SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
gisteren maiskolf gehad. komt bijna dichtbij zoquote:
Loop even naar de stad voor wat koekjes andersquote:
Ik zou met de auto gaanquote:
is meer werk om bij de auto te komen dan bij het winkelcentrumquote:
gisteren 37590 stapjes en nog 30 km gefietst, ben nog aan het bijkomenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop even naar de stad voor wat koekjes anders
Jezusquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gisteren 37590 stapjes en nog 30 km gefietst, ben nog aan het bijkomen
netjesquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de auto kreeg een beurt, ik denk ik ga wandelen tot hij klaar isquote:
Ik had gister 4282 stapjes en heb vandaag 1,4km gefietstquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hopjesvlaquote:
Goeie tentakel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de auto kreeg een beurt, ik denk ik ga wandelen tot hij klaar is
hield ik niet vol, na 25 vond ik het mooi geweest
onderweg ook nog dingen gekocht bij van die boerenautomaten dus tas was ook te zwaar, linkerarm heeft goed lopen klagen aan het eind
dank u, is nieuwquote:
Rondje lopen deed ik laatst ook toen de Godin d'r APK en nieuwe airbags kreeg. Was daar op een gegeven moment ook wel klaar mee, maar goed ook want ze moest nog een nachtje blijven, was een lange wandel geweest andersquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
onderweg ook nog dingen gekocht bij van die boerenautomaten dus tas was ook te zwaar, linkerarm heeft goed lopen klagen aan het eind
Ik ging een rondje om bij de Feestbak. Toen ik terugkwam, bleek 'ie nog een ruime week te moeten blijven.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rondje lopen deed ik laatst ook toen de Godin d'r APK en nieuwe airbags kreeg. Was daar op een gegeven moment ook wel klaar mee, maar goed ook want ze moest nog een nachtje blijven, was een lange wandel geweest anders
Had wel een goed rondje geweest danquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging een rondje om bij de Feestbak. Toen ik terugkwam, bleek 'ie nog een ruime week te moeten blijven.
Ook klapeitjes ja?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Constructiefoutje, brandstoftoevoerleiding schuurde teveel over iets anders heen. De hoop was dat het met alleen een steuntje verholpen kon, maar er was al te veel schade bij de mijne.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had wel een goed rondje geweest danWat was er mee aan de hand?
hele kennedy marsquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rondje lopen deed ik laatst ook toen de Godin d'r APK en nieuwe airbags kreeg. Was daar op een gegeven moment ook wel klaar mee, maar goed ook want ze moest nog een nachtje blijven, was een lange wandel geweest anders
weet niet wat een klapei is... maar heb wel eierenquote:
dus toen kreeg je de pumaquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Constructiefoutje, brandstoftoevoerleiding schuurde teveel over iets anders heen. De hoop was dat het met alleen een steuntje verholpen kon, maar er was al te veel schade bij de mijne.
Nog mazzel trouwens, een ander model met hetzelfde probleem stond al 4 weken te wachten op het juiste onderdeel
Was het een constructiefoutje? Maar je zou toch wel denken dat ze wat sneller aan die onderdelen kunnen komen, je hebt toch geen bijzondere uiterst zeldzame oldtimer?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Constructiefoutje, brandstoftoevoerleiding schuurde teveel over iets anders heen. De hoop was dat het met alleen een steuntje verholpen kon, maar er was al te veel schade bij de mijne.
Nog mazzel trouwens, een ander model met hetzelfde probleem stond al 4 weken te wachten op het juiste onderdeel
Ja.quote:
gebutste eitjes of vieze met stront eraan of veertjes.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet niet wat een klapei is... maar heb wel eieren
en jam
en kaas
tot je langs een winkelruit rijdt, je weerspiegeling ziet en je kapot schriktquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.
Ach. Het reed. Het had airco. Goed genoeg.
Niet eens een Expedition Maxquote:
oh er zit wel wat stroo aan enzoquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gebutste eitjes of vieze met stront eraan of veertjes.
Terugroepactie bij een paar Ford modellen. Ergens kan ik me ook wel weer voorstellen dat ze dan die plotse piek in vraag naar heel specifieke onderdelen ook even moeten verwerken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het een constructiefoutje? Maar je zou toch wel denken dat ze wat sneller aan die onderdelen kunnen komen, je hebt toch geen bijzondere uiterst zeldzame oldtimer?
Ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tot je langs een winkelruit rijdt, je weerspiegeling ziet en je kapot schrikt
Als ze daar net zo paniekerig het nieuws naar buiten hebben gebracht al bij de airbag voor mijn DS dan snap ik wel dat ze een tekort aan onderdelen hebbenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Terugroepactie bij een paar Ford modellen. Ergens kan ik me ook wel weer voorstellen dat ze dan die plotse piek in vraag naar heel specifieke onderdelen ook even moeten verwerken.
Dat viel op zich wel mee, meer een "joe, laat 'm wel zo snel mogelijk checken, maar zolang je geen benzine ruikt, kan je nog effies door".quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze daar net zo paniekerig het nieuws naar buiten hebben gebracht al bij de airbag voor mijn DS dan snap ik wel dat ze een tekort aan onderdelen hebben
Ja bij mij was die airbag ook al maanden (of eigenlijk zelfs jaren) bekend en stond ook op de RDW pagina er bij, was prima om dat gewoon tijdens het jaarlijkse onderhoud te laten vervangen. Tot ze opeens met die paniekberichten kwamen dat je er niet meer mee mocht rijden en allesquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat viel op zich wel mee, meer een "joe, laat 'm wel zo snel mogelijk checken, maar zolang je geen benzine ruikt, kan je nog effies door".
Weet je in ieder geval dat ie niet uit zo'n legbatterij komt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh er zit wel wat stroo aan enzo
is dat erg?
nee maar meestal willen mensen er dan niet meer de hoofdprijs voor betalen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh er zit wel wat stroo aan enzo
is dat erg?
Ja of ze stoppen gewoon wat stro in dat doosje erbij zodat je dat denktquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval dat ie niet uit zo'n legbatterij komt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of ze stoppen gewoon wat stro in dat doosje erbij zodat je dat denkt
veel te veel moeitequote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of ze stoppen gewoon wat stro in dat doosje erbij zodat je dat denkt
Nee, dit werd doorgegeven vanuit de dealer met het dringende verzoek om zsm te laten checken, dus ik denk dat ze er daadwerkelijk relatief recent achtergekomen waren.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij mij was die airbag ook al maanden (of eigenlijk zelfs jaren) bekend en stond ook op de RDW pagina er bij, was prima om dat gewoon tijdens het jaarlijkse onderhoud te laten vervangen. Tot ze opeens met die paniekberichten kwamen dat je er niet meer mee mocht rijden en alles
Straks volgens wellicht frituurvet en broccoliquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
Zijn die kraskaartjes van de AH gepersonaliseerd ofzo, eerste kaartjes die ik heb zijn kwark en chips
Frituurvet kan ik alleen zo weinig mee zonder friteusequote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Straks volgens wellicht frituurvet en broccoli
Tegenwoordig is een airfryer toch hip?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frituurvet kan ik alleen zo weinig mee zonder friteuse
Ik heb er eentje, welgeteld 1 keer gebruiktquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een airfryer toch hip?
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, welgeteld 1 keer gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
Slecht nieuws jongens
Dit had ik niet verWagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik heb geen van tweequote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een airfryer en een friteuse.
Gelukkig maarquote:
Quiche Lorraine! Flammkuchen!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:04 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills heb je misschien nog goede brunchtips/recepten om te bakken? Wil sowieso pannenkoeken en wafels doen als baksels.
Babka? Kan zowel zoet (chocola, hazelnoten, kaneel oid) als hartigquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:04 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills heb je misschien nog goede brunchtips/recepten om te bakken? Wil sowieso pannenkoeken en wafels doen als baksels.
O ja goede ideeënquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Babka? Kan zowel zoet (chocola, hazelnoten, kaneel oid) als hartig
Hartige muffins
Kaneelbroodjes
Hartige rolletjes (bladerdeeg met knoflookkruidenboter oid. Kan ook met croissantdeeg eventueel maar dat is zoeter)
Brownies/blondies
Ja vers fruit is sowieso goed idee, niet zo zwaar enquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja goede ideeënGa ook nog french toast maken. En dan gewoon allemaal vers fruit, maple syrup etc. zodat iedereen op z'n wafels, pannenkoeken en french toast kan doen wat ze willen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:18 schreef essnhills het volgende:
https://veggiedesserts.co(...)ecan-brownies-vegan/
Deze brownies bak ik vaak, en zeker met een brunch oid is deze ideaal omdat ze niet zo machtig zijn. Maar wel heerlijk smeuīg
https://miljuschka.nl/supersnelle-babka-met-nutella/
En hier een voorbeeld van een choco babka, maar je kan het natuurlijk ook in een andere vorm doen (brood of cakevorm) en hoeft niet per se met Nutella natuurlijk.
https://rutgerbakt.nl/geb(...)-chorizo-en-paprika/
En deze bijvoorbeeld als hartige muffins
Kindjes makenquote:
Ja wil het niet te zwaar maken, dat iedereen na 2 dingen al vol zit.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vers fruit is sowieso goed idee, niet zo zwaar en
Sow.quote:
Denk niet dat @kwiwi dat graag met se buren wil doenquote:
Niet echt neequote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk niet dat @:kwiwi dat graag met se buren wil doen
Als het door de maag gaat dan komen er over het algemeen juist geen kindjes vanquote:
Hmmm...quote:
Iemand had een onvoldoende voor biologie @STINGquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het door de maag gaat dan komen er over het algemeen juist geen kindjes van
Alleen maar extra proteīnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het door de maag gaat dan komen er over het algemeen juist geen kindjes van
Jij begonquote:
Beter ongeheurd dan uitgescheu- oh wacht.quote:
Die bui heeft precies op jou gewacht.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb net lekker gewandeld met een paar buitjes, Gelukkig ben ik op tijd binnen, want nu komt flink bui regen naar beneden,
Ja zeg, ik had het gewoon over brunchreceptenquote:
Schuld geven aan de docent. Dan geef je ook de schuld aan de opleiding van die docent. En dat kan zomaar mijn broer zijn geweest...quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand had een onvoldoende voor biologie @:sting
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die bui heeft precies op jou gewacht.
Dit moest je van Yv typen he?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn intenties waren anders helemaal puur en onschuldig.
Tot je binnen was!quote:
Dan moeten ze het anders noemenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
Kindjes zijn gewoon cocktailworstjes in bladerdeeg, stelletje viespeuken hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |