Dat boeit weinig met zwarte Gaudu en grijze Vingegaardquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Helaas wel ook Philipsen, veel startgeld

Ja, geen Jonas dus. Mijn fout, dacht die ook te hebben nog van gisterenquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat boeit weinig met zwarte Gaudu en grijze Vingegaard

Achtstes!quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:51 schreef Sabata het volgende:
oeh, grijs paard Jonas plus zwarte knollen bernal en Gaudu. this might be fun.

ik, Don Quichote de la Mancha, heb geen verstand van wielrennen, al jaren niet. ik staat daar alleen maar vanwege stom geluk, al geniet ik van het momentquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:42 schreef GotenSSJ het volgende:
De nummer 3 van de subleague heeft wederom vertrouwen in sprinters Vingegaard en Gaudu.

Als je een Soler een dag voor een belangrijke rit voorspelt mag je je voorspellingsdiploma ook inleveren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:42 schreef franklop het volgende:
Frigo en Soler geen paard. Er wordt duidelijk ook veel IDL gelezen

Alle FOK!kers mogen hun diploma houdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je een Soler een dag voor een belangrijke rit voorspelt mag je je voorspellingsdiploma ook inleveren.

https://www.cyclingmaster.nl/livescreen.phpquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtf ruim gestegen, hoe kan dat dan.
Hadden zo weinig mensen Turner, Philipsen en Vernon?

Nog geen 30% had Christen. Dat hielp je ook welquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

M'n Planckaert was toch beter dan Philipsenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

Gisteren gelost tijdens TTT, misschien verwachten mensen dat hij niet in orde is?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Zep Koes een knol?Als ik dat had geweten had ik hem wel genomen ipv Ricky Tello

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |