Daniël: renske wil je ontbijt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:29 schreef Soury het volgende:
Wat een zuur wijf zeg die Renske, en ze heeft al vlinders. Ze moest haar eigen ontbijt bij elkaar scharrelen en staat er een tafel vol.Zou me niks verbazen als ze zelf heeft aangegeven dat een youghurtje voor haar wel genoeg is.
Dan krijg je dus op drie fronten te horen dat je het niet goed doet ....quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:59 schreef golfer het volgende:
Armeense is klinisch nutricioloog en psycholoog en... seksuoloog.
En een ober, da's een camarero…quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:50 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik sta toch elke keer weer te kijken van het totale gebrek aan talenkennis van veel van die mensen, terwijl ze zelf zeggen dat ze veel gereisd hebben.
Bon appetit, da's Engels, is dat ook Frans?
Allemaal gelogen…quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:03 schreef kibo het volgende:
[..]
Dan krijg je dus op drie fronten te horen dat je het niet goed doet ....
Ligt onder Rusland en Georgië. Voor mij is dat wel het Oostblok.quote:
Ze heeft wel een grote slabakbekquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
Lekker nuchter die Shirley, wat een verschil
Dat is toch niet meer dan een soort van opgewarmd lijk?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
maar zij zit er dan wel weer heeeeeel erg nonchalant te wezen. ik zou dan toch nog liever de up en downquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
Ik ben pas vorige week begonnen met kijken, heb nu alles ingelopen en ik heb het idee dat ik elke keer naar hetzelfde zit te kijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Al met al vind ik het wel een beetje saai seizoen tot nu toe.
"Ik maak me niet druuuuk, hou het luchtig"quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:09 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar zij zit er dan wel weer heeeeeel erg nonchalant te wezen. ik zou dan toch nog liever de up en down
renske hebben als gezelschap.
die shirley zit erbij alsof ze het leuk vind dat Daniel een wijntje met haar drinkt, maar als er iemand komt
die daniel neersteekt dan drinkt zijn gewoon rustig haar wijntje op en zegt dan 'ok nou, dat was het dan,
dan gaat ik maar weer eens naar huis'.
Nuchter ja, maar tegelijkertijd straalt ze geen greintje empathie uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
Renske is een wandelende rode vlag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:09 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar zij zit er dan wel weer heeeeeel erg nonchalant te wezen. ik zou dan toch nog liever de up en down
renske hebben als gezelschap.
die shirley zit erbij alsof ze het leuk vind dat Daniel een wijntje met haar drinkt, maar als er iemand komt
die daniel neersteekt dan drinkt zijn gewoon rustig haar wijntje op en zegt dan 'ok nou, dat was het dan,
dan gaat ik maar weer eens naar huis'.
Het is dan altijd even afwachten als mevrouw nr. 4 erbij komt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:24 schreef golfer het volgende:
Die Armeense vrouw past volgens mij wel bij Illya.
Ze doet wel een beetje bewust flirterig.
Ari is lekker adrem, er zit een nasmaak aan die gesneden tomaten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:35 schreef golfer het volgende:
Wat een vervelende man die Arno bij Eveline.
Steeds maar proberen haantje de voorste te zijn en Adrie weg te duwen.
ze zijn allebei vervelend, eveline verdient beter. ik begrijp ook bij haar weer niet, dat zo'n vrouwquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:35 schreef golfer het volgende:
Wat een vervelende man die Arno bij Eveline.
Steeds maar proberen haantje de voorste te zijn en Adrie weg te duwen.
Op zich was en is (?) het ook wel een teringzooi. Hij had het alleen wat beter kunnen formulerenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:49 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ze zijn allebei vervelend, eveline verdient beter. ik begrijp ook bij haar weer niet, dat zo'n vrouw
nog niet allang vanuit zichzelf een leuke vent heeft gevonden.
die arie had al afgedaan na dat veel te serieuze en felle
afbekken over haar rommel.
Wat is de boodschap achter yoghurt etende mensen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat moet toch gescript zijn, die vraag of hij kinderen wil.![]()
En al die mensen die yoghurt als ontbijt eten. Dan weet je eigenlijk al genoeg.
Hij is 38 en als zijn antwoord afwijzend was geweest over kinderen heeft het voor haar geen zin om daar energie in te steken, al is die vraag wel wat snel als je elkaar net kent. Maar blijkbaar belangrijk genoeg voor Renske.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat moet toch gescript zijn, die vraag of hij kinderen wil.![]()
En al die mensen die yoghurt als ontbijt eten. Dan weet je eigenlijk al genoeg.
Ja samen overleggen hoe en wanneer ze M het beste overboord zouden kunnen gooienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Marian heeft meer fatsoen dan Rob en Margot bij elkaar, wat een enge mensen.
Het begon eigenlijk al meteen toen Marian aankwam, haar samen belachelijk maken en dingen uit zijn verband trekken, omdat ze had gezegd dat ze van goede manieren houdt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:47 schreef kibo het volgende:
[..]
Ja samen overleggen hoe en wanneer ze M het beste overboord zouden kunnen gooien
Het is allemaal zo kinderachtig met die tweequote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:59 schreef Soury het volgende:
Wat een lul die Arie met zijn één op één momentje als ze met zijn drietjes ergens in een voor hun vreemde stad zijn.
Pff Arie Arno ..............
Dat was heel grappig, ja! Ik vind dat ze behoorlijk veel geduld heeft en erg netjes blijft bij die twee nitwits.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:
"Ik wilde even voor een fles champagne kijken"
Eveline stond gewoon met haar ogen te draaien tijdens dat gesprek
Hebben die kerels dit programma nooit gezien? Dat vreselijke met complimenten overladen is zo onaantrekkelijkquote:
Eveline is heel geduldig jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat was heel grappig, ja! Ik vind dat ze behoorlijk veel geduld heeft en erg netjes blijft bij die twee nitwits.
Het is zo ongemakkelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben die kerels dit programma nooit gezien? Dat vreselijke met complimenten overladen is zo onaantrekkelijk
Ze hebben ook oprecht lol samen. Magda ontdooid.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:17 schreef golfer het volgende:
Rob bij Magda blijft wel lekker zichzelf en is ook verbaal recht voor z'n raap.
Arno vergeet te eten, het ijs druipt over zijn handen. Lekker klevenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:29 schreef golfer het volgende:
Liefde gaat bij Eveline door de maag?
Met Arie een broodje eten en met Arno een ijsje eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |