SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nee juist niet. Hij geeft mensen zowel een reality check, áls de hulp die ze nodig hebben.quote:Well, life can be a riot
Niet mee eensquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee juist niet. Hij geeft mensen zowel een reality check, áls de hulp die ze nodig hebben.Trust nobody![]()
Ken die hele dokter niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar gelukkig streef jij altijd #doeslief na toch?Well, life can be a riot
Veel mensen die komen xijn okk stom
*ja ik hou me aan t dieet *![]()
Dus ze verdienen elkaarTrust nobody![]()
Zekerquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:10 schreef Grotetijd het volgende:
Maar gelukkig streef jij altijd #doeslief na toch?Trust nobody![]()
Zonder zijn expertise én zijn wake-up calls (die hij echt alleen maar kan uitvoeren bij ze door juist bot op een professionele manier te zijn) geeft hij ze hun leven terug. In dit soort gevallen moet je niet teveel pamperen.quote:
Ik vind het trouwens niet bot, ik vind het no-nonsens, dat is wat anders.Well, life can be a riot
Rare sneer trouwensquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:10 schreef Grotetijd het volgende:
Maar gelukkig streef jij altijd #doeslief na toch?Trust nobody![]()
Hey HC.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja precies dat dus. En je komt alleen bij dat soort mensen binnen als je ze een realitycheck geeft, en dat kan vaak niet op een lieve manierquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft toch gewoon gelijk. Als iemand niet wilt gaat het niet lukken.
Well, life can be a riot
"Oh wat sneu dat het je niet gelukt is om geen 15000 calorieen per dag te eten, probeer het anders gewoon oneindig nog een keer"![]()
Ik vind hem niet sympathiek. Er is bot en bot.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zonder zijn expertise én zijn wake-up calls (die hij echt alleen maar kan uitvoeren bij ze door juist bot op een professionele manier te zijn) geeft hij ze hun leven terug. In dit soort gevallen moet je niet teveel pamperen.
Ik vind het trouwens niet bot, ik vind het no-nonsens, dat is wat anders.
Ieder zijn mening.
SatllTrust nobody![]()
Nou dat zou gek zijn jaquote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:12 schreef KoningWouter het volgende:
"Oh wat sneu dat het je niet gelukt is om geen 15000 calorieen per dag te eten, probeer het anders gewoon oneindig nog een keer"
Trust nobody![]()
"Oh je bent 15 Kilo aangekomen deze maand i.p.v 25 afgevallen? Hoe komt dat? Oh, je hebt veel pizza gegeten. Nou, als je gewoon 1 pizza minder eet dan verlagen we je afval doel toch gewoon en kijken we wel wanneer het weer goed komt"quote:Op dinsdag 29 juli 2025 03:12 schreef KoningWouter het volgende:
"Oh wat sneu dat het je niet gelukt is om geen 15000 calorieen per dag te eten, probeer het anders gewoon oneindig nog een keer"Dat werkt niet. Gewoon zeggen "luister, je bent nu ontzettend dom bezig, je hebt overduidelijk weer veel te veel gegeten want je bent aangekomen. Dit kan niet langer zo, of je gaat laten zien dat je er echt voor gaat of het stopt voor ons"
Dat werkt vaak veel beter. Die mensen hebben een schop onder hun hol nodig die ze nooit hebben gehad.Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: