Jij mag 10 man opstellen? Beflikkering.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 11 minus Baggerijn. Iets te veel op safe gegaan denk ik
Er zitten er 2 van Baggerijn bij de top 11.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij mag 10 man opstellen? Beflikkering.
Potverdorie, stuk logischer nuquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zitten er 2 van Baggerijn bij de top 11.
Goed gewerkt.quote:
Bij Movistar heb ik gewoon Oorluis én Garcia Cortinaquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 teams bij wie ik twijfel wie ze gaan spelen, altijd lachen
Dit ja. Hopelijk ligt Jake niet aan de ketting, ik begreep dat hij zou mogen en niet Vernon, maar wie weet heb ik dat verkeerd gezien.quote:
Die gaan gewoon voor Oorluis, al vond ik het wel raar dat IGC ineens door bleef sprinten ipv iets harder zijn leadout te doen in rit 1.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Movistar heb ik gewoon Oorluis én Garcia Cortina
Ik las dat IPT in de moeilijke sprints voor Stewart ging. Deze rit valt daar wel onder.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan gewoon voor Oorluis, al vond ik het wel raar dat IGC ineens door bleef sprinten ipv iets harder zijn leadout te doen in rit 1.
Mijn twijfels waren Red Bull, INEOS en vooral Genocide PT
Dan heb ik juist gekozen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las dat IPT in de moeilijke sprints voor Stewart ging. Deze rit valt daar wel onder.
LOL, ben blij dat ik besloten heb om deze ronde gewoon ritten te gaan jagen en het gemiddelde van de subleague kan verlagen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan gewoon voor Oorluis, al vond ik het wel raar dat IGC ineens door bleef sprinten ipv iets harder zijn leadout te doen in rit 1.
Had vooral twijfels tussen Turner en Langelotti ja.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |