dan moet jij eens wat minder op TEMU zittenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:37 schreef Cherni het volgende:
[..]
Overcapaciteit net zoals het goedkoop gas en olie uit Rusland.
We moeten juist af van goedkope import.
Wat is TEMU. Ga het niet eens opzoeken. Ga jij maar met alles via AI laten opzoeken.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan moet jij eens wat minder op TEMU zitten
weet je welquote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:42 schreef Cherni het volgende:
[..]
Wat is TEMU. Ga het niet eens opzoeken. Ga jij maar met alles via AI laten opzoeken.
quote:AI-overzicht
Temu is een in 2022 gelanceerd Chinees e-commerceplatform (onderdeel van PDD Holdings) dat extreem goedkope producten aanbiedt in uiteenlopende categorieën, zoals kleding, elektronica en huisraad.
Het platform werkt met een 'direct-from-China' model en is bekend om gratis verzending, maar staat ook bekend om zorgen over privacy, databescherming en productkwaliteit.
veiliginternetten.nl
veiliginternetten.nl
+2
Tja die heb ik helaas niet en ook de rommel via de door jou genoemde platformen ook niet. Wel eens van Alibaba gehoord maar ook daar nooit gebruik van gemaakt. En zal dat ook nooit gaan doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
weet je wel
China waar ook de elektrische auto's vandaan komen
[..]
ja dat is economie hequote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:55 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja die heb ik helaas niet en ook de rommel via de door jou genoemde platformen ook niet. Wel eens van Alibaba gehoord maar ook daar nooit gebruik van gemaakt. En zal dat ook nooit gaan doen.
Helaas zal ik best wel spullen hebben die uit die regio komen maar ik probeer het te vermijden.
Maar als ik hier in een winkel bijvoorbeeld Puma schoeisel koop zal het mogelijk zijn dat die ergens in Afrika, Vietnam(weet het niet) gemaakt worden.
Uiteindelijk is steeds goedkoper een spiraal naar beneden.
Weet u, misleidend is vooralsnog dat uitermate milieubewuste mensen zich nu nog steeds ergeren aan de aloude rookformaties die vooralsnog uit Tata's schoorstenen komen. Verder heel begrijpelijk hoor!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja dat is economie he
smerige vervuilende en dure bedrijven gaan dan weg en zo
maar het is het beste voor iedereen as TATA heel snel afgebouwd gaat worden ne sluiten en schoonmakenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:08 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Weet u, misleidend is vooralsnog dat uitermate milieubewuste mensen zich nu nog steeds ergeren aan de aloude rookformaties die vooralsnog uit Tata's schoorstenen komen. Verder heel begrijpelijk hoor!
Alleen wordt helaas voor het gemak vergeten dat sinds 'n aantal jaren terug geplaatste en tevens peperdure filters verreweg het meeste van alle schadelijke stoffen eruit hebben gehaald.
Niet verwonderlijk, want er is binnen zo'n kleine tien jaar veel bereikt om het allererste aan daadwerkelijk bekende en vaak genoemde 'enge stoffen' terug te dringen. Hieraan wordt thans verder gewerkt voor de gewenste toekomst volgens alle strenge milieueisen van deze tijd.
Gelet op alle strenge controles op het bedrijf, geplaatste camera's en gerealiseerde aanpassingen sinds 2018, staat Tata IJmuided daar ook continu achter en heeft dus verder niets te verbergen.
Volgens hun eigen regels hebben ze niets te verbergen nee.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:08 schreef Scjvb het volgende:
[..]
......
Gelet op alle strenge controles op het bedrijf, geplaatste camera's en gerealiseerde aanpassingen sinds 2018, staat Tata IJmuided daar ook continu achter en heeft dus verder niets te verbergen.
Hmm.. ik ken u inmiddels, vriend.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 18:02 schreef kibo het volgende:
[..]
Volgens hun eigen regels hebben ze niets te verbergen nee.
Waarom dan al die dwangsommen?
Op vrijdag 13 maart 2026 22:31 schreef Scjvb het volgende:|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |