SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik vind deze wat tegenvallen.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Volgens mij heeft de FIA gewoon teveel vrouwen die beslissingen nemen. Soms totaal tegenstrijdig.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Alsof FIA daar naar kijkt. Vorig jaar lieten ze iemand ongestraft die op een nat gesloten circuit, met medewerkers op de baan, wegreed.
Kan gewoon.
Of zoals een paar jaar geleden toen ze bobo's al naar het podium lieten gaan en de fast lane blokeerde terwijl iedereen wist dat Ocon nog een pitstop moest maken![]()
Wel een van de banen die ik mis op de kalender, maar die schijnen het financieël niet te reddenquote:Op maandag 28 juli 2025 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ze dan Nürburgring aan die roulatie toevoegen ofzo.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, het is de schuld van al die wijven. Man3Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Die hele baan F1 klaaar maken is duurquote:Op maandag 28 juli 2025 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de FIA gewoon teveel vrouwen die beslissingen nemen. Soms totaal tegenstrijdig.
Of zoals een paar jaar geleden toen ze bobo's al naar het podium lieten gaan en de fast lane blokeerde terwijl iedereen wist dat Ocon nog een pitstop moest maken![]()
[..]
Wel een van de banen die ik mis op de kalender, maar die schijnen het financieël niet te reddenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sorry, was een grapjequote:Op maandag 28 juli 2025 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, het is de schuld van al die wijven. Man3![]()
Mijn punt was dat ze soms wel heel tegenstrijdig zijn
Nou ja, als jij dat zegt, dan zal het welquote:Op maandag 28 juli 2025 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, het is de schuld van al die wijven. Man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kon er niet om lachen. Niet sorry.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry, was een grapje![]()
Mijn punt was dat ze soms wel heel tegenstrijdig zijnJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Verstandig, altijd de vrouw gelijk gevenquote:Op maandag 28 juli 2025 14:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nou ja, als jij dat zegt, dan zal het wel
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
+1quote:Op maandag 28 juli 2025 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon er niet om lachen. Niet sorry.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
* FreshFruit kijkt dit even vanaf een afstandje aan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind het nogal seksistisch van @IJsdraakje maar wie ben ik?quote:Op maandag 28 juli 2025 14:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig, altijd de vrouw gelijk gevenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het ligt iets complexer dan alleen de baan en faciliteiten verbouwen. F1 hosten is rete duur en die kosten moet je als baan wel kunnen ophoesten. En als je door wetgeving en regels niet genoeg binnen kunt krijgen word dat al snel lastig.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die hele baan F1 klaaar maken is duur
Zandvoort heeft daar ook last van
Er is ook een met een rode bonen vulling, die vind ik ook lekker (is geen ijs)quote:Op maandag 28 juli 2025 14:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ook niet
Mochi is wel prima
Vaak te vinden in aardbei vanille en matcha
Gatverdamme“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mja ik vind iets al snel lekker, maar ja wie ben ik
Meteen butthurt, mooi dit.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
ik las rode wijnquote:Op maandag 28 juli 2025 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er is ook een met een rode bonen vulling, die vind ik ook lekker (is geen ijs)
[ afbeelding ]
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Aan mij blijft ook alles plakkenquote:Op maandag 28 juli 2025 14:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ook
En eten van mij, blijft allemaal plakken
Vrouwen hebben immer en altijd gelijk, zelfs als ze zeggen dat 4 miljard x de wortel van 2,8 plus 12 min een dozijn witte bolletjes gelijk is aan een pak melk hebben ze gelijkquote:Op maandag 28 juli 2025 14:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig, altijd de vrouw gelijk geven
Een machinegeweer op de potquote:Op maandag 28 juli 2025 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als ik beter tegen bonen kon, had ik het willen proberen.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Had niet anders verwacht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Krakakaka.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zandvoort heeft het tactisch gedaan met het maar een paar jaar doen in de hypequote:Op maandag 28 juli 2025 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het ligt iets complexer dan alleen de baan en faciliteiten verbouwen. F1 hosten is rete duur en die kosten moet je als baan wel kunnen ophoesten. En als je door wetgeving en regels niet genoeg binnen kunt krijgen word dat al snel lastig.
Zandvoort heeft daar ook last van
Maar als ze niet uitverkopen dan draaien ze verlies jaJa Japanners houden van bonenpastaquote:Op maandag 28 juli 2025 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.quote:Leuke quote wel
Dat ze niet uitverkocht raken, dat ligt echt aan hunzelfquote:Op maandag 28 juli 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zandvoort heeft het tactisch gedaan met het maar een paar jaar doen in de hype
Maar als ze niet uitverkopen dan draaien ze verlies ja
[..]
Ja Japanners houden van bonenpastaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is ze tot nu toe vier jaar geluktquote:Op maandag 28 juli 2025 14:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat ze niet uitverkocht raken, dat ligt echt aan hunzelfHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vorig jaar was het niet uitverkochtquote:Op maandag 28 juli 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is ze tot nu toe vier jaar geluktIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet?quote:Op maandag 28 juli 2025 14:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het niet uitverkocht
Ik was er niet dus komt vast daar doorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
U bedoelt wat ze durven te vragen?quote:Op maandag 28 juli 2025 14:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat ze niet uitverkocht raken, dat ligt echt aan hunzelf“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, op de ochtend van de dag zelf kon je nog zat kaarten te kopen, maar ze hadden liever geen uitverkocht huis dan dat ze die kaarten goedkoper maaktenquote:Op maandag 28 juli 2025 14:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet?
Ik was er niet dus komt vast daar doorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Preciesquote:Op maandag 28 juli 2025 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
U bedoelt wat ze durven te vragen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik weet niet of je het echt slim kunt noemen.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zandvoort heeft het tactisch gedaan met het maar een paar jaar doen in de hype
Maar als ze niet uitverkopen dan draaien ze verlies ja
[..]
Ja Japanners houden van bonenpasta
Ze hebben staatsteun gekregen om het circuit te verbouwen (en vernagelen imo) en krijgen het na 3 jaar niet eens meer uitverkocht ondanks de 'hype' rondom de half Belgische Nederlander.
En de woede van alle geitenwolle sokken dieren activisten op de hals gehaald.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Awquote:Op maandag 28 juli 2025 14:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die is nog niet klaar neeJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Voor de prijzen die Zandvoort vroeg vorig jaar zou ik eerder geneigd zijn om voor Spa te kiezenquote:
lekker bakkie koffie dusquote:Op maandag 28 juli 2025 14:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die is nog niet klaar neeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Misschien hebben ze Monsterquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hadden ze vorig jaar ook niet die miskleun met die externe partij waar ineens een paar duizend kaarten uit vrij kwamen?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
UGH, nog anderhalf uur.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ticketmaster of GP tickets ofzo die grof had opgekocht en tijdens het weekend zelf nog overschot had?quote:Op maandag 28 juli 2025 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Hadden ze vorig jaar ook niet die miskleun met die externe partij waar ineens een paar duizend kaarten uit vrij kwamen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, dat verhaal.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ticketmaster of GP tickets ofzo die grof had opgekocht en tijdens het weekend zelf nog overschot had?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Omdat het lekker isquote:Op maandag 28 juli 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja Japanners houden van bonenpasta![]()
![]()
Mooie auto.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben 2x op die Super Friday geweest, dat was precies prima.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Like gegevenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De monteur zei ook dat hij er goed uitzag dus hij kan nog even meeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 28 juli 2025 15:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
De monteur zei ook dat hij er goed uitzag dus hij kan nog even mee
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Raarste aan dat verhaal vond ik dat het circuit zelf bleef roepen dat ze een uitverkocht huis hadden en dat het wederom een succes wasquote:
Dat pak je dan toch weer eventjes mee, zo op deze maandagmiddagquote:Op maandag 28 juli 2025 15:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
De monteur zei ook dat hij er goed uitzag dus hij kan nog even meeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met hoeveel onderhoud er vorig jaar in gezet is mag het ook wel
Maar het stelt altijd wel gerust voor de volgende roadtripHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ging het over de auto of over dud0r?quote:Op maandag 28 juli 2025 15:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
De monteur zei ook dat hij er goed uitzag dus hij kan nog even mee![]()
gewoon blijven roepenquote:Op maandag 28 juli 2025 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Raarste aan dat verhaal vond ik dat het circuit zelf bleef roepen dat ze een uitverkocht huis hadden en dat het wederom een succes was
er zijn altijd mensen die het gelovenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mocht die ooit afgekeurd worden voor de op de weg kun je er wel nog altijd een leuke track day wagen van bouwen. Al gaat je dat ook weer een bak geld kostenquote:Op maandag 28 juli 2025 15:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Met hoeveel onderhoud er vorig jaar in gezet is mag het ook wel
Maar het stelt altijd wel gerust voor de volgende roadtrip
rolkooi kost niks johquote:Op maandag 28 juli 2025 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mocht die ooit afgekeurd worden voor de op de weg kun je er wel nog altijd een leuke track day wagen van bouwen. Al gaat je dat ook weer een bak geld kosten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt vind m leuk zoquote:Op maandag 28 juli 2025 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mocht die ooit afgekeurd worden voor de op de weg kun je er wel nog altijd een leuke track day wagen van bouwen. Al gaat je dat ook weer een bak geld kosten
Wil nog wel een keer een rondje Nürnberg doen ermee
Met de HardtopHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan vooral niet naar Sky Sport gaan kijken tijdens F1, anders ga je zometeen nog geloven dat Louise Jankerstront de beste coureur is die ooit bestaan heeftquote:Op maandag 28 juli 2025 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon blijven roepen
er zijn altijd mensen die het geloven
Damon Hill had ook weer wat te melden hoor, man man manquote:Op maandag 28 juli 2025 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan vooral niet naar Sky Sport gaan kijken tijdens F1, anders ga je zometeen nog geloven dat Louise Jankerstront de beste coureur is die ooit bestaan heeftIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
tegenwoordig heeft de regiseur toch meer interesse voor de moeder van Lando dan voor wat andersquote:Op maandag 28 juli 2025 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan vooral niet naar Sky Sport gaan kijken tijdens F1, anders ga je zometeen nog geloven dat Louise Jankerstront de beste coureur is die ooit bestaan heeft
You even know how to talk racing?quote:![]()
Weet je wat een nieuw motorblok, race veringen, nieuwe achteras, spoilers, nieuwe brackets en zo kosten?![]()
Tsja het is een man waarschijnlijk. Die kon zo'n mooie vrouw gewoon niet weerstaan om met de wereld te delenquote:Op maandag 28 juli 2025 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig heeft de regiseur toch meer interesse voor de moeder van Lando dan voor wat anders
Dudje met een rolkooi?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was mijn vaders auto en die zei wel eens van ja je moet bij hoge snelheden de lampen laat laten voor de airodynamica
Zei ik pap, hij is 30+
Er zijn geen hoge snelheden
Wel vlotte bochtjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat zijn nog zaken die je zelf kan doenquote:Op maandag 28 juli 2025 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
You even know how to talk racing?![]()
Weet je wat een nieuw motorblok, race veringen, nieuwe achteras, spoilers, nieuwe brackets en zo kosten?![]()
bij de rolkooi moet een certificering dat hij geplaatst is door een bedrijf
* greysbones geeft Rabbit een brilquote:Op maandag 28 juli 2025 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja het is een man waarschijnlijk. Die kon zo'n mooie vrouw gewoon niet weerstaan om met de wereld te delenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 28 juli 2025 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja het is een man waarschijnlijk. Die kon zo'n mooie vrouw gewoon niet weerstaan om met de wereld te delen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gas is allesquote:Op maandag 28 juli 2025 15:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het was mijn vaders auto en die zei wel eens van ja je moet bij hoge snelheden de lampen laat laten voor de airodynamica
Zei ik pap, hij is 30+
Er zijn geen hoge snelheden
Wel vlotte bochtjesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 28 juli 2025 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft Rabbit een brilMisschien valt die wel op verjaarde MILFS die een coureur als zoon hebben. Er zijn vreemdere dingen gebeurd in de wereldquote:
Gas erop..Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ieder zijn voorkeurquote:Op maandag 28 juli 2025 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Misschien valt die wel op verjaarde MILFS die een coureur als zoon hebben. Er zijn vreemdere dingen gebeurd in de wereldIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wansmaak is ook smaakIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hele vuilnisbak vol maden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kan je mooi mee vissen..quote:Don't follow me. I am lost too
Vis madquote:Don't follow me. I am lost too
Tsja, dat is voor veel circuits wel een dingetje ja.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zijn nog zaken die je zelf kan doen
bij de rolkooi moet een certificering dat hij geplaatst is door een bedrijfOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Regenbuitje hier...Don't follow me. I am lost too
Niet bestquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Rain on meDon't follow me. I am lost too
Ik groet u
Don't follow me. I am lost too
En boem is ho.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn eerste auto had ik 125000 km op staan voor de remmen vervangen werdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De schijven neem ik aanquote:Op maandag 28 juli 2025 15:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn eerste auto had ik 125000 km op staan voor de remmen vervangen werdenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
We kunnen ook het onderwerp veranderen naar my little pony ofzoquote:Op maandag 28 juli 2025 15:24 schreef devzero het volgende:
Ik voel me toch niet helemaal thuis hier. Ik heb weinig interesse in de F1
Zolang die maar een rolkooi heeftquote:Op maandag 28 juli 2025 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We kunnen ook het onderwerp veranderen naar my little pony ofzo![]()
![]()
Ik vind het wel een soort van leerzaam.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:24 schreef devzero het volgende:
Ik voel me toch niet helemaal thuis hier. Ik heb weinig interesse in de F1“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb mijn bewegingsdoel van de dag weer bereiktIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
100 stappen?quote:Op maandag 28 juli 2025 15:26 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb mijn bewegingsdoel van de dag weer bereiktHow can I make this topic about me?![]()
Schijven en blokkenquote:
Kreeg bij de apk wel eens commentaar dat ik een keer goed moest remmen omdat er roest op stondHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Yepquote:
Ik hou het bij ongeveer 36888quote:Op maandag 28 juli 2025 15:26 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb mijn bewegingsdoel van de dag weer bereikt
Maar ik moet straks nog van Amersfoort naar Utrecht terug
Denk dat ik ga fietsenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat 's waar, een keer stevig remmen dat ze eens goed warm worden is juist goed voor de schijven.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Schijven en blokken
Kreeg bij de apk wel eens commentaar dat ik een keer goed moest remmen omdat er roest op stondHow can I make this topic about me?![]()
Ik ken iemand die jaren geleden een BMW 1 Serie Cup Car verkocht heeft aan een slipschool met remschijven die er in race conditie al bijna 20k op hadden zitten die daarna nog zijn overgeplaatst op een andere 1 serie voor slip cursussen.
En ja, die auto is verkocht als donor wagen voor andere wagens omdat die na 8 jaar geracet te hebben tegen het einde van zijn leven zat en daar nog een redelijke prijs opleverde.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Daaromquote:Op maandag 28 juli 2025 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ken iemand die jaren geleden een BMW 1 Serie Cup Car verkocht heeft aan een slipschool met remschijven die er in race conditie al bijna 20k op hadden zitten die daarna nog zijn overgeplaatst op een andere 1 serie voor slip cursussen.
En ja, die auto is verkocht als donor wagen voor andere wagens omdat die na 8 jaar geracet te hebben tegen het einde van zijn leven zat en daar nog een redelijke prijs opleverde.
Remmen is zo onnodigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Remblokken die 125k mee gaanquote:Op maandag 28 juli 2025 15:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Schijven en blokken
Kreeg bij de apk wel eens commentaar dat ik een keer goed moest remmen omdat er roest op stond![]()
Bij normaal gebruik haal je daar max 60 tot 70k uit als heel voorzichtig rijd![]()
125k met blokken en schijvenDat is absurd. Dan rem je écht bijna nooit.
Maar dat kan ook gevaarlijk zijn he? Dan komt er roestvorming op en als je dan eens echt wél goed moet remmen kan 't nog zijn dat ze niet goed aangrijpen en je gewoon doorrijdt.
Snap het commentaar welWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Was een Aygoquote:Op maandag 28 juli 2025 15:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Remblokken die 125k mee gaan![]()
Bij normaal gebruik haal je daar max 60 tot 70k uit als heel voorzichtig rijd![]()
Kon je prima uit laten rollen voor de meeste dingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Roest op je pijpIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je bent in goed gezelschap, ik heb vandaag nog maar 1765 stappen gezet, volgens de watch.quote:How can I make this topic about me?![]()
15115 op het momentquote:Op maandag 28 juli 2025 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent in goed gezelschap, ik heb vandaag nog maar 1765 stappen gezet, volgens de watch.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik haal makkelijk 125k met een stel schijven. Wel meer ook.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:33 schreef Grotetijd het volgende:
125k met blokken en schijvenDat is absurd. Dan rem je écht bijna nooit.
Maar dat kan ook gevaarlijk zijn he? Dan komt er roestvorming op en als je dan eens echt wél goed moet remmen kan 't nog zijn dat ze niet goed aangrijpen en je gewoon doorrijdt.
Snap het commentaar welHow can I make this topic about me?![]()
Dan heb je heeeeeel zuinig gereden.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Was een Aygo
Kon je prima uit laten rollen voor de meeste dingen
En ik ben het ergens wel eens met grotetijd, dan zijn de schijven waarschijnlijk vervangen vanwege roestvorming en niet vanwege slijtage.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik winquote:Op maandag 28 juli 2025 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent in goed gezelschap, ik heb vandaag nog maar 1765 stappen gezet, volgens de watch.
103Well, life can be a riot
Met een set goede schijven en redelijk gebruik is 125k tot 150k niet abnormaal.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik haal makkelijk 125k met een stel schijven. Wel meer ook.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gewoon je auto inruilen als je schijven bijna op zijnIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan zit er gewoon dusdanig veel roest op dat je dat er ook niet meer "ff" zo maar af remt.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je heeeeeel zuinig gereden.
En ik ben het ergens wel eens met grotetijd, dan zijn de schijven waarschijnlijk vervangen vanwege roestvorming en niet vanwege slijtage.
Dacht dat 50-60k per setje remblokken/schijven wel normaal was. Zeg maar tegelijkertijd met een set banden ongeveer
Well, life can be a riot
Leasbak gewoon in 2 tot 4 jaar tijd helemaal aan gort trappen en dan een nieuwe uitzoeken op kosten van de baasquote:Op maandag 28 juli 2025 15:39 schreef MooieTop6 het volgende:
Gewoon je auto inruilen als je schijven bijna op zijn
Ja hoor, dat lukt makkelijk. Kwestie van goed anticiperen. Ik rem eigenlijk nooit, ik rem zoveel mogelijk af op de motor.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een set goede schijven en redelijk gebruik is 125k tot 150k niet abnormaal.How can I make this topic about me?![]()
Zit nu te denken wanneer ik Japie zijn schijven vervangen hebquote:Op maandag 28 juli 2025 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je heeeeeel zuinig gereden.
En ik ben het ergens wel eens met grotetijd, dan zijn de schijven waarschijnlijk vervangen vanwege roestvorming en niet vanwege slijtage.
Maar eigenlijk maakt die best veel kms waar geen rem bij komt kijkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Er is natuurlijk ook een verschil tussen veel snelweg en van die flutritjes in de stad naar de supermarkt, stoplicht na stoplicht.How can I make this topic about me?![]()
Lekker cruisenquote:Op maandag 28 juli 2025 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is natuurlijk ook een verschil tussen veel snelweg en van die flutritjes in de stad naar de supermarkt, stoplicht na stoplicht.
Als het in de stad is loop ik wel, of ik pak de fietsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat bedoelde ik eigenlijk met redelijk gebruik. Veel laten uitrollen en goed terug schakelen en pas als het echt nodig is rem gebruiken. Dan kan je zelfs uit blokken 30 tot 50k halen.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor, dat lukt makkelijk. Kwestie van goed anticiperen. Ik rem eigenlijk nooit, ik rem zoveel mogelijk af op de motor.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik deed dat soort dingen vroeger serieusquote:Op maandag 28 juli 2025 15:39 schreef MooieTop6 het volgende:
Gewoon je auto inruilen als je schijven bijna op zijn
Kocht ik een auto van 300-500 euro. En als de kosten van de onderdelen die vervangen moesten worden bij de APK (ik hoefde alleen onderdelen te betalen want m'n vader monteurde het er wel onder) in de buurt kwamen van de prijs van de auto, dan reed ik naar een bevriend bedrijfje en was het "de auto heeft bijna verlopen APK en de kosten zijn net zo hoog als ze auto duur was, heb 'm hier gekocht, heb je wat anders voor me?" en dan ging ik er vaak weer vandoor met een ander barreltje van een paar 100 euro voor een half jaartje of zo
Huidige auto wil ik wel echt gewoon lang mee doen![]()
Then again..... Dat wilde ik ook met mijn vorige (een Polo uit 2009) maar die zoop veel olie en was ook qua brandstofkosten niet te doen. Dus die hield het 8 Maanden vol. Mijn huidige (Panda uit 2008) hoop ik wel gewoon echt op te kunnen rijdenDie geeft me wel veel vertrouwen eigenlijk
En Apple Carplay in laten bouwen
Well, life can be a riot
Nee, dat kan veel langer, dan rijd je wel heel ruw.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan zit er gewoon dusdanig veel roest op dat je dat er ook niet meer "ff" zo maar af remt.
Dacht dat 50-60k per setje remblokken/schijven wel normaal was. Zeg maar tegelijkertijd met een set banden ongeveerHow can I make this topic about me?![]()
Deze man leeftquote:Op maandag 28 juli 2025 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leasbak gewoon in 2 tot 4 jaar tijd helemaal aan gort trappen en dan een nieuwe uitzoeken op kosten van de baas
Ohquote:Op maandag 28 juli 2025 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat kan veel langer, dan rijd je wel heel ruw.
Well, life can be a riot
Ja of ik rijd als een dweil.quote:
Mijn laatste snelheidsboete is ook al 6 jaar geleden.
How can I make this topic about me?![]()
Deze man leeftquote:Op maandag 28 juli 2025 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leasbak gewoon in 2 tot 4 jaar tijd helemaal aan gort trappen en dan een nieuwe uitzoeken op kosten van de baas
Ik doe dat als ze de 50k gaan aantikkenquote:Op maandag 28 juli 2025 15:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik deed dat soort dingen vroeger serieus
Kocht ik een auto van 300-500 euro. En als de kosten van de onderdelen die vervangen moesten worden bij de APK (ik hoefde alleen onderdelen te betalen want m'n vader monteurde het er wel onder) in de buurt kwamen van de prijs van de auto, dan reed ik naar een bevriend bedrijfje en was het "de auto heeft bijna verlopen APK en de kosten zijn net zo hoog als ze auto duur was, heb 'm hier gekocht, heb je wat anders voor me?" en dan ging ik er vaak weer vandoor met een ander barreltje van een paar 100 euro voor een half jaartje of zo
Then again..... Dat wilde ik ook met mijn vorige (een Polo uit 2009) maar die zoop veel olie en was ook qua brandstofkosten niet te doen. Dus die hield het 8 Maanden vol. Mijn huidige (Panda uit 2008) hoop ik wel gewoon echt op te kunnen rijdenDie geeft me wel veel vertrouwen eigenlijk
En Apple Carplay in laten bouwen
Remsporen in een onderbroek zijn ook leerzaamquote:Op maandag 28 juli 2025 15:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het wel een soort van leerzaam.![]()
![]()
Af en toe jezelf verwennen moet kunnenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat valt mee!quote:Op maandag 28 juli 2025 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja of ik rijd als een dweil.
Mijn laatste snelheidsboete is ook al 6 jaar geleden.
Mijn laatste snelheidsboete was van begin dit jaar. 1!!!!!!!! EEN! E E N, kilometer te hard. Wat heb ik lopen vloeken joh
Laatste parkeerboete was van JuniDacht "ik zet 'm hier heel even neer terwijl ik wat spullen in laad. Gevarenlichten aan gezet, nee hoor.. Kut handhaving
Well, life can be a riot
Volgende maand wordt er een nieuwe taartenwinkel tegenover mijn huis geopend
+ correctie + afwijking kilometertellerquote:Op maandag 28 juli 2025 15:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat valt mee!
Mijn laatste snelheidsboete was van begin dit jaar. 1!!!!!!!! EEN! E E N, kilometer te hard. Wat heb ik lopen vloeken joh
Laatste parkeerboete was van JuniDacht "ik zet 'm hier heel even neer terwijl ik wat spullen in laad. Gevarenlichten aan gezet, nee hoor.. Kut handhaving
#viesdikquote:Op maandag 28 juli 2025 15:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Volgende maand wordt er een nieuwe taartenwinkel tegenover mijn huis geopendIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hoe duur was die? Dat start met minstens 50 euro zekerquote:Op maandag 28 juli 2025 15:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat valt mee!
Oeh, appeltaart.quote:![]()
Geen slagroom hoor, dat hoeft er niet op.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 28 juli 2025 15:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik deed dat soort dingen vroeger serieus
En Apple Carplay in laten bouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
appelquote:Op maandag 28 juli 2025 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, appeltaart.![]()
Geen slagroom hoor, dat hoeft er niet op.
Een gat in de markt!![]()
![]()
Yoghurt met toegevoegde bolk!![]()
quote:Op maandag 28 juli 2025 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Dan moet je wel net iemand hebben zonder dashcamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is toen wel deal gemaakt omdat de motor eruit ging en grijs gebied en zulks. Maar komt erop neer dat schroothoop waarde plus beetje is uitgekeerd.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dan moet je wel net iemand hebben zonder dashcamOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 28 juli 2025 16:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Let me guess: een dubbele espresso?
Ik reed volgens de brief 54.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
+ correctie + afwijking kilometertellerWell, life can be a riot
quote:Op maandag 28 juli 2025 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]SoooooooooooooooowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEKKER!
Well, life can be a riot
sorry sgat, misschien vanavond weer kletsen op Twitter met audio hiihhiquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
hihihihiquote:Op maandag 28 juli 2025 16:27 schreef Paul het volgende:
[..]
sorry sgat, misschien vanavond weer kletsen op Twitter met audio hiihhi
Well, life can be a riot
Vraag mij af he, soms dan lees ik een post en zit ik ķf mij echt gewoon wel te ergeren ķf te schaterlachen achter m'n computer. Hebben meer mensen dat?
Ik zeg zelf soms ook gewoon hard op "ugh, hebben we hem/haar weer"
Well, life can be a riot
hebben we hem/haar weer heb ik zeker wel eens ja op fokquote:Op maandag 28 juli 2025 16:29 schreef Grotetijd het volgende:
Vraag mij af he, soms dan lees ik een post en zit ik ķf mij echt gewoon wel te ergeren ķf te schaterlachen achter m'n computer. Hebben meer mensen dat?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hoi daar heb je Steven weerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daar heb je Scherf weer
Als je eens wist wat ik soms denk .....quote:Op maandag 28 juli 2025 16:29 schreef Grotetijd het volgende:
Backspace is your friend.How can I make this topic about me?![]()
Ja ik was even aan het YouTuben. Ik gooi zo een vis in de ovenquote:How can I make this topic about me?![]()
Ik ga zo stukken kip in de oven mikkenquote:Op maandag 28 juli 2025 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik was even aan het YouTuben. Ik gooi zo een vis in de oven
quote:Op maandag 28 juli 2025 16:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ga zo stukken kip in de oven mikken
Stevenquote:Op maandag 28 juli 2025 16:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Aapie. Voel je je nogsteeds zo goed?Ja wel redelijk oke, geef vandaag een 7
hoe is het met jou?
![]()
Ja nou dat inderdaad. Ik post veel dingen niet.quote:Op maandag 28 juli 2025 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je eens wist wat ik soms denk .....
Backspace is your friend.
Ik roep ze soms hardop naar het scherm maar zal ze niet snel posten.
A: Omdat ik dan waarschijnlijk snel een ban te pakken heb. En B: omdat er dan toch ook weer veel mensen over mij zullen vallen omdat ik over bepaalde dingen een pittige mening heb, en die spreek ik dan liever maar niet uit omdat ik geen zin heb in escalatie
Well, life can be a riot
moenlaitquote:
Well, life can be a riot
Een 7 is mooi hoor, vasthoudenquote:Op maandag 28 juli 2025 16:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
StevenJa wel redelijk oke, geef vandaag een 7
hoe is het met jou?
Fijn om te horenquote:Op maandag 28 juli 2025 16:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
StevenJa wel redelijk oke, geef vandaag een 7
hoe is het met jou?
Naar omstandigheden geef ik t vandaag toch wel een 5,5. Is prima wat mij betreft
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoe is u?quote:Well, life can be a riot
Oh dat is niet fijn dat er omstandigheden zijn, het is voldoende maar niet heel hoog, sterktequote:Op maandag 28 juli 2025 16:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fijn om te horenNaar omstandigheden geef ik t vandaag toch wel een 5,5. Is prima wat mij betreft
![]()
![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lucht altijd lekker opIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waarom kan ik dit topic ineens niet meer vinden?Don't follow me. I am lost too
Ben je aan het slaapwandelen nu?quote:Op maandag 28 juli 2025 17:04 schreef RedShoe het volgende:
Waarom kan ik dit topic ineens niet meer vinden?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Misschien moet hij eens opschrijven waar dit topique te vinden is.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wat zeg jij?quote:Op maandag 28 juli 2025 17:04 schreef RedShoe het volgende:
Waarom kan ik dit topic ineens niet meer vinden?F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:![]()
Heel vreemd. Is wel met meer topics.Don't follow me. I am lost too
Dat dit topic niet te vinden was.quote:Don't follow me. I am lost too
Lolquote:Staat bij mij niet in de index van onzin.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:11 schreef SwJ het volgende:
[..]
Je post er in. Dan ben je het toch niet kwijt?Don't follow me. I am lost too
Isdat het?quote:Op maandag 28 juli 2025 17:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Voortaan niet meer willekeurig op "stop volgen" klikkenDon't follow me. I am lost too
Daarom via myat.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Lol
[..]
Staat bij mij niet in de index van onzin.F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op maandag 28 juli 2025 17:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Staat bij mij niet in de index van onzin.
Daar staat ie wel idd.quote:Don't follow me. I am lost too
Etenstijd
Komt omdat ik op je FOE sta. Bij je MyAT staat ie wel.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Lol
[..]
Staat bij mij niet in de index van onzin.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Me is redelijkquote:Ik voel me wel prima alleen krijg ik de grip op 't afvallen niet heel lekker terug
Well, life can be a riot
Eens testenquote:Op maandag 28 juli 2025 17:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Komt omdat ik op je FOE sta. Bij je MyAT staat ie wel.![]()
![]()
Et tu, Brute?quote:
Je stond voor 30 seconden in mijn FOE lijstquote:Op maandag 28 juli 2025 17:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Komt omdat ik op je FOE sta. Bij je MyAT staat ie wel.
• DTS stond nog steeds in de ONZ lijst
• en in myat
• maar niet meer in de AT![]()
![]()
Ah, op mobiel was dat. Op mobiel staat DTS dan alleen in MyAT als iemand van je FOE hem geopend heeftquote:Op maandag 28 juli 2025 17:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Je stond voor 30 seconden in mijn FOE lijst
• DTS stond nog steeds in de ONZ lijst
• en in myat
• maar niet meer in de ATIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waar!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nooit bij stilgestaan. Ergens logisch maar ergens ook een bug?quote:Op maandag 28 juli 2025 17:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ah, op mobiel was dat. Op mobiel staat DTS dan alleen in MyAT als iemand van je FOE hem geopend heeftHow can I make this topic about me?![]()
lekker hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Test Test.
Hallo Hallo.
Hier spreekt de brandweer!
Ja hallo, dit is de politie!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ah kom opquote:Op maandag 28 juli 2025 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
Beter dan om 1 mini puntje te bedelenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik gooi even watin DTS zodat Scherf me eventjes niet kan bolken
Bolkquote:Op maandag 28 juli 2025 18:01 schreef MooieTop6 het volgende:
![]()
Good thinking.quote:Op maandag 28 juli 2025 18:01 schreef MooieTop6 het volgende:
![]()
you took me off guard.
* gebrokenglas geniet van alle koffie in DTS en is daar voorlopig wel even druk mee.
Tactiek, jongequote:Op maandag 28 juli 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Good thinking.![]()
you took me off guard.
* gebrokenglas geniet van alle koffie in DTS en daar daar voorlopig wel even druk mee.
[ afbeelding ]
![]()
Ik ga maar even serieuze zaken maken van m'n stappendoel. Nu op 340 van de 5000....
Well, life can be a riot
Man man man zelfs gisteren heb ik 4500 gehaald zonder iets te doenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een uurtje wandelen dus.quote:Op maandag 28 juli 2025 18:09 schreef Grotetijd het volgende:
Ik ga maar even serieuze zaken maken van m'n stappendoel. Nu op 340 van de 5000....How can I make this topic about me?![]()
Ja ik wilquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 28 juli 2025 18:10 schreef MooieTop6 het volgende:
Man man man zelfs gisteren heb ik 4500 gehaald zonder iets te doen![]()
![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
With loveDon't follow me. I am lost too
Dat is een goed voorbeeld van je smart watch 'smart positioneren'quote:
![]()
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: