Kindjes makenquote:
Ja wil het niet te zwaar maken, dat iedereen na 2 dingen al vol zit.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vers fruit is sowieso goed idee, niet zo zwaar en
Sow.quote:
Denk niet dat @kwiwi dat graag met se buren wil doenquote:
Niet echt neequote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk niet dat @:kwiwi dat graag met se buren wil doen
Als het door de maag gaat dan komen er over het algemeen juist geen kindjes vanquote:
Hmmm...quote:
Iemand had een onvoldoende voor biologie @STINGquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het door de maag gaat dan komen er over het algemeen juist geen kindjes van
Alleen maar extra proteïnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het door de maag gaat dan komen er over het algemeen juist geen kindjes van
Jij begonquote:
Beter ongeheurd dan uitgescheu- oh wacht.quote:
Die bui heeft precies op jou gewacht.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb net lekker gewandeld met een paar buitjes, Gelukkig ben ik op tijd binnen, want nu komt flink bui regen naar beneden,
Ja zeg, ik had het gewoon over brunchreceptenquote:
Schuld geven aan de docent. Dan geef je ook de schuld aan de opleiding van die docent. En dat kan zomaar mijn broer zijn geweest...quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand had een onvoldoende voor biologie @:sting
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die bui heeft precies op jou gewacht.
Dit moest je van Yv typen he?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn intenties waren anders helemaal puur en onschuldig.
Tot je binnen was!quote:
Dan moeten ze het anders noemenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
Kindjes zijn gewoon cocktailworstjes in bladerdeeg, stelletje viespeuken hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |