Ik zoek iemand om het huishouden te doenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb trouwens geen idee waar het over gaat, maar das default mode.
Musk is single dacht ik. If you're into that kind of kink.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er genoeg geld in de wereld is
Jij leeft gewoon het pensionado leven (als je niet werktquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pensioen ga ik nooit halen man
Ook zit ik op een terrasje met een Porto tonic en ossestaart kroketjes
Is de leeftijd.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:45 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel wat muntdrop?
Moet je wel je kinderen gaan vernoemen naar scheikundige elementen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Musk is single dacht ik. If you're into that kind of kink.
Muskquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Musk is single dacht ik. If you're into that kind of kink.
Zoals het hoort, vind ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij leeft gewoon het pensionado leven (als je niet werkt)
Ienimuisje haat mannen maar opeens wil ze er eentje hebben voor de huishoudelijke takenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:45 schreef Barbusse het volgende:
Mag ze wel een hele domme uitzoeken. EN heel rijk zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ienimuisje haat mannen maar opeens wil ze er eentje hebben voor de huishoudelijke taken
So you're not into that kind of kink. Ik mag jou welquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Musk
Ik denk dat ik nog liever mezelf van een klif afgooi dan dat ik met dat samen willen zijn
Wat voor kink is daten met Musk? Zelfvernedering?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
So you're not into that kind of kink. Ik mag jou wel
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Musk
Ik denk dat ik nog liever mezelf van een klif afgooi dan dat ik met dat samen willen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oh nee, dat had ik op m'n 10e al hoor. Ik begrijp gewoon niks van de motivaties van mensen die zichzelf volwassen noemen.quote:
Handmaid's Tale erotische fantasietjes.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat voor kink is daten met Musk? Zelfvernedering?
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik ken bijna al zijn muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
50 Smells of Musk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Handmaid's Tale erotische fantasietjes.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Kleinzoon van Keith denk ik onniedan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar wacht met uw geld! U krijgt nog veel meer!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het afwasbare gladde hondbestendige tapijt2000™?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |