SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nee juist niet. Hij geeft mensen zowel een reality check, áls de hulp die ze nodig hebben.quote:Well, life can be a riot
Niet mee eensquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee juist niet. Hij geeft mensen zowel een reality check, áls de hulp die ze nodig hebben.Trust nobody![]()
Ken die hele dokter niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar gelukkig streef jij altijd #doeslief na toch?Well, life can be a riot
Veel mensen die komen xijn okk stom
*ja ik hou me aan t dieet *![]()
Dus ze verdienen elkaarTrust nobody![]()
Zekerquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:10 schreef Grotetijd het volgende:
Maar gelukkig streef jij altijd #doeslief na toch?Trust nobody![]()
Zonder zijn expertise én zijn wake-up calls (die hij echt alleen maar kan uitvoeren bij ze door juist bot op een professionele manier te zijn) geeft hij ze hun leven terug. In dit soort gevallen moet je niet teveel pamperen.quote:
Ik vind het trouwens niet bot, ik vind het no-nonsens, dat is wat anders.Well, life can be a riot
Rare sneer trouwensquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:10 schreef Grotetijd het volgende:
Maar gelukkig streef jij altijd #doeslief na toch?Trust nobody![]()
Hey HC.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja precies dat dus. En je komt alleen bij dat soort mensen binnen als je ze een realitycheck geeft, en dat kan vaak niet op een lieve manierquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft toch gewoon gelijk. Als iemand niet wilt gaat het niet lukken.
Well, life can be a riot
"Oh wat sneu dat het je niet gelukt is om geen 15000 calorieen per dag te eten, probeer het anders gewoon oneindig nog een keer"![]()
Ik vind hem niet sympathiek. Er is bot en bot.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zonder zijn expertise én zijn wake-up calls (die hij echt alleen maar kan uitvoeren bij ze door juist bot op een professionele manier te zijn) geeft hij ze hun leven terug. In dit soort gevallen moet je niet teveel pamperen.
Ik vind het trouwens niet bot, ik vind het no-nonsens, dat is wat anders.
Ieder zijn mening.
SatllTrust nobody![]()
Nou dat zou gek zijn jaquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:12 schreef KoningWouter het volgende:
"Oh wat sneu dat het je niet gelukt is om geen 15000 calorieen per dag te eten, probeer het anders gewoon oneindig nog een keer"
Trust nobody![]()
"Oh je bent 15 Kilo aangekomen deze maand i.p.v 25 afgevallen? Hoe komt dat? Oh, je hebt veel pizza gegeten. Nou, als je gewoon 1 pizza minder eet dan verlagen we je afval doel toch gewoon en kijken we wel wanneer het weer goed komt"quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:12 schreef KoningWouter het volgende:
"Oh wat sneu dat het je niet gelukt is om geen 15000 calorieen per dag te eten, probeer het anders gewoon oneindig nog een keer"Dat werkt niet. Gewoon zeggen "luister, je bent nu ontzettend dom bezig, je hebt overduidelijk weer veel te veel gegeten want je bent aangekomen. Dit kan niet langer zo, of je gaat laten zien dat je er echt voor gaat of het stopt voor ons"
Dat werkt vaak veel beter. Die mensen hebben een schop onder hun hol nodig die ze nooit hebben gehad.Well, life can be a riot
Ja, ben net een halfuurtje wakker.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
"Oh je bent 15 Kilo aangekomen deze maand i.p.v 25 afgevallen? Hoe komt dat? Oh, je hebt veel pizza gegeten. Nou, als je gewoon 1 pizza minder eet dan verlagen we je afval doel toch gewoon en kijken we wel wanneer het weer goed komt"Dat werkt niet. Gewoon zeggen "luister, je bent nu ontzettend dom bezig, je hebt overduidelijk weer veel te veel gegeten want je bent aangekomen. Dit kan niet langer zo, of je gaat laten zien dat je er echt voor gaat of het stopt voor ons"
Dat werkt vaak veel beter. Die mensen hebben een schop onder hun hol nodig die ze nooit hebben gehad.![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja, ben net een halfuurtje wakker.
Waarom niet nog even verder slapen ?Trust nobody![]()
Eigenlijk best een goed plan maar eerst even De Bondgenoten kijken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lekker
Waarom niet nog even verder slapen ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Joh, je komt binnen "Ontzettend bot" "stom accent ook" "die mensen zijn ook stom"quote:
Weinig "sneer" aan als jij zelf de teksten aanlevert en dit gedrag laat zien terwijl je anderzijds altijd probeert uit te dragen dat je zo lief bent, en je hebt zelfs #doeslief in je ondertitel staan. Dan is het niet meer dan logisch dat ik dit raar vind.
Maar nu zal het vast wel weer aan mij liggen
Well, life can be a riot
Surfing usa
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ga maar gewoon geen energie stoppen in dit uitleggenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh, je komt binnen "Ontzettend bot" "stom accent ook" "die mensen zijn ook stom"
Weinig "sneer" aan als jij zelf de teksten aanlevert en dit gedrag laat zien terwijl je anderzijds altijd probeert uit te dragen dat je zo lief bent, en je hebt zelfs #doeslief in je ondertitel staan. Dan is het niet meer dan logisch dat ik dit raar vind.
Maar nu zal het vast wel weer aan mij liggen
#doesliefTrust nobody![]()
Beach Boys
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ga maar gewoon geen energie stoppen in dit uitleggen
#doeslief
Well, life can be a riot
Ja best een goed planquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eigenlijk best een goed plan maar eerst even De Bondgenoten kijken.
Bondgenoten heb ik gemistTrust nobody![]()
Ripquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ozempic werkt goed heb ik van horen zeggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Arme Brian Wilsonquote:Well, life can be a riot
OhJa maar das al even terugquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://news.sky.com/stor(...)wilson-dies-13382290
Was je fan?Trust nobody![]()
Ik ken iemand die het heeft. En inderdaad het werkt geweldig.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:22 schreef FreshFruit het volgende:
Ozempic werkt goed heb ik van horen zeggen.![]()
Ik ga mij er niet aan wagenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:22 schreef FreshFruit het volgende:
Ozempic werkt goed heb ik van horen zeggen.Well, life can be a riot
Dat is correct, maar dat gaat wel naar benedenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
140kg zijn is ook niet gezond of zo.Well, life can be a riot
Hopelijk lukt het zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is correct, maar dat gaat wel naar beneden![]()
Deel het met ons.quote:
Ga mijn best doenquote:
Well, life can be a riot
2003 beldequote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:30 schreef KoningWouter het volgende:
Illegale DVD's aan het branden voor de verkoopWell, life can be a riot
Serieus?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:30 schreef KoningWouter het volgende:
Illegale DVD's aan het branden voor de verkoopTrust nobody![]()
Is dat nog handel tegenwoordig?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:30 schreef KoningWouter het volgende:
Illegale DVD's aan het branden voor de verkoop
Jeetje man. Rijd je oude Golfje met die gebrande Happy Hardcore CD alweer of staat 'ie nog steeds op bokken in de tuin met de motorkap openquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:32 schreef KoningWouter het volgende:
Net cannabis gerookt zodat ik meer illegale dvd's kan branden.
Well, life can be a riot
Ik krijg er echt meteen zo'n beeld bij
Well, life can be a riot
Wat grappigquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:31 schreef KoningWouter het volgende:
Voordat jullie straks allemaal de politie bellen. Ik speel een spelletje.
torn.com
Dacht even dat je echt zat te brandenTrust nobody![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:31 schreef KoningWouter het volgende:
torn.com![]()
Ik had ooit een collega die helemaal boos op het werk kwam. Toen we naar de reden vroegen zei hij dat een club had verloren met voetbal toen iemand op merkte dat die helemaal niet had gespeeld was zijn antwoord: "Nee, was op FIFA."“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hahaha ja gamen is lifequote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit een collega die helemaal boos op het wek kwam. Toen we naar de reden vroegen zei hij dat een club had verloren met voetbal toen iemand op merkte dat die helemaal niet had gespeeld was zijn antwoord: "Nee, was op FIFA."![]()
![]()
Awwwquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit een collega die helemaal boos op het werk kwam. Toen we naar de reden vroegen zei hij dat een club had verloren met voetbal toen iemand op merkte dat die helemaal niet had gespeeld was zijn antwoord: "Nee, was op FIFA."
Wel schattigTrust nobody![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:36 schreef KoningWouter het volgende:
Nog 10 energie en dan kan ik iemand beroven.
Trust nobody![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:31 schreef KoningWouter het volgende:
torn.comSpeel ze 🤔quote:Torn is a massively multiplayer game with thousands of active players around the world. Join them, fight them, befriend them, marry them, gamble against them, trade with them, compete with them, war alongside them. Whatever you do - do it now!![]()
Lijkt me echt een leuk spel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:36 schreef KoningWouter het volgende:
Nog 10 energie en dan kan ik iemand beroven.
Maar kun je ook winnen in DTS met dat spel? Anders is er niets aanquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:36 schreef KoningWouter het volgende:
Nog 10 energie en dan kan ik iemand beroven.![]()
![]()
Haha nee, ik zal de devs een berichtje sturenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar kun je ook winnen in DTS met dat spel? Anders is er niets aan![]()
![]()
Misschien kunnen ze een like functie inbouwenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee, ik zal de devs een berichtje sturen![]()
![]()
Ik heb al wel een "nigeriaanse prins"-scam op een niets vermoedend omatje gedaan. Heb haar 45000 dollar afgetroggeld.![]()
![]()
Hoor je dat @devzeroquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee, ik zal de devs een berichtje sturen
The Devs
Trust nobody![]()
Whutquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:41 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb al wel een "nigeriaanse prins"-scam op een niets vermoedend omatje gedaan. Heb haar 45000 dollar afgetroggeld.
Wat is dat voor gek spelTrust nobody![]()
Lekker gescammed pikquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:41 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb al wel een "nigeriaanse prins"-scam op een niets vermoedend omatje gedaan. Heb haar 45000 dollar afgetroggeld.
Well, life can be a riot
Oke ik ga een nieuwe misdaad proberen.
Heb een spy cam en een skimmer gekocht.
Nu ga ik zo pinpassen kopieren en rekeningen leeg trekken.![]()
In Qatar hebben ze buiten airco.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:45 schreef FreshFruit het volgende:
Dus, als ik de airco in huis aanzet wordt het buiten ook koeler?
[ afbeelding ]![]()
Ja als we allemaal deze zomer onze airco op 16 graden zetten, dan is het over 2 weken buiten -3quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:45 schreef FreshFruit het volgende:
Dus, als ik de airco in huis aanzet wordt het buiten ook koeler?
[ afbeelding ]Well, life can be a riot
Ik schrik tochquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:45 schreef KoningWouter het volgende:
Nu ga ik zo pinpassen kopieren en rekeningen leeg trekken.Trust nobody![]()
Liever hou je het alleen bij het spelquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zou echt een goede boef zijn.
Trust nobody![]()
Ik schrik tochquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:48 schreef KoningWouter het volgende:
Over 11 minuten ga ik iemand vermoorden.Trust nobody![]()
Ja ik ben veel te laf en eerlijk om misdadiger te worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Liever hou je het alleen bij het spel![]()
Tegenwoordig betaald toch iedereen met tap-to-pay? Dat spel lijkt me een beetje achterhaald te zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:45 schreef KoningWouter het volgende:
Nu ga ik zo pinpassen kopieren en rekeningen leeg trekken.![]()
Gelukkig dat je te eerlijk bentquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ben veel te laf en eerlijk om misdadiger te worden.Trust nobody![]()
Als je dit leest zonder de context te weten zou ik ook schrikken.quote:
Ja is ook zo. Volgens mij is het al een oud spel maar kunnen ze de crimes niet wijzigen omdat er mensen heel veel tijd in hebben gestopt om een hoog level te worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Tegenwoordig betaald toch iedereen met tap-to-pay? Dat spel lijkt me een beetje achterhaald te zijn.
Maar ik vind het wel leuk.![]()
Vermoorden schijnt niet zo moeilijk te zijn. Lastiger is het lijk laten verdwijnen zodat niemand het meer terug vindtquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:48 schreef KoningWouter het volgende:
Over 11 minuten ga ik iemand vermoorden.![]()
![]()
Zelfs met contextquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je dit leest zonder de context te weten zou ik ook schrikken.
Trust nobody![]()
Oh heb een m4a1 dus ik schiet hem zo gewoon op straat voor zijn porem.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Vermoorden schijnt niet zo moeilijk te zijn. Lastiger is het lijk laten verdwijnen zodat niemand het meer terug vindt![]()
Her gaat om het idee. Monopoly en Risk zijn ook achterhaald, maar veel mensen spelen het nog.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Volgens mij is het al een oud spel maar kunnen ze de crimes niet wijzigen omdat er mensen heel veel tijd in hebben gestopt om een hoog level te worden.
Maar ik vind het wel leuk.![]()
Vind juist oude spelletjes die al lang lopen erg interessant. Want daar zijn de kinderziektes uit en zit er veel content in.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Her gaat om het idee. Monopoly en Risk zijn ook achterhaald, maar veel mensen spelen het nog.![]()
Wat kijk je eigenlijk?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goede serie.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh heb een m4a1 dus ik schiet hem zo gewoon op straat voor zijn porem.![]()
Steelt ze gewoon je tekstWell, life can be a riot
Is dat dan n ander persoon if n npc?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:02 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hem vermoord en bestolenTrust nobody![]()
Vraagje: Dit is dus een medespeler?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:02 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hem vermoord en bestolen
Een echt persoon.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is dat dan n ander persoon if n npc?![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraagje: Dit is dus een medespeler?![]()
![]()
The Devquote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik inspireer tot zulke uitsprakenTrust nobody![]()
Waarom? Het is maar een spelletje. En hij gaat het ziekenhuis in en kan over een tijdje weer spelen.quote:
Heb alleen wel z'n geld gejat.![]()
Trusten devzero.quote:
Ja weet ikquote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom? Het is maar een spelletje. En hij gaat het ziekenhuis in en kan over een tijdje weer spelen.
Heb alleen wel z'n geld gejat.
Vind t gewoon zielig
Ik hou niet van dat soort spelletjesTrust nobody![]()
Ieder zo zijn ding.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja weet ik
Vind t gewoon zielig
Ik hou niet van dat soort spelletjes
Ben gisteren ook afgemaakt en bestolen. Zo gaat dat nou eenmaal.
Was alleen wel kut dat ik een half uur niets kon.![]()
Yes ieder z'n dingquote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding.
Ben gisteren ook afgemaakt en bestolen. Zo gaat dat nou eenmaal.
Was alleen wel kut dat ik een half uur niets kon.Trust nobody![]()
NEEEE, ben betrapt met het installeren van de spycam en de skimmer.
Nu zijn die afgepakt en moet ik fucking 1,5 uur de cel in.![]()
Neem een goede advocaat.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:13 schreef KoningWouter het volgende:
NEEEE, ben betrapt met het installeren van de spycam en de skimmer.
Nu zijn die afgepakt en moet ik fucking 1,5 uur de cel in.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan je dit niet streamen op Twitch? Ik zou zeker kijken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:16 schreef KoningWouter het volgende:
"Ask successfully busted you out of jail."
Is een beetje saai denk ik. Want je moet lang wachten na een actie. Ik doe het gewoon af en toe tussendoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je dit niet streamen op Twitch? Ik zou zeker kijken.![]()
Dat is dan wel mooi in combi met DTS.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is een beetje saai denk ik. Want je moet lang wachten na een actie. Ik doe het gewoon af en toe tussendoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb het niet zo op dat influencer gedoe. Want het geeft toch altijd een vorm van stress. Je moet online zijn en leuk zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dan wel mooi in combi met DTS.![]()
Heb wel geleerd dat je niet je bek open moet trekken in de chat. Ze schieten je daar zo voor je flikker.![]()
Maar je bent toch ook leuk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb het niet zo op dat influencer gedoe. Want het geeft toch altijd een vorm van stress. Je moet online zijn en leuk zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet niet welk spel Soul speelt, maar die gaat soms helemaal los in de chat. Ze is daar ook moderator.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:28 schreef KoningWouter het volgende:
Heb wel geleerd dat je niet je bek open moet trekken in de chat. Ze schieten je daar zo voor je flikker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha die streamt ook zelf?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet niet welk spel Soul speelt, maar die gaat soms helemaal los in de chat. Ze is daar ook moderator.![]()
Nee, vrienden van haar wel. In Oktober gaat ze naar een game conferentie in San Diego.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah leuk, speelt ze nog veel op haar VR?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, vrienden van haar wel. In Oktober gaat ze naar een game conferentie in San Diego.![]()
Laatste tijd niet veel meer. Zit nu meer met 3 beeldschermen te gamen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah leuk, speelt ze nog veel op haar VR?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha nice.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatste tijd niet veel meer. Zit nu meer met 3 beeldschermen te gamen.![]()
Ja, dat doet ze wel heel leuk behalve wanneer ik een bericht krijg van kom eens. En dan mag ik haar drinken brengen. Alsof ik hier de butler ben.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hahaha maar dat ben je toch ook?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja, dat doet ze wel heel leuk behalve wanneer ik een bericht krijg van kom eens. En dan mag ik haar drinken brengen. Alsof ik hier de butler ben.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 04:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha maar dat ben je toch ook?Nee,ik doe het graag hoor.
Daar gaat zijn riante salaris.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 05:02 schreef FreshFruit het volgende:
Dan ben je snel afgeserveerd.
[ afbeelding ]
Showbis drama.![]()
Ik vind het wel een beetje dubbel. Hij zat in Zomergasten en daar heeft bijna niemand naar gekeken en dan komt Jan Slagter met dit.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 05:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar gaat zijn riante salaris.
Showbis drama.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik weet het niet hoor heb er niet echt een mening over. Ken hem verder niet echt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 05:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje dubbel. Hij zat in Zomergasten en daar heeft bijna niemand naar gekeken en dan komt Jan Slagter met dit.
Heb het wel mee gekregen allemaal hoor vorig jaar maar ja, het boeit mij niet echt wat die lui allemaal doen. Vind het sowieso een overpriced clubje inteelt.![]()
Hij had altijd wel een heel goede Podcast, maar ik zal je er verder niet mee vervelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 05:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet hoor heb er niet echt een mening over. Ken hem verder niet echt.
Heb het wel mee gekregen allemaal hoor vorig jaar maar ja, het boeit mij niet echt wat die lui allemaal doen. Vind het sowieso een overpriced clubje inteelt.
Dank jequote:Op dinsdag 29 juli 2025 05:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had altijd wel een heel goede Podcast, maar ik zal je er verder niet mee vervelen.![]()
![]()
De ochtendploeg zal zo wel komen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tadaaaa.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mogguh![]()
* gebrokenglas drukt de wekker uit en probeert nog een paar minuten te smokkelen.
How can I make this topic about me?![]()
Snoozen, wat erg . Mijn broertje begon daar altijd al 2 uur vantevoren mee voordat we op moesten staan.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 05:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh![]()
* gebrokenglas drukt de wekker uit en probeert nog een paar minuten te smokkelen.
Je hebt wat in te halen.quote:
![]()
![]()
![]()
Altijd slim.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 05:44 schreef KoningWouter het volgende:
Ik denk dat ik zo ook nog even een uurtje ga liggen. Anders wordt vandaag wel erg lang.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Opstaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hey Daddy.quote:
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hee FF
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
De kleine weer wakker?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee nog nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Beter.quote:
idd, kan ik even rustig wakker worden met een bak koffie
Ook wel fijn.
ja echt wel, ik vind het heerlijk om eerst ff alleen wakker te worden ipv door de kleineTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Altijd fijne uurtjes. Kreeg net een uitbrander hier.
Hee Vino
Goedemorgen numero Uno.quote:![]()
![]()
oh das niet fijn in de vroege ochtendquote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:18 schreef FreshFruit het volgende:
Altijd fijne uurtjes. Kreeg net een uitbrander hier.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hee MT6
Eigen schuld.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
oh das niet fijn in de vroege ochtend“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hand, boezem. teken va een goede reflectiequote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hee Wouter!
Ja, ik mag niet klagenquote:
Al ff niet gezien bij MM, gaat het bij jou wel?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Bord met eten in de kast gezet en vergeten.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
hand, boezem. teken va een goede reflectie
Gaat welquote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik mag niet klagen
Al ff niet gezien bij MM, gaat het bij jou wel?
Vannacht ook weer om 1 uur wakker.![]()
dat is niet slim neequote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bord met eten in de kast gezet en vergeten.
oef, daarna niet meer geslapen ook?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaat wel
Vannacht ook weer om 1 uur wakker.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Nopequote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
oef, daarna niet meer geslapen ook?![]()
damn, dat is wel kut manTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hij heeft gemoord, mensen beroofd, opgelicht en gezeten.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
oef, daarna niet meer geslapen ook?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft gemoord, mensen beroofd, opgelicht en gezeten.![]()
![]()
dan heb je je in ieder geval wel vermaakt
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft gemoord, mensen beroofd, opgelicht en gezeten.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Even ter duiding: Het was in een spel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
dan heb je je in ieder geval wel vermaakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oke, dat stelt me dan wel weer gerustquote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even ter duiding: Het was in een spel.
goed idee!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
GG is nog aan het snoozen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* _UserName_ mompelt iets over een fooienpot
komt ie net aan zeker..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Heb je het goede tekstveld?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
* _UserName_ mompelt iets over een fooienpot
komt ie net aan zeker..![]()
![]()
Wel mooi.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik zag het en ben toen naar bed gegaan
Zo auto naar de apk, en dan morgen autoloos dan is hij verkocht
Dat gaat snel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo auto naar de apk, en dan morgen autoloos dan is hij verkocht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja, hoe dat zo?quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja 3 weken verkocht aan een collega. Mooie kans, alleen moet ik zo wel alles op de fiets of motor gaan doen
Heel goed, heel goed.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Goedemorgenik heb zelf maar koffie gepakt
How can I make this topic about me?![]()
Ook alquote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
slaapscore 55: slecht
body battery: 55
90/93quote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
slaapscore 55: slecht
body battery: 55
22:35 - 5:55
slaaptijd 6:53uTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Mooie tijd was dat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
How, ik hoor nog een opgeladen batterij, tot later
Doe de groetjes.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:44 schreef _UserName_ het volgende:
How, ik hoor nog een opgeladen batterij, tot later
Je hebt het super gedaan.quote:![]()
heb ingesteld op 7 uur slaap, 23u slapen, 6 uur wakkerquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Op het werk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik moet eigenlijk 22 uur gaan slapen en dan half 7 wakker.
Maar ik ben vannacht even wakker geweest, dat werkt ook niet mee
Mooi op tijd freon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sliep om 1 uur tot 6.25Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daarna ff douchen, brood maken, en naar de zaak. Ben zelfs de koffie vergeten
Geen koffie op de zaak danquote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:52 schreef MooieTop6 het volgende:
Daarna ff douchen, brood maken, en naar de zaak. Ben zelfs de koffie vergeten
Ik van 20 tot half 3.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jawel maar viesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mooi op tijdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Only Fans?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee voor het huisquote:
Zijn er nu 2 geweest. Zaterdag 4 kijkers
Ik heb ook een fanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ow dat. Mooi dat er veel animo is.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee voor het huis
Zijn er nu 2 geweest. Zaterdag 4 kijkers
Lekker koel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb er wel maar 1, die is helemaal alleenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja wel blij mee. Nu nog biedingen. Had echt verwacht dat het stel van zaterdag een bod zouden doenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ow dat. Mooi dat er veel animo is.
Maar helaas.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Marquote:
Lekker man, jaloersquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wij hadden bij de verkoop van de manege een paar bieders waar 1 partij ook de gunfactor kreeg. Nog steeds blij met die keuze.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja wel blij mee. Nu nog biedingen. Had echt verwacht dat het stel van zaterdag een bod zouden doen
Maar helaas.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelde
Hoe is het leven, broeder?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Op zich wel ok, ik ben weer wakker gewordenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is altijd wel een préquote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Op zich wel ok, ik ben weer wakker geworden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: