Jij ook van harte ouwe reus.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:aguero en @:maxi-mus ook gefeliciteerd met het vlaggetje![]()
@:maxi-mus extreem zonde van een paar complete off-days.
Kan toch ook hand in hand gaan? Gewoon elke etappe voor 1 scenario gaan en niet gaan splitten tussen verschillende opties.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:16 schreef franklop het volgende:
Misschien dat ik eens een Vuelta probeer alleen kijkend naar ritzeges en niet klassement
Goed gespeeld Bob! In je debuut in de Tour nota bene, begin van een tijdperk.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:aguero en @:maxi-mus ook gefeliciteerd met het vlaggetje![]()
@:maxi-mus extreem zonde van een paar complete off-days.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag wel in ieder geval, ook om morgen niet te ver weg te zitten met de auto.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zal Zingle mogen sprinten deze Vuelta?
Op mobiel werkt het prima. Zien mensen op de laptop het nu ook beter?quote:Leuk dat je weer meedoet met Cyclingmaster spel. Ik heb na het Tourspel de style sheets etc goed nagelopen en enkele aanpassingen doorgevoerd. Hierdoor is het niet meer browser-afhankelijk, hoe vetgedrukt je de lettertypes ziet.
Ik hoor graag of ook op jou devices nu het onderscheid (oa op livescreen) weer duidelijk is!
Dan is het jammer dat ik dat in de beperkte tijd niet heb gelezenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vandaag wel in ieder geval, ook om morgen niet te ver weg te zitten met de auto.
Ik zag het en wilde je nog taggen met die video dat Johan een oranje opstelling had gemaakt met 12 man, maar ik kon em niet vinden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:58 schreef Slobeend het volgende:
Blijkbaar per ongeluk 8 renners opgesteld. Aniolkowski mag lek rijden.
Edit: Oja ik weet het al weer. Gisteravond was Turner nog niet toegevoegd aan CM, wilde ik vandaag nog toevoegen.
Jij mag 10 man opstellen? Beflikkering.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 11 minus Baggerijn. Iets te veel op safe gegaan denk ik
Er zitten er 2 van Baggerijn bij de top 11.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij mag 10 man opstellen? Beflikkering.
Potverdorie, stuk logischer nuquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zitten er 2 van Baggerijn bij de top 11.
Goed gewerkt.quote:
Bij Movistar heb ik gewoon Oorluis én Garcia Cortinaquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 teams bij wie ik twijfel wie ze gaan spelen, altijd lachen
Dit ja. Hopelijk ligt Jake niet aan de ketting, ik begreep dat hij zou mogen en niet Vernon, maar wie weet heb ik dat verkeerd gezien.quote:
Die gaan gewoon voor Oorluis, al vond ik het wel raar dat IGC ineens door bleef sprinten ipv iets harder zijn leadout te doen in rit 1.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Movistar heb ik gewoon Oorluis én Garcia Cortina
Ik las dat IPT in de moeilijke sprints voor Stewart ging. Deze rit valt daar wel onder.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan gewoon voor Oorluis, al vond ik het wel raar dat IGC ineens door bleef sprinten ipv iets harder zijn leadout te doen in rit 1.
Mijn twijfels waren Red Bull, INEOS en vooral Genocide PT
Dan heb ik juist gekozen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las dat IPT in de moeilijke sprints voor Stewart ging. Deze rit valt daar wel onder.
LOL, ben blij dat ik besloten heb om deze ronde gewoon ritten te gaan jagen en het gemiddelde van de subleague kan verlagen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan gewoon voor Oorluis, al vond ik het wel raar dat IGC ineens door bleef sprinten ipv iets harder zijn leadout te doen in rit 1.
Had vooral twijfels tussen Turner en Langelotti ja.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand van Red Bull nemen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geeft je vleugels?quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand van Red Bull nemen?
Als je Turner hier niet laat sprinten had je hem net zo goed niet in kunnen vliegen en kunnen gebruiken in de komende eendagskoersen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had vooral twijfels tussen Turner en Langelotti ja.
Fisher-Black BV heeft aangegeven dat hij in dit soort ritten zijn kans wil gaan (die zal dus wel keurig wind gaan koppen op 5 kilometer van het einde, maar dat geheel terzijde).quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op dit soort aankomsten geloof ik wel in FFB en Sombrero. FFB is de man, die hier zo 4e of 40e kan worden aangezien ie nul koersinzicht heeft.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die zei dat het waarschijnlijk lastig zou worden. Maar vinden er wel voorquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lap, de memo dat Philipsen niet ging sprinten gemist.
Had misschien toch het effect van zijn sjuut vorige maand niet moeten onderschatten. Hoop startgeld wel voor iemand die geen reet er van bakt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zei dat het waarschijnlijk lastig zou worden. Maar vinden er wel voor
Ik voorspel een dagwinst voor iemand die z'n team vergeten is aan te passen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel snel vergeten. Je had beter je team van gisteren kunnen laten staan
Blijft altijd lastig dit soort ritten, ligt ook aan in hoeverre er koers wordt gemaakt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:35 schreef wimderon het volgende:
Dus nog zwaarder dan verwacht, met naast de normale sprinters ook amper puncheurs.
Sowquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:38 schreef GotenSSJ het volgende:
1 (zwart), 2, 3, 4, 6, 12
Dat gaat stijgen worden
Dat boeit weinig met zwarte Gaudu en grijze Vingegaardquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Helaas wel ook Philipsen, veel startgeld
Ja, geen Jonas dus. Mijn fout, dacht die ook te hebben nog van gisterenquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat boeit weinig met zwarte Gaudu en grijze Vingegaard
Achtstes!quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:51 schreef Sabata het volgende:
oeh, grijs paard Jonas plus zwarte knollen bernal en Gaudu. this might be fun.
ik, Don Quichote de la Mancha, heb geen verstand van wielrennen, al jaren niet. ik staat daar alleen maar vanwege stom geluk, al geniet ik van het momentquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:42 schreef GotenSSJ het volgende:
De nummer 3 van de subleague heeft wederom vertrouwen in sprinters Vingegaard en Gaudu.
Als je een Soler een dag voor een belangrijke rit voorspelt mag je je voorspellingsdiploma ook inleveren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:42 schreef franklop het volgende:
Frigo en Soler geen paard. Er wordt duidelijk ook veel IDL gelezen
Alle FOK!kers mogen hun diploma houdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je een Soler een dag voor een belangrijke rit voorspelt mag je je voorspellingsdiploma ook inleveren.
https://www.cyclingmaster.nl/livescreen.phpquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtf ruim gestegen, hoe kan dat dan.
Hadden zo weinig mensen Turner, Philipsen en Vernon?
Nog geen 30% had Christen. Dat hielp je ook welquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
M'n Planckaert was toch beter dan Philipsenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren gelost tijdens TTT, misschien verwachten mensen dat hij niet in orde is?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Zep Koes een knol?Als ik dat had geweten had ik hem wel genomen ipv Ricky Tello
Vierdes!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:16 schreef wimderon het volgende:
2, 3 [ afbeelding ], 4 [ afbeelding ], 12
Hier sta ik volledig achter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:01 schreef wimderon het volgende:
Ik ga volledig voor een duosprint van Cofidis.
Dnfquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:27 schreef franklop het volgende:
Ik ben dus de enige met Eric Fagundez van Burgos. Twijfel of ik dan de juiste keuze heb gemaakt
Aniolkowski werd ook flink gehinderdquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:43 schreef Mani89 het volgende:
1,2,3,4,7,11,14
Mijn Tim werd gehinderd tfoe!
Nog nooit zo eensgezind op de vlucht volgens mij.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cyclingmaster is diep verdeeld. Dit kan een mooie of een lelijke dag worden.
14,3%quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nog nooit zo eensgezind op de vlucht volgens mij.
Denk dat er veel mensen gehoopt hadden op meer paarden.
Hier ook enigszins. Had toch op hoop van zegen maat Sheffield, Molard en De La Cruz moeten kiezen.quote:
Molard was ook mijn tiende man.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier ook enigszins. Had toch op hoop van zegen maat Sheffield, Molard en De La Cruz moeten kiezen.
Heb nu al spijt van Bagioli, Romo en Lopez. Ik wissel ze bij deze in voor Sheffield, Molard en Ryan.quote:
4 paarden met figuren als Jezus, Schaakmans en Jungels die natuurlijk nooit gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cyclingmaster is diep verdeeld. Dit kan een mooie of een lelijke dag worden.
Als Vermaerke wint verzacht dat de pijn nog enigszinsquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:15 schreef franklop het volgende:
Vermoed dat ik hier de enige is die blij is met de huidige ontwikkeling
Hier ook. Maar ik verwacht geen wonderen. Dit wordt een GC sprintquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Vermaerke wint verzacht dat de pijn nog enigszins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Ach dat pukkeltje op het eind dat sprinten ze met 40 omhoog, zal je zien /squote:Op maandag 1 september 2025 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Een vlakke rit morgen aldus Cyclingmaster, dus de sprinters staan bij de meest gekozen renners.
Inmiddels kijken ze naar etappe 7 als vergelijkquote:Op maandag 1 september 2025 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Een vlakke rit morgen aldus Cyclingmaster, dus de sprinters staan bij de meest gekozen renners.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar pak ik al even 5 ton op jou
Dit had ik met klootzak Cristian Rodriguezquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zit te wachten op de XXX wil not start today als ik even naar de Appie ga.
Ik ook. Wel teleurgesteld in Garofoli, Dunbar, en Ramses.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
6/9 mee maar dit is een te grote groep.
Ik ben een ziener.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Castrillo die ineens benen heeft
Spreiding op zo'n etappe is ook wel tricky. Ook kans dat je een dik zwart paard mist op die manier.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:15 schreef wimderon het volgende:
2!
13!
Ayuso ipv Vine en geen Ciccone/Pidcock voor de spreiding.
Bedankt William Junior Lecerf.
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 3 september 2025 10:06 schreef Momo het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik aan moet met vandaag
Ik kijk er verder nooit, maar de Deen juist niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:43 schreef franklop het volgende:
De 'grote' NL sites voorspellen een klassements-dag
Ik durf al te hopenquote:Op woensdag 3 september 2025 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag er wél over nagedacht en de vlucht gekozen, dus nu wordt het gewoon weer het klassement
Goede keus.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:39 schreef Ambrosius het volgende:
Pedersen om 13.30u er nog uitgehaald omdat ik hem toch wel erg duur vond..
Verstandigquote:Op woensdag 3 september 2025 15:39 schreef Ambrosius het volgende:
Pedersen om 13.30u er nog uitgehaald omdat ik hem toch wel erg duur vond..
Dit lijkt me gewoon geen uitslagquote:Op woensdag 3 september 2025 17:30 schreef franklop het volgende:
Vermoed dat ze geen uitslag doen. Hoop dat ze de eindstand bij 3km pakken
Altijd tegen mijquote:Op woensdag 3 september 2025 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen uitslag, daar heb ik me een partijtje mazzel.
Nu dus definitief.quote:BERICHT VAN SPELLEIDING | 18:17 UUR :
Door protestacties tijdens etappe 11, heeft de Vuelta-organisatie de etappe geneutraliseerd. In navolging van de Vuelta en andere wielerspellen, kan er ook op Cyclingmaster geen etappe-uitslag worden ingevoerd en zal etappe 11 niet meetellen.
Ik rekende mij ook al rijk met Pidcock als captain.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
BOEHHHHHH
Dit had mijn dag moeten worden met Jorgenson, Hindley, Riccitello.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |