opa vroeger spraken leuk, was allemaal nog wat netter en formelerquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik sprak gewoon Nederlands hoor. Wel een beetj oud.
Ik zei Mijn lieve beertje tegen jequote:
Nee, dan valt me m'n gipfeli uit m'n mond 🥐quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je ook een beetje afgezakte mondhoek?
Mijn opa en oma heb ik nooit nederlands horen praten. Ik weet niet of ze dat wel kondenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het Nederlands dat mijn oma en opa vroeger spraken leuk, was allemaal nog wat netter en formeler
Heb je die al eerder gesproken?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zenuwachtig voor gesprek met de bedrijfsarts
Ze spraken alleen dialect?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn opa en oma heb ik nooit nederlands horen praten. Ik weet niet of ze dat wel konden
Beetje oud iddquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik sprak gewoon Nederlands hoor. Wel een beetje oud.
Ja, alhoewel ik het van beide opa's niet echt weet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |