Hebban olla uogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu uuat unbidan uue nu.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar fica a resmungar no sofá, esperando a hora de dar um passeio
Ik heb het sinds vandaag.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb al twee dagen koppijn en het gaat gewoon niet weg.
maar ik kan dit allemaal niet lezenquote:
KÄSESPÄTZLE!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:46 schreef kwiwi het volgende:
Grüezi mitenand! Ich gseh, mir rede da nümme HolländischDenn gang i jetzt gemütlich i d Gärtli hocke. Ade!
Maar ik sprak gewoon Nederlands hoor. Wel een beetje oud.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:46 schreef kwiwi het volgende:
Grüezi mitenand! Ich gseh, mir rede da nümme HolländischDenn gang i jetzt gemütlich i d Gärtli hocke. Ade!
heb je ook een beetje afgezakte mondhoek?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
I näme liäbers es Gipfeli uus mis Chüchichästli.
Ik vind het Nederlands dat mijn oma en opa vroeger spraken leuk, was allemaal nog wat netter en formelerquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik sprak gewoon Nederlands hoor. Wel een beetj oud.
Ik zei Mijn lieve beertje tegen jequote:
Nee, dan valt me m'n gipfeli uit m'n mond 🥐quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je ook een beetje afgezakte mondhoek?
Mijn opa en oma heb ik nooit nederlands horen praten. Ik weet niet of ze dat wel kondenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het Nederlands dat mijn oma en opa vroeger spraken leuk, was allemaal nog wat netter en formeler
Heb je die al eerder gesproken?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zenuwachtig voor gesprek met de bedrijfsarts
Ze spraken alleen dialect?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn opa en oma heb ik nooit nederlands horen praten. Ik weet niet of ze dat wel konden
Beetje oud iddquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik sprak gewoon Nederlands hoor. Wel een beetje oud.
Ja, alhoewel ik het van beide opa's niet echt weet.quote:
quote:
Are...are you having a stroke?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boeken hadden een update nodig?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hadden een beetje achterhaald lesmateriaal op de basisschool.
quote:
Keukenkastjesquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsjonge, wat modern. Wij moesten het doen met kleitabletten #jaloersquote:
Voor het slapen gaan een verhaaltje voorlezen over fucking Ea-nāṣir met zijn waardeloze pisbakkenkoper.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tsjonge, wat modern. Wij moesten het doen met kleitabletten #jaloers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |