Waarom zou je iemand van Red Bull nemen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan gewoon voor Oorluis, al vond ik het wel raar dat IGC ineens door bleef sprinten ipv iets harder zijn leadout te doen in rit 1.
Mijn twijfels waren Red Bull, INEOS en vooral Genocide PT
Geeft je vleugels?quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand van Red Bull nemen?
Als je Turner hier niet laat sprinten had je hem net zo goed niet in kunnen vliegen en kunnen gebruiken in de komende eendagskoersen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had vooral twijfels tussen Turner en Langelotti ja.
Fisher-Black BV heeft aangegeven dat hij in dit soort ritten zijn kans wil gaan (die zal dus wel keurig wind gaan koppen op 5 kilometer van het einde, maar dat geheel terzijde).quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op dit soort aankomsten geloof ik wel in FFB en Sombrero. FFB is de man, die hier zo 4e of 40e kan worden aangezien ie nul koersinzicht heeft.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die zei dat het waarschijnlijk lastig zou worden. Maar vinden er wel voorquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lap, de memo dat Philipsen niet ging sprinten gemist.
Had misschien toch het effect van zijn sjuut vorige maand niet moeten onderschatten. Hoop startgeld wel voor iemand die geen reet er van bakt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zei dat het waarschijnlijk lastig zou worden. Maar vinden er wel voor
Ik voorspel een dagwinst voor iemand die z'n team vergeten is aan te passen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel snel vergeten. Je had beter je team van gisteren kunnen laten staan
Blijft altijd lastig dit soort ritten, ligt ook aan in hoeverre er koers wordt gemaakt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:35 schreef wimderon het volgende:
Dus nog zwaarder dan verwacht, met naast de normale sprinters ook amper puncheurs.
Sowquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:38 schreef GotenSSJ het volgende:
1 (zwart), 2, 3, 4, 6, 12
Dat gaat stijgen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |